Fastighetsbyrån Motala

Fastighetsbyrån Motala

Här i Motala, Borensberg och Vadstena har vi på Fastighetsbyrån jobbat i över 40 år. Om du anlitar oss för din bostadsaffär här i området får du garanterat trygghet, kunskap och massor av lokalkännedom. Vi är den mest anlitade mäklaren här omkring och tar hand om alla uppdrag, vare sig du ska köpa eller sälja.

Vi håller hög klass när det kommer till marknadsföring och skräddarsyr varje uppdrag efter våra kunders önskemål. Kom in på vårt kontor på Bispmotalagatan 10 så hjälper vi dig vidare med affären!

Läs vad 467 kunder tycker om Fastighetsbyrån Motala 2

2022-07-02 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och lätt att prata med, men svår att få tag på och ringer inte upp när man sökt henne.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Li har varit lätt att samarbeta med. Jag känner förtroende för henne. Allt har varit bra hittills, hennes uppdrag är ju inte avslutat än, men jag tror med allsäkerhet att det kommer vara fortsatt bra.
    • Borghamn
    2022-06-22 Verifierad kund
    Lugn trevlig och kompetent. Vi tar gärna hjälp av henne om vi behöver hjälp med husaffärer någon mer gång.
    • Vadstena - Bjälboområdet
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig.
    Svarar snabbt i telefon och på sms .
    • Borghamn
    2022-06-21 Verifierad kund
    Proffsigt arbete och glimten i ögat, Li är en kanonmäklare!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Lisa verkar mycket engagerad i sitt arbete. Det är en fröjd att få en så duktig och dessutom trevlig mäklare.
    Vid kontakt med människor får hon alla att lyssna på och bli intresserade av det hon berättar.
    Vad glad jag blir av ditt omdöme Ulla, tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Lisa Fritz
    2022-06-21 Verifierad kund
    Lisa Fritz är trevlig och bra mäklare. Hon hjälper till med allt och frågar om det finns oklarheter.
    Vad härligt att höra Rauno! Tack snälla för ditt omdöme. Lisa Fritz
    2022-06-20 Verifierad kund
    Hela processen har gått smidigt och snabbt, förväntningarna uppnådda =), jag kan rekommendera Fastighetsbyrån och mäklare Lisa F
    Vad kul att höra, det var mitt nöje att få hjälpa dig med försäljningen! Tack Conny för ditt omdöme :-) Lisa Fritz
    • Rogslösa
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt trevlig,positiv och hjälpsam vid oklarheter,jag skulle kunna anlita li vid köp eller försäljning igen
  • köpte en tomt med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2022-06-10 Verifierad kund
    Niklas är trevlig, kunnig och informativ! Mycket kompetent mäklare som jobbar för både köpares och säljares bästa.
  • sålde en tomt med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2022-06-08 Verifierad kund
    Proffsig, snabb, kunnig, Niklas kan sitt jobb med många år i branschen.
    Det gick bra med priset oxå bättre en vad vi kunde gissa oss till

Han gjorde ett gott intryck på oss som Säljare o dom som Köpte
    Lemunda 254...
    Med Vänlig Hälsning
    Kjell Lindgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket proffsigt o trevligt bemötande. Höll mej uppdaterad hela tiden. Mycket nöjd med resultatet.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött av en trevlig, social och korrekt mäklare. Trots knepiga säljarförhållanden, har hon lugnt och metodiskt rett ut alla frågetecken och gett mig en pedagogisk genomgång av alla viktiga dokument, vid undertecknandet av överlåtelseavtalet. Hon har varit lätt att nå via sms och mobilsamtal vid mina undringar. Den lite krångliga processen har löpt på, utan onödiga fördröjningar.
    Processen är inte 100 % klar ännu, men jag känner mig lugn med att allt fortsätter i samma positiva riktning.

Mvh Margaretha Wärnberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2022-05-30 Verifierad kund
    Niklas är förtroendeingivande och okomplicerad. Han har uppfyllt våra förväntningar på alla sätt.
    Han är lyhörd för våra önskemål och alltid mycket tillgänglig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt bemötta av Niklas. Han var hjälpsam, kunnig och engagerad.
    Trevlig, bra bemötande,lyhörd
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag tyckte Li gjorde ett lysande intryck redan från början. Saklig, kunnig och naturlig!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Hon är mycket trevlig och kunnig. Hon levde upp till våra förväntningar.
    Tack Per-Erik, det var roligt att hjälpa er med försäljningen av er bostad! Lisa Fritz
    • Grankulla
    2022-05-09 Verifierad kund
    Lisa har visat ett gott bemötande under hela resans gång. Valet föll på henne på grund av att hon visade intresse och engagemang från första stund. Vårt mål var att sälja till ett acceptabelt pris och så snabbt som möjligt. Hon kom med goda råd och tips för att så smidigt som möjligt komma igenom de olika faserna. Sammanfattningsvis kan jag enbart ge henne ett gott betyg. Om jag behöver anlita en mäklare igen, så är Lisa något av ett naturligt val.
    Så roligt att höra att ni är nöjda, då är jag nöjd. Det har varit väldigt givande att hjälpa er med försäljningen! Lisa Fritz
    2022-05-09 Verifierad kund
    *Trevlig och bra bemötande.

*Jag blev nöjd med priset. Kunde inte bli bättre i dagens läge.

*snabbt och smidigt.
    Tack Jacob för ditt omdöme, det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Lisa Fritz
    2022-05-05 Verifierad kund
    Jobbade hårt långa dagar och även helgen. Positiv,glad och trevlig. Många goda råd mm.
    Vad glad jag blir att ni är nöjda, tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hem! Lisa Fritz
  • köpte sitt hus med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala
    2022-05-05 Verifierad kund
    Hon var precis som en mäklare ska vara genom hela processen! Vänlig, lugn, lyhörd, förstående, tydlig, kunnig och hjälpsam. Jag kände mig i trygga händer hela vägen!
    Vad härligt att höra Tania, tack så mycket för ditt omdöme! Lisa Fritz
    2022-05-05 Verifierad kund
    Hon var tydligt och klar när man frågar henne en fråga. Och vi blev bemöta på trevligt sätt.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mäklare var bra och trevligt och berättat allt vad man fråga. Jag är nöjd 🙂
    • Grankulla
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt bra sett

De förväntningar vi hade levde mäklaren upp till

Väldigt uppmärksam hjälpsam och bemötte våra frågor på ett utmärkt sett
    2022-04-30 Verifierad kund
    Ett bra och proffsigt bemötande. Hon kunde lösa de problem vi stötte på och var flexibel vilket varit väldigt skönt då vi bor 25 mil ifrån vilket ibland blir en begränsning. Hon har levt upp till förväntningarna och förklarat processen hela vägen på ett enkelt och bra sätt. Vi kan varmt rekommendera henne till andra.
    Tack snälla för ert omdöme, det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Lisa Fritz
    2022-04-30 Verifierad kund
    Trevlig som person o
    bemötande o lätt att få kontakt med
    Vi vill rekommendera Lisa o önskar henne fortsatt karriär i sitt jobb
    Tack Ingegerd för ditt omdöme, glad att ni är nöjda! Lisa Fritz
    2022-04-23 Verifierad kund
    Li var mycket bra på att lyssna på mina önskemål.
    Svarade snabbt när jag sms eller ringde henne.
    Trevlig och glad.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Bemötandet av mäklaren va jättebra. Kunnig och proffsig!
    Just mitt köp drog ut på tiden och blev lite struligt för mig som köpare, dock inget mäklaren kunde påverka. Tyckte ändå Li gav mig förtroende och jag kände mig trygg i att ändå fortsätta affären!
    • Nedre Holm
    2022-04-09 Verifierad kund
    Mycket professionell
    Vi upplever att vi har fått ett professionellt och serviceinriktat bemötande hela vägen från visning till köp.
    Lisa är kunnig, förtroendeingivande och professionell i sin roll som mäklare.
    Tack snälla för ert omdöme, vad roligt att ni är nöjda! Lisa Fritz
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Lundby
    2022-04-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och han pratar tydligt,information
    • Bråstorp
    2022-04-07 Verifierad kund
    Li är en underbara person att jobba med. Ärlig, snäll och otrolig kunnig. Vi känner oss 100% trygg i hennes händer.
    Bemötande vart alltid bra, från första gång vi träffades tills när vi valde henne som våra mäklaren.
    Försäljningen av vårt boende gick bättre än vi förväntade. Vi såld även innan visningen och tack vore Li.
    Nästa gång vi säljer det blir henne vi kommer att anlita igen utan att tveka.
    • Bråstorp
    2022-04-07 Verifierad kund
    Li är supertrevlig och kunnig man känner ett stort förtroende för henne. Supernöjd
    2022-04-04 Verifierad kund
    Första mötet gjorde mig taggad och Li fick mig att se potential gällande lägenheten.

Som mäklare är Li väldigt lätt och inspirerande, jag kände genast förtroende för henne och hon kom med bra tips och idéer.

Min förhoppning var en snabb och smidig försäljning med minst ett uppnått utgångspris och dessa punkter blev helt klart över mina förväntningar!
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-04-04 Verifierad kund
    Öppen och rak känns som man är i fokus
    2022-04-03 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta och har fått bra hjälp vid försäljningen.
    Det var roligt att hjälpa Er med försäljningen av ert hem, jag är glad att ni är nöjda! Lisa Fritz
    2022-03-26 Verifierad kund
    Lisa var alltid trevlig och bemötande. Jag hade många frågor, vilka Lisa hade svar på. Hon tog sig extra tid att svara på sms när jag hade ytterligare frågor. Hon får toppenbetyg från mig :)
    Tack Pooya för ditt omdöme, så roligt att du är nöjd! Lisa Fritz
    2022-03-24 Verifierad kund
    Blev väl bemött, kände mig osäker pga att det var en ny situation för mig. Fick noggran information, är mycket nöjd med Li som mäklare.
    • Dunteberget
    2022-03-24 Verifierad kund
    Li är väldigt trevlig och förtroendeingivande.

Vi har haft en god kontakt och försäljningen har gått väldigt smidigt.

Och vi skulle gärna anlita henne som mäklare igen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag fick bra bemötande.
    Bra.
    Har varit bra.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Vi blev bemötta mkt trevligt. Vi fick svar på det vi undrade över och på våra funderingar. Vi fick oxå lite tips om förändringar man kan göra i lägenheten.
    Mäklaren är mkt kunnig o proffsig i sitt framträdande. Vi är mkt nöjda med vår mäklare.
    Med vänlig hälsning Leif o Inger
    Det är alltid kul att bolla idéer med Er! Så roligt att höra att ni är nöjda, tack för ert fina omdöme! Lisa Fritz
    • Motala Verkstad
    2022-03-18 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus som Niklas förmedlade sommaren 2021, tyvärr blev det mycket strul med säljaren men Niklas var en riktig klippa och underlättade så mycket han kunde för oss som köpare! Även långt efter en avslutad affär fick vi stöttning och hjälp av Niklas, kan verkligen rekommendera honom.
    • Nära Centrum
    2022-03-17 Verifierad kund
    Supertrevlig och professionell!
    Kunde inte haft en bättre mäklare för mitt första köp av en bostad!
    2022-03-14 Verifierad kund
    Super trevlig! Hon var väldigt tydlig med allt så man förstod exakt vad hon pratade om, väldigt lugn och bemötte en på bästa sätt, kände mig väldigt bekväm.
    Tack Valentina för dina fina ord, jag är glad att du är nöjd! Lisa Fritz
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-02-19 Verifierad kund
    Inget dåligt att säga. Kunde svara på alla funderingar och frågor. Verkade verkligen vilja göra ett bra jobb.
    • Akacian
    2022-02-10 Verifierad kund
    Fin service, vänligt och professionellt bemötande!
    • Dunteberget
    2022-02-07 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kompetent mäklare, bra återkoppling från start till slut.
  • Monica R
    köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Flemminge
    2022-01-20 Verifierad kund
    Serviceinriktad och vänlig
    Hjälpsam
    2022-01-15 Verifierad kund
    Väldigt svår att nå som köpare, känns som utstuderad taktik att ducka budgivare för att förhala affären och mjölka mer bud.
    2022-01-13 Verifierad kund
    Li är en utmärkt mäklare och utför sitt uppdrag mot mig med stor kunnighet.
    Li har lagt ett mycket stort arbete med att ta fram uppgifter kring objektet samt meddelat köpare via mail o telefon.
    Jag kan varmt rekommendera Li som mäklare.