Johan Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 139 Läs vad Johan Samuelsson

• Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-03-19

Östra
    Sålde en bostadsrätt.. Jag kände mig trygg med Johan som mäklare och person. En trevlig mäklare som jag valde för han har inga kaxiga säljar attityder, vilket uppskattas. Köpte min br av honom för flera år sen. Fick då ett gott intryck som jag gjorde valet av mäklare nu av Läs mer
  • Jesper Sven Nils A sålde sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-03-05

Slomarp
    Bra mäklare som kan sina grejer!
    * Sälja hus
    * Åka skidor
    * Spela vinyl skivor
    Har allt med andra ord! Läs mer
  • Ermina S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-02-28

Lundby
    Allt var 👍 .Jätte nöjd🥇Jag sålde min lägenhet. Läs mer
  • Per Leif Björn A sålde sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-02-20

Sålde en villa, Johan skötte allt jätte bra och proffsigt.
    Förklarade på ett bra sätt så kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Martin H köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2020-01-07

Centrala Mjölby
    Köpte en lägenhet. Gick bra, kände att vi kom bra överens och hade en god kontakt. Skulle absolut kunna tänka mig att rekommendera honom till andra eller ta hjälp av honom i framtiden. Läs mer
  • Marianne M köpte sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-12-24

Har köpt en mindre gård. Johan har ett mkt trevligt bemötande, man känner sig välkommen som tex på visningen. Han gav bra information om det vi ville veta, upplyste oss om saker vi inte hade kännedom om. Var till stor hjälp genom hela affären.👍 Läs mer
  • Carl E köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-12-16

Skänninge
    Jag köpte en bostadsrätt. Eftersom att det var första gången så var jag osäker på hur det skulle gå till med bolån, insats osv. men Johan Samuelsson förklara allt så man förstod. Läs mer
  • Lena L skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-12-11

Johan har som mäklare levt upp till de förväntningar jag hade. Han har på ett professionellt sätt utfört uppdraget att sälja min lägenhet.
    Johan har varit vänlig och jag har blivit väl bemött. Läs mer
  • Cecilia S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-12-04

Mantorp
    Johan Samuelsson har varit bra, har inget att anmärka på. Läs mer
  • Kim E köpte sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby

2019-11-18

Strålsnäs