Otto Sjökvist

Otto Sjökvist

Otto Sjökvist är mäklare på Fastighetsbyrån Mönsterås

Otto Sjökvist har varit registrerad mäklare sedan 1992-06. Otto Sjökvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.5. Otto Sjökvist har haft 37 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 69 Läs vad Otto Sjökvist

• Högsby
    2021-07-04
    Vi blev bemötta på ett bra sätt. Varje gång vi har träffat honom har Otto varit professionell och trevlig. När vi har haft frågor har han svarat artigt och rakt på sak, vilket har gjort att vi fått ett förtroende för honom. Utöver detta har han varit lätt att nå, när han inte har kunnat svara har han ringt upp kort därpå. Även på sin semester har han varit anträffbar!

Vi är mycket nöjda med mäklare Otto Sjökvist.
    Tusen tack 🙏 vi ses snart på tillträdet mvh Otto Otto Sjökvist
    • Fliseryd
    2021-06-11
    Trevligt bemötande, humor!
    Han motsvarade de förväntningar vi har på en mäklare.
    Hörde av sig som han lovat, gick igenom noga det som var skrivet, gav sig tid att meddela om att vi får huset omgående.
    Så bra att ha att göra med!
    Tack för det fina omdömet! Det kändes med en gång att ni hittat ert hus. Hoppas verkligen att ni ska trivas. Önskar er en trevlig midsommar. Otto Sjökvist
    • Ålem
    2021-06-11
    Vi blev bemöta på ett professionellt sätt samtidigt som det va lätt att ställa frågor, funderingar och få svar på dessa.
    Jag ska rekommendera Otto till nästa person som jag känner, som ska sälja sin bostad!
    Det känns bra att ni känner er trygga med er försäljning det är viktigt för mig. Önskar er lycka till med ert nya projekt och trevlig midsommar. Otto Sjökvist
    • Timmernabben
    2021-05-28
    We bought a house and have been very confident! Everything was fine, the organisation, the kommunication, the direct contact.
    It feels good that you feel safe with your purchase and that you have received the help you need. Wish you welcome to Sweden and Timmernabben Otto Sjökvist
    • Timmernabben
    2021-05-28
    Vi har sålt vårt hus i Timmernabben och vi är väldigt nöjda med Otto som mäklare han levde verkligen upp till förväntningarna som man kan ha på en mäklare.
    Tack det värmer en mäklare med lång erfarenhet att man fortfarande efter så många år inte tappat greppet. Önskar er lycka till med ert nya boende. Otto Sjökvist
    2021-04-10
    Köpt hus ett hus i Blomstermåla.
    Mycket bra bemötande samt lättsam att ha och göra med.
    2021-04-10
    Köpt ett hus i blomstermåla.
    Mycket bra bemötande.
  • Christoffer D
    köpte sitt hus med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    • Berga
    2020-12-18
    Mycket positiv och engagerad mäklare. Jag köpte ett flerbostadshus av Otto.
    2020-12-08
    Har sålt en fastighet, ville att Otto Sjökvist skulle ta hand om försäljningen och det gjorde han. Det har varit och är ett bra bemötande av alla som har varit inblandade i visning, fotografering och besiktning av fastigheten samt av försälningen. Jag har hela tiden blivit informerad av hur intresset av huset varit på Hemnet.
    2020-11-06
    Bra beskrivning av fastigheten och mycket bra foton som gjorde att den fick mycket stor efterfrågan.