Otto Sjökvist är mäklare på Fastighetsbyrån Mönsterås

Otto Sjökvist har varit registrerad mäklare sedan 1992-06. Otto Sjökvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.5. Otto Sjökvist har haft 23 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 86 Läs vad Otto Sjökvist

2022-05-18 Verifierad kund
    Bra och trevlig mäklare. Rekommenderar jag gärna till andra husletare.
    Tack Ove det gläder mig att du är nöjd
    Med oss på Fastighetsbyrån 😃👍
  • Amanda C
    köpte sitt hus med hjälp av Otto Sjökvist en del av Fastighetsbyrån Mönsterås
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket bra bemötande från början , både digitalt och när vi har mötts. Han är öppen, tydlig, pedagogisk och informativ. Han har uppenbarligen mycket erfarenhet i branschen och känner området väl, samtidigt som han är beredd att dela med sig av sina kunskaper. Dessa egenskaper var precis de som vi önskade och förväntade, så vi är rätt nöjd!
    Hej Amanda !
    Tack för ett mycket trevligt möte o kontrakts skrivning 👍😃
    Tusen tack 🙏 för ditt fina omdömen det värmer ☺️ Ser fram emot att se er på
    tillträdet ! Välkomna till Småland o Blomstermåla 😃
    2022-05-17 Verifierad kund
    Otto är alltid mycket trevlig och glad! Jag ångrade min försäljning på hösten och väntade till våren, inga problem. Otto känns kunnig och jag känner stort förtroende för honom, både till mej och till kunden.
    Hej Anette !
    Det var ett mycket trevligt kontrakt i går
    Jätte gott fika o glada köpare , det kan inte bli mycket bättre 👍😃
    Tack för ditt fina omdöme !
    Otto 😃
    2022-04-29 Verifierad kund
    Bra bemötande! Kanske lite mera info under tiden före försäljning. För övrigt helt ok 👍
    Hej Margareta !
    Tack för ditt omdöme 👍😃
    Jag håller med dig info o kommunikation
    Är ett utmanande område där blir man aldrig full lärd 👍jag är glad att du är nöjd 😄
    • Mönsterås
    2022-04-14 Verifierad kund
    trevlig ,lätt att prata med . bra samarbete
    Tack Christer 😃 önskar er en ricktigt
    Glad Påsk 🐣
    2022-04-09 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och mycket enkel process.
    Allt flöt på utan konstigheter från start till mål.
    Precis så bekväm man vill att en husförsäljning ska vara.
    Haj Markus !
    Tack för ert omdöme roligt att ni är nöjda med oss 👍😃 önskar er en Glad Påsk 🐣
    Vi syns på tillträdesdagen 👍
    • Ålem
    2022-03-26 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande.
    Tack Kenneth för ditt omdöme 👍😃
    Det gläder oss att ni är nöjda !
    Vi ses på Tillträdet !
    Mvh Otto 😃
    Fastighetsbyrån
    • Ålem
    2022-03-26 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med gott bemötande och bra service.
    Tack Alex 😃 grattis till er fina fastighet
    Det blir ett fint projekt där era barn kan växa
    Upp i en fantastisk miljö
    • Timmernabben
    2022-03-16 Verifierad kund
    bra och lätt att få tag i. en smidig affär
    Hej Gabriel ! Tack för att du tog dig tid att ge en rek. Det gäller oss at du tyckte att allt gick smidigt 👍😃 Otto Sjökvist
    • Hammarglo
    2022-03-05 Verifierad kund
    Tillmötesgående med fullständig koll på allt. Sådan smidig affär kan man inte annat, än vara mycket nöjd.
    Vad glad jag blir att du är nöjd med din affär o oss 👍😃
    Tackar allra ödmjukast 🙏
    Mvh Otto 😃