Läs vad 475 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mjölby 2

• 2021-01-20
    Sålt min villa i Mantorp.
    Johan skötte försäljningen utmärkt!
    Per Daniel H
    • 75.0 m²
  • 2021-01-18
    Trevligt bemötande, saklig. Fick påminna om att sätta upp skyltar men annars väldigt professionell.
    Annika D
    • 250.0 m²
  • 2021-01-18
    Har köpt fastighet, allt har sköts jättebra . Snabb och trevlig kontakt
    Anders G
    • 127.0 m²
    • Skänninge
  • 2020-12-23
    Alltid tillgänglig. Smidig affär.
    Mattias L
    • 96.0 m²
  • 2020-12-21
    Köpt villa, enkel att förhålla sig till, bra service och lättillgänglig.
    Kristina L
    • Sörby
  • 2020-12-17
    Helt okey. Förmedlat affären på ett bra sätt. Inget att klaga på. GOD JUL.
    Janne W
    • 92.0 m²
    • Bjursdalen
  • 2020-12-11
    Har sålt en lägenhet. Robert var väldigt proffsig och noggrann. Bra bemötande och kunden i fokus. Fick info varje vecka hur det fortskred. Jag fick stort förtroende för honom och tycker han förtjänar topp betyg. Är glad att han var min mäklare.
    Annett Ä
    • 77.5 m²
  • 2020-12-10
    Sålt ett hus. Robert gav ett bra bemötande, trevlig och engagerad. Lätt att få kontakt med. Kan verkligen rekommendera honom till andra.
  • 2020-12-07
    Nu har jag bara sålt en bostad i mitt liv och därmed bara haft en mäklare så jag har inte så mycket att jämföra med.

Robert kändes mycket seriös, tillmötesgående och trevlig. Klara direktiv och vad våra gemensamma mål var som vi kom överens om. Jag har bara gott att säga om Robert som både mäklare och person och jag kommer absolut rekommendera honom till personer i min omgivning när det vankas försäljning i framtiden.

Tackar Robert så hemskt mycket för sitt hårda jobb med försäljning av min lägenhet, och jag är mycket nöjd över slutpriset!

Mvh Jonas
    Jonas K
    • 1:a
    • 42.0 m²
  • 2020-12-07
    Bostadsrätten blev såld på ett snabbt och proffsigt sätt med ett fint, positivt och tryggt bemötande av mäklaren. En tydlig och enkel process med gott resultat!
    Bo H
    • 65.5 m²
    • Östra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-12-04
    Bästa mäklare, trevligt o proffsigt
    , snabb att svara.. Tack för hjälpen Robert🙏🙏🙏
    SAMER S
    skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-11-22
    Köpt parhus i Mjölby
    Tillgänglig och svarade på frågor.
    Glad och positiv.
    Carina H
    • 138.0 m²
  • 2020-11-03
    Sålde hus via Johan på Fastighetsbyrån, han gav proffsigt, trevligt bemötande, förtroendeingivande men ändå avslappnad. Det kändes som att man kunde ställa alla frågor man hade och utan att känna sig dum. Han var tillgänglig på telefon när vi behövde det och lyssnade på våra önskemål och gav egen input. Vi är jättenöjda.
    Karin Maria T
    • 90.0 m²
    • Normlösa
  • 2020-10-24
    Köpte ett radhus, väldigt hjälpsam och trevlig, vårat första bostadsrättsköp så vi fick väldigt bra hjälp om vi undrade något. Rekommenderas!
    Jonas L
    • 104.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-10-21
    Jag köpte min alldeles första lägenhet av Johan. Jag var jätte exalterad och nervös inför köpet och hur allt skulle gå tillväga. Johan förklarade allting väldigt bra och bemötte mig på ett väldigt bra sätt och hjälptes väldigt mycket med allting. Tycker att Johan är en fantastiskt bra mäklare och en riktigt glad och härlig person. Om jag nån gång i framtiden behöver sälja lägenheten så kommer Johan vara mitt val och rekommendation. Önskar Johan en dunder fortsättning
    Zahra H
    Zahra H
    • 59.0 m²
    • Östra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-10-16
    Köpt och sålt bostad. Jag blev bemött på ett bra trevligt o proffsigt sett. Jag hade inte så mycket förväntningar men tycker att han gjorde ett utmärkt jobb. Så överlag är jag en mycket nöjd kund!!
    Karl J
    Per-gunnar J
    • 145.0 m²
    • Slomarp
  • 2020-10-15
    Trevlig och ett gott stöd genom hela försäljningsprocessen.

Kan varmt rekommendera Johan
    Fredrik Johan L
    • Sörby
  • 2020-10-06
    Vi har sålt ett hus. Johan är trevlig och hjälpsam. Det var en trevlig affär.
    Dervis B
    • 80.0 m²
    • Lundby
  • 2020-10-03
    Vi har köpt en sommarstuga och Marcus tog hand om både oss och säljaren på bästa sätt.
    Ann-sofie W
    • 48.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-10-01
    Försäljning av sommarstuga. Markus var professionell och vänlig. Det uppstod en familjehändelse hos mig, som påverkade försäljningen, Markus var mycket hjälpsam och stöttande.
    Linda E
    • 47.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-09-28
    Robert får högsta betyg då han var naturligt trevlig. Påläst på fastigheten. Kunnig och mycket förberedd och ordning och reda på papper vid köpet. Lugn och metodisk vilket gav trygghet.
    Appuna Östergård 2 Väderstad.
    skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-09-14
    Vi sålde vårt parhus i Mjölby genom Johan. Under hela processen visade Johan upp ett trevligt bemötande och god tillgänglighet. Vi bedömer att Johan är en kunnig mäklare som vi kan rekommendera för husförsäljning i Mjölby.
    Oscar Fredrik K
    • 138.0 m²
  • 2020-09-06
    At the beginning, he has given enough information about the house, he has established good contact between me and the seller. He has informed me at every stage of purchasing. He also gave general information about buying a house in Sweden.
    Hüseyin S
    • 122.0 m²
  • 2020-09-03
    Sålde vår lägenhet. Han utförde uppdraget otroligt bra. Trevlig, lugn och tydlig. Slutresultatet var över förväntan! 5/5
    Rasmus B
    • 85.0 m²
  • 2020-08-29
    Kändes tryggt med en mäklare som har koll på allt. Gjorde ett toppen jobb från förberedning, visning , budgivning och till sist allt pappersjobb.
    Kan varmt rekommendera Robert som mäklare.
    Barbro Cathrine B
    • 100.0 m²
    • Väderstad
  • 2020-08-25
    Sålt sommarstuga. Johan har gjort sitt bästa för att få till en försäljning utifrån våra önskemål. Han har agerat efter vårt bästa och väntat in rätt köpare även om sådan fanns i ett tidigare skede fast under utgångspris. Det gav intrycket att vi som säljare var viktigare än att ”kränga” objektet. Vi har fått bra tips längs vägen. Johan känns professionell i sin yrkesroll och trovärdig.
    Susanna L

Bruno Manoel M
    • 141.0 m²
    • Skänninge
  • 2020-08-11
    Bra och proffsig mäklare som gett oss en bra upplevelse på vårat bostadsköp!
    Mariette J
    • 146.0 m²
  • 2020-07-14
    Hej! Jag vill börja med att tacka Marcus Spetz för sitt proffesionellt bemötande från första början. Vi tycker att återkoppling, info etc har fungerat mycket tillfredsställande och vi skulle definitivt rekommendera de mäklartjänster ni erbjuder till andra.
    Iulian M
    • 105.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-07-07
    utmärkt förmåga att kommunicera mellan köpare och säljare
    Marcus T
    Marcus T
    • 93.0 m²
  • 2020-07-07
    Robert Thunér har hjälpt mig att sälja min fastighet. Det har han gjort alldeles utmärkt. Då vår önskan var att affären skulle ske skyndsamt, så gick det över förväntan. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete.
    Bo Christer Ö
    • 122.0 m²
  • 2020-07-06
    Sålde bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Allt gick snabbt och smidigt. Mycket nöjd med priset.
    Thomas W
    • 62.5 m²
    • Bjursdalen
  • 2020-07-02
    Johan Samuelsson har hjälpt till att jag kunde mycket fort sälja mitt hus till ett bra pris. Internetpresentationen och broschyren var mycket professionellt, kundkontakten kan inte vara bättre.
    Högsta påängar till Johan!
    Michael H
    Michael H
    • 76.0 m²
  • 2020-06-26
    Trevlig, snabb att svara, pedagogisk.
    Mattias H
    • 45.0 m²
  • 2020-06-21
    Köp av villa. Trevligt och personligt bemötande. Upplevde att det fanns ett intresse av att matcha hus och köpare, inte bara sälja ett hus.
    MAGNUS K
    MAGNUS K
    • 105.0 m²
  • 2020-06-20
    Köpte hus
    Mycket proffsig och smidig att ha göra med.
    Robin N
    • 99.0 m²
  • 2020-06-20
    Sålt ett torp. (Fritidshus) Mötts av stort intresse. Stor förståelse. Lyhördhet! Mäklaren visade mycket erfarenhet och Stor kännedom i marknaden i området och kunskap av det torp jag sålt. Jag rekommenderar varmt robert Tuhner som mäklare. Mvh Göran Andersson
    Folke Göran A
    • 50.0 m²
  • 2020-06-18
    Positiv och ställt upp för att göra allt smidigt för mig. Sålt bostadsrätt och allt har fungerat.
    Jan D
    • 53.5 m²
  • 2020-06-18
    Vi har sålt en fritidsbostad-torp. Robert Thunér har varit en mycket skicklig och förtroendeingivande mäklare. Han har ett mycket trevligt bemötande och har agerat på ett proffesionellt sätt.

Inger och Kenth Algotsson
  • 2020-06-18
    Bra bemötande. Lätt att komma i kontakt med.
    Nikolina B
  • 2020-06-13
    Jag är väldigt nöjd med Marcus som mäklare när jag sålt mitt hus på landet. Marcus ingav förtroende från första stund. Hela processen har gått lugnt till vilket var väldigt viktigt för mig eftersom det varit ett svårt beslut som jag behövt bearbeta successivt. Jag har inte upplevt någon stress utan allt har varit lugnt och sakligt. Jag har också fått bra information under hela försäljningsprocessen. Marcus har dessutom alltid funnits tillgänglig. När han varit upptagen har han ringt upp mig senare. Marcus är dessutom väldigt trevlig att ha med att göra.
    Viola M
    • 360.0 m²
    • FORNÅSA
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
  • 2020-06-12
    vÄNLIG OCH TILLMÖTESGÅENDE, MEN SAMTIDIGT KUNNIG OCH SNABB MED OLIKA FRÅGOR, ALLT FUNGERADE BRA!
    Erik R
    Fredrik K
    • 54.0 m²
  • 2020-06-04
    Sålt fritidsbostad.
    JS: Gott intryck, snabbtänkt, trevlig etc.
    Gerd Hildegun L
    • 36.0 m²
  • 2020-06-03
    Väldigt trevligt och tillmötesgående! Var aldrig några problem när man hade frågor eller dylikt!
    Albert L
    • 56.5 m²
  • 2020-06-02
    Johan får absoluta toppbetyg av oss. Han har guidat oss genom hela försäljningsprocessen på ett mycket professionellt, personligt och tryggt sätt. Något vi uppskattar mycket.
    Vårt objekt var en friliggande villa/fritidsbostad på landet.
    Alla våra förväntningar uppfylldes tillfullo.
    Vi som säljare är nöjda med att även köparna känner att de gjort ett bra val.
    Stig Arne W
    • 149.0 m²
    • Svanshals
  • 2020-05-25
    Vi är mycket nöjda med honom. Vi blev trevligt bemötta av honom.
    Lars G
    • 137.0 m²
    • Trehörna
  • 2020-05-22
    Har börjat med att köpa ett hus av mäklaren det var då jag blev bemött av mäklaren Sedan sålt en lägenhet , bra bemötande och jag tycker att Johan Samuelsson kan sin sak Smidigt att jobba med tycker bra om honom
    Safin G
    • 93.0 m²
  • 2020-05-19
    Köpte em lägenhet. Uppfattade Robert som väldigt professionell och duktig i det han höll på med. Hade man frågor eller funderingar så löste Robert det och visste han inte så tog han reda på det!
    Fredrik L
    • 55.0 m²