Michaela Carlson
Registrerad mäklare sedan 2019-02-26
Aktiv på Reco.se sedan 2019-03-22
2019-07 - 2020-06

Läs vad 48 Läs vad Michaela Carlson

• Jeannette L köpte sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-07-13

Ruda
    Kunde ha visat lite mer intresse för att svara på olika frågor. Jag frågade mäklaren hur det fungerar med tv hon rekommenderade mig boxer trots att det finns en parabol uppe på huset. Nu sitter jag fast med ett två års abonnemang hos boxer som jag ej kan utnyttja då det inte finns någon antennkabel i huset. Läs mer
  • Ronny P sålde sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-06-30

Långemåla
    Från första början med värdering genom hela resan till genomförd försäljning hade vi bra kontakt med Michaela.
    Hon har ett enkelt och rakt fram sätt att kommunicera.
    Vi är jättenöjda med det bemötande vi fått. Läs mer
  • Jan-olof J sålde sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-06-25

Högsby
    Vi sålde vår villa i Högsby.
    Vi blev bemötta på ett förväntat sätt.
    Vi hade förväntningar att det skulle bli presenterat på ett säljande sätt, vilket också var fallet.
    Det enda som vi har att anmärka på var att det blev bråttom mellan budgivningen och kontraktsskrivandet, Vi hade velat dröja några dagar om någon ytterligare hade dykt upp. Läs mer
    2020-06-30 Michaela Carlson svarar Jan-olof J
    Hej Jan Olof!
    Tack för ert fina omdöme! :-)
  • Yngve L sålde sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-06-23

Ruda
    Fastighet, hjälpsam, trevlig, hon tog hand om allt med min fastighet. Huset blev sålt snabbt och priset blev jag nöjd med. Jag är supernöjd med försäljningen hon gjorde ett jätte bra jobb. Läs mer
    2020-06-30 Michaela Carlson svarar Yngve L
    Tusen tack Yngve för ditt omdöme :-)!
  • Simon M sålde sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-06-14

Ruda
    Sålt en villa i Ruda med Michaela som mäklare. Blev bra bemött vid första mötet och fick snabbt information hur försäljningen skulle gå till. Snabba svar på mina frågor som uppkom på vägen.
    Rekommenderar absolut Michaela som mäklare. Toppbetyg! Läs mer
    2020-06-30 Michaela Carlson svarar Simon M
    Hej Simon

Tack för ditt fina omdöme och tack för förtroendet vid försäljningen! :-)
  • Nicholas J köpte sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-06-05

Högsby
    Jeg har købt et fritidshus, hos Fastighetsbyrån Mönsterås, med Michaela Carlson som ansvarlig.
    Det var en meget postiv oplevelse, med en god kontakt, hurtig update, en professionel rådgivning, og en super service.
    Jeg sender hermed mine bedste anbefalinger. Läs mer
    2020-06-30 Michaela Carlson svarar Nicholas J
    Hej Nicholas!

Tack för ditt fina omdöme. :-)

Hoppas du trivs mycket bra i din nya fastighet.
  • Maria H
    Maria H skrev om Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-03-18

Vi har sålt ett bostadshus och en fd växthusfastighet. Mäklaren har bemött oss bra och varit tillgänglig vid många tidpunkter både på kvällar och helger. Ibland har dock vissa saker tagit lite tid som ex att få bilderna på vår bostad. Dessa har vi ännu inte sett. Vi lyckades ordna köpare själva till båda fastigheterna så vi har skött visningar mm själva.
    Totalt sett har vi en positiv bild av Michalea som mäklare men vi har väl oss själva att skylla som visade huset innan visning och drog igång försäljningen utan mäklarens hjälp. Läs mer
    2020-04-21 Michaela Carlson svarar Maria H
    Hej Maria!
    Tack för ert fina omdöme! :)
    Med vänlig hälsning, Michaela
  • Sol-britt V sålde sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-03-07

Berga
    Bra återkoppling och information hela vägen. Läs mer
    2020-04-21 Michaela Carlson svarar Sol-britt V
    Hej Sol Britt!
    Tack för ditt fina omdöme :-)
    Med vänlig hälsning, Michaela
  • Sonny K köpte sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-02-09

Centralt Högsby
    Köpt bostad i högsby.
    Blev bra bemött trots visa problem som uppstod.
    Är nöjd med Michaela som mäklare Läs mer
    2020-04-21 Michaela Carlson svarar Sonny K
    Hej Sonny & välkommen till Högsby!
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas du trivs i Högsby trakterna :-)
  • Michael N köpte sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås

2020-02-07

Centralt Mönsterås
    Michaela gjorde ett bra jobb.När vi kolla upp huset hade hon dock inte svar på en massa frågor som jag ställde...men det var inte så konstigt för när jag gick runt med säljaren så hade inte heller han svar på de frågor jag ställt till Michaela.
    Kontraktskrivande och vidare till övertagandet var gick hur bra som helst.
    Det kommer bli en bra mäklare av Michaela.Har inget alls att klaga på.
    Micke Läs mer
    2020-04-21 Michaela Carlson svarar Michael N
    Hejsan Micke!
    Ibland kan det vara så ;-) Tack för ditt omdöme och förtroende! :-)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mönsterås

Clara Ingvarsson