Michaela Carlson är mäklare på Fastighetsbyrån Mönsterås

Michaela Carlson har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Michaela Carlson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.4. Michaela Carlson har haft 72 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 57 Läs vad Michaela Carlson

• 2020-11-24
    Snabbt och smidigt kändes lite lätt stressad i vissa fall men annars bra bemötande och trevlig upplevelse
    Martin K
    • 76.0 m²
    • Hornsö
    köpte sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
  • 2020-11-23
    Vi köpte ett hus av henne och de gick väldigt smidigt och hon va väldigt till mötes gående. Så är väldigt nöjd med henne.
    Jennifer K
    • 76.0 m²
    • Hornsö
  • 2020-11-09
    Har köpt bostad. Blev trevligt bemött. Snabb affär. Kan starkt rekommendera.
    Alexander L
    • 138.0 m²
    • Hammarglo
  • 2020-11-05
    Har sålt en lägenhet via Michaela. Hon är otroligt engagerad och gör sitt arbete med noggrannhet. Jag kände stor förtroende för Michaela genom hela processen. Skulle rekommendera henne till alla och jag kommer anlita henne vid nästa försäljning av bostad.
  • 2020-10-31
    En liten enkel villa på landet. Hennes profsighet och entusiasm.
    Anne-marie L
    • 70.0 m²
    • Högsby
    sålde sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
  • 2020-10-27
    Jag har sålt mitt hus, det gick jättesnabbt på grund av vår mäklare, Michaela. Hon är den bästa som vi hade träffat. Smart och skicklig person som vet exakt vilja uppgifter hon har att utföra. Mycket gott bemötande .
    Maria P
    • 193.0 m²
    • Mönsterås
  • 2020-10-27
    Har sålt ett hus. Väldigt bra bemötande. Vidare har mäklare uppnåt våra förväntningar till 100%. Vi stark rekommenderar Michaela som profs mäklaren.
    Valentin B
    • 193.0 m²
    • Mönsterås
    Hej Valentin. Tack för en mycket trevlig affär tillsammans med er. Tack för ert fina omdöme. Mvh Michaela

Visa svar
  • 2020-10-27
    Jag har både köpt och sålt en fastighet genom Michaela. Michaela är både lugn och enkel att ha att göra med. Vid både köp och försäljning av hus så är hon väldigt öppen, rak samt håller kommunikationen enkel. Hon inbringar ett lugn och ger ett stort förtroende oavsett om du ska köpa eller sälja en bostad. Jag är mycket nöjd och kan starkt rekommendera att kontakta henne vid både försäljning av hus samt om man letar hus
    Daniel T
    • 149.0 m²
    • Centralt Högsby
    Hej Daniel, Tack för ditt förtroende och ditt fina omdöme. Det har vart kul att få delta i både din sälj- och köpprocess. / Michaela

Visa svar
  • 2020-08-13
    Ich/wir sind mit der schwedischen Maklerin MICHAELA KARLSON und ihrer Arbeit sehr zufrieden!
    Siegfried S
    • 85.0 m²
    • Högsby
  • 2020-07-13
    Kunde ha visat lite mer intresse för att svara på olika frågor. Jag frågade mäklaren hur det fungerar med tv hon rekommenderade mig boxer trots att det finns en parabol uppe på huset. Nu sitter jag fast med ett två års abonnemang hos boxer som jag ej kan utnyttja då det inte finns någon antennkabel i huset.
    Jeannette L
    • 126.0 m²
    • Ruda

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte