Läs vad 158 Läs vad Johan Samuelsson

• 2020-12-21
    Köpt villa, enkel att förhålla sig till, bra service och lättillgänglig.
    Kristina L
    • 168.0 m²
    • Sörby
  • 2020-12-07
    Bostadsrätten blev såld på ett snabbt och proffsigt sätt med ett fint, positivt och tryggt bemötande av mäklaren. En tydlig och enkel process med gott resultat!
    Bo H
    • 3:a
    • 65.5 m²
    • Östra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-11-22
    Köpt parhus i Mjölby
    Tillgänglig och svarade på frågor.
    Glad och positiv.
    Carina H
    • 138.0 m²
  • 2020-11-03
    Sålde hus via Johan på Fastighetsbyrån, han gav proffsigt, trevligt bemötande, förtroendeingivande men ändå avslappnad. Det kändes som att man kunde ställa alla frågor man hade och utan att känna sig dum. Han var tillgänglig på telefon när vi behövde det och lyssnade på våra önskemål och gav egen input. Vi är jättenöjda.
    Karin Maria T
    • 90.0 m²
    • Normlösa
  • 2020-10-21
    Jag köpte min alldeles första lägenhet av Johan. Jag var jätte exalterad och nervös inför köpet och hur allt skulle gå tillväga. Johan förklarade allting väldigt bra och bemötte mig på ett väldigt bra sätt och hjälptes väldigt mycket med allting. Tycker att Johan är en fantastiskt bra mäklare och en riktigt glad och härlig person. Om jag nån gång i framtiden behöver sälja lägenheten så kommer Johan vara mitt val och rekommendation. Önskar Johan en dunder fortsättning
    Zahra H
    Zahra H
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Östra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-10-15
    Trevlig och ett gott stöd genom hela försäljningsprocessen.

Kan varmt rekommendera Johan
    Fredrik Johan L
    • 168.0 m²
    • Sörby
  • 2020-10-06
    Vi har sålt ett hus. Johan är trevlig och hjälpsam. Det var en trevlig affär.
    Dervis B
    • 80.0 m²
    • Lundby
  • 2020-09-14
    Vi sålde vårt parhus i Mjölby genom Johan. Under hela processen visade Johan upp ett trevligt bemötande och god tillgänglighet. Vi bedömer att Johan är en kunnig mäklare som vi kan rekommendera för husförsäljning i Mjölby.
    Oscar Fredrik K
    • 138.0 m²
  • 2020-08-25
    Sålt sommarstuga. Johan har gjort sitt bästa för att få till en försäljning utifrån våra önskemål. Han har agerat efter vårt bästa och väntat in rätt köpare även om sådan fanns i ett tidigare skede fast under utgångspris. Det gav intrycket att vi som säljare var viktigare än att ”kränga” objektet. Vi har fått bra tips längs vägen. Johan känns professionell i sin yrkesroll och trovärdig.
    Susanna L

Bruno Manoel M
    • 141.0 m²
    • Skänninge
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte