Alla kategorier Mäklare Östergötland Mjölby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mjölby

Fastighetsbyrån Mjölby

Stora Torget 3, 595 30 Mjölby — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Mjölby eller Boxholms kommun? Då har du kommit rätt!

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Mjölby i runt 40 år och vi har verkligen lärt oss hur marknaden och människorna här fungerar genom årens lopp. Vårt stabila kontaktnät i kombination med vårt affärsmässiga och engagerade arbetssätt ger dig bra förutsättningar för att göra en lyckad bostadsaffär.

I området finns både skog och Östgötaslätten med sina vidsträckta åkermarker. Mjölby ligger tillgängligt och bra till vid E4 vilket gör det enkelt att nå större städer, men har samtidigt alla fördelar av att vara en småstad: stabila kontaktnät och allt nära till hands.

Hör av dig för en fri värdering eller konsultation!

Läs vad 332 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mjölby

• 2019-02-14

Rasmus L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Fick ett utmärkt och ödmjukt bemötande av Robert från första kontakten. Skulle verkligen rekomendera honom till vänner och bekanta.
    Köpte bostadsrätt i Mjölby som jag än så länge är mycket nöjd med. Inget har framkommit som inte förmedlades av mäklare lr säljare. Läs mer
  • 2019-02-12

Monica F skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Väldig trevlig, fixade allt smidigt eftersom vi köpte en övernattningslägenhet och vi var inte alltid på plats, vi är jättenöjda Läs mer
  • 2019-02-06

Carina S skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Bostadsrätt
    Tillgänglig, serviceminded, kunnig, lyhörd. Läs mer
  • 2019-02-05

Liselott Gunilla M skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpt ett hus i boxholm på kolarevägen 9. Jätte trevlig, Läs mer
  • 2019-01-31

Petter K skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpt mindre villa.
    Johan har varit korrekt vid direkta frågor. En del information har han tagit reda på åt oss. Läs mer
  • 2019-01-22

Sven Tore Rickard L skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Försäljning av Fastigheten Falkvägen 21 Boxholm.

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.

Jag förväntade mig att få ständig information om försäljningen , och det fick jag, jag måste säga att Johan är en toppen mäklare som jag vill rekommendera.

Hälsningar Sven . Läs mer
  • 2019-01-17

Lars Johan O skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Mycket duktig, rätt kille på rätt plats👍 Läs mer
  • 2019-01-10

Thomas W skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpte bostadsrätt. Bra bemötande. Fick bra information. Skulle ha varit bra om det fyrsiffriga lägenhetsnummret stod på kontraktet. Samt vem som har elnätet. Läs mer
  • 2019-01-03

Philip H skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpare. Mycket bra mäklare. God kommunikation. Läs mer
  • 2018-12-19

Nils Josef S skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Pålitlig och bra mäklare. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-17

Per A skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Marcus är lung, trygg och kunnig.
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Motala och Mjölby Läs mer
  • 2018-12-12

Victoria H skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi har fått ett mycket sakkunnigt, proffesionellt och vänligt bemötande av Marcus. Läs mer
  • 2018-12-08

Titti H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi köpte en bostadsrättsvilla i Mantorp och Robert var mäklare. Kontakten har varit super, mycket snabb återkoppling varje gång vi skickade mejl eller sms. Man får intrycket av Robert att han är genuin och ärlig vilket resulterar i att man litar på honom, något vi haft svårt med när det gäller andra mäklare vi haft kontakt med. Vissa mäklare vi tidigare träffat har vi uppfattat som oärliga och nonchalanta, vilket gör att man blir misstänksam. Det har känts som att Robert har varit ”på vår sida” eller på både våran och säljarens sida, och köpet kändes tryggt. Robert har även varit trevlig att ha att göra med och vi skulle gärna återkomma till honom i andra affärer i framtiden. Bemötandet var topp! Läs mer
  • 2018-12-04

Ingrid Ellen Christina B skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi har sålt en villa träffade en mäklare från fastighet sbyrån,Johan Samuelsson som var mycket trevlig och vi är nöjda med all hjälp från fastighet sbyrån. Läs mer
  • Bjarne J

2018-12-03

Bjarne J skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    En helt underbar person som verkligen är på rätt plats. Saklig, lättförståelig med glimten i ögat. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-11-26

Lars-Göran B skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt lägenhet åt god vän. Bra bemött.Tydliga och klara besked.
    Utmärkt mäklare. Läs mer
  • 2018-11-18

Carl Magnus Arne N skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Har sålt en villa. Tycker att Johan är en okomplicerad snubbe med raka besked och ett trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-11-17

Kristina L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt ett torp och en bostadsrättsvilla. Robert är mycket trevlig och inger förtroende med sitt kunnande och lugn! Vi har fått bra kontakt och jag kommer att rekommendera honom så fort tillfälle ges! Läs mer
  • 2018-11-16

Abbas G skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi köpte ett Lägenhet och jag täcker att Mäklaren var jätte bra vi fick mycket Hjälp från mäklare. Läs mer
  • 2018-11-16

Ove A skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi köpte en sommarstuga av Robert och vi har bara gott att säga och kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån i Mjölby till andra köpare/säljare. Läs mer
  • 2018-11-04

Bo Gösta A skrev om Fastighetsbyrån Mjölby
    bra bemötande har samarbetat med dem förut pålitliga nöjd Läs mer
  • 2018-11-02

Kim Sören C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag och min fru har sålt vårt hus inMjölby . Robert har varit bra från början till slut.
    Lätt att få tag på och lyssnar på våra önskemål och gav tips ! Läs mer

Niclas D skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Enkel att ha att göra med, svarar snabbt på mail/sms och förstående. Läs mer

Karolina Ottilia C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålde vår villa i Mjölby. Vi har under hela processen haft en bra kommunikation med Robert, det har aldrig varit några problem att nå honom. Han kämpade hårt för att vi skulle bli nöjda med affären och vi är väldigt nöjda! Läs mer

Fredrik W skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Bra bra bra
    ............................................. Läs mer
  • 2018-10-11

Rebecca P skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpt hus. Mäklaren va smidig, flexibel och lättillgänglig.
    Första gången vi va i kontakt med en mäklare och Robert hjälpte och förklarade väldigt bra för oss hur allt går till. Mycket trevlig och lyhörd. Läs mer
  • Trevor H

2018-10-08

Trevor H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Robert knows the market and this really did help me by putting the right offer on the house i wanted to buy. I now Own it and to the right price. Läs mer
  • 2018-10-05

Rosa J skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Han var trevlig, lyhörd och gjorde ett bra jobb, dvs betydligt bättre än denna utvärderings konstruktörer som skickar mail till en avliden person. Läs mer
  • 2018-10-04

Stefan K skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Mycket trevlig och kunnig mäklare Läs mer
  • 2018-10-03

Per F skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    allt har varit mycket bra. Det finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-09-27

Roger A skrev om Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi gick in på fastighetsbyrån för att få en värdering av fastigheten och fick omedelbart prata med en mäklare. Vi bestämde tid för värdering samma vecka. Efter några veckor blev det aktuellt med försäljning och fick omedelbar hjälp och affären blev klar på ett par veckor då mäklaren fick en kund som gav ett bud och ville komma på förhandsvisning. Vi och kunden kom överens om kontraktsskrivning som mäklaren ställde upp efter helgen med genomgång och påskrivning och vi fick en fin pärm med alla papper påskrivna och bilder på huset. Läs mer
  • 2018-09-25

Elsy Mona Marianne N skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    sålt sommarstuga Bra bemötande snabb att komma o ge tips inför annons te,x. hjälp med göra fotografering snabb affär ,då vi inte bodde i Mjölby så hade vi kontakt via datorn .
    en duktig mäklare Läs mer
  • 2018-09-18

Pontus L skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi har sålt ett parhus. Marcus har varit behjälplig med såväl försäljning som tips vid förvärv av nytt hus via annan mäklarbyrå.

Professionellt bemötande med hög tillgänglighet. Snabb process.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-09-18

Lise-Lotte L skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi har sålt ett radhus på 90 kvm.
    Vi har blivit väldigt bra bemötta hela vägen.
    Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar, kunnig, trevlig
    och ingav förtroende.
    Vi kände väldigt trygga med den affären han hjälpte oss med! Läs mer

Elin O skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt lägenhet.
    Blev bra bemött. Mäklaren mötte upp oss tio min innan visningen skulle börja vilket vi tyckte var för nära inpå. Annars är vi supernöjda med upplevelsen och bemötandet i helhet. Läs mer
  • Kristoffer H

2018-09-16

Kristoffer H skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag köpte ett kedjehus via Marcus.

En trevlig mäklare som kan som grej, va även lätt tillgänglig under semestertider när vårat köp ägde rum.
    Vilket är ett stort plus.

Allt gick snabbt och smidigt och jag och min sambo är nöjda.

Rekommenderar Marcus starkt! Läs mer

Christer Gunnar S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpt ett radhus via Robert. Eftersom jag var mycket nöjd med handläggandet var det naturligt att Robert även åtog sig uppdraget att sälja min villa. Detta utfördes också på ett bra och relativt snabbt sätt.

I alla avseenden finns inget att anmärka på handläggningen och den mycket goda kontaket med Robert.

Christer Saleteg Läs mer

Lars Åke Evert L skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt ett kedjehus.
    Bra bemötande, och planering av affären.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna via prisbild/slutpris
    och förhandlingen med köparen.
    Fastighetsbyrån / Spetz kan rekommenderas, även om jag själv
    troligen inte kommer att göra fler bostads affärer under resten
    av livet. Läs mer
  • 2018-09-15

Per F skrev om Fastighetsbyrån Mjölby
    Allt har varit bra inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-09-14

Frida J skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpte en villa i Boxholm och vi fick bra information om huset av Robert. Han var tillgänglig när vi behövde honom, oavsett tid på dygnet. Läs mer
  • Micael T

2018-09-12

Micael T skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpt radhus via Johan i Mjölby.
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på när så behövdes.
    Har generellt svårt för mäklare då de inte ofta är så pålästa om objektet, lagar och regler. Ju mer de vet om objektet desto mer måste de upplysa dig som presumtiv kund. Läs mer

Hasse Erik Axel A skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Försäljning av sommartorp,

Mycket bra

Hade inga erfarenheter
    av försäljning men fick svar på mina frågor

Tack för en givande bekantskap
    Hasse Läs mer
  • Sofia Karin Maria M

2018-09-11

Sofia Karin Maria M skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Har både köpt hus och sålt hus med Robert som mäklare. Han har varit proffsig och empatisk under processen.
    Allt har gått smidigt med mycket hjälp och engagemang av Robert. Skulle anlita honom igen om det var aktuellt. Läs mer

Inga-Britt Gunilla E skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Allt har fungerat från början till slut . Robert får högsta möjliga betyg från oss fint bemötande och väldigt hjälpsam. Försäljningen gällde en sommarstuga Läs mer

Lars Gösta Krister H skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    sakligt bemötande det är inte avslutat hans uppdrag men kan tänka mig att han får andra uppdrag av mig nästa vår Läs mer
  • Axel K

2018-09-11

Axel K skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag har nyligen köpt en en lägenhet i Mjölby, Folkungagatan 29b. Detta var första gången så jag har inte så mycket erfarenhet och hade egentligen inga stora förväntningar av hur allt funkar. Därför var det skönt att mäklaren var tydlig i allt han sa och var väldigt hjälpsam. Jag kände att han stod nära till hands om jag undrade över något så det var väldigt bra. Läs mer
  • 2018-09-06

Lillemor J skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt en bostadsrätt och köpt ett radhus. Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt samt att han är väldigt kunnig och hjälpsam. Dom förväntantningsr när det gällde allt levde han verkligen upp till. En mäklare som jag varmt kan rekommendera Läs mer
  • 2018-09-04

Arne Lennart K skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Mycketbra bemötande. Mycketbra hantering. Läs mer
  • 2018-07-10

Erik G skrev om Fastighetsbyrån Mjölby
    VI blev bemötta på ett korrekt sätt, fick förtroende för mäklaren. Läs mer
  • 2018-06-16

Lars Åke Evert L skrev om Fastighetsbyrån Mjölby
    Bra samarbete hela vägen, målen uppnåddes. Läs mer

Stora Torget 3, 595 30 Mjölby