Michaela Carlson

Michaela Carlson

Michaela Carlson är mäklare på Fastighetsbyrån Mönsterås

Michaela Carlson har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Michaela Carlson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.4. Michaela Carlson har haft 67 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 71 Läs vad Michaela Carlson

• sålde sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    • Berga
    2021-06-24
    Michaela genomförde säljuppdraget med professionalism och det trevliga bemötande man önskar av en anlitad mäklare. Hon kan den lokala marknaden mycket bra och jag skulle rekommendera henne till den som är i tankarna att sälja.
  • köpte sitt hus med hjälp av Michaela Carlson en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    • Fagerhult
    2021-06-08
    Wir haben das Haus Ringvägen 14 gekauft es ist renovierungs Bedürftig. Aber so wollten wir es haben. Es ist schön das es in Schweden so kompetente Makler gibt die Ihren Job verstehen. Michaela ist dynamisch,motiviert und unbürokratisch so wie es sein sollte. Noch ist nicht alles abgeschlossen, aber ich bin zuversichtlich das alles klappt. Wir sind ja in guten Händen.
    2021-05-10
    Snabbt och smidigt hanterande av affären.
    Perfekt!
    • Ruda
    2021-05-05
    Bra och vi kunde få bättre bud på huset
    • Berga
    2021-05-04
    Jag har sålt ett hus
    Jag blev väldigt bra bemött
    Förväntningarna var jättebra från försäljaren
    Mycket bra besiktningsman o fotograf
    Som beskrev huset med fina bilder.
    Mycket bra hjälp med försäljningen från
    Mäklaren
    • Centralt Högsby
    2021-04-03
    Mäklare Michaela Carlson har varit hjälpsam och snabbt med allt.
    Tack
    • Blomstermåla
    2021-04-02
    Jag tycker inte kontakten med mäklaren har varit bra då det mesta har skett via sms. När jag behövt råd hur man ska tänka kring priser och bud, har mäklaren inte kunnat ge några råd utan bara ”vad tänker du?”. Vid visningar har jag inte fått någon känsla av att mäklaren varit så aktiv och försökt sälja in huset. Mäklaren har inte heller lyckats med att få igång budgivningen utan det var bara tur att det ens blev budgivning.
    Jag fick ett helt annat bemötande och stöd från Länsfastigheters mäklare, som jag kontaktade när jag var övertygad om att huset skulle förbli osålt.
    2021-04-01
    Vi köpte hus, Michaela Carlson var jätte snäll och hjälpsam. Jag tycker att hon hjälpte oss mycket och gav oss tips. Hon svarade snabbt när vi hade frågor, och var alltid nöjda med svaret.
    • Långemåla
    2021-02-28
    Jag har inte träffat henne någon gång vi har bara pratat i telefon och via mail. Så jag har svårt att uttala mig om henne.
    Hon måste vara väldigt upptagen då hon inte kunde hålla i visningen eller slutförande av köpet.
  • Elvisa S
    2021-02-12
    Vi köpte en bostad. Hon är duktig på sitt jobb och hjälpte oss genom vår affär snabbt och smidigt. Hon var trevlig och tillgänglig under hela processen.