Otto Sjökvist är mäklare på Fastighetsbyrån Mönsterås

Otto Sjökvist har varit registrerad mäklare sedan 1992-06. Otto Sjökvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.5. Otto Sjökvist har haft 8 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 60 Läs vad Otto Sjökvist

• 2020-11-06
    Bra beskrivning av fastigheten och mycket bra foton som gjorde att den fick mycket stor efterfrågan.
    Villy K
  • 2020-11-04
    Very nice and professional. Everything fine.
    Kai L
  • 2020-11-03
    Vi hade byte av mäklare mitt under köpet men det fungerade jättebra ändå (som köpare) Otto & Ann slutförde affärn galant. Vi är jättenöjda med bemötande och nivå av info som vi fick.
    Anneli L
    • 65.0 m²
    • Oknö
  • 2020-10-13
    Sålt fastighet. Proffsigt bemötande. Inga överdrifter som försäljarsnack, utan lugnt och sakligt förklarande för oss som inget begriper.
    Mats L
    • 65.0 m²
    • Oknö
  • 2019-09-27
    Sålt en fastighet med hus och ladugård. Hela tiden bara positiva vibbar. Blev hela tiden informerad av hur visningar, resonemang från intresserade och intresse låg till. Förväntningarna var att köpet skulle genomföras och det är nu gjort så jag har bara positivt att säga. Vi fick tips på vad vi skulle göra innan visningar och andra tips vilket var bra. Vi sålde en fastighet där en fadtighetsreglering ska göras och detta blir ju tyvärr inte klart förrän nästa år, vore bra om mäklaren hade haft en egen fil till lantmäteriet men det är ju inte mäklaren som styr tyvärr.
    Elisabet S
    • 146.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Tack Elisabeth för ditt Reco 👍😃 Vi får hoppas att lantmäteriet rappar på lite 👍 Mvh Otto

• 2019-05-12
    Prefekt super bra inget att klaga på
    Jan C
    • 130.0 m²
    • Högsby
    köpte sitt hus med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Tusen tack ? jag är jätteglad att du är nöjd med oss ??! Vi hoppas att du ska trivas i det nya huset ! Mvh Otto

• 2018-11-21
    Jag tycker att ni gjorde ett utmärkt bra jobb.Allt gick väldigt bra hela resan.Vi fick information hela tiden om hur det gick med försäljningen av min brors hus.
    skrev om Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Hej Dan ! Jag är jätte glad att du är nöjd med affären ? och att du fick bra info under försäljningen ? Varmt tack för ditt omdöme o för en trevlig affär ! Mvh Otto ?

• 2018-11-18
    Vi sålde ett småhus i Högsby. Så allra mest hade vi kontakt med Clara Ingvarsson, vilken vi var jättenöjda med! Otto S hjälpte till på slutet av köpet istället för Clara och det fungerade bra det också. Han bemötte oss också på ett bra sätt och vi upplevde honom som professionell.
    skrev om Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Hej Malin ! Tack för ditt fina omdöme , kul att du är nörd med oss o din affär ! Jag fick ju hoppa in lite på slute då Clara fick en liten söt flicka ?? så hon är ju föräldrar ledig ett tag ! Mvh Otto

• 2018-11-18
    Har sålt ett enbostadshus. Bra och proffsigt bemötande vid försäljningen. Hanteringen av objektet skötte Clara, Ylva och Mikaela tidigare, med utmärkt resultat.
    skrev om Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Hej Ann ! Tack för ditt omdöme ??det gläder oss att du är nöjd med oss o din affär ? Mvh Otto ?

• 2018-09-07
    Best seller in town!! Jag är nöjd med bemötande samt köp av bostad
    Juan De Dios B
    • 176.0 m²
    • Mönsterås
    köpte sitt hus med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    Tack för ditt omdöme ! Kul att ni är nöjda med ert nya hus . Lycka till ! Och varmt välkommen åter ! Mvh Otto

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte