Fastighetsbyrån Mjölby

Stora Torget 3, 595 30 Mjölby — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Mjölby eller Boxholms kommun? Då har du kommit rätt!

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Mjölby i runt 40 år och vi har verkligen lärt oss hur marknaden och människorna här fungerar genom årens lopp. Vårt stabila kontaktnät i kombination med vårt affärsmässiga och engagerade arbetssätt ger dig bra förutsättningar för att göra en lyckad bostadsaffär.

I området finns både skog och Östgötaslätten med sina vidsträckta åkermarker. Mjölby ligger tillgängligt och bra till vid E4 vilket gör det enkelt att nå större städer, men har samtidigt alla fördelar av att vara en småstad: stabila kontaktnät och allt nära till hands.

Hör av dig för en fri värdering eller konsultation!

Läs vad 393 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mjölby

• 2019-11-18

Kim E skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpt hus. Johan var trevlig och professionell! Läs mer
  • 2019-11-18

Riva L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Han sålde min villa med förlust dålig att förklara för kunder vad som var bra med villan och vad man fick för dom pengarna jag begärde. Läs mer
  • 2019-11-17

Istref A skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    " Robert Thunér har gjort ett jättebra arbete då han hjälpte oss med allt som behövde göras för att få lägenheten såld och att köpa våra fina hus. Han var med oss från början till slut. Roberts erfarenhet som mäklare underlättade mycket och vi kände oss trygga med att ha Robert som våran mäklare. Kan varmt rekommendera Robert och kommer säkert höra av oss igen till honom i framtiden vid försäljning av lägenhet eller hus!  Läs mer
  • 2019-11-12

Klas-Göran Bertil A skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Trevligt bemötande och kunnig och fick svar på alla frågor Läs mer
  • 2019-11-09

Hans-Magnus G skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Mycket bra och proffsig, lugn och noggrann, pedagogisk och trevlig.

Tack för all hjälp. Läs mer
  • 2019-11-06

John Peter E skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Har sålt ett hus på landet
    En engagerad och motiverad person vad gäller uppdraget och som även tar sig tid att prata om sådant som inte direkt kanske har med försäljningen att göra Läs mer
  • 2019-11-06

Göran I skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Bostadsrätt
    Mycket bra snabba svar
    Utgångspriset men det blev så mycket bättre.
    Rekommenderar till nästa affär Läs mer
  • 2019-10-24

Håkan G skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi blev utmärkt bemötta och fick snabbt svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-10-24

Inger H skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Villa 1.5 plan med hel källare
    Mycket bra bemötande
    Att få hjälp med försäljningen och det fungerade utmärkt Läs mer
  • 2019-10-11

Ingrid Gunilla M skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Trevligt bemötande och serviceinriktad. Läs mer
  • 2019-10-10

Gustaf C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag har köpt en lägenhet i Skänninge av Robert.
    Han vart mycket trevlig och kunnig som mäklare.
    Jag hade med mig lite frågor som jag ställde till Robert och jag fick mycket bra svar av honom och jag kommer rekommendera Robert till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-10-09

Mattias W skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpte ett fritidshus.. trevligt bemötande o enkel o smidig affär.. Läs mer
  • 2019-10-04

Sofie Birgitta A skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag har sålt ett kedjehus och köpt en lägenhet.

Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt. Han har varit lätt att kontakta och även kontaktat mig på ett bra sätt. Alltid trevlig o lätt att prata med.

Mina förväntningar var att få en mäklare som lyssnar o bemöter mig på ett trevligt sätt. Jag tycker att Robert har levt upp till alla dom förväntningar.

Sammanfattningen är att jag är jätte nöjd och jag upplever att Robert är en mäklare som passar för sitt yrke. Läs mer
  • 2019-10-04

Kent Roger A skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Mycket bra bemötande av Robert och kollegan.
    Mvh. Roger A. Läs mer
  • 2019-10-03

Sebastian V skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Svar på alla frågor och en drivande mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Göran Mathias L skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Johan ingav ett proffsigt och kunnigt bemötande. Han var engagerad i min fastighetsaffär.
    Sammanfattningsvis så får Johan högsta betyg av mig och jag kommer vända mig till honom igen vid behov, och även rekommendera Johan för vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-10-02

Sonja K skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag heter Siv! Mamma heter Sonja hon har gått bort så jag säljer hennes lägenhet. Har inget att anmärkande på allt har gått bra hittills Läs mer
  • Simon David H

2019-09-23

Simon David H skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt ett bostadshus. Mäklaren är kunnig och väldigt serviceinriktad. Inga som helst problem under husaffären. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Marita Linnéa G

2019-09-18

Marita Linnéa G skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt fastighet. Bra bemötande. Proffsigt upplägg. Noggrann genomgång av kontrakt. Lättsam att prata med. Inga konstigheter. Läs mer
  • 2019-09-16

Gaëlle Paulette J skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    We bought a house with the help from Johan Samuelsson with who we could talk by phone and by email very easily and anytime.

The real estate agent makes everything smooth, explain clearly every documents, translate everything in English and made sure we understand everything well and have no further question.

Everything was clear and nice and we had a good time at the agency signing the paper and getting through all the official paper and administrative informations. Läs mer
  • 2019-09-16

Anders Gustav R skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt en villa.
    Blev bemött på ett trevligt och sakligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-06

Inger B skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi har köpt en mindre lantfastighet.
    Robert Thuner var noggrann, mycket hjälpsam och bra både mot oss som köpare och säljaren.
    Vi är mycket nöjda med hans insats. Det blev en alltigenom possitiv upplevelse.. Läs mer
  • 2019-08-28

Ero N skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpte fritidshus. Vi fick utmärkt information om avtal, andra dokument som vi själva behövde prestera etc. Dessutom fick vi hjälp med att teckna el-avtal, ansökan till samfällighet mm, vilket verkligen inte är självklarheter. Marcus är mycket hjälpsam och serviceinriktad! Läs mer
  • 2019-08-25

Conny L skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Markus förmedlade försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket föredömligt och korrekt sätt och uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-19

Ida Ellinor Elisabeth A skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi är kanon nöjda med Johan, har inget negativt att säga alls. Vill ni ha en duktig trevlig mäklare så kan jag varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-08-08

Rikard D skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpt bostadsrätt.
    Bra hjälp och dialog.
    Saklig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-18

Cecilia G skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Lätt att kontakta och skötte alla handlingar bra. Lite långsam med att hjälpa till att få bort förra ägarens bil som han sa att vi kunde få hjälp av honom av. Läs mer
  • 2019-07-14

Birgitta Elisabeth G skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålde ett stort hus och blev mycket bra bemött. Har ej så mycket erfarenhet av att sälja hus, men vi fick bra hjälp och det gick smidigt.
    Än så länge en bra upplevelse! Läs mer
  • 2019-07-11

Carl Gunnar G skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt mitt föräldrahem.Mäklaren har varit hjälpsam o givit oss trygghet i denna process.
    Kan utifrån vår upplevelse rekomendera kontakt med denne mäklare. Läs mer
  • 2019-07-04

Christer E skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    En mycket kompetent och bra mäklare för både säljare och köpare.
    Vi köpte hus och är väldigt nöjda. Läs mer
  • Alva E

2019-07-03

Alva E skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag köpte en lägenhet via Johan och är supernöjd. Jättebra bemötande och allt kändes väldigt tryggt och enkelt. Tack Johan! Läs mer
  • 2019-07-02

Anthony Ä skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpte en bostadsrätt med Robert som mäklare! Skulle säga att han var bra och skötte sitt job! Om det var något man undrade över så kunde man höra av sig utan några problem samt utan att känna sig jobbig när man frågade något och hjälpte till så mycket han kunde med frågor man hade! Läs mer
  • 2019-06-30

Viktor C skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag köpte en bostadsrätt. Fick ett trevligt och bra bemötande. Samt även lite idéer om vad man kan göra själv för att höja standarden. Läs mer
  • 2019-06-30

Hillevi Kristina Mercedes J skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Robert är väldigt proffsig på sitt jobb han hjälpte oss med att kunna köpa vårt ”drömhus” och då kunna själva vår nuvarande bostad!

Super trevlig! Läs mer
  • Ingela H

2019-06-24

Ingela H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpt en bostadsrätt och blev väldigt nöjd med Robert Thuners engagemang! Jag fick bra svar ochgoda råd vid köpet! Han var även lätt att nå om man behövde få tag i honom! Jag rekommenderar honom varmt!
    Med vänlig hälsning,
    Ingela Hellström Ödeshög Läs mer
  • 2019-06-24

Henrik G skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi köpte nyligen ett hus där Marcus var mäklaren. Han var väldigt tillmötes och en avgörande faktor att köpet blev av för våran del. Alltid tillgänglig och svar på alla frågor vi hade under hela processen, super bra! Läs mer
  • 2019-06-19

Cecilia L skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Väldigt snabbt och smidigt köp. Han var väldigt tillmötesgående och svara bra på frågor om objektet. Läs mer
  • 2019-06-18

Nea G skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    En bra engagerad och lyhörd mäklare! Marcus var mäklare till både de hus vi köpte och de vi sålde. Vi blev väl bemötta vid båda tillfällena och allt gick väldigt smidigt. En väldigt proffsig mäklare som jobbar för att både säljare och köpare ska bli nöjda!

//Johan & Nea Läs mer
  • Daniel Å

2019-06-14

Daniel Å skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    En otroligt bra mäklare.
    Lugn, trygg och ingen stress.
    Han har hjälp oss väldigt mycket med många svåra saker och frågor.
    Rekommenderas 👌 Läs mer
  • 2019-06-10

Mikael L skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt en villa via Marcus Spets.
    Mycket bra bemötande och hjälpsam genom hela processen. Läs mer
  • Inga-Lill J

2019-06-10

Inga-Lill J skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Har sålt vår stuga. Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar.
    Glad kille med mjukt sätt. Rekommenderas på det varmaste. Läs mer
  • 2019-06-02

Lena J skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    trevlig o engagerad. noga med att återkomma som avtalat. lugn saklig och förtroendeingivande. tar sig tid!
    bara positivt.
    sålt villa Läs mer
  • 2019-05-22

Lilian L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Mycket bra.
    Köpte en lägenhet på 55 m
    Och allt verkar ok Läs mer
  • Diana L

2019-05-18

Diana L skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi blev rekommenderade Johan av en arbetskollega. Läste också annan info på nätet innan där det var idel goda vitsord.
    Han hjälpte oss sälja vårat radhus vilket gick över förväntan bra. Vi blev bemötta på ett förtroendeingivande, respektfullt sätt där han med lagom entusiasm och enkelhet hjälpte oss med affären på bästa sätt. Mycket proffsig.
    Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar. Kommer definitivt att rekommendera honom till andra säljare/köpare! Läs mer
  • Tuula B

2019-05-09

Tuula B skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag har sålt en trea i Mjölby och har Robert som mäklare, har blivit väldigt bra bemöt av honom, väldigt trevlig mäklare. Mina förväntningar blev perfekt. Läs mer
  • 2019-05-08

Malin A skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Fick ett väldigt bra bemötande. Det var bra utförligt och enkelt att förstå för mig som inte köpt eller sålt nån fastighet tidigare.
    Kändes tryggt och bra Läs mer
  • 2019-05-06

Anders S skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Johan bemötte oss på ett bra sätt vid visningen, i kontakten kring försäljningen samt gällande skrivande av kontraktet.
    Johan uppfyllde de krav som vi kunde ställa kring köpet. Läs mer
  • 2019-04-29

Karolina B skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi sålde ett kedjehus i Mantorp. Vi blev mycket väl bemötta, hölls fortlöpande informerade och processen motsvarade våra förväntningar. Läs mer
  • Eva S

2019-04-28

Eva S skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi köpte ett radhus i Motala under våren och fick ett mycket seriöst och proffsigt bemötande av Marcus Spetz
    Han lyssnade på våra önskemål och var snabb med återkoppling på telefon under hela processen, från budgivning, köp och tillträde av vår nya bostad.
    Vi kan varmt rekommendera Marcus om du går i tankar att köpa en ny bostad Läs mer
  • 2019-04-26

Maya Björnsson H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Bra och förtroendeingivande mäklare som vi kom i kontakt med i samband med vårt husköp. Läs mer

Stora Torget 3, 595 30 Mjölby