Marcus Spetz
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 99 Läs vad Marcus Spetz

• Viola M sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-06-13

FORNÅSA
    Jag är väldigt nöjd med Marcus som mäklare när jag sålt mitt hus på landet. Marcus ingav förtroende från första stund. Hela processen har gått lugnt till vilket var väldigt viktigt för mig eftersom det varit ett svårt beslut som jag behövt bearbeta successivt. Jag har inte upplevt någon stress utan allt har varit lugnt och sakligt. Jag har också fått bra information under hela försäljningsprocessen. Marcus har dessutom alltid funnits tillgänglig. När han varit upptagen har han ringt upp mig senare. Marcus är dessutom väldigt trevlig att ha med att göra. Läs mer
  • Erik R köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-06-12

2:a
    Centrala Mjölby
    vÄNLIG OCH TILLMÖTESGÅENDE, MEN SAMTIDIGT KUNNIG OCH SNABB MED OLIKA FRÅGOR, ALLT FUNGERADE BRA! Läs mer
  • Roger L köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-04-28

Har köpt en villa. Bemötandet var mycket bra, enkel, lättsam och uppdaterade oss hela tiden om vad som hände med bostaden vi var intresserade av. Läs mer
  • Albin G köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-04-11

FORNÅSA
    Han agerar snabbt, rakt och enkelt. Läs mer
  • Rashad A köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-01-24

MOSSEN
    Det var utmärkt fick svar för alla mina frågor samt hjälp med köp. Väldigt snäll mäklare som jag kan rekommenderar till 100% bästa mäklare. Läs mer
  • Sebastian Ö köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-11-24

Timmerö
    Köpt en fastighet. Marcus var varm och tillmötesgående. Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Inger H sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-10-24

Mossen
    Villa 1.5 plan med hel källare
    Mycket bra bemötande
    Att få hjälp med försäljningen och det fungerade utmärkt Läs mer
  • Ero N köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-08-28

Västanvik
    Köpte fritidshus. Vi fick utmärkt information om avtal, andra dokument som vi själva behövde prestera etc. Dessutom fick vi hjälp med att teckna el-avtal, ansökan till samfällighet mm, vilket verkligen inte är självklarheter. Marcus är mycket hjälpsam och serviceinriktad! Läs mer
  • Conny L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-08-25

Markus förmedlade försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket föredömligt och korrekt sätt och uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • Henrik G köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-24

Mantorp
    Vi köpte nyligen ett hus där Marcus var mäklaren. Han var väldigt tillmötes och en avgörande faktor att köpet blev av för våran del. Alltid tillgänglig och svar på alla frågor vi hade under hela processen, super bra! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mjölby

Robert Thunér