Fastighetsbyrån Motala

Fastighetsbyrån Motala

Här i Motala, Borensberg och Vadstena har vi på Fastighetsbyrån jobbat i över 40 år. Om du anlitar oss för din bostadsaffär här i området får du garanterat trygghet, kunskap och massor av lokalkännedom. Vi är den mest anlitade mäklaren här omkring och tar hand om alla uppdrag, vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi håller hög klass när det kommer till marknadsföring och skräddarsyr varje uppdrag efter våra kunders önskemål. Kom in på vårt kontor på Bispmotalagatan 10 så hjälper vi dig vidare med affären!

Läs vad 238 kunder tycker om Fastighetsbyrån Motala 2

• köpte sitt hus med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2021-06-18
    Trevligt bemött och fick svar på alla frågor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • Borensberg
    2021-06-11
    Vi blev väldigt väl bemötta av Niklas. Han är lugn och professionell. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare vid sitt livs största köp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2021-06-11
    Jag tyckte han var duktig. Och kunnig om lägenheten som jag köpte.
    2021-06-10
    Bra bemötande och kunnig och proffsig hantering. Seriös.
    Hej!

Vi blev utmärkt bemötta av Magnus, superprofessionellt med stora inslag av god kommunikation och suveränt kundfokus.
    Magnus är en alldeles utomordentligt duktigt mäklare, en klart lysande stjärna.
    Alla förväntningar infriades med råge, finns inget att kritisera
    överhuvudtaget. Tydlig, kommunikativ, snabb i återkoppling, väldigt social, trevlig och målmedveten.

Hantera och utveckla honom väl, han är och kommer med erfarenhet bli en enorm tillgång för företaget.

Vänliga hälsningar

Anders Martinsson
    Vadstena
    2021-06-10
    Mycket trevlig och bra service. Han förmedlade kontakten med Swedbank också och det var guld värt för mig.
    2021-06-10
    Snabb flexibel saklig kunnig bemött med respekt
    Han fick mig o känna trygghet under hela affären
    2021-06-10
    Niklas är både Trevlig och sympatisk och är noggrann i sitt arbete!
    Tycker dock att denna undersökning skickas ut förtidigt borde inte hela affären vara slutförd innan omdömet ska sättas?
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Johansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2021-06-10
    Han är jätte duktig på sin jobb, snäll mot kunden , och han sålde våran lägenhet i 2 dagar 😊 det betyder att han har mycket kontakt med folk runt Motala. Han är jätte trevligt. Från 1-10 Han får 10+++ 😊
    2021-06-10
    Ödmjuk och tillmötesgående, trevlig att ha kontakt med!

Kan absolut rekommendera.
    2021-06-09
    Jag har sålt min lgh!
    Jag blev bemött med ett leende och mina förväntningar var att lgh skulle bli såld och det blev den.
    En positiv och glad upplevelse under hela min tid av denna försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • Herrestad
    2021-06-08
    Sommarhus/året runt bostad.
    Li är utmärkt som säljare och är mycket sympatisk och tjänstvillig.
    Vi hade inga förväntningar men blev väldigt trevligt och bra bemötta. Mycket bra information lämnades.
    2021-06-07
    Trevlig och lätt att få tag på!
    Hjälpsam dessutom!
    2021-06-02
    Köpt en bostadsrätt.
    Hon bemötte mig på ett trevligt och kunnigt sätt.
    Hon var behjälplig och tillgänglig under hela tiden
    Det var bra
  • sålde sitt hus med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • Samuelsberg
    2021-05-21
    Tydlig, trevlig, professionell
    • Vadstena - Borgmästareområdet
    2021-05-19
    Köpt en 3 rums lägenhet i Vadstena .Bara bra erfarenheter av Magnus .
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2021-05-19
    Har sålt. Allt fungerade bra. Niklas var tydlig och informerade om alla steg. Var behjälplig på alla sätt. Hade inga förväntningar allt gick över förväntan. Kan bara rekommendera Niklas. Trevlig och tydlig i sin kommunikation. Är nöjd.
    2021-05-03
    Bra o trygghet bemötande. Stor kunnighet
    2021-05-03
    Jag tyckte Li Jansson var jättebra. Allt gick smidigt och enkelt 🥂
    2021-03-09
    Proffsig och hade god vetskap om fastigheten och ingav ett förtroende!
    2021-03-06
    Fantastiskt proffsigt bemötande vid försäljning av min lägenhet. Rekommenderar varmt Li Jansson!
    2021-02-25
    Maj-lis har med Magnus hjälp sålt sin bostadsrätt. Vi är helt nöjda med hans arbete och blivit mycket bra bemötta.
  • Emil Y
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • GODEGÅRD
    2021-02-25
    Han är mycket trevligt och hjälper kunder på alla sätt.
    2021-02-18
    ---------------------------------------------------------------
    2021-02-14
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Li. Hon var fantastisk från start till slut, hjälpte mig med alla frågetecken jag hade. Rekommenderar henne starkt!! :-)
    • VÄSTANVIK
    2021-02-10
    Köpt ett fritidshus.

Blev vänligt bemött av mäklaren.

Mäklaren fick objektet "serverat" då vi kontaktat säljaren för köp och värdering skulle göras. Det ledde istället till budgivning och en "utdragen budgivning". Fick besked om att budgivningen var avslutad och att huset "var vårt", efter helgen tar han ändå emot ett nytt bud från budgivare som backat ur tidigare. Väl medveten om att vi vill ha huset och lär bjuda över.

Vet i praktiken lite om objektet.

Sammanfattningsvis - ingen bra magkänsla.
    2021-02-06
    Förklarade väldigt bra hur allt går till under proceduren,jag som förste hus köpare kände mig trygg i affären från början till avslutningen av affären
    2021-02-06
    Vi har sålt ett hus på landet. lite trögt i början men efter många visningar till ett pris vi var nöjda med. Ett bra bemötande, positiv trots alla visningar. Kunde svara på alla frågor vi hade. i mycket nöjda.
    2021-02-01
    Trevligt bemötande och kunnig.
    2021-01-27
    Köpt en bostadsrätt. Lättsam enkel att prata med och blev bemött på en bra sätt. Förklarade på ett bra sätt och var mycket noggrann under kontraktskrivningen.
    • Rogslösa
    2021-01-27
    + sålt bostadsrätt
    + mycket bra
    +hade inga förväntningar och ingen erfarenhet av fastighetsmäklare
    + snabb o bra affär tack vare snabb kund.
    2021-01-15
    En Lägenhet
    Trevlig från start till slutet
    2021-01-02
    - Bostadsrätt
    - Blev bemött på ett väldigt bra sätt
    - Hade inga större förväntningar vilket gjorde att mäklaren levde upp till de, samt mer
    - En bra o smidig affär där jag fick gott med hjälp om hur jag skulle gå tillväga
    2021-01-01
    Li Jansson var trevlig, kunnig och proffesionell.
    Vi köpte en liten bostadsrätt.
  • Georgios K
    2020-12-14
    Väldigt trevlig, hjälpte mig under hela processen då jag inte hade en aning, hjälpte mig med kontakt till banklån. Har bara positivt att skriva om honom. Alltid tillgänglig.
    • FORNÅSA
    2020-12-13
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😃👍😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    2020-12-05
    Utmärkt mäklare. Trevlig, kunnig och duktig på att förklara vad som kommer att ske. Försäljningen gick väldigt snabbt och resultatet blev bra så jag kan ej vara annat en nöjd. Ger henne 5 solar i betyg.
    2020-12-03
    Trevlig och tydlig, dock lite lång väntan på återkoppling. Det kändes som att han hade för mycket att göra.
    2020-12-03
    Sålt villa på landet.

Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt.

Magnus levde upp till våra förväntningar.

Vi är jättenöjda

Anita och Hans Engström
    • KVARNÖN
    2020-11-26
    Vi har sålt en villa och köpt en annan villa.
    Niklas var saklig och tydlig. Han svarade snabbt på de frågor som vi hade och hjälpe oss med det som vi behövde.
    • NYKYRKA
    2020-11-26
    Vi köpte ett hus och sålde vårt nuvarande hus. Niklas är rakt igen ärlig, hjälpsam och kunnig. Väljer honom igen när det är dags för nästa affär.
    Pierre Cederin
    2020-11-21
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Han Inger trygghet och kunnighet. Jag sålde en liten villa.
    • NEDRA LID
    2020-11-01
    Blivit mycket bra bemötta. Vi har köpt en sommarstuga.
    Vi är nöjda med hela köpet.
    2020-10-08
    Vi fick hjälp att sälja lägenheten och köpa ett hus!
    Bra bemötande och hjälp

Rekommenderas varmt
  • Eva S
    köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • VÄSTANVIK
    2020-10-06
    Vi har köpt ett fritidshus där Niklas Gustavsson var mäklare.
    Niklas bemötande var personligt och proffsigt där man som köpare kände sig både trygg och sedd med de önskemål och frågor som dök upp.
    Vi kan varmt rekommendera Niklas som mäklare
    Med vänlig hälsning,
    Eva och Per-Erik Saleteg
    2020-10-06
    Lät honom inte sälja min bostad.
    Det får räcka som omdöme....
    • BRINKEN
    2020-10-04
    Jag köpte ett us och sålde en bostad. mäklaren var kunnig och trevlig och visste exakta vad han gjorde. Mina förväntningar uppfyllts på ett utmärkt sätt.
    2020-10-04
    Köpte en bostad via Niklas Gustavsson på Fastighetsbyrån i Motala. Är väldigt nöjda över bemötandet från både Niklas och dem runt om.
    2020-10-02
    Har sålt ett grupphus.Har blivit bemött på ett bra sätt.Och oxå känt mig informerad inför försäljningen på ett bra sätt
    Jag har fått all information som jag förvänta mig.

Jag är mycket nöjd med Magnus och kommer att rekommendera Fastighetsbyrån om jag vet någon ska sälja som jag själv blev rekommenderad till er för att ni var
    så bra.Jag är väldigt nöjd med Magnus.
    2020-10-02
    Vänlig och intresserad, ger ett seriöst bemötande när vi sålt vår lägenhet.