Fastighetsbyrån Mjölby

Fastighetsbyrån Mjölby

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Mjölby eller Boxholms kommun? Då har du kommit rätt!

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Mjölby i runt 40 år och vi har verkligen lärt oss hur marknaden och människorna här fungerar genom årens lopp. Vårt stabila kontaktnät i kombination med vårt affärsmässiga och engagerade arbetssätt ger dig bra förutsättningar för att göra en lyckad bostadsaffär.

I området finns både skog och Östgötaslätten med sina vidsträckta åkermarker. Mjölby ligger tillgängligt och bra till vid E4 vilket gör det enkelt att nå större städer, men har samtidigt alla fördelar av att vara en småstad: stabila kontaktnät och allt nära till hands.

Hör av dig för en fri värdering eller konsultation!

Läs vad 553 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mjölby 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2021-09-28
    Bra återkoppling och trevligt bemötande
    • Malexander
    2021-09-26
    Trevlig, professionell och kunnig - levde väl upp till våra förväntningar!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2021-09-26
    Min upplevelse av Johan är mycket positiv. Trevligt och proffesionellt bemötande. Dock tog det lång tid innan min lgh blev såld, men det berodde på marknaden inte mäklaren.
    • Strålsnäs
    2021-09-12
    Jag är jättenöjd med Robert. Han uppträdde på ett mycket proffsigt och bra sätt. Jag kände mig trygg med honom. Han har ett utmärkt bemötande. Jag kan gratulera alla som får hans hjälp i framtiden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2021-09-11
    Tillmötesgående, lyhörd och serviceinriktad. Ställer upp och har svar på frågor man ställer. Rätt person på rätt plats.
    2021-09-11
    Mycket bra bemötande och han höll oss informerade hela tiden
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2021-09-08
    Varit kort och enkel dialog, allt har gått smidigt!
  • E O
    2021-09-06
    Delaktig i beslut. Klar och tydlig med vad som gäller. Lättillgänglig på telefon.
    2021-09-06
    Robert är en trevlig kille, svarar på frågor och är inte alls påträngande jobbig som många andra mäklare man träffat tidigare
    2021-09-05
    Trevlig, tillmötesgående. Lätt att få information om både säljning ,köp. Saklig vid kontraktskrivning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2021-09-04
    Jag tycker att han är väldigt bra och smart. Han är härlig och trevlig människa.
    2021-09-01
    Roberth Thune’r har gjort ett mycket bra jobb med försäljningen av vår sommarstuga. Han har snabbt svarat/ ringt åter och alltid tillgänglig . Och med ett glatt leende tog han emot alla som kom i båten i ösregnet . Vi ger högsta betyg till Roberth! Med vänlig hälsning, Anki& Svenn-Olov
    2021-08-30
    Jag blev väldigt bra bemött av Robert och han levde upp till alla förväntningar jag hade
    2021-08-30
    Supertrevlig och professionell mäklare
    Lever upp till alla förväntningar som vi har
    2021-08-28
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Levde upp till och över förväntningarna.
    Sammanfattningsvis så blir betyget mycket väl godkänt.
    2021-08-28
    Jättebra bemötande och väldigt snabb återkoppling vid kontakt.
    2021-08-25
    Johan var väldigt smidig och professionell i sitt bemötande genom hela processen. Han var också väldigt noga med att vi förstod hela vägen fram till tillträde vilket underlättade för oss i vår köpprocess.
    2021-08-24
    Ett trevlligt och Professionellt bemötande, alla mina förväntningar infriades
    2021-08-23
    Professionellt och mycket trevligt bemötande med bra driv och engagemang.
    2021-08-22
    Jätte bra. Han levde upp till allt man kan begära av en kompetent mäklare.Toppen mäklare.
    2021-07-29
    Jag upplever att Marcus har varit rak och ärlig mot såväl köpare som säljare genom hela husaffären. Jag upplever Marcus vara en bra koordinator som med hjälp av sina erfarenheter kommer se till att samtliga inblandade parter känner sig trygga fram till den tid då affären avslutas, samt nöjda när alla steg i affären slutförts. En jättestor eloge till Marcus för att han engagerat sig i våra frågeställningar även under den tid han egentligen ska ha haft semester.
    • Ryttarhagen
    2021-07-21
    Finns inte mycket att säga skön gubbe !!
    2021-07-20
    Jättebra och riktigt proffsig ,han kan sin sak till punkt och pricka.
    2021-07-09
    Han lyssnar , är snäll och respektfull
    Väldigt kunnig och flexibel
    Lätt att kontakta
    Tryggt hela vägen under försäljning ...
    2021-07-06
    Markus är en stor hjälp i vårat husköp. Mycket kunnig och väldigt trevlig.
    Precis på det sätt jag anser en mäklare skall vara.
    Vi är mycket nöjda med Markus.
    2021-07-05
    Första gången jag säljer en bostad. Gick smidigare än förväntat med hjälp av Johan.
    2021-07-05
    Upplevdes kunnig och engagerad samt lätttillänglig
    • Strålsnäs
    2021-07-02
    Mycket bra och proffsigt bemötade. Försäljningen överträffade mina förväntningar både vad gäller pris och hur snabbt försäljningen gick.
    2021-07-02
    Tycker jag blivit bra bemött. Har inte använt mäklartjänster tidigare så hade inga förutfattade förväntningar hur det skulle vara. Eftersom affären inte är helt avslutad ännu ger jag inget ytterligare omdöme.
    2021-06-30
    Mycket bra bemötande
    Jättebra försäljningsarbete
    2021-06-29
    Mycket bra bemötande, jättebra försäljningsarbete och vi är helt och hållet nöjda
    • Slomarp
    2021-06-24
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Marcus när vi kontaktade honom för försäljning av huset, han överträffade verkligen våra förväntningar.
    Han är dessutom otroligt trevlig och professionell, alltid lätt att få tag i och har alltid svar på frågor och funderingar
    Sammanfattningsvis, högsta betyg till Marcus Spetz
    2021-06-18
    Marcus är mycket trevlig och professionell
  • Barbro S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2021-06-16
    Med vänligt respektfullt och profektionellt bemötande.
  • Mohsen A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    2021-06-16
    Allt gick bra. Han var trevlig och respektfull människa, med ett leende som kan smitta.
    2021-06-14
    Jag blev mycket bra bemött, han ringde alltid snabbt upp om han var upptagen när jag ringde, han var lyhörd o tog reda på fakta på frågor som jag ställde.
    Han gav mig tid, ingen stress, när jag tittade på lägenheten.
    En vänlig mäklare som jag kan rekommendera.
    • Slomarp
    2021-06-12
    Alltid tillgängligt och hjälpsam och problemlösare
    2021-06-11
    Proffsig och väldigt trevlig samt enkelt att ha att göra med.
    Vi bodde långt ifrån nuvarande adress men allt gick väldigt smidigt med både visning, kontrakt och tillträde.
    Bra kommunikation.
    Rekommenderas!
    2021-06-09
    Sålt en äldre villa. Bra bemötande, noggrann i att redovisa köpare och säljarens ansvar och juridiken som berörs. Tydliggjorde hela sälj processen på ett bra sätt.
    2021-06-07
    Helt suverän! Hjälpte mig till en otroligt smidig bostadsaffär och var alltid trevlig och lätt att komma i kontakt med!
    2021-06-07
    Jag köpte min första lägenhet och Robert har varit tydlig, informativ och väldigt hjälpsam! En 5 poängare!
    2021-06-07
    I was very impressed with Johan. Helpful and knowledgable with all our questions. Quick to respond and easy to deal with. After many visningar with poor service and unhelpful mäklare, this process was made so much easier with Johans help. Top marks!!
    2021-06-07
    Väldigt proffsig, lyhörd och trevlig. Väldig reko och ärlig, vill inte lura någon! Också generös med råd och bjuder på erfarenhet och kunskap. Jag kan varmt rekommendera Johan.
    2021-06-04
    Vi köpte en mysigt torp i Kolstad Mjölby. Johan var väldigt tillmötesgående, påläst och trevlig under visningen. Han gav snabb och bra återkoppling när jag skickade fler frågor efter visningen. Något jag kanske förväntar mig från en mäklare men sällan fått från andra mäklare vid tidigare visningar, så Johan gjorde ett väldigt bra jobb. Johan fortsatte vara väldigt kommunikativ och öppen under budgivningen. Han såg verkligen till att vi kände oss lugna och trygga med hela processen och såg till att vi inte behövde vänta längre än nödvändigt innan vi fick de otroligt glada nyheten att vi vunnit budgivningen. Johan såg också till att vi kunde få kontakt med säljarna och få chansen att skapa en bra relation med dem så även de känner sig trygga med oss som köpare. Johan såg även till att då både vi och säljarna bor i stockholmsområdet, att vi kunde åka till Enskede och skriva på kontraktet istället för att åka 2,5 tim till Mjölby - så himla smidigt och omtänksamt för alla parter. Vi kan inte vara mer nöjda med Johan och kan varmt rekommendera honom!
    2021-06-01
    Jag har både sålt och köpt med hjälp av Robert, jag tycker att han är tydlig, lugn och förtroendeingivande i sitt sätt att förmedla.
    2021-05-24
    Har sålt en bostadsrätt.
    Väldigt trevlig och proffesionell.
    Har bara gott o säga om det.
    • Flemminge
    2021-05-22
    Köpt hus för första gången.
    Väldigt trevligt bemötande och man kände sig aldrig jobbig när man hörde av sig med funderingar.
    2021-05-21
    Bra bemötande. Flexibla visningar.
    2021-05-13
    Jag fick mycket bra bemött,tips och hjälp av mäklaren. Bara bra betyg.
    2021-05-11
    Trevlig och bra Mäklare som sätter kunden i centrum!