Mäklare Östergötland Mjölby Fastighetsbyrån Mjölby Robert Thunér
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 130 Läs vad Robert Thunér

• Cecilia G köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-07-18

Lätt att kontakta och skötte alla handlingar bra. Lite långsam med att hjälpa till att få bort förra ägarens bil som han sa att vi kunde få hjälp av honom av. Läs mer
  • Carl Gunnar G sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-07-11

Sålt mitt föräldrahem.Mäklaren har varit hjälpsam o givit oss trygghet i denna process.
    Kan utifrån vår upplevelse rekomendera kontakt med denne mäklare. Läs mer
  • Anthony Ä köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-07-02

Centrala Boxholm
    Köpte en bostadsrätt med Robert som mäklare! Skulle säga att han var bra och skötte sitt job! Om det var något man undrade över så kunde man höra av sig utan några problem samt utan att känna sig jobbig när man frågade något och hjälpte till så mycket han kunde med frågor man hade! Läs mer
  • Viktor C köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-30

Centrala Mjölby
    Jag köpte en bostadsrätt. Fick ett trevligt och bra bemötande. Samt även lite idéer om vad man kan göra själv för att höja standarden. Läs mer
  • Hillevi Kristina Mercedes J sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-30

Robert är väldigt proffsig på sitt jobb han hjälpte oss med att kunna köpa vårt ”drömhus” och då kunna själva vår nuvarande bostad!

Super trevlig! Läs mer
  • Ingela H
    Ingela H köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-24

Lundby
    Köpt en bostadsrätt och blev väldigt nöjd med Robert Thuners engagemang! Jag fick bra svar ochgoda råd vid köpet! Han var även lätt att nå om man behövde få tag i honom! Jag rekommenderar honom varmt!
    Med vänlig hälsning,
    Ingela Hellström Ödeshög Läs mer
  • Daniel Å
    Daniel Å köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-06-14

Strålsnäs
    En otroligt bra mäklare.
    Lugn, trygg och ingen stress.
    Han har hjälp oss väldigt mycket med många svåra saker och frågor.
    Rekommenderas 👌 Läs mer
  • Lilian L köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-05-22

Mycket bra.
    Köpte en lägenhet på 55 m
    Och allt verkar ok Läs mer
  • Tuula B
    Tuula B sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-05-09

Centrala Mjölby
    Jag har sålt en trea i Mjölby och har Robert som mäklare, har blivit väldigt bra bemöt av honom, väldigt trevlig mäklare. Mina förväntningar blev perfekt. Läs mer
  • Maya Björnsson H köpte sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-04-26

Egeby
    Bra och förtroendeingivande mäklare som vi kom i kontakt med i samband med vårt husköp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mjölby

Robert Thunér