Li Jansson

Li Jansson

Li Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Motala

Li Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-11. Li Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.7. Li Jansson har haft 49 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 100 Läs vad Li Jansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • Vadstena
    2022-07-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Bra svar och ganska snabba svar på mina frågor. En önskan om att mäklaren hade kunskap om det var fiber eller inte i bostaden.
    Vilken typ av el.
    För övrigt ett trevligt och bra bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • Dunteberget
    2022-07-25 Verifierad kund
    Ett väldigt trevligt bemötande på både visning och vid övriga tillfälle efter visning. Hon är tillgänglig nästan alltid och har hjälpt mig med alla frågor jag haft.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • Björkelund
    2022-07-16 Verifierad kund
    Blev proffsigt bemött och hon skötte sin uppgift bra lägenheten vart ju såld kanske inte till det priset vill ta det tänkt men ändå bra pappersexisen fungerade klockrent
    • Kung Valdemar
    2022-07-15 Verifierad kund
    Lätt att skapa kontakt med, insatt i objektet, hade tänkbara lösningar på hur man kunde göra med objektet för att få det mer modernt eller mer anpassat för dem behov vi har.
    • Tjällmo
    2022-07-14 Verifierad kund
    Glad och trevlig.
    Smidigt och var lätt att få tag i.
    . .
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket kunnig och kommunikativ. Bra på att förklara de olika stegen i försäljningsprocessen. Väldigt trevlig och tillmötesgående. Vill det bästa för båda parter.
    • Mossen
    2022-07-11 Verifierad kund
    Har bara positiva erfarenheter. Li tog sig tid och såg till att köpet skulle gå smidigt igenom. Vid visningen tog hon emot med ett leende och man kände sig välkommen vilket gör mycket för känslan när man ska kika på ett nytt boende.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Ärligt och bra bemötande om de problem som fanns.
    Li verkade kunnig och påläst om objektet
    Vid påskrivning av köpekontrakt fick hon mötet att kännas avslappnat.
    En go och rar tjej helt enkelt.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och lätt att prata med, men svår att få tag på och ringer inte upp när man sökt henne.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Li har varit lätt att samarbeta med. Jag känner förtroende för henne. Allt har varit bra hittills, hennes uppdrag är ju inte avslutat än, men jag tror med allsäkerhet att det kommer vara fortsatt bra.