Johan Samuelsson

Johan Samuelsson

Johan Samuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mjölby

Johan Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-01. Johan Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 272 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Samuelsson har haft 45 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

272 omdömen om Johan Samuelsson

Sedan starten hos Reco 2015
Jessica L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Johan är lugn och trevlig i sitt bemötande. Han har gott om tålamod samt besitter mycket kunskap som han på ett förståeligt sätt redogör och besvarar ens frågor eller hur processen kring en bostadsförsäljning går till.

Joakim W
Väderstad

En mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare. Joakim

Daniel Mikael A
Ryttarhagen

Johan är engagerad och väldigt enkel att ha att göra med. 5 stjärnor från vår sida!

Maud Britt-Mari K
Väderstad

Inger förtroende vilket är viktigt när man säljer fastigheter vilket inte vanligt.

Arto K
Flemminge

Jag blev väldigt bra bemött av Johan och han var behjälplig på ett mycket bra sätt vid genomförandet av köpet av fastigheten.

Rames A
Flemminge

riktigt bra mäklare Jag jätte rekommendera.

Rostedt Per R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Mycket bra och serviceminded. Tillgänglig för frågor

Janet L
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Johan har timing! Han vet när han ska bemöta och han vet när han ska lämna ifred. Johan har varit tydlig, informativ, intresserad av mig som kund, intresserad av att jag skall hitta något. Jag har varit på ett otal visningar genom åren då jag letat hus otroligt länge. Vid alla tillfällen har jag känt en positiv känsla när jag sett att det är Johan som är mäklare.

Martin E
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Trevlig kille som vi träffat på många visningar senaste åren. Han har varit lyhörd för våra önskemål…. Till slut hittade vi ett objekt som vi ville ha, där Johan var mäklare. Johan var mycket hjälpsam med alla kontakter, från att vi hittade huset till att vi kom till ett faktiskt köp… Kunnig, informativ och saklig.

Daniel S
Centrala Mjölby

Bra bemötande, kontakt och jobb