Fastighetsbyrån Ljusdal

Fastighetsbyrån Ljusdal

Välkommen till Fastighetsbyrån i Ljusdal och Järvsö!

Vi jobbar alltid med starkt engagemang och stor kunskap om bostadsmarknaden i området kring Ljusdal och tack vare vårt samarbete med Swedbank kan vi erbjuda dig en trygg och bra affär som ska vara förmånlig för både köpare och säljare.

Funderar du på att sälja en bostad i området? Vi gör gärna en fri värdering och svarar på frågor kring hur en eventuell försäljning skulle gå till. Längtar du istället efter att köpa en fastighet i Ljusdal? Vi har ett brett utbud av objekt och kan tillsammans med dig hitta ditt nästa boende!

Oavsett var i processen du befinner dig svarar vi gärna på frågor om boende i Ljusdals kommun. Välkommen!

Läs vad 156 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ljusdal 2

• Sarah A
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    • 102.0 m²
    2021-03-28
    Trevligt bemötande och hjälpsam.
    • 125.0 m²
    2021-03-07
    Proffigt och trevlig bemötande av Jonas. Har kunat svara på alla våra frågor.
    Skulle absolut rekommendera Jonas som mäklare.
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-03-01
    Tomt i Järvsö.
    Professionellt bemötande av Jonas, helt nöjd på alla sätt och vis.
    2021-02-13
    Köpte huset 2005 av Jonas och sålde genom Jonas. Fungerade perfekt, inget att klaga på.
    • 124.0 m²
    2020-12-29
    Trevligt bemötande. Lugn miljö.
    Tack! Önskar er fina dagar i ert nyköpta hus :) Jonas Eriksson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    • 30.0 m²
    2020-11-28
    Jag har sålt en lägenhet på ett rum med kokvrå och är helnöjd med jobbet som Robert gjort.!
    Tack så mycket Margareta. Sköt om dig! Robert Danhard-Rundquist
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    • 77.0 m²
    2020-11-24
    Vi köpte ett fritidshus i Ljusdal.
    Kändes bra genom hela köpet.
    Kunde anpassa sig efter våra behov
    på visningstid mm.
    Lugn trevlig och seriös.
    Tack Peter, hoppas ni ska trivas länge i ert nya fritidshus. Önskar er en fin vinter! Robert Danhard-Rundquist
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    • 116.0 m²
    2020-11-12
    Såld Villa med Robert som mäklare. Trevlig och lugn, med ett jättebra bemötande. Jag hade förväntningar om att få hjälp och stöd i försäljningen, något vi fick ännu mer än förväntad! Vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera Robert
    Tack så mycket Isabell och lycka till med ert nya boende. :D Robert Danhard-Rundquist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    • 38.4 m²
    2020-10-21
    Smidig och en trevlig snubbe som förstår både köpare och säljare.
    Tack Roger, önskar dig en skön höst! Robert Danhard-Rundquist
    • 30.0 m²
    2020-10-15
    Jag har sålt både en villa och en sommarstuga i Järvsö med omnejd och mäklaren jag har är superbra och han har svarat på alla frågor som jag har haft.
    Han har varit lätt att få kontakt med och väldigt snabb på återkoppling vid olika funderingar och mail.
    Mäklaren höll kontakta med mig hela tiden under försäljningarna.
    Han är alltid glad,trevlig och tillmötesgående.
    Försäljningarna gick smidigt och bra, jag har inte avslutat samarbetet än men jag skulle gärna rekommendera honom vidare.
    Jag är väldigt nöjda med båda affärerna.
    • 56.5 m²
    2020-09-23
    Snabba svar, bra info och inga konstigheter! Toppen.
    Tack Jerry och lycka till med nya bostaden! :D Robert Danhard-Rundquist
    • 80.0 m²
    2020-09-08
    Köpt fritidshus
    Mycket trevligt bemötande, snabb och okomplicerad kommunikation.
    Överträffade mina förväntningar på mäklare. Trevlig OCH kunnig!

Tips- mycket trevligt med bukett i present. Men som ny stugägare har man knappast en vas som passar den buketten....☺️
    Tack själv Karin och trevligt att träffa er med. Stort lycka till med ert fritidshus och hoppas buketten överlevde tills den fick en vas :-D Robert Danhard-Rundquist
    • 78.0 m²
    2020-08-05
    Har köpt ett hus via Fastighetsbyrån. Tryggt och kompetent bemötande under hela processen, tydliga förklaringar till alla papper som krävde underskrift. Kunde ha varit mer proaktiv under visningen men mycket förtroendeingivande när affären skulle göras klar.
  • köpte en tomt med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2020-08-02
    Klockren affär, klart och väldigt tydligt
    Väldigt enkelt !
  • Rolf H
    • 36.0 m²
    2020-07-31
    Trevlig, servicevänlig,duktig på att förklara.
    Tack för det Rolf, önskar er en härlig tid i er nya stuga! Robert Danhard-Rundquist
    • 85.0 m²
    2020-07-26
    Köpt ett litet hus, bra bemötande, enkelt och smidigt handhavande och tydliga instruktioner från Jonas.
    • 133.0 m²
    2020-07-20
    Jonas har förmodligen benkoll på marknaden i Ljusdal. Därför var valet av mäklare lätt.
    Vi är helt nöjda med hans jobb👍🏻
    2020-07-13
    Vi är så otroligt nöjda med Jonas Eriksson. Långt innan vi flyttade till Järvsö har han varit mycket hjälpsam och hela tiden haft våra intressen i fokus. Under hela processen med bostadsaffären har vi känt oss trygga och fått den info vi efterfrågat. Vi kan varmt rekommendera Jonas! Med vänlig hälsning Joakim Berndes
    Tack! Riktigt roligt att ni äntligen hittat ert drömställe. Vi ses! /Jonas Jonas Eriksson
    • 50.0 m²
    2020-07-07
    Fritidshus
    Mycket trevlig bemötande
    Vi ville ha ett bra pris och genom Robert engagemang kom vi överens om ett mycket bra pris med säljaren.
    I det stora hela mycket bra
    Tack Daniel, önskar dig en fin sommar i stugan! Robert Danhard-Rundquist
    • 50.0 m²
    2020-06-23
    Sålt villa i Hälsingland
    Tydligt, trevligt och effektivt bemötande
    Då det krävs mycket renovering på objektet så var mina förväntningar begränsade men hoppades på en effektiv och snabb deal. Mäklaren överträffade dessa förväntningar. Sammanfattningsvis var det en snabb, stabil och bra upplevelse att anlita denna mäklare.
    Tack själv för det fina samarbetet och dem utförliga svaren på mina frågor som jag alltid fick snabbt och precist! Lycka till med familjelivet och ha en fin sommar! mvh Robert Robert Danhard-Rundquist
  • Nina B
    • 132.0 m²
    2020-06-17
    Jag har sålt min villa på 5 rum och kök i Korskrogen och haft en jättebra upplevelse av mäklaren då det känns tryggt och bra från början till slut.
    Tack så mycket Nina. Lycka till med ditt nya boende! :-) Robert Danhard-Rundquist
    • 105.0 m²
    2020-06-07
    Raka och ärliga svar på frågor och bra handläggning av alla papper och lösning på Corona-problemet. Vi skrev på avstånd med hjälp av våra bankeraaaaaaaaaaaaaaaa1
    • 120.0 m²
    2020-06-04
    Under rådande omständigheter har vårt köp löpt på bra.
    • 130.0 m²
    2020-05-25
    Väldigt duktig och en seriös mäklare och ett bra bemötande när mitt hus såldes.
    • 69.6 m²
    2020-05-08
    Sålde bostadsrätt åt mig ! Alltid bra bemötande och svar på frågor. Tack snälla Robert !
    Tusen tack själv Merith för ditt fina vitsord. Lycka till med det nya boendet! :) Robert Danhard-Rundquist
    • 90.0 m²
    2020-05-08
    Köpt villa. Bra förmedlare mellan oss och säljaren.
    • 109.0 m²
    2020-04-29
    Vi har sålt vår bostad. Men en bra känsla och ett bra och professionellt bemötande.
    Tusen tack för det fina omdömet. Och lycka till med ert nya hus! :D Robert Danhard-Rundquist
    • 3:a
    • 75.5 m²
    2020-04-19
    Fått hus VÄRDERAT, KÖPT insatslägenhet, Har hus till FÖRSÄLJNING

Ett mycket trevligt bemötande som ingav förtroende

Eftersom jag är en äldre person som inte har erfarenhet av affärer behövde jag mycket hjälp vilket jag också fått.

Mycket bra information om köp/sälj -ningens gång
    Har fått svar på mina frågor samt olika tips.
    Känner att jag är delaktig i affärerna.
    Tack Ingrid för den fina kommentaren och ha det så gott i den nya lägenheten! Robert Danhard-Rundquist
    • 105.0 m²
    2020-04-07
    Sålt mitt föräldrahem i Ramsjö ärende gick bra utan svårigheter och allt till belåtenhet. Ett minus är att ingen visning av husen sker i Ramsjö. .
    • 54.0 m²
    2020-03-24
    Har köpt hus, mycket proffsig bemötande. Är mycket nöjd.
    Tack desamma Olov och lycka till med huset! Robert Danhard-Rundquist
    • 124.0 m²
    2020-02-07
    Sålt villa i kläppa. Bra bemötande trevlig. Gick fort att sälja. Vi är nöjda.
    • 160.0 m²
    2020-02-05
    Vi har sålt en villa . Blev trevligt bemött av mäklaren:)
    Tack så mycket för att jag fick hjälpa er med denna affär! Robert Danhard-Rundquist
    • 200.0 m²
    2020-02-01
    Vi är jättenöjda med Robert och Fastighetsbyrån. En mycket trygg fastighetsaffär.
    Tack så mycket Jonas och Jenny och lycka till med ert nya boende! :) Robert Danhard-Rundquist
    • 113.0 m²
    2020-01-30
    Robert har helt levt upp till de förväntningar som vi kunde ha på en mäklare. Robert har hela tiden hållit oss uppdaterade på förloppet, från början till slut.
    Trevlig, sympatisk och förtroendeingivande.
    Vi har sålt en fastighet med tillhörande skog.
    Med det kan vi sammanfatta att vi är mycket nöjda med Robert som mäklare.
    Tack Jane och Tore för era fina ord. Sköt om er. :) Robert Danhard-Rundquist
    • 39.7 m²
    2020-01-26
    Sålt en lägenhet åt oss, han har ett trevligt bemötande och kan sitt jobb.
    Tack Mats för det fina omdömet. Robert Danhard-Rundquist
    • 168.0 m²
    2019-12-24
    Fantastiskt service minded, tillgänglig , sjukt trevlig, affären skötte han smidigt och snabbt och han har utan tvekan varit oerhört tillmötesgående!
    Sällan och aldrig har vi mötts av sån otrolig känsla för att möta sin kund!
    Vi gillar honom skarpt och kommer rekommendera honom vi vidare! Han får 10/10 <3 och vi tänker behålla honom som vän!!
    Tusen tack för den fina kommentaren och det fina omdömet! Det värmer sköt om er och lycka till med bostaden! mvh Robert Robert Danhard-Rundquist
    • 59.5 m²
    2019-12-03
    Enkelt snabbt bra svarar på allt så snabbt som möjligt och märks att man vill jobba och gör det bra!
    • 61.0 m²
    2019-11-30
    Jag upplevde ett proffesionellt bemötande där mäklaren var kunnig och jag kände mig trygg under hela affären av vår nu sommarbostad. Allt gick mycket smidigt.
    • 133.0 m²
    • Tallåsen
    2019-11-26
    Köpt ett hus. Blev tipsad av mäklaren om huset på en annan visning. Trots att avståndet var längre till centrum än vi tänkt blev vi kära i huset. Väldigt omtänksam och personlig mäklare. Alltid anträffbar!
    Tack för de fina orden Katharina och lycka till med ert nya boende! Robert Danhard-Rundquist
    • 3:a
    • 76.0 m²
    2019-11-23
    Trevligt och bra bemötande👍🏻
    • 59.5 m²
    2019-11-19
    Sålt en lägenhet tyckte allt fungerade utmärkt han höll mig uppdaterad och jag kände mig delaktig.
    Bra kille
    Tack så mycket för de fina orden. mvh Robert Robert Danhard-Rundquist
    • 69.0 m²
    2019-11-06
    Köpte hus tillsammans med min sambo. Det gick väldigt fort och smidigt.
    2019-10-16
    Vi, jag, min man och vår son har köpt Ygsbo 2:27.
    Vi är noviser i att köpa fastigheter ochoch bor i Stockholm så det tryggt att vi fick bra hjälp och handledning av Jonas Eriksson.
    Vi kan rekommendera Jonas som mäklare
    • 81.0 m²
    2019-10-10
    Allt har fungerat bra. Återrapporteringen har varit bra.
    Tack detsamma. Trevligt att höras:) Jonas Eriksson
  • Marie E
    sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    • 69.0 m²
    2019-10-07
    Trevligt bemötande och bra hantering av försäljningen av vårat hus. Blev en snabb och smidig affär. Mycket nöjda! 🙂👍
    • 60.0 m²
    2019-09-30
    Rakt på sak, inga onödiga krusiduller.
  • skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2019-09-12
    Sylvass mäklare med det lilla extra. visning idag, kontraktskrivning imorgon.
    Trevlig, alltid tillhands och ser till allas bästa för en trygg och smidig affär!
    Tack, tack, värmande ord! Jag uppskattar ärligheten. Jonas Eriksson
    • 49.7 m²
    2019-09-12
    En lägenhet. Vi blev bra bemötta hela vägen! Lägenheten såldes inte direkt för det pris vi hade tänkt men han kämpade på ändå, var positiv, hade fler visningar och tillslut såldes den ändå till ett ok pris. Svarar snabbt. Trevlig o professionell.
    Tack så mycket för de fina orden. Lycka till med era husplaner. mvh Robert Danhard Robert Danhard-Rundquist
    • 140.0 m²
    2019-08-31
    sålt villa funkat bra. alltid svarat i telefon, även kvällstid.
    • 46.0 m²
    • Ramsjö
    2019-08-26
    Robert helped us to sell our house (fritidshus) in Backan. He did a very good job, informed us good and acted as a professional.
    The house was very quickly sold, we had not expected that. It was partly luck, but mostly the professional organisation, the skills of Robert and the very good and professional pictures made by the photogafer.
    During the biddingproces (that unknown for us)Robert gave us good advices and helped us good with the decission when to stop.
    We can recommend both fastighetsbyran and Robert Danhard-Rundquist.
    Frans and Lidie Knol