Marcus Spetz

Marcus Spetz

Marcus Spetz är mäklare på Fastighetsbyrån Mjölby

och har varit registrerad mäklare sedan 1999. Marcus Spetz har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 103 omdömen sedan 2015-10-13. Marcus Spetz har haft 22 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 103 Läs vad Marcus Spetz

• Köpte ett radhus, väldigt hjälpsam och trevlig, vårat första bostadsrättsköp så vi fick väldigt bra hjälp om vi undrade något. Rekommenderas!
    Jonas L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2020-10-24
    • 4:a
    • 104.0 m²
    2020-10-24
  • Vi har köpt en sommarstuga och Marcus tog hand om både oss och säljaren på bästa sätt.
    Ann-sofie W köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2020-10-03
    • 48.0 m²
    2020-10-03
  • Försäljning av sommarstuga. Markus var professionell och vänlig. Det uppstod en familjehändelse hos mig, som påverkade försäljningen, Markus var mycket hjälpsam och stöttande.
    Linda E sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2020-10-01
    • 47.0 m²
    2020-10-01
  • Hej! Jag vill börja med att tacka Marcus Spetz för sitt proffesionellt bemötande från första början. Vi tycker att återkoppling, info etc har fungerat mycket tillfredsställande och vi skulle definitivt rekommendera de mäklartjänster ni erbjuder till andra.
    Iulian M köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2020-07-14
    • 105.0 m²
    2020-07-14
  • Jag är väldigt nöjd med Marcus som mäklare när jag sålt mitt hus på landet. Marcus ingav förtroende från första stund. Hela processen har gått lugnt till vilket var väldigt viktigt för mig eftersom det varit ett svårt beslut som jag behövt bearbeta successivt. Jag har inte upplevt någon stress utan allt har varit lugnt och sakligt. Jag har också fått bra information under hela försäljningsprocessen. Marcus har dessutom alltid funnits tillgänglig. När han varit upptagen har han ringt upp mig senare. Marcus är dessutom väldigt trevlig att ha med att göra.
    Viola M sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2020-06-13
    • 360.0 m²
    • FORNÅSA
    2020-06-13
  • vÄNLIG OCH TILLMÖTESGÅENDE, MEN SAMTIDIGT KUNNIG OCH SNABB MED OLIKA FRÅGOR, ALLT FUNGERADE BRA!
    Erik R köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2020-06-12
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • Centrala Mjölby
    2020-06-12
  • Har köpt en villa. Bemötandet var mycket bra, enkel, lättsam och uppdaterade oss hela tiden om vad som hände med bostaden vi var intresserade av.
    Roger L köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2020-04-28
    • 90.0 m²
    2020-04-28
  • Han agerar snabbt, rakt och enkelt.
    Albin G köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2020-04-11
    • 62.0 m²
    • FORNÅSA
    2020-04-11
  • Det var utmärkt fick svar för alla mina frågor samt hjälp med köp. Väldigt snäll mäklare som jag kan rekommenderar till 100% bästa mäklare.
    Rashad A köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2020-01-24
    • 135.0 m²
    • MOSSEN
    2020-01-24
  • Köpt en fastighet. Marcus var varm och tillmötesgående. Levde upp till mina förväntningar.
    Sebastian Ö köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2019-11-24
    • 430.0 m²