Fastighetsbyrån Ljusdal

Fastighetsbyrån Ljusdal

Välkommen till Fastighetsbyrån i Ljusdal och Järvsö!

Vi jobbar alltid med starkt engagemang och stor kunskap om bostadsmarknaden i området kring Ljusdal och tack vare vårt samarbete med Swedbank kan vi erbjuda dig en trygg och bra affär som ska vara förmånlig för både köpare och säljare.

Funderar du på att sälja en bostad i området? Vi gör gärna en fri värdering och svarar på frågor kring hur en eventuell försäljning skulle gå till. Längtar du istället efter att köpa en fastighet i Ljusdal? Vi har ett brett utbud av objekt och kan tillsammans med dig hitta ditt nästa boende!

Oavsett var i processen du befinner dig svarar vi gärna på frågor om boende i Ljusdals kommun. Välkommen!

Läs vad 266 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ljusdal 2

2022-11-27 Verifierad kund
    Jag kan sammanfatta det hela med
    att jag känner mig trygg med Jonas som mäklare. Glad och trevlig är han också 🙂
    2022-11-25 Verifierad kund
    Han är bra och duktig på sitt job
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-11-07 Verifierad kund
    Tack Anna, du hjälpte så mycket till mig. Jag fråga mycket alt möjligt., fick svar på alt , du är så hjälpsam. 👍
    Tack själv Leyla och lycka till. Anna Eriksson Hylander
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-10-26 Verifierad kund
    Jag blev jätte bra bemött av Robert. Han levde upp till våra förväntningar och han höll kontakten jätte bra. När han sålde huset på hybo Byväg 27 så skötte han det exemplariskt tycker jag
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-10-26 Verifierad kund
    Vi blev bemötta med respekt. Han höll mig alltid uppdaterad och jag fick svar på alla mina frågor.
    Tack Mohammad, hoppas du ska trivas i den nya bostad :) Robert Danhard-Rundquist
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-10-14 Verifierad kund
    Anna är kunnig och engagerad och samtidigt energisk och sprudlande. Hon höll en tät kontakt under hela säljprocessen och som säljare upplevde jag att jag själv kunde vara med och påverka det som var viktigt för mig.
    Tack Frida-de va fint att höra. Hoppas ni får en fin höst. Anna Eriksson Hylander
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-10-14 Verifierad kund
    Anna är en jättebra mäklare. Hon är lyhörd och väldigt mån om att köparen känner sig säker samt får all information som behövs. Köpet gick väldigt smidigt eftersom Anna var flexibel och lätt att ha kontakt med under hela processen. Vi trodde att det skulle bli lite mer komplicerat. Fantastiskt bemötande ska tilläggas, jag och min sambo är väldigt nöjda.
    Men tack snälla ni!! Jag hoppas och tror att ni ska trivas väldigt bra i er nya bostad. Anna Eriksson Hylander
    2022-10-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig och underbart bemötande. Profrssionell och bra på att förklara hur allt skulle gå till med min försäljning.
    Tack Lillemor jag önskar dig en fin höst i ditt nya boende. Anna Eriksson Hylander
    2022-10-06 Verifierad kund
    Jag har aldrig träffat en mer serviceinriktad och transparent mäklare.
    Tack Emil de va fint att höra! Lycka till i Valla. Anna Eriksson Hylander
    2022-10-06 Verifierad kund
    Anna is extremely supportive! We mostly appreciate her transparent communication, her friendly nature and her great engagement for every party to be happy.
    At the visning we felt extremely comfortable right away because Anna planned in different time slots for each visitor, so she could talk to everyone individually. We noticed immediately that she was very informed about the house and could answer all our questions.
    It's our first time buying a house and Anna guides us through every step with the most respect and patience.
    We would buy more houses with her if we could ;)
    Thank you, Linda. Those were nice words and they warm my heart. I wish you all the best and hope you enjoy your new home. Anna Eriksson Hylander
    2022-10-01 Verifierad kund
    Vi blev bra bemött och mäklaren levde upp till vad som förväntas av en mäklare.
    Tack Sebastian. Lycka till i ert nya fina hus! Anna Eriksson Hylander
    2022-10-01 Verifierad kund
    En bra mäklare som gjorde ett bra jobb 👍👍
    Tack så mycket Philip, det har varit mitt nöje att fått hjälpa er med detta. Lycka till. Anna Eriksson Hylander
  • köpte en tomt med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-09-28 Verifierad kund
    Allt gick bra. Hon hjälpar bra vid frågor osv
    Tack Maria! Ska bli roligt att se vad ni har för planer i framtiden med fastigheten ni köpt! Lycka till. Anna Eriksson Hylander
    2022-09-27 Verifierad kund
    Väldigt proffsig , bra bemötande
    2022-09-27 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött på ett respektfullt sätt. Blivit lyssnad på under alla diskussioner vi haft kring min bostadsaffär. Robert är en mycket kunnig mäklare, Med vänlig hälsning Ingrid Cargus
    Tusen tack för de fina orden. Hoppas du ska trivas i din nya bostad och att få komma närmre familjen! :) Robert Danhard-Rundquist
    2022-09-23 Verifierad kund
    professionellt och sakligt!!!!!!!
    2022-09-21 Verifierad kund
    Köpte hus som Jonas förmedlade och är mycket nöjd med bemötande, kommunikation och hans hjälpsamhet att få till visningar och skrivning på andra dagar och tider än normalt. Rekommenderas!
    2022-09-13 Verifierad kund
    Han är kanonbra att ha å göra med
    2022-09-10 Verifierad kund
    Kompetent, trevligt bemötande.
    Seriös mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Jag har fått bra och tydlig information samt känt mig uppdaterad och informerad. Jag har känt mig trygg med att kunna ställa de frågor jag haft.

Det har i sin helhet känts tryggt, effektivt och strukturerat. Jag är mycket nöjd med min mäklare.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Han var trevlig o hjälpsam men aningen långsam på att återkoppla. Proffsig under mötet för påskrift.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-08-31 Verifierad kund
    Bra bemötande, allt i ordning.
    Tack Gian, jag hoppas att du snart även hittar fritidshuset som du letar :-) Robert Danhard-Rundquist
    2022-08-31 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lyhörd, vi kan varmt rekommendera Robert!
    Tack så mycket Jenny, önskar er en fin höst! Robert Danhard-Rundquist
    2022-08-31 Verifierad kund
    Han har uppfyllt samtliga förväntningar och va bra på att informera och hjälpsam. Trevligt bemötande dessutom
    Tack Ludvig, hoppas ni ska trivas och jag tror att ert nya hus kommer bli en dröm för era hundar. 😁 Robert Danhard-Rundquist
    2022-08-24 Verifierad kund
    Vi hade mycket trevliga möten visade stor förståelse för min livssituation. Anna var mycket engagerad och ville veta allt om fastigheten, fick ett stort förtroende och en trygghet i den kommande försäljningen. Jag och mina barn är väldigt nöjda och lättade över den lösning som blev.
    Stort Stort Tack!
    Tack snälla Roland. En ära att få förmedla en sån pärla!! Det har verkligen varit ett trivsamt samarbete och jag önskar dig lycka till i ditt nya boende. Stort tack Anna Eriksson Hylander
    2022-08-23 Verifierad kund
    Anna är jättefin och serviceinriktad. Dock har säljaren inte uppfyllt sin del av avtalet, och jag hade förväntat mig mer hjälp för att få kompensation.
    Tack Åsa, jag hoppas trots detta att ni ska trivas här, önskar er all lycka till. Anna Eriksson Hylander
    2022-08-23 Verifierad kund
    Anna är glad och positiv, men alltid rak och ärlig. Underhåller med tips och information under hela processen. Vi är jätte nöjda
    Tack för det och tack för fint samarbete. Hoppas ni hann iordning och trivs i ert nya. Anna Eriksson Hylander
    2022-08-19 Verifierad kund
    Robert hade ett vänligt bemötande, han var lätt att prata med och var intresserad av att hjälpa oss med allt från budgivning till kontakt och kontraktskrivning.
    Tack så mycket, hoppas ni ska trivas i ert nya hus och er nya fantastiska trädgård. :) Robert Danhard-Rundquist
    2022-08-18 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och personligt bemötande.
    Det är första gången vi ska köpa hus och förväntade oss att bara få gå runt och kolla själv, men vi fick en bra genomgång av huset, även efter den väl genomförd genomgång fick vi gå runt och kolla på huset själva.

Överlag så var Anna jättetrevlig, snäll och väldigt förstående att det var vårt första hus. 10 av 10 poäng.
    Tack Simon för fina ord, inte bara att köpa sitt första hus. Lycka till. Anna Eriksson Hylander
    Professionellt
    Vi har fått god hjälp med allt och känt oss trygga med hus affärerna
    Över förväntan
    Vad härligt att höra. Tusen tack för fina rekommendationer. Anna Eriksson Hylander
    2022-08-18 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och bra bemötande. Omhändertagande och väldigt hjälpsam. 10 av 10 👏🏻
    Tack Sanna! Vilket fint hus ni fått! Lycka till Anna Eriksson Hylander
    Professionellt
    Vi har fått all hjälp
    Mycket över förväntan
    Tack för fin rekommendation. Här var det verkligen rätt köpare på rätt hus! Stort lycka till Anna Eriksson Hylander
    2022-08-17 Verifierad kund
    Bra bemött. Ordning på alla uppgifter, som skulle ordnas INNAN annonsen kom ut. ( fotografering, besiktning t,ex. ) = En snabb affär. BLEV DET.
    Fick köpare som vill fortsätta där jag inte orkade sköta längre. Hade stor trädgård med både blommor och bär. Som behöver kärlek och arbete. De har den fått nu. Är så nöjd och glad. Tack.
    Vad roligt att höra och desamma till dig. Ja det blev ju perfekt att köparna är lika trädgårdsintresserade som dig. Ha en skön höst! :) Robert Danhard-Rundquist
    2022-08-11 Verifierad kund
    Har fått ett mycket gott intryck och bemötande av Robert Danhard-Rundqvist. Han har alltid hört av sig och återkopplat vid överenskommelser om det. (Trots semestertid) Seriös, kunnig och trevlig och mån om kunderna. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare!
    2022-07-31 Verifierad kund
    Anna har uppfattats som förtroendeingivande, påläst och kompetent. Hon har varit tillgänglig under hela processen i stort som smått. Väldigt behaglig och trevlig att samarbeta med. Säljer vi vår fastighet kommer vi garanterat vilja anlita Anna.
    Tack Cecilia det har varit mitt nöje. Hoppas ni kommer trivas och att det flyttar dit några höns :)
    Lycka till.
    Anna Eriksson Hylander
    2022-07-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och professionell hantering av bostadsaffären. 👍
    Tack för det Isak. Hoppas du ska trivas i lägenheten. Ha det gott! Robert Danhard-Rundquist
    2022-07-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och direkt ett förtroende och tillit.
    Förklarade bra olika frågor för oss, eftersom det är inte varje dag man säljer ett hus. Var tydligt objektiv och gjorde att vi fick tänka till på vårt sätt och kunde komma med följdfrågor.
    Ingen stress utan tog sig alltid tid och var fokuserad

Inga förväntningar direkt men tillgänglig och kunde kommunicera och förklara olika alternativ och det har Robert visat.

Vi är två som säljer, har alltid återkopplat till oss båda kring frågor , händelser, information och det har varit suveränt att hela tiden få informationen båda säljare.
    Ett lugnt och tillitsfullt bemötande och det har känts tryggt hela processen kring försäljningen.
    Första mötet är viktigaste för oss och även här var tydlig och opartiskt, visade inte med full kraft att han ville ha vårt uppdrag. Detta gjorde att han gav det seriösaste intrycket och det har fortsatt genom hela försäljningen.
    mvh
    Margith Hanslin och Ingrid Jonsson
    Tusen tack för de fina orden och vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag önskar er en fortsatt fin sommar. Sköt om er! Robert Danhard-Rundquist
    2022-07-18 Verifierad kund
    Ambitiös, trevlig och intresserad.
    Tack så mycket Johannes och för att du tar dig tid att svara på detta. Härligt att ni nu också kommer närme era vänner. Önskar er en skön sommar och ett lycka till med renvoring och ev utbyggnad.Ha det gott! Robert Danhard-Rundquist
    2022-07-18 Verifierad kund
    Anna hanterade hela affären på ett mycket proffsigt sätt, kan varmt rekommendera henne som mäklare! :)
    Tack så mycket Patrik, det var fint att höra! Tack för rekommendation. Anna Eriksson Hylander
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, påläst och hjälpsam!
    Tack så mycket Eva, hoppas du ska trivas i lägenheten. Önskar en fortsatt skön sommar! Robert Danhard-Rundquist
    2022-07-13 Verifierad kund
    Verkligen jätte nöjd med Robert. Otroligt gott bemötande. Kände att jag hade koll under hela processen. Från att knäppa kort till budgivningen.
    Tack så mycket för förtroendet Sofie och lycka till med det nya huset! :) Robert Danhard-Rundquist
  • Leif Bertil Tommy S
    sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-07-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, engagerad i försäljningen av huset, blev informerad ett flertal gånger hur anbudsgivningen låg till.
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Tryggt och personligt bemötande, alltid tillgänglig genom hela processen för stora och små frågor. Mycket nöjd!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Klar o tydlig vad som gällde vid försäljningen.
    Infriade vårt mål och ställde upp på våra funderingar.Det är lite speciellt när man
    säljer en stuga som vi ägt 45 år
    Trevligt bemötande o bra info under budgivningen.
    Vi rekommenderar järna Fastighetsbyrån
    Mvh Gun o Kjell Norrby
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Hade höga förväntningar och är mycket nöjd med hela upplevelsen, kontakt mellan köpare och säljare samt återkoppling vid frågor.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jonas har ett bra bemötande och stor
    kunskap om branschen
    2022-06-02 Verifierad kund
    Han är trevlig och snäll. Han hjälper till och förklara allt som jag har funderat eller inte förstått.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Anna är en mycket duktig, trevlig, lättsam mäklare som skötte allt prima. Hon var kunnig och påläst och svarade på alla frågor på ett mycket bra sätt och tog sig tid. Bästa rekommendationerna!
    Tack Björn! Nu är det inte långt kvar tills du får flytta in i det nya, önskar dig lycka till. Anna Eriksson Hylander
  • Anna L
    2022-05-31 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av Robert, sympatisk, trevlig och professionell. Är snabb i återkoppling och hög tillgänglighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-05-30 Verifierad kund
    Anna var mycket lättsam och trevlig, kände mej trygg i att hon fick sälja min lägenhet.
    Var lite orolig hur försäljningen skulle gå eftersom det har skrivits så mycket om höjda räntor o. bostadsbubbla. Anna var så lugn i att det skulle gå bra och det gjorde det verkligen.
    Sammanfattar med att det är så här en bra mäklare ska vara.
    Tack snälla Margareta för fina ord och för förtroendet att få hjälpa dig i dina bostadsaffärer. Lycka till i ditt nya! Anna Eriksson Hylander