Mäklare Kalmar Mönsterås Fastighetsbyrån Mönsterås Otto Sjökvist
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 54 kunder tycker om Otto Sjökvist

• Dan K sålde sin bostad med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Jag tycker att ni gjorde ett utmärkt bra jobb.Allt gick väldigt bra hela resan.Vi fick information hela tiden om hur det gick med försäljningen av min brors hus. Läs mer
    2018-11-22 Otto S svarar Dan K
    Hej Dan ! Jag är jätte glad att du är nöjd med affären 😃 och att du fick bra info under försäljningen 👍
    Varmt tack för ditt omdöme o för en trevlig affär !
    Mvh Otto 😃
  • Madeleine K sålde sin bostad med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Vi sålde ett småhus i Högsby. Så allra mest hade vi kontakt med Clara Ingvarsson, vilken vi var jättenöjda med! Otto S hjälpte till på slutet av köpet istället för Clara och det fungerade bra det också. Han bemötte oss också på ett bra sätt och vi upplevde honom som professionell. Läs mer
    2018-11-19 Otto S svarar Madeleine K
    Hej Malin !
    Tack för ditt fina omdöme , kul att du är nörd med oss o din affär ! Jag fick ju hoppa in lite på slute då Clara fick en liten söt flicka 👍😃 så hon är ju föräldrar ledig ett tag !
    Mvh Otto
  • Ann A sålde sin bostad med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Har sålt ett enbostadshus. Bra och proffsigt bemötande vid försäljningen. Hanteringen av objektet skötte Clara, Ylva och Mikaela tidigare, med utmärkt resultat. Läs mer
    2018-11-19 Otto S svarar Ann A
    Hej Ann !
    Tack för ditt omdöme 👍😃det gläder oss att du är nöjd med oss o din affär 👍
    Mvh Otto 😃
  • Juan De Dios B köpte sin bostad med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Best seller in town!! Jag är nöjd med bemötande samt köp av bostad Läs mer
    2018-09-11 Otto S svarar Juan De Dios B
    Tack för ditt omdöme ! Kul att ni är nöjda med ert nya hus .
    Lycka till ! Och varmt välkommen åter !
    Mvh Otto
  • Stina E köpte sin bostad med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Jag är nöjd med bemötande samt köp av vår bostad Läs mer
    2018-09-07 Otto S svarar Stina E
    Tack Stina 😃 det gläder oss att du är nöjd !
    Varmt välkommen åter 👍
  • Björn A skrev om Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Jag har sålt en villa och köpt en annan villa. Otto är ärlig och "rak" i kommunikationen. Det är långt ifrån alla mäklare som är det, även om det råkar vara en av dom allra viktigaste egenskaperna tycker jag. Läs mer
    2018-05-27 Otto S svarar Björn A
    Tack Björn för det fina omdömet 😃
    Är jätteglad att du är nöjda med affär en !
    Det var en förmån att få vara dinmäklare !
  • Antti T
    Antti T skrev om Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Hej Ottos bemötande är exemplarisk och han är lydhörd och intresserad av kundens behöv. Läs mer
    2018-04-05 Otto S svarar Antti T
    Tack Anti ! Det gläder mig att du är nöjd med oss på Fastighetsbyrån du är varmt välkommen åter !
  • Mattias H skrev om Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Otto Sjökvist är en erfaren mäklare med glimten i ögat och ger ett varmt välkomnande till sina kunder. Alla affärer Otto fått av mig har blivit sålda ganska fort och en mycket smidig process under tiden. Läs mer
    2017-11-20 Otto S svarar Mattias H
    Hej Mattias ! Kul att du är nöjd med oss o din affär ! Tack för din fina Reco !
    Varmt välkommen åter !
  • Ulf K skrev om Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Min uppfattning av Otto är genomgående bra. Vi blev väl mötta först gången. Vi fick ständig information och kontraktskrivandet var informativt på en bra nivå.
    Litet minus att Otto själv kunde medverka på dagen då ny klarna lämnades över.

Att budgivningen enligt mig var utdragen är bedömt i ge som Otto kunde påverka. Läs mer
    2017-11-16 Otto S svarar Ulf K
    Hej Ulf ! Tack för ditt omdöme jag är glad att du är nöjd med affären du har helt rätt i att utdragna budgivningar är jobbiga o det är att föredra att det går snabbt ! Varmt välkommen åter 😃👍
  • Daniel N skrev om Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Har inte sålt via Otto utan Micke S det blev en kort process innan annonsering men allt flöt smidigt och ett bra bemötande och uppföljning på frågor och bokning av möten mm. Läs mer
    2017-09-20 Otto S svarar Daniel N
    Daniel, tack så mycket, även du mycket trevlig och smidig att göra affär med! Grattis till ett fint hus! // Michael från Ottos dator

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mönsterås

Michael Sjöholm