Li Jansson
Registrerad mäklare sedan 2010-11-03
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-11

Läs vad 34 Läs vad Li Jansson

• Mats P köpte sitt hus med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-07-12

Nära Centrum
    Köpt villa i Vadstena.

Mycket bra. Hade en bra kontakt me oss.

Utmärkt på alla sätt å vis Läs mer
  • Maria A köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-06-11

Centrum
    Mycket trevlig, glad och lätt att göra med när vi köpte vår bostadsrätt. Inga problem med något Läs mer
  • Tomas B köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-06-04

2:a
    Köpt lägenhet på Strandvägen 104 B
    Bra Bemötande av mäklare samt bra genomförande.
    Det som jag däremot inte gillar är att ni retuscherar era bilder som ligger ute på hemnet. Färger och skick överensstämmer inte med verkligheten. Läs mer
  • Barbro G sålde sitt hus med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-05-03

Sålt ett hus.
    Bra bemötande och en kunnig mäklare
    Förväntade mig att få hjälp med försäljningen, hur jag skulle snygga till i huset inför visning. Information vilka regler som gäller vid försäljning.
    Jag har fått den hjälp jag förväntade mig och även lite mer. Hon är en kunnig och väldigt trevlig mäklare. Kan mycket väl tänka mig att rekommendera henne och anlita henne igen. Läs mer
  • Tommy B köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-05-02

4:a
    Mossen
    Köpt en bostadsrätt och sålt en.
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Markus M sålde sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-04-26

Tillmötesgående
    Förstående för vad jag ville
    Jag fick värdefulla tips
    Li var väldigt Proffsig
    Skulle absolut rekommendera henne Läs mer
  • Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-04-10

Rogslösa socken
    Li har varit jätte bra,
    hon är mänsklig hon lyssnar hon är förstår. Hon är den bästa mäklare vi har haft med att göra. Vi har sålt ett hus. Ja rekommenderar henne till andra. Läs mer
  • Gun S sålde sitt hus med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-04-10

Rogslösa socken
    Vi tyckte allt va bra Li är en jätte bra mäklare. Vi har sålt ett hus o fick bra betalt för den. Li har hjälp o stöttat oss hela vägen jätte mycket. Läs mer
  • Tomas W köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-04-02

Nära Slottet och Centrum
    Liten lgh i Vadstena. Superb service. Visning extratid. Lugnt. Inte stressande. Svarar på Mail. Informerade kontinuerligt. Toppklass. Läs mer
  • Gert E köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-03-25

2:a