Marcus Spetz

Marcus Spetz

Marcus Spetz är mäklare på Fastighetsbyrån Mjölby

Marcus Spetz har varit registrerad mäklare sedan 1999-12. Marcus Spetz har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.7. Marcus Spetz har haft 31 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 115 Läs vad Marcus Spetz

2021-07-29
    Jag upplever att Marcus har varit rak och ärlig mot såväl köpare som säljare genom hela husaffären. Jag upplever Marcus vara en bra koordinator som med hjälp av sina erfarenheter kommer se till att samtliga inblandade parter känner sig trygga fram till den tid då affären avslutas, samt nöjda när alla steg i affären slutförts. En jättestor eloge till Marcus för att han engagerat sig i våra frågeställningar även under den tid han egentligen ska ha haft semester.
    2021-07-09
    Han lyssnar , är snäll och respektfull
    Väldigt kunnig och flexibel
    Lätt att kontakta
    Tryggt hela vägen under försäljning ...
    2021-07-06
    Markus är en stor hjälp i vårat husköp. Mycket kunnig och väldigt trevlig.
    Precis på det sätt jag anser en mäklare skall vara.
    Vi är mycket nöjda med Markus.
    • Slomarp
    2021-06-24
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Marcus när vi kontaktade honom för försäljning av huset, han överträffade verkligen våra förväntningar.
    Han är dessutom otroligt trevlig och professionell, alltid lätt att få tag i och har alltid svar på frågor och funderingar
    Sammanfattningsvis, högsta betyg till Marcus Spetz
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Centrala Mjölby
    2021-06-18
    Marcus är mycket trevlig och professionell
  • Mohsen A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Centrala Mjölby
    2021-06-16
    Allt gick bra. Han var trevlig och respektfull människa, med ett leende som kan smitta.
    • Östra
    2021-06-09
    Sålt en äldre villa. Bra bemötande, noggrann i att redovisa köpare och säljarens ansvar och juridiken som berörs. Tydliggjorde hela sälj processen på ett bra sätt.
    • Flemminge
    2021-05-22
    Köpt hus för första gången.
    Väldigt trevligt bemötande och man kände sig aldrig jobbig när man hörde av sig med funderingar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Lundby
    2021-04-08
    Jag köpte en lägenhet.

Marcus Spetz är en professionell fastighetsmäklare, som försöker svara på alla frågor om lägenheten och står mitt mellan köpare och säljare och försöker hjälpa båda, jag är tacksam till Marcus för att han hjälpte mig att köpa detta Trevlig lägenhet . Tack

Robert Namrod
    • Flemminge
    2021-03-15
    Marcus är en trevlig mäklare som alltid svarar på dina funderingar osv. Vi är väldigt nöjda med Marcus även i en situation som vi fick uppleva som vi inte trodde skulle hända oss, så fanns Marcus där för våran skull och stöttade upp vid denna situation. Bara massor av plus från våran sida. Vi sålde Väderstadsvägen 27