Johan Samuelsson

Johan Samuelsson

Johan Samuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mjölby

Johan Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-01. Johan Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Samuelsson har haft 73 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 183 Läs vad Johan Samuelsson

• Ryttarhagen
    2021-07-21
    Finns inte mycket att säga skön gubbe !!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Lundby
    2021-07-05
    Första gången jag säljer en bostad. Gick smidigare än förväntat med hjälp av Johan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Östra
    2021-07-05
    Upplevdes kunnig och engagerad samt lätttillänglig
    • Centrala Mjölby
    2021-07-02
    Tycker jag blivit bra bemött. Har inte använt mäklartjänster tidigare så hade inga förutfattade förväntningar hur det skulle vara. Eftersom affären inte är helt avslutad ännu ger jag inget ytterligare omdöme.
    • Centrala Mjölby
    2021-06-07
    Helt suverän! Hjälpte mig till en otroligt smidig bostadsaffär och var alltid trevlig och lätt att komma i kontakt med!
    2021-06-07
    I was very impressed with Johan. Helpful and knowledgable with all our questions. Quick to respond and easy to deal with. After many visningar with poor service and unhelpful mäklare, this process was made so much easier with Johans help. Top marks!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2021-06-07
    Väldigt proffsig, lyhörd och trevlig. Väldig reko och ärlig, vill inte lura någon! Också generös med råd och bjuder på erfarenhet och kunskap. Jag kan varmt rekommendera Johan.
    2021-06-04
    Vi köpte en mysigt torp i Kolstad Mjölby. Johan var väldigt tillmötesgående, påläst och trevlig under visningen. Han gav snabb och bra återkoppling när jag skickade fler frågor efter visningen. Något jag kanske förväntar mig från en mäklare men sällan fått från andra mäklare vid tidigare visningar, så Johan gjorde ett väldigt bra jobb. Johan fortsatte vara väldigt kommunikativ och öppen under budgivningen. Han såg verkligen till att vi kände oss lugna och trygga med hela processen och såg till att vi inte behövde vänta längre än nödvändigt innan vi fick de otroligt glada nyheten att vi vunnit budgivningen. Johan såg också till att vi kunde få kontakt med säljarna och få chansen att skapa en bra relation med dem så även de känner sig trygga med oss som köpare. Johan såg även till att då både vi och säljarna bor i stockholmsområdet, att vi kunde åka till Enskede och skriva på kontraktet istället för att åka 2,5 tim till Mjölby - så himla smidigt och omtänksamt för alla parter. Vi kan inte vara mer nöjda med Johan och kan varmt rekommendera honom!
    • Mantorp
    2021-05-24
    Har sålt en bostadsrätt.
    Väldigt trevlig och proffesionell.
    Har bara gott o säga om det.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2021-05-21
    Bra bemötande. Flexibla visningar.