Robert Thunér
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-11

Läs vad 142 Läs vad Robert Thunér

• Emma B
    Emma B köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-11-21

Jag har köpt en lägenhet och all hjälp från Robert var superbra! Läs mer
  • Riva L sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-11-18

Sörby
    Han sålde min villa med förlust dålig att förklara för kunder vad som var bra med villan och vad man fick för dom pengarna jag begärde. Läs mer
  • Istref A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-11-17

" Robert Thunér har gjort ett jättebra arbete då han hjälpte oss med allt som behövde göras för att få lägenheten såld och att köpa våra fina hus. Han var med oss från början till slut. Roberts erfarenhet som mäklare underlättade mycket och vi kände oss trygga med att ha Robert som våran mäklare. Kan varmt rekommendera Robert och kommer säkert höra av oss igen till honom i framtiden vid försäljning av lägenhet eller hus!  Läs mer
  • Hans-Magnus G sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-11-09

Eldslösa
    Mycket bra och proffsig, lugn och noggrann, pedagogisk och trevlig.

Tack för all hjälp. Läs mer
  • Håkan G köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-10-24

Spångsholm
    Vi blev utmärkt bemötta och fick snabbt svar på våra frågor. Läs mer
  • Gustaf C köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-10-10

Skänninge
    Jag har köpt en lägenhet i Skänninge av Robert.
    Han vart mycket trevlig och kunnig som mäklare.
    Jag hade med mig lite frågor som jag ställde till Robert och jag fick mycket bra svar av honom och jag kommer rekommendera Robert till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Mattias W köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-10-09

Köpte ett fritidshus.. trevligt bemötande o enkel o smidig affär.. Läs mer
  • Sofie Birgitta A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-10-04

Lundby
    Jag har sålt ett kedjehus och köpt en lägenhet.

Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt. Han har varit lätt att kontakta och även kontaktat mig på ett bra sätt. Alltid trevlig o lätt att prata med.

Mina förväntningar var att få en mäklare som lyssnar o bemöter mig på ett trevligt sätt. Jag tycker att Robert har levt upp till alla dom förväntningar.

Sammanfattningen är att jag är jätte nöjd och jag upplever att Robert är en mäklare som passar för sitt yrke. Läs mer
  • Kent Roger A sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-10-04

Mycket bra bemötande av Robert och kollegan.
    Mvh. Roger A. Läs mer
  • Sebastian V sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-10-03

Slomarp
    Svar på alla frågor och en drivande mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mjölby

Robert Thunér