Fastighetsbyrån Mjölby

Fastighetsbyrån Mjölby

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Mjölby eller Boxholms kommun? Då har du kommit rätt!

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Mjölby i runt 40 år och vi har verkligen lärt oss hur marknaden och människorna här fungerar genom årens lopp. Vårt stabila kontaktnät i kombination med vårt affärsmässiga och engagerade arbetssätt ger dig bra förutsättningar för att göra en lyckad bostadsaffär.

I området finns både skog och Östgötaslätten med sina vidsträckta åkermarker. Mjölby ligger tillgängligt och bra till vid E4 vilket gör det enkelt att nå större städer, men har samtidigt alla fördelar av att vara en småstad: stabila kontaktnät och allt nära till hands.

Hör av dig för en fri värdering eller konsultation!

Läs vad 626 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mjölby 2

• sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Flemminge
    2022-10-03 Verifierad kund
    Robert upplevs mycket kunnig och inger stort förtroende, vilket känns tryggt för både köpare och säljare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-09-29 Verifierad kund
    Otroligt trevligt bemötande, alltid lika glad och öppen för frågor. Tydlig information och lätt att få tag på både via samtal och sms. Jag som kund är jätte nöjd. Har under hela processen fått vägledning på bästa sättet och blivit informerad om allt steg för steg vilket gjorde köpet bekvämt för mig som antecknar ett kontrakt för första gången! Inga synpunkter alls. En mäklare som lyssnar, hjälper och kan upprepa svar igen när det behövs. Jätteduktig och super bra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-09-27 Verifierad kund
    Johan jobbar effektivt och återkommer med info om visningar mm. Han är helt enkelt suverän!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-09-25 Verifierad kund
    Informationen och bemötande var bra
    Kontakten vid budgivningen var bra
    Genomgången vid skrivande av kontraktet var bra
    2022-09-03 Verifierad kund
    Johan var tillmötesgående och hjälpsam. Kommer starkt rekommendera Johan till vänner och bekanta. I framtiden kommer jag om det går att använda mig av Johan åter igen.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Engagerad och trevlig mäklare som var väl insatt i detaljer kring både bostad och fastighetsköp vilket genererar en trygghet för både säljare och köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-08-24 Verifierad kund
    Proffsig ödmjuk hjälpsam och ett självklart val för framtida bostadsaffärer.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-08-22 Verifierad kund
    Kunnigt och proffsigt bemötande noch trevlig
    2022-07-18 Verifierad kund
    Robert is voor ons open en vriendelijk ,heeft behoorlijk wat mensenkennis en gemeende inlevingsvermogen.
    wij hebben in de loop van de tijd aardig wat huizen gezien en dus veel makelaars gesproken.
    Robert springt er met kop en schouders bovenuit.
    Professioneel en op zijn tijd ook heel tactisch en diplomatiek.
    Vriendelijk. echt mens.
    Aanrader!
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevlig, kändes trygg för mig att ha Johan som mäklare.
    Lätt att ha att göra med. Höll mig uppdaterad. Vill kundens bästa. / Christina.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vi kan och vill Varmt rekommendera Johan Samuelsson som din mäklare.
    Johan var en mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare med lång erfarenhet .
    Fanns alltid tillgänglig med nära kontakt.
    Han lyssnade in våra önskemål och var lätt att tala med och lätt att ha att göra med.
    Johan har stor social kompetens.
    Han var professionell , noggrann , lyhörd och engagerad som mäklare .
    Han ville både säljarens och köparens bästa.
    Han tog hand om allt från början till slut på Absolut Bästa sätt.
    De varmaste rekommendationer.
    Rakel och Nils-Peter Vaggelyr
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Lyhörd och påläst.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig och svarade på våra frågor!
    Bra kunskap om fastigheten och övriga frågor.
    Lätt att prata med.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket proffsigt o trevligt bemötande. Höll mej uppdaterad hela tiden. Mycket nöjd med resultatet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Alltid tillgänglig
    2022-05-29 Verifierad kund
    Johan var snabb att höra av sig vid intresseanmälan och hade bra svar vid frågor kring visningar samt övriga frågor. Han hade ett bra och tydligt sätt att förmedla information vid försäljningen med ett trevligt bemötande och lämnade över lag ett mycket gott intryck.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Johan är trevlig med hög social kompetens men också noggrann med viktiga detaljer och tydlig i sin kommunikation.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vi förväntade oss en proffsig, informativ mäklare och ett vänligt bemötande vilket Johan motsvarade med råge.
    • Ryckelsby
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig.
    En snabb och bra försäljning på vår bostad.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Johan är väldigt trevlig och ger ett tryggt intryck! Han är lätt att få tag på och ger god service. Han har varit tydlig och gett oss all relevant information. Vi är mycket nöjda och det har känts toppen att ha honom som mäklare vid köp av vårt hus.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Väl bemött med stor kundkännedom. Återkopplar alltid och förklarar på ett bra sätt. Rätt man på rätt plats.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående. Bostadsköpet kunde ske smidigt och vi blev väl informerade under hela processen.
    Vi är supernöjda och kan starkt rekommendera Robert!
    • Malexander
    2022-05-11 Verifierad kund
    Tyckte att Johan var bra som mäklare, enkel och förklara bra hur allt ska gå till. Inga problem att fråga vad man undra över.
    • Slomarp
    2022-05-05 Verifierad kund
    Blivit bemött på ett mycket trevligt och engagerat sätt. Bra kontakt när det gäller budgivningen och blivit bra uppdaterad om ändringar etc. Allt är bara toppen och har varit hittills!
    2022-04-22 Verifierad kund
    Johan har levt upp till de förväntningar vi hade både inför visningen av objektet och efteråt. Han har fortlöpande informerat oss när det har dykt upp nya fakta. Även i bemötandet har han motsvarat våra förväntningar, genom att vara professionell, tydlig och trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-04-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och han pratar tydligt,information
    2022-04-07 Verifierad kund
    Kunnig o trevlig/Humor samt glimten i ögat
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-04-04 Verifierad kund
    Öppen och rak känns som man är i fokus
    2022-04-03 Verifierad kund
    Blev mkt fint bemött. Johan levde väl upp till förväntningarna.
    Han har god kännedom om marknaden och gjorde oss trygga inför försäljningen.
    Vi är mer än nöjda!
    2022-04-01 Verifierad kund
    Johan är en mycket sympatisk och trovärdig mäklare med lång erfarenhet och med god kännedom om marknaden.
    Johan inger stort förtroende.
    Rekommenderas varmt.

Rakel och Nilspeter Vaggelyr
    2022-03-29 Verifierad kund
    Han är jätte bra och duktig mäklare tycker jag mhv orhan sadiki
    2022-03-29 Verifierad kund
    Eftersom jag aldrig köpt bostad tidigare är det mycket att sätta sig in i. Men jag upplever att jag fått god hjälp från Fastighetsbyrån!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Jag fick bra bemötande.
    Bra.
    Har varit bra.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Johan är kunnig inom sitt område, tillgänglig och närvarande.
    Han möter mig som säljare med slående värme och utför sitt jobb exemplariskt!
    • Centrala Boxholm
    2022-03-15 Verifierad kund
    Jeg har bemøts bra og positiv.
    Snabba förhandlingar, och enkel genomgång av kontrakten.
    • Bjursdalen
    2022-03-15 Verifierad kund
    Trevlig o lätt att prata me, kunnig och påläst
  • Jeton M
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Ryttarhagen
    2022-03-10 Verifierad kund
    Lätt att kommunicera, trevlig, hjälpsam och riktig schysst!
    • Ryttarhagen
    2022-02-25 Verifierad kund
    Johan är alltid tillmötesgående, kunnig i det han gör. Extremt lätt att ha o göra med. Rekommenderar starkt Johan Samuelsson.
    • Fällhagen
    2022-02-25 Verifierad kund
    Jag tycker att han skötte sig superbra och var välkomnande och tillmötesgående. Han förklarade allt på ett pedagogiskt sätt och gav oss tips inför framtiden. Han ger ett proffsigt intryck och har hög social förmåga. Ska jag jämföra Samuelsson med andra mäklare jag tidigare varit i kontakt med så är han helt klart nummer 1.
    2022-02-21 Verifierad kund
    En trevlig mäklare med bra service. Han rekommenderade att man kan låna en kärra gratis i Mjölby vilket var bra.

/Omdömet kommer från Jessica och Lars Arnstedt eftersom jag inte var närvarande.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Ok helhetsbedömning. Varken mer eller mindre.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2022-02-19 Verifierad kund
    Inget dåligt att säga. Kunde svara på alla funderingar och frågor. Verkade verkligen vilja göra ett bra jobb.
    2022-01-30 Verifierad kund
    Johan är snabb att uppdatera med minsta förändringar gällande pris osv
  • Monica R
    köpte sitt hus med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    • Flemminge
    2022-01-20 Verifierad kund
    Serviceinriktad och vänlig
    Hjälpsam
    2022-01-19 Verifierad kund
    Trevlig, saklig och förklarar på ett bra sätt.
    • Hogstad
    2022-01-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffesionellt bemötande. Johan känns trygg, genuin och seriös.
    Bara positivt att säga!
    2022-01-11 Verifierad kund
    Bemött på ett mycket bra sätt. Kändes lättsamt och tryggt. Visningen och affären gjordes på ett mycket smidigt och tryggt sätt. Har inget att klaga på!
    2021-12-18 Verifierad kund
    Vi har blivit mycket väl bemötta av mäklaren Marcus Spetz som hjälpt oss med försäljningen av föräldrahemmet (dödsbo).
    Vi förväntade oss att det skulle ta längre tid med försäljningen av huset då det finns en hel del att göra i ett gammalt hus men det behövde vi inte oroa oss för.
    Vi tycker att Marcus har gjort ett bra jobb på kort tid så vi är mycket nöjda.
    Jag som svarar är dotter till Kurt då pappa inte längre finns med oss.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och tydlig. Affären var väl förberedd och gick smidigt.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Kanonbra mäklare finns inget att klaga på.