Johan Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2008-01-09
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 148 Läs vad Johan Samuelsson

• Mariette J köpte sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-08-11

Bra och proffsig mäklare som gett oss en bra upplevelse på vårat bostadsköp! Läs mer
  • Marcus T
    Marcus T köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-07-07

4:a
    utmärkt förmåga att kommunicera mellan köpare och säljare Läs mer
  • Michael H
    Michael H sålde sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-07-02

Johan Samuelsson har hjälpt till att jag kunde mycket fort sälja mitt hus till ett bra pris. Internetpresentationen och broschyren var mycket professionellt, kundkontakten kan inte vara bättre.
    Högsta påängar till Johan! Läs mer
  • Gerd Hildegun L sålde sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-06-04

Sålt fritidsbostad.
    JS: Gott intryck, snabbtänkt, trevlig etc. Läs mer
  • Stig Arne W sålde sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-06-02

Svanshals
    Johan får absoluta toppbetyg av oss. Han har guidat oss genom hela försäljningsprocessen på ett mycket professionellt, personligt och tryggt sätt. Något vi uppskattar mycket.
    Vårt objekt var en friliggande villa/fritidsbostad på landet.
    Alla våra förväntningar uppfylldes tillfullo.
    Vi som säljare är nöjda med att även köparna känner att de gjort ett bra val. Läs mer
  • Lars G köpte sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-05-25

Trehörna
    Vi är mycket nöjda med honom. Vi blev trevligt bemötta av honom. Läs mer
  • Safin G sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-05-22

4:a
    Har börjat med att köpa ett hus av mäklaren det var då jag blev bemött av mäklaren Sedan sålt en lägenhet , bra bemötande och jag tycker att Johan Samuelsson kan sin sak Smidigt att jobba med tycker bra om honom Läs mer
  • Sven Edvard A sålde sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-04-29

Blåvik
    Sålt fritidshus.
    Blev väldigt väl bemött av Johan Samuelsson från första kontakten. Han blev handplockad från vår sida.
    Han har uppfyllt de krav vi har haft på bästa sätt. Trevlig, positiv och engagerad.
    Vi rekommenderar honom till fortsatta mäklaruppdragen. Läs mer
  • Desirée S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-04-22

3:a
    Östra
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bra bemött. Läs mer
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-03-19

3:a
    Östra
    Sålde en bostadsrätt.. Jag kände mig trygg med Johan som mäklare och person. En trevlig mäklare som jag valde för han har inga kaxiga säljar attityder, vilket uppskattas. Köpte min br av honom för flera år sen. Fick då ett gott intryck som jag gjorde valet av mäklare nu av Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mjölby

Robert Thunér