Fastighetsbyrån Ljusdal

Fastighetsbyrån Ljusdal

Välkommen till Fastighetsbyrån i Ljusdal och Järvsö!

Vi jobbar alltid med starkt engagemang och stor kunskap om bostadsmarknaden i området kring Ljusdal och tack vare vårt samarbete med Swedbank kan vi erbjuda dig en trygg och bra affär som ska vara förmånlig för både köpare och säljare.

Funderar du på att sälja en bostad i området? Vi gör gärna en fri värdering och svarar på frågor kring hur en eventuell försäljning skulle gå till. Längtar du istället efter att köpa en fastighet i Ljusdal? Vi har ett brett utbud av objekt och kan tillsammans med dig hitta ditt nästa boende!

Oavsett var i processen du befinner dig svarar vi gärna på frågor om boende i Ljusdals kommun. Välkommen!

Läs vad 179 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ljusdal 2

• köpte sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-10-12
    Trevlig, tillmötesgående, noggrann. Förklarar alla turer med ett fastighetsköp på ett väldigt pedagogiskt sätt.
    2021-10-05
    Jag bedömer Jonas Eriksson som en noggrann och påläst mäklare.

Han har skött försäljningen av vårt hus på ett utomordentligt sätt.

Får jag någon förfrågan från någon jag känner kommer jag rekommendera Jonas.
    Tack för att jag fick förmedla ert fina hus:) Jonas Eriksson
    2021-10-05
    Mycket nöjd! Bra återkoppling hela vägen, redan från start innan visning till kontraktskrivning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-09-29
    blev väldigt bra bemött på, allt har fungerat väldigt bra och har fått svar på allt jag undrat.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-09-22
    Anna skötte min husaffär på bästa sätt. Hon var noggrann, mån om mig som säljare, kollade fakta m mig när köpare hade frågor osv.
    Hon tog sig tid att förklara alla papper både vid kontraktsskrivning och överlämning, och allt kändes väldigt bra hanterat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-09-21
    Blev bemött på ett bra och trevligt sätt och är väldigt nöjd.
    2021-09-14
    Vid första samtalet som jag ringde fick jag direkt ett vänligt proffsigt och korrekt bemötande av Anna.
    Vi hade inga förväntningar, annat än att hoppas få hjälp med försäljning av vårt fritidshus. Som jag skrev först, så kändes det direkt att vi ville anlita Anna.
    Vi vill ge absolut högsta betyg till Anna,
    hela vägen med tips och förklaring inför visning och kontraktsskrivning.
    Vänliga hälsningar Maiken Örmén
    Tack till er för fina ord och ett trevligt samarbete. Önskar er allt gott! Anna Eriksson Hylander
    2021-09-08
    Anna är väldigt engagerad och gör sig tillgänglig vilken gör att man känner sig uppskattad som kund. Trevlig med vettiga åsikter.
    Tack så mycket Britt. Hoppas du ska trivas i ditt nya! Anna Eriksson Hylander
    2021-09-08
    Mycket proffsig och tillmötesgående.
    Såg till att många kom på visningen. Hörde av sig ofta och informerade läget. Mycket bra jobb!
    Tack så mycket Silvije, det var mitt nöje! Anna Eriksson Hylander
    2021-09-06
    Mycket bra bemötande. Hon var korrekt bra info. Har bara gott att säga om Anna.en fantastisk kvinna. Mvh Tord
    Tack Tord för fina ord. Lycka till Anna Eriksson Hylander
    2021-09-02
    Blev bemött på ett jättebra sätt direkt och kan varmt rekommendera han, och om ja i framtiden ska sälja ett hus kommer jag att kontakta han
    Tack så mycket Erik för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att svara. Jag hoppas du ska trivas och önskar dig lycka till med travhästarna. Robert Danhard-Rundquist
    2021-08-30
    Bra och tillmötesgående. Återkom med svar på de frågor vi ställde.
    Tack detsamma! Vilket fint hus ni köpte:) Jonas Eriksson
    2021-08-26
    Allt fungerade fint! Bra jobbat!
    Tackar! Kul att ni hittade ett hus nu. Jonas Eriksson
    2021-07-27
    Väl bemött lite dålig att informera om läget när budgivningen stannade. Vi kontaktade honom.
    Tack för högt betyg! (Budgivningen hade inte stannat helt, väntade på några fler besked och det kan ibland ta tid 😊) Jonas Eriksson
    2021-07-08
    Bra intryck när han kom o värderade.Men sen fick jag ingen info utan bara exet som bor kvar i huset.Dåligt då jag äger halva huset
    Tack för gott intryck!
    Snart dags för tillträde. Jag säkerställer så du får all info så jag ringer och kollar av. Ses!
  • Lana B
    2021-06-12
    Trevlig, snäll, ger tydliga svar på frågor, professionell, strukturerad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-06-11
    Bra mäklare och ny lokal som ligger centralt.
    Tack! Kul att du fick tag i ny bostad. Ha det bra i nya boendet.
    Jonas Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-06-10
    Mycket trevlig mäklare som tog tid och var vänlig.
    Tog kontakt och ställde alltid upp, vill verkligen rekommendera honom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-06-10
    trevlig, informerade bra om hur en försäljning går till.
    svarade på alla frågor. tillmötesgående. jag är mycket nöjd med hjälpen jag fått.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-06-10
    Har bara haft mailkontakt och även det har varit otroligt segt, dåligt med återkoppling. Verkar inte ha full kunskap inom IT teknik och vilka hjälpmedel som finns att tillgå för att sköta dokument mellan köpare och säljare elektroniskt.

Annonsen togs bort direkt, innan köparen erlagt handpenningen viket vi tyckte va lite konstigt men skyltarna satt kvar vid stugan så dom fick vi plocka ner själva, inte bra ur inbrottssynpunkt.

Överhuvud taget väldigt trögt trots en väldigt hög provision. Skulle inte rekommendera denna mäklare.
    2021-06-03
    Jonas är en mäklare som utförde sitt uppdrag med bravur
    Tack för ett bra betyg. Kul att ni uppskattar den fina gården. Mvh Jonas Jonas Eriksson
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-05-19
    Vi har under våren sålt en villa i Ljusdal, samt en tomt för byggnation av en året runt bostad i Järvsö.

Båda processerna har Jonas skött på ett professionellt sätt.
    Jonas har alltid varit tillgänglig och snabbt löst eventuella problem.
    Båda försäljningarna som Jonas genomfört, har på alla sätt matchat våra förväntningar.
    Tack för fina omdömen. Vi ses igen.
  • MALIN J
    2021-05-10
    Vi köpte en mindre gård och jag har varit så nöjd med bemötande av mäklaren! Proffsigt förklarat av allt man behöver veta och vi kommer garanterat välja Robert om vi i framtiden vill sälja!
    Tusen tack Malin för de fina orden. Lycka till med renoveringarna och hoppas ni ska trivas länge i er nya bostad!

mvh Robert Danhard-Rundquist
    Robert Danhard-Rundquist
  • Sarah A
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-03-28
    Trevligt bemötande och hjälpsam.
    Tackar, bara kul att hjälpa till.
    2021-03-07
    Proffigt och trevlig bemötande av Jonas. Har kunat svara på alla våra frågor.
    Skulle absolut rekommendera Jonas som mäklare.
    Tack så mycket! Skönt att kunna svara på alla frågor. Mvh Jonas Jonas Eriksson
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-03-01
    Tomt i Järvsö.
    Professionellt bemötande av Jonas, helt nöjd på alla sätt och vis.
    2021-02-13
    Köpte huset 2005 av Jonas och sålde genom Jonas. Fungerade perfekt, inget att klaga på.
    Tack Varg. Nu kan du njuta av din fina bil. Ses! Jonas Eriksson
    2020-12-29
    Trevligt bemötande. Lugn miljö.
    Tack! Önskar er fina dagar i ert nyköpta hus :) Jonas Eriksson
    2020-11-28
    Jag har sålt en lägenhet på ett rum med kokvrå och är helnöjd med jobbet som Robert gjort.!
    Tack så mycket Margareta. Sköt om dig! Robert Danhard-Rundquist
    2020-11-24
    Vi köpte ett fritidshus i Ljusdal.
    Kändes bra genom hela köpet.
    Kunde anpassa sig efter våra behov
    på visningstid mm.
    Lugn trevlig och seriös.
    Tack Peter, hoppas ni ska trivas länge i ert nya fritidshus. Önskar er en fin vinter! Robert Danhard-Rundquist
    2020-11-12
    Såld Villa med Robert som mäklare. Trevlig och lugn, med ett jättebra bemötande. Jag hade förväntningar om att få hjälp och stöd i försäljningen, något vi fick ännu mer än förväntad! Vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera Robert
    Tack så mycket Isabell och lycka till med ert nya boende. :D Robert Danhard-Rundquist
    2020-10-21
    Smidig och en trevlig snubbe som förstår både köpare och säljare.
    Tack Roger, önskar dig en skön höst! Robert Danhard-Rundquist
    2020-10-15
    Jag har sålt både en villa och en sommarstuga i Järvsö med omnejd och mäklaren jag har är superbra och han har svarat på alla frågor som jag har haft.
    Han har varit lätt att få kontakt med och väldigt snabb på återkoppling vid olika funderingar och mail.
    Mäklaren höll kontakta med mig hela tiden under försäljningarna.
    Han är alltid glad,trevlig och tillmötesgående.
    Försäljningarna gick smidigt och bra, jag har inte avslutat samarbetet än men jag skulle gärna rekommendera honom vidare.
    Jag är väldigt nöjda med båda affärerna.
    2020-09-23
    Snabba svar, bra info och inga konstigheter! Toppen.
    Tack Jerry och lycka till med nya bostaden! :D Robert Danhard-Rundquist
    2020-09-08
    Köpt fritidshus
    Mycket trevligt bemötande, snabb och okomplicerad kommunikation.
    Överträffade mina förväntningar på mäklare. Trevlig OCH kunnig!

Tips- mycket trevligt med bukett i present. Men som ny stugägare har man knappast en vas som passar den buketten....☺️
    Tack själv Karin och trevligt att träffa er med. Stort lycka till med ert fritidshus och hoppas buketten överlevde tills den fick en vas :-D Robert Danhard-Rundquist
    2020-08-05
    Har köpt ett hus via Fastighetsbyrån. Tryggt och kompetent bemötande under hela processen, tydliga förklaringar till alla papper som krävde underskrift. Kunde ha varit mer proaktiv under visningen men mycket förtroendeingivande när affären skulle göras klar.
  • köpte en tomt med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-08-02
    Klockren affär, klart och väldigt tydligt
    Väldigt enkelt !
  • Rolf H
    2020-07-31
    Trevlig, servicevänlig,duktig på att förklara.
    Tack för det Rolf, önskar er en härlig tid i er nya stuga! Robert Danhard-Rundquist
    2020-07-26
    Köpt ett litet hus, bra bemötande, enkelt och smidigt handhavande och tydliga instruktioner från Jonas.
    2020-07-20
    Jonas har förmodligen benkoll på marknaden i Ljusdal. Därför var valet av mäklare lätt.
    Vi är helt nöjda med hans jobb👍🏻
    2020-07-13
    Vi är så otroligt nöjda med Jonas Eriksson. Långt innan vi flyttade till Järvsö har han varit mycket hjälpsam och hela tiden haft våra intressen i fokus. Under hela processen med bostadsaffären har vi känt oss trygga och fått den info vi efterfrågat. Vi kan varmt rekommendera Jonas! Med vänlig hälsning Joakim Berndes
    Tack! Riktigt roligt att ni äntligen hittat ert drömställe. Vi ses! /Jonas Jonas Eriksson
    2020-07-07
    Fritidshus
    Mycket trevlig bemötande
    Vi ville ha ett bra pris och genom Robert engagemang kom vi överens om ett mycket bra pris med säljaren.
    I det stora hela mycket bra
    Tack Daniel, önskar dig en fin sommar i stugan! Robert Danhard-Rundquist
    2020-06-23
    Sålt villa i Hälsingland
    Tydligt, trevligt och effektivt bemötande
    Då det krävs mycket renovering på objektet så var mina förväntningar begränsade men hoppades på en effektiv och snabb deal. Mäklaren överträffade dessa förväntningar. Sammanfattningsvis var det en snabb, stabil och bra upplevelse att anlita denna mäklare.
    Tack själv för det fina samarbetet och dem utförliga svaren på mina frågor som jag alltid fick snabbt och precist! Lycka till med familjelivet och ha en fin sommar!

mvh Robert
    Robert Danhard-Rundquist
  • Nina B
    2020-06-17
    Jag har sålt min villa på 5 rum och kök i Korskrogen och haft en jättebra upplevelse av mäklaren då det känns tryggt och bra från början till slut.
    Tack så mycket Nina. Lycka till med ditt nya boende! :-) Robert Danhard-Rundquist
    2020-06-07
    Raka och ärliga svar på frågor och bra handläggning av alla papper och lösning på Corona-problemet. Vi skrev på avstånd med hjälp av våra bankeraaaaaaaaaaaaaaaa1
    2020-06-04
    Under rådande omständigheter har vårt köp löpt på bra.
    2020-05-25
    Väldigt duktig och en seriös mäklare och ett bra bemötande när mitt hus såldes.
    2020-05-08
    Sålde bostadsrätt åt mig ! Alltid bra bemötande och svar på frågor. Tack snälla Robert !
    Tusen tack själv Merith för ditt fina vitsord. Lycka till med det nya boendet! :) Robert Danhard-Rundquist
    2020-05-08
    Köpt villa. Bra förmedlare mellan oss och säljaren.
    2020-04-29
    Vi har sålt vår bostad. Men en bra känsla och ett bra och professionellt bemötande.
    Tusen tack för det fina omdömet. Och lycka till med ert nya hus! :D Robert Danhard-Rundquist