Alla kategorier Mäklare Gävleborg Ljusdal Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ljusdal

Fastighetsbyrån Ljusdal

Bokhandlargränd 3, 827 32 Ljusdal — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Ljusdal och Järvsö!

Vi jobbar alltid med starkt engagemang och stor kunskap om bostadsmarknaden i området kring Ljusdal och tack vare vårt samarbete med Swedbank kan vi erbjuda dig en trygg och bra affär som ska vara förmånlig för både köpare och säljare.

Funderar du på att sälja en bostad i området? Vi gör gärna en fri värdering och svarar på frågor kring hur en eventuell försäljning skulle gå till. Längtar du istället efter att köpa en fastighet i Ljusdal? Vi har ett brett utbud av objekt och kan tillsammans med dig hitta ditt nästa boende!

Oavsett var i processen du befinner dig svarar vi gärna på frågor om boende i Ljusdals kommun. Välkommen!

Läs vad 45 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ljusdal

• Monica Birgitta E skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jonas har hjälpt mig med flera husaffärer, både köpt, sålt och värderat. ALLT till belåtenhet!

Ledande mäklaren i vår kommun, kan jag säga.
    Rekommenderar honom alltid :) Läs mer
  • Robert Erik Rainer L skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    småhus

uppfyllde mina förväntningar lätt att ha att göra med.
    informerade kontinuerligt om status. Läs mer
  • Bertil O skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Mycket trevligt bemötande och väldigt professionell. Läs mer
  • Ivan H skrev om Fastighetsbyrån Ljusdal
    Bra bemötande. Bra information om försäljningen. Kunnig. Läs mer
  • Stig Erik N skrev om Fastighetsbyrån Ljusdal
    Allt gick så fort med försäljningen så det blev klart innan huset kom ut till försäljning. Skönt att det gick snabbt. Bra jobbat! Läs mer
  • Niklas E skrev om Fastighetsbyrån Ljusdal
    Trevligt bemötande. En avslappnad men ändå kunnig approach som gjorde det hela väldigt enkelt för mig som säljare. Läs mer
  • Julia Ö skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jonas var mycket hjälpsam och tog hand om mig som intressent till bostaden. Han kunde svara på mina frågor och var saklig vid avtalsskrivning. Läs mer
  • Ulf H skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Bra bemötande. Lever i stort upp till förväntningarna. Önskvärt med mera kontakt över telefon, det mesta skedde över SMS och mail.
    Generellt nöjd med mäklare. Läs mer
  • Anna L skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jonas har haft ett trevligt och serviceinriktat bemötande och vi är mycket nöjda med den kontakt vi haft med honom och Fastighetsbyrån i Ljusdal . Läs mer
  • El Mostafa T skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Det var lite stressigt men det gick bra till slut. vi fick minimum pris som vi satte. det känns okej Läs mer
  • Bertil B skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Mycket god kontakt med Jonas från första början. Han tog aktivt tag i ärendet och markerade för köparen att ett flertal intressenter var på gång. Resultat, att affärsuppgörelsen kunde slutföras till ett pris som var klart bättre än vi förväntat oss.
    Gav oss en god kontakt med köparen och resulterade i avtal och betalning på ett snabbt sätt. Läs mer
  • Stefan E skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Köpet av lägenheten flöt på vi fick den info vi frågade om Läs mer
  • Jimmy E skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Vi är mycket nöjda med jonas alltid anträffbar
    Och tillmötesgående en bekväm fastighetsaffär
    Flera visningar mm.
    Mvh jimmy och Brittmarie eriksson Läs mer
  • Andreas H skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    han är en bra mäklare, kunnig och lättsam att ha och göra med. Rekommenderar han starkt. Läs mer
  • Per S skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jonas Eriksson var en väldigt bra mäklare, han var lättsam och trevlig, det var en bra man att göra affär med! Läs mer
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Hej.
    Jonas är en mkt bra mäklare. Kunnig och insatt i allt som vi funderade på. Det absolut mest framträdande drag var för mig att han var lugn i alla situationer. Även när det körde ihop sig och allt inte blev efter planeringen, så var han lika lugn ändå och allt löser sig. Det är det drag som satte sig kvar hos mig. När jag fick ryggskott och inte tog mig ur sängen när slla papper skulle skrivas, så var han lika lugn och löste problemet. Imponerande./ Ingrid Läs mer
  • Alexandra P skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    En riktigt bra mäklare som både jag och min sambo varit jätte nöjda med! Läs mer
  • Magnus A skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Kalasbra hjälp med försäljning av fastighet. Kunnig o trevlig mäklare,rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anna P skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jonas Eriksson är lugn och professionell och jag kände mig trygg med honom som mäklare. Jag fick svar på de frågor jag hade vid mitt köp. Läs mer
  • Johan D skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    En snabb och smidig affär där Jonas var kanon! Läs mer
  • Joel E skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Engagerad mäklare, trevlig. Kändes seriös och kunnig. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jag är mycket nöjd. Det kändes tryggt och säkert med Jonas som mäklare vid försäljningen av lägenhet. Allt gick mycket smidigt vilket var viktigt då jag inte befann mig i Järvsö under försäljningsprocessen. Jonas var mycket noga med att kommunicera vad som gällde och vad som skedde på ett tydligt sett. Jag rekommenderar honom varmt!!! Läs mer
  • Kjell W skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    enkelt ,snabbt ,ordning och reda
    levererat enl.vad som överenskommits Läs mer
  • Gull-maj A skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Mycket bra & vänligt bemötande.
    All min förväntan på en bra mäklare infriades.
    Snabba beslut, pålitlig & hjälpsam i alla frågor man har. Läs mer
  • Jens G
    Jens G skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Mycket positivt!! Proffsigt! Kolla av hela tiden med mig om allt var som jag hade tänkt! Berätta så fort det blev nya personer som var och titta. Fick bud via sms så jag kunde följa allt live! På ren svenska så är jag skit nöjd!! Läs mer
  • Josefin F skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Bra och enkelt bemötande.
    Kan vara lite snabbare på att återkoppla men det beror säkert på belastning.
    Vi är nöjda med allt. Läs mer
  • Simon C skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jag är väldigt nöjd med bemötande och yrkeskunskap. Läs mer
  • Lilian T skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Mycket seriös och tillmötesgående på alla sätt. Fick all hjälp vi behövde vid för-
    säljningen. Läs mer
  • Carina C skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Ok kan inte skriva mer i denna bedömning tycker jag.
    Visat bostaden. Med vid kontraktskrivning. Kanske tydliggöra vad som kommer ingå i köpet alt vara kvar. Dessutom hur överlämnande av nycklar ska göras.
    Otur ockan att datum för inflytt framflyttades om ej så långt fram men det blev lite krångel för mig med flyttranspoet från annan ort. Annars tror jag inte det är något särskilt jag kan komma på. Läs mer
  • Ann-Kristin J
    Ann-Kristin J skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jag fick utmärkt hjälp vid såväl mitt köp som min egen försäljning av bostad. Mäklaren fanns alltid tillgänglig med svar på funderingar mm. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Torbjörn S skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Ett mycket bra samarbete med Jonas och hans noggranna hantering fixade ett bra slutresultat. Högsta betyg!
    Thorbjörn Storing Läs mer
  • Bror E skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Mycket bra ock korrekt försäljning Läs mer
  • Peter A skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Problemfritt. Bra service vid tidsbokning för husvisning. Smidig kontakt mellan säljare, köpare och mäklare. Läs mer
  • Astrid B skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Mycket bra bemötande har fullt förtroende för honom Läs mer
  • Mats Å
    Mats Å skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Bra bemötande.bra kunnande. Hoppas på fortsatt samarbete. ☺ Läs mer
  • Karin Ingrid S skrev om Fastighetsbyrån Ljusdal
    Bra bemötande och god kunskap om marknaden. Läs mer
  • Marie F skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jonas har varit hjälpsam och ordnat med försäljningen på ett smidigt vis, vilket varit viktigt då vi inte bor på orten själva. Han verkar också ha bra koll på marknaden med tanke på att priset landade i närheten av den värderingar han gjorde. Vi är nöjda. Läs mer
  • Liza S skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Vi va supernöjda med Jonas. Läs mer
  • Kari E skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Fick all hjälp vi förväntade oss Med visningar och försäljning Nu återstår bara hjälpen med deklarationen som vi hoppas skall gå bra Läs mer
  • Ingrid N skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Det var helt ok! Riktigt bra! Jonas är mycket skicklig försäljare! Läs mer
  • Carin K skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    OK En bra och kunnig mäklare.
    Min erfaren het av en bra mäklare är att han är kunnig i sin branch.
    kan på ett betryggande sätt svar på spekulanters frågor ombesörja visning av fastigheter. Ordna med all handlingar rörande fastigheter,förmedla med bank.mm. Läs mer
  • Maud R skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    Gott bemötande, lätt att nå. Inga problem med att få passande visningstider.
    Jag är helt nöjd med hela processen och kan varmt rekommendera Jonas Eriksson och hans tjänster. Läs mer
  • Lars Erik M skrev om Fastighetsbyrån Ljusdal
    Jag kommer inte att rekommendera fastighetsbyrån jag har varit i kontakt med flera av er och anser att ni är krångliga när ni skall utföra något näst intill märkvärdigt med mötestider och en del av er jobbar ensamma och då blir man kopplad till telefonservice inte bra eller så är ni så stora att det är många som svara och då händer ingenting. Läs mer
  • Gerd Viola H skrev om Fastighetsbyrån Ljusdal
    Bra och professionellt bemötande Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Fastighetsbyrån Ljusdal