Marcus Spetz
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 90 Läs vad Marcus Spetz

• Henrik G köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-24

Mantorp
    Vi köpte nyligen ett hus där Marcus var mäklaren. Han var väldigt tillmötes och en avgörande faktor att köpet blev av för våran del. Alltid tillgänglig och svar på alla frågor vi hade under hela processen, super bra! Läs mer
  • Nea G sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-18

RÅSSNÄS
    En bra engagerad och lyhörd mäklare! Marcus var mäklare till både de hus vi köpte och de vi sålde. Vi blev väl bemötta vid båda tillfällena och allt gick väldigt smidigt. En väldigt proffsig mäklare som jobbar för att både säljare och köpare ska bli nöjda!

//Johan & Nea Läs mer
  • Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-10

Sålt en villa via Marcus Spets.
    Mycket bra bemötande och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • Lena J sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-02

Nedre Holm
    trevlig o engagerad. noga med att återkomma som avtalat. lugn saklig och förtroendeingivande. tar sig tid!
    bara positivt.
    sålt villa Läs mer
  • Malin A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-05-08

Östra
    Fick ett väldigt bra bemötande. Det var bra utförligt och enkelt att förstå för mig som inte köpt eller sålt nån fastighet tidigare.
    Kändes tryggt och bra Läs mer
  • Karolina B sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-04-29

Mantorp
    Vi sålde ett kedjehus i Mantorp. Vi blev mycket väl bemötta, hölls fortlöpande informerade och processen motsvarade våra förväntningar. Läs mer
  • Eva S
    Eva S köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-04-28

Centrum
    Vi köpte ett radhus i Motala under våren och fick ett mycket seriöst och proffsigt bemötande av Marcus Spetz
    Han lyssnade på våra önskemål och var snabb med återkoppling på telefon under hela processen, från budgivning, köp och tillträde av vår nya bostad.
    Vi kan varmt rekommendera Marcus om du går i tankar att köpa en ny bostad Läs mer
  • Siv F sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-02-28

Centrum
    Kompetent. Tydlig och saklig. Ett bra stöd vid en stor affär. Läs mer
  • Carina S sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-02-06

Östra
    Bostadsrätt
    Tillgänglig, serviceminded, kunnig, lyhörd. Läs mer
  • Per A sålde sin bostad med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2018-12-17

Marcus är lung, trygg och kunnig.
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Motala och Mjölby Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mjölby