Robert Thunér
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 155 Läs vad Robert Thunér

• Kenneth Per Oskar A sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-03-25

Robert har hjälpt oss att sälja vårt hus. Han har varit kanon att ha att göra med, snabba svar på frågor och mycket engagerad genom hela affären. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Björn R sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-03-25

Bjursdalen
    Jag har fått hjälp att sälja en bostadsrätt av Robert.
    Robert gav ett mycket kompetent intryck och gav gåda råd inför försäljningen. Samtliga kontakter har Robert skött på ett utomordentligt sätt och jag har fått ett mycket stort förtroende för Robert. Skulle klart rekomendera honom till mina vänner och självklart ge honom ytterligare uppdrag.
    min upplevelse är att Robert gjorde sitt absolut bästa för att ta fram den absolut bästa lösningen för mig. Läs mer
  • Arne S
    Arne S sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-03-24

Fällhagen
    Robert är lugn och saklig, lätt att prata med.
    Han är därmed en mäklare av hög klass.

Han har hjälpt mig att sälja Fastigheten på Österskogsvägen 19
    Boxholm till full belåtenhet. Läs mer
  • Hans S sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-03-09

Vi har sålt en gård mycket snabbare än förväntat.
    Mäklaren gjorde ett bra intryck, en man får förtroende för. Läs mer
  • Ann-marie H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-03-09

Centrala Mjölby
    Vi har sålt en etta i Mjölby. Vi fick bra bemötande av en kunnig mäklare. Fick snabbt svar på våra frågor. Läs mer
  • Per H sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-02-25

Har ansvar och återkopplar och löser problem. Jättebra! Läs mer
  • Moa L köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-02-11

Eldslösa
    Vi har köpt vårt första hus. Då vi inte har några tidigare erfarenheter av att köpa hus så kändes det tryggt att ha Robert. Han höll koll på allt så vi inte skulle missa något. Han gjorde det enkelt genom att han förklarade tydligt, var ödmjuk och vi kände oss trygga med honom.
    Våra förväntningar var att det skulle vara lätt att få kontakt med honom vid frågor och funderingar och att han kunde besvara dem eller veta vem vi ska vända oss till. Robert levde upp till detta.

Vår upplevelse av affären var positiv. Läs mer
  • Sebastian T sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-01-23

Robert hjälpte oss att sälja vårt kedjehus i Mjölby. Han var bra och enkel att ha att göra med, kunde sin sak och svarade på frågor inom väldigt kort tid när vi mejlade/smsade honom. Läs mer
  • Josefin W sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-01-15

Bostadsaffären gick smidigt. Mäklaren var tillgänglig mycket. Vi sålde ett radhus och hela hanteringen från att vi tog kontakt och ville sälja tills vi hittade rätt köpare gick himla bra. Läs mer
  • Heléne L köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-01-15

Slomarp
    Duktig kille, trevlig och kompetent Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mjölby

Robert Thunér