Dennis Thörnblom
Registrerad mäklare sedan 2010-05-10
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-30
2019-07 - 2020-06

Läs vad 53 Läs vad Dennis Thörnblom

• Max R köpte sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-02-09

Mölstad
    Jag och sambon köpte hus. Dennis bemötte oss med ett leende och glatt humör vilket han hade från första mötet till och med det sista. Jag och sambon hade inga direkt förväntningar utan var mest skönt att Dennis vas påläst om fastigheten och kunde ge svar på dem frågorna man hade. Vår upplevelse skuloe jag säga var mycket god Läs mer
  • Lars H sålde sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-02-05

Ljungnäs
    Jag har sålt min villa via Dennis. Allt har gått smidigt och enligt mina förväntningar. Ett bra jobb. Varför inte allra högsta betyg då? Mina förväntningar infriades, men de överträffade inte. Läs mer
  • Curt B sålde sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-02-01

Blomstermåla
    Sålt Blomstermåla 1:27.
    Kunnig, trovärdig, lätt att prata med, flexibel och motsvarade våra förväntningar, kanske tom överträffade. Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P sålde sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-11-24

Mönsterås
    Vi har upplevt Dennis både som köpare och säljare. Han är mycket proffsig i sitt jobb och har varit ett stort stöd i båda fallen. Trots stor arbetsbörda har han tagit sig tid för att hjälpa och komma med goda råd. Läs mer
  • Pernilla W köpte sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-11-18

Mölstad
    Köpt bostad i Mönsterås.
    Dennis är en trevlig och tillmötesgående person, positiv på ett bra sätt, inte överdriven.
    Rak, tydlig och kunnig. Läs mer
  • Alidha m köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-11-12

4:a
    Timmernabben
    Köpt en bostadsrätt
    Tydlig och trevlig Läs mer
  • Marie-Louise A sålde sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-10-30

Timmernabben
    Hej.
    Har sålt en fastighet i Timmernabben. Tycker att jag har blivit jättebra bemött av Dennis. Nu fick jag inte priset som Dennis och trodde var möjligt men Dennis hade visningar som jag förväntade mig och mer kunde han inte göra. Har bra kontakt med honom och det är en trygghet för mig då jag är änka.
    Hälsning
    Mia Askbom Läs mer
  • Tomas B köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-27

3:a
    Mönsterås
    Jag köpte en bostadsrätt i Mönsterås. Dennis var mycket informativ och tydlig.
    Jag är nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Yngve D sålde sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-09

Ålem
    Sålt två plans hus i Ålem.
    Dennis hjälpte oss på et utmärkt sätt att få rätt pris på vårt hus. Han visade gott omdöme.
    Våra förväntningar var stora o allt blev som vi ville.
    Jytte skönt att vi fick huset sålt. Huset blev en börda. Brant trappa inget för oss som nu nått långt upp i åldern.
    Tack Dennis. Du gjorde ett toppenjobb Läs mer
  • Gertie D sålde sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-09-07

Ålem
    Fsg av vår fastighet har fungerat helt perfekt 👌. Bra info och trevligt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mönsterås

Clara Ingvarsson