Johan Samuelsson

Johan Samuelsson

Johan Samuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mjölby

Johan Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-01. Johan Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 229 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Samuelsson har haft 69 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 229 Läs vad Johan Samuelsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Centrala Mjölby
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevlig, kändes trygg för mig att ha Johan som mäklare.
    Lätt att ha att göra med. Höll mig uppdaterad. Vill kundens bästa. / Christina.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vi kan och vill Varmt rekommendera Johan Samuelsson som din mäklare.
    Johan var en mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare med lång erfarenhet .
    Fanns alltid tillgänglig med nära kontakt.
    Han lyssnade in våra önskemål och var lätt att tala med och lätt att ha att göra med.
    Johan har stor social kompetens.
    Han var professionell , noggrann , lyhörd och engagerad som mäklare .
    Han ville både säljarens och köparens bästa.
    Han tog hand om allt från början till slut på Absolut Bästa sätt.
    De varmaste rekommendationer.
    Rakel och Nils-Peter Vaggelyr
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig och svarade på våra frågor!
    Bra kunskap om fastigheten och övriga frågor.
    Lätt att prata med.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Johan var snabb att höra av sig vid intresseanmälan och hade bra svar vid frågor kring visningar samt övriga frågor. Han hade ett bra och tydligt sätt att förmedla information vid försäljningen med ett trevligt bemötande och lämnade över lag ett mycket gott intryck.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Johan är trevlig med hög social kompetens men också noggrann med viktiga detaljer och tydlig i sin kommunikation.
    • Bosgård
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vi förväntade oss en proffsig, informativ mäklare och ett vänligt bemötande vilket Johan motsvarade med råge.
    • Ryckelsby
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig.
    En snabb och bra försäljning på vår bostad.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Johan är väldigt trevlig och ger ett tryggt intryck! Han är lätt att få tag på och ger god service. Han har varit tydlig och gett oss all relevant information. Vi är mycket nöjda och det har känts toppen att ha honom som mäklare vid köp av vårt hus.
    • Bosgård
    2022-05-18 Verifierad kund
    Väl bemött med stor kundkännedom. Återkopplar alltid och förklarar på ett bra sätt. Rätt man på rätt plats.
    • Malexander
    2022-05-11 Verifierad kund
    Tyckte att Johan var bra som mäklare, enkel och förklara bra hur allt ska gå till. Inga problem att fråga vad man undra över.