Michaela Carlson

Michaela Carlson

Michaela Carlson är mäklare på Fastighetsbyrån Mönsterås

Michaela Carlson har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Michaela Carlson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.4. Michaela Carlson har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

118 omdömen om Michaela Carlson

Sedan starten hos Reco 2019
Monica K
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
Fågelfors

Lyhörd, noga, snabb och jätteduktig

Monica K
Köpte sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
Centralt Högsby

Lyhörd, noga, snabb och jätteduktig.

Jutta L
Fågelfors

A very good, friendly and committed broker. Competent help and advice. We recommend. Is available with advice and support

Emmy Catharina Helena V
Fågelfors

Persoonlijk hebben wij weinig contact gehad met Michaela, wij hebben gebruik gemaakt van een tussenpersoon vanuit Nederland. Het contact dat wij hadden was prettig. Vi personligen har haft lite kontakt med Michaela, vi använde en mellanhand från Nederländerna. Kontakten vi hade var trevlig.

Nathalie N
Centralt Högsby

Ofta snabb men otydlig i kommunikationen. Svarar ofta sent på kvällen i snabb hast och är slarvig i hur hon uttrycker sig. Hon svarar inte alla trots att vi har varit noga med att lägga till båda parterna på e-postmeddelandet. Hon påstår att hon skickat e-postmeddelanden som vi med 100% säkerhet vet att hon inte skickat via mail till oss båda och när hon skriver att hon skickat ett svar på vårt e-postmeddelandet så väljer hon inte att svara alla från det redan påstått skickade e-postmeddelandet utan klistrar in det hon...

Jan V
Berga

We have been looking for a vacation home through Hemnet for a while. And then we came across Michaela Carlson. We simply told her our ideas. She quickly gave us a few suggestions and that's how it all started. Since we live in Germany, everything was done by email. That works very well. And by mail. We have many questions, which were always answered quickly - we are satisfied. Jan und Sabrina von Kampen

Emilia O
Mönsterås

Väldigt trevlig tjej som med tydlighet och struktur hjälpt mig till mitt drömhem!

Svar från Michaela Carlson

Tack Emilia för ditt omdöme & vad roligt att jag hjälpt dig till ditt drömhem! Det ska bli en spännande resa att följa!

Christian H
Högsby

Michaela är vänlig, hjälpsam och svarar mycket snabbt. Gärna igen

Svar från Michaela Carlson

Tack för eran feedback! Lycka till med er nya bostad!

Bruno W
Fagerhult

Absolut 💯👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Svar från Michaela Carlson

Tack Bruno för ditt omdöme! =)

Angelica K
Högsby

Blev bemött bra utav mäklaren men kommunikationen var svag i början, då det kunde dröja långtid mellan svar. I övrigt var det ett bra bemötande. Sista tiden så var det snabbt mellan svaren och överlag väldigt tillmötesgående.

Svar från Michaela Carlson

Hej Angelica! Tack för ditt omdöme. Jag ska ta till mig gällande kommunikationen =) Vi ses snart igen! =)