Mäklare Östergötland Mjölby Fastighetsbyrån Mjölby Robert Thunér
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 116 kunder tycker om Robert Thunér

• Rasmus L köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-02-14

2:a
    55m²
    Centrala Mjölby
    Fick ett utmärkt och ödmjukt bemötande av Robert från första kontakten. Skulle verkligen rekomendera honom till vänner och bekanta.
    Köpte bostadsrätt i Mjölby som jag än så länge är mycket nöjd med. Inget har framkommit som inte förmedlades av mäklare lr säljare. Läs mer
  • Monica F köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-02-12

1:a
    37.5m²
    Väldig trevlig, fixade allt smidigt eftersom vi köpte en övernattningslägenhet och vi var inte alltid på plats, vi är jättenöjda Läs mer
  • Liselott Gunilla M köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-02-05

4:a
    79m²
    Fällhagen
    Köpt ett hus i boxholm på kolarevägen 9. Jätte trevlig, Läs mer
  • Titti H köpte sin bostad med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2018-12-08

Vi köpte en bostadsrättsvilla i Mantorp och Robert var mäklare. Kontakten har varit super, mycket snabb återkoppling varje gång vi skickade mejl eller sms. Man får intrycket av Robert att han är genuin och ärlig vilket resulterar i att man litar på honom, något vi haft svårt med när det gäller andra mäklare vi haft kontakt med. Vissa mäklare vi tidigare träffat har vi uppfattat som oärliga och nonchalanta, vilket gör att man blir misstänksam. Det har känts som att Robert har varit ”på vår sida” eller på både våran och säljarens sida, och köpet kändes tryggt. Robert har även varit trevlig att ha att göra med och vi skulle gärna återkomma till honom i andra affärer i framtiden. Bemötandet var topp! Läs mer
  • Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2018-11-17

2:a
    50m²
    Sommen
    Sålt ett torp och en bostadsrättsvilla. Robert är mycket trevlig och inger förtroende med sitt kunnande och lugn! Vi har fått bra kontakt och jag kommer att rekommendera honom så fort tillfälle ges! Läs mer
  • Ove A köpte sin bostad med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2018-11-16

Vi köpte en sommarstuga av Robert och vi har bara gott att säga och kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån i Mjölby till andra köpare/säljare. Läs mer
  • Kim Sören C sålde sin bostad med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2018-11-02

Jag och min fru har sålt vårt hus inMjölby . Robert har varit bra från början till slut.
    Lätt att få tag på och lyssnar på våra önskemål och gav tips ! Läs mer
  • Niclas D köpte sin bostad med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2018-10-31

Enkel att ha att göra med, svarar snabbt på mail/sms och förstående. Läs mer
  • Karolina Ottilia C sålde sin bostad med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2018-10-31

Sålde vår villa i Mjölby. Vi har under hela processen haft en bra kommunikation med Robert, det har aldrig varit några problem att nå honom. Han kämpade hårt för att vi skulle bli nöjda med affären och vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Rebecca P skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2018-10-11

Köpt hus. Mäklaren va smidig, flexibel och lättillgänglig.
    Första gången vi va i kontakt med en mäklare och Robert hjälpte och förklarade väldigt bra för oss hur allt går till. Mycket trevlig och lyhörd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mjölby

Robert Thunér