Mäklare Kalmar Mönsterås Fastighetsbyrån Mönsterås Dennis Thörnblom
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 35 kunder tycker om Dennis Thörnblom

• Robin J sålde sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-02-19

5:a
    163m²
    Timmernabben
    Dålig återkoppling, dåligt driv, kändes inte som han var så intresserad av att få ut mesta möjliga pengar för objekte.
    Dåligt helhetsintryck Läs mer
  • Robin L köpte sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-02-03

3:a
    78m²
    Ljungnäs
    Dennis T gillar detta
  • Thomas B köpte sin bostad med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2019-01-23

Köpte vårat parhus genom Dennis. Tycker att han va väldigt trevlig, driven och tillmötesgående.
    Hade man frågor som Han inte hade svar på skrev han ner å tog reda på svar åt en.

Här egentligen inget dåligt att säga om upplevelsen eller annat kring Dennis.
    Det ändå som gör att jag inte get högsta betyg är att saknade lite mer info inför inflytt när man köper hus för första gången. Tex att inte glömma ringa om sopor vatten fiber. Sådant som måste anmälas till kommun.
    Kom visserligen ett papper med info inför överlämningen. Men det va bara några dagar innan. Hade varit kanon med en liten lathund msn kunde fått vid skrivningen av kontrakten.

Annars bara positivt. Läs mer
    2019-01-24 Dennis T svarar Thomas B
    Hej Thomas. Trevligt att ni känner er nöjda med försäljningen. Jag tar även emot era synpunker ang div synpunker vad beträffande information ang olika abonnemanget på va osv. Jag lovar att jag ska bli tydligare och informera både köpare och säljare vad som ska göras inför tillträdet i god tid innan tillträdesdatummet. Mvh Dennis
  • Anneli H sålde sin bostad med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-12-05

Snabbt o enkelt att få hjälp att sälja en mindre villa.
    Trevligt bemött och fick saklig information Läs mer
    2018-12-05 Otto S svarar Anneli H
    Jag är glad att du är nöjd med din försäljning och med oss 😃👍
    Tusen tack för ditt fina omdöme !
    Varmt välkommen åter 👍😃
    Mvh Otto
  • Ingrid Ö köpte sin bostad med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-11-05

Vi har köpt en villa i Mönsterås och haft Dennis Törnblom som mäklare. Tidigare har vi både sålt och köpt hus men aldrig mött en mäklare med ett så gediget och närvarande bemötande. Han har varit nåbar, i alla lägen förklarat vart i processen vi varit, efter slutligt köp hållit alla avtalade tider och gjort alla förberedelser för att avslutet skulle gå så smidigt som möjligt. Vi är 100% nöjda! Läs mer
    Dennis T gillar detta
  • Jane K sålde sin bostad med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-11-03

Vi är helnöjda med allt vid försäljningen av vår bostad. Vi har fått tips, råd och hjälp med allt från fotografering, visning och handlingar. Dennis är lugn och noggrann. Läs mer
  • Ann D skrev om Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-10-07

Dennis är en mycket korrekt och pålitlig mäklare med en tydlig serviceinriktning mot kunden. Läs mer
    Dennis T gillar detta
  • Jim R köpte sitt hus med hjälp av Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-10-01

5:a
    84m²
    Timmernabben
    Dennis har skött sina delar bra och kommunicerat med oss som säljare och köpare på ett tydligt sätt. Läs mer
  • Christer S skrev om Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-09-24

I våra kontakter med Dennis har vi upplevt att han agerar mycket professionellt, klart och tydligt samt med en glad och trevlig attityd! Läs mer
  • Rolf M skrev om Dennis Thörnblom en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2018-09-18

Positivt bemötande,snabb hjälp med avslutande av affär. Nogrann,tydlig .Rekommenderas Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mönsterås

Michael Sjöholm