Marcus Spetz
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11

Läs vad 94 Läs vad Marcus Spetz

• Sebastian Ö köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-11-24

Timmerö
    Köpt en fastighet. Marcus var varm och tillmötesgående. Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Inger H sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-10-24

Mossen
    Villa 1.5 plan med hel källare
    Mycket bra bemötande
    Att få hjälp med försäljningen och det fungerade utmärkt Läs mer
  • Ero N köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-08-28

Västanvik
    Köpte fritidshus. Vi fick utmärkt information om avtal, andra dokument som vi själva behövde prestera etc. Dessutom fick vi hjälp med att teckna el-avtal, ansökan till samfällighet mm, vilket verkligen inte är självklarheter. Marcus är mycket hjälpsam och serviceinriktad! Läs mer
  • Conny L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-08-25

Markus förmedlade försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket föredömligt och korrekt sätt och uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • Henrik G köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-24

Mantorp
    Vi köpte nyligen ett hus där Marcus var mäklaren. Han var väldigt tillmötes och en avgörande faktor att köpet blev av för våran del. Alltid tillgänglig och svar på alla frågor vi hade under hela processen, super bra! Läs mer
  • Nea G köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-18

En bra engagerad och lyhörd mäklare! Marcus var mäklare till både de hus vi köpte och de vi sålde. Vi blev väl bemötta vid båda tillfällena och allt gick väldigt smidigt. En väldigt proffsig mäklare som jobbar för att både säljare och köpare ska bli nöjda!

//Johan & Nea Läs mer
  • Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-10

Sålt en villa via Marcus Spets.
    Mycket bra bemötande och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • Lena J sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-02

Nedre Holm
    trevlig o engagerad. noga med att återkomma som avtalat. lugn saklig och förtroendeingivande. tar sig tid!
    bara positivt.
    sålt villa Läs mer
  • Malin A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-05-08

Östra
    Fick ett väldigt bra bemötande. Det var bra utförligt och enkelt att förstå för mig som inte köpt eller sålt nån fastighet tidigare.
    Kändes tryggt och bra Läs mer
  • Karolina B sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-04-29

Mantorp
    Vi sålde ett kedjehus i Mantorp. Vi blev mycket väl bemötta, hölls fortlöpande informerade och processen motsvarade våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mjölby

Robert Thunér