Fastighetsbyrån Mjölby

Stora Torget 3, 595 30 Mjölby — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Mjölby eller Boxholms kommun? Då har du kommit rätt!

Vi på Fastighetsbyrån har funnits i Mjölby i runt 40 år och vi har verkligen lärt oss hur marknaden och människorna här fungerar genom årens lopp. Vårt stabila kontaktnät i kombination med vårt affärsmässiga och engagerade arbetssätt ger dig bra förutsättningar för att göra en lyckad bostadsaffär.

I området finns både skog och Östgötaslätten med sina vidsträckta åkermarker. Mjölby ligger tillgängligt och bra till vid E4 vilket gör det enkelt att nå större städer, men har samtidigt alla fördelar av att vara en småstad: stabila kontaktnät och allt nära till hands.

Hör av dig för en fri värdering eller konsultation!

Läs vad 453 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mjölby

• 2020-09-14

Oscar Fredrik K skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi sålde vårt parhus i Mjölby genom Johan. Under hela processen visade Johan upp ett trevligt bemötande och god tillgänglighet. Vi bedömer att Johan är en kunnig mäklare som vi kan rekommendera för husförsäljning i Mjölby. Läs mer
  • 2020-09-06

Hüseyin S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    At the beginning, he has given enough information about the house, he has established good contact between me and the seller. He has informed me at every stage of purchasing. He also gave general information about buying a house in Sweden. Läs mer
  • 2020-09-03

Rasmus B skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålde vår lägenhet. Han utförde uppdraget otroligt bra. Trevlig, lugn och tydlig. Slutresultatet var över förväntan! 5/5 Läs mer
  • 2020-08-29

Barbro Cathrine B skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Kändes tryggt med en mäklare som har koll på allt. Gjorde ett toppen jobb från förberedning, visning , budgivning och till sist allt pappersjobb.
    Kan varmt rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
  • 2020-08-25

Susanna L skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt sommarstuga. Johan har gjort sitt bästa för att få till en försäljning utifrån våra önskemål. Han har agerat efter vårt bästa och väntat in rätt köpare även om sådan fanns i ett tidigare skede fast under utgångspris. Det gav intrycket att vi som säljare var viktigare än att ”kränga” objektet. Vi har fått bra tips längs vägen. Johan känns professionell i sin yrkesroll och trovärdig. Läs mer
  • 2020-08-17

Bruno Manoel M skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpt bostad

Bemött på visning

Allt var bra Läs mer
  • 2020-08-11

Mariette J skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Bra och proffsig mäklare som gett oss en bra upplevelse på vårat bostadsköp! Läs mer
  • 2020-07-14

Iulian M skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Hej! Jag vill börja med att tacka Marcus Spetz för sitt proffesionellt bemötande från första början. Vi tycker att återkoppling, info etc har fungerat mycket tillfredsställande och vi skulle definitivt rekommendera de mäklartjänster ni erbjuder till andra. Läs mer
  • Marcus T

2020-07-07

Marcus T skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    utmärkt förmåga att kommunicera mellan köpare och säljare Läs mer
  • 2020-07-07

Bo Christer Ö skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Robert Thunér har hjälpt mig att sälja min fastighet. Det har han gjort alldeles utmärkt. Då vår önskan var att affären skulle ske skyndsamt, så gick det över förväntan. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete. Läs mer
  • 2020-07-06

Thomas W skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålde bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Allt gick snabbt och smidigt. Mycket nöjd med priset. Läs mer
  • Michael H

2020-07-02

Michael H skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Johan Samuelsson har hjälpt till att jag kunde mycket fort sälja mitt hus till ett bra pris. Internetpresentationen och broschyren var mycket professionellt, kundkontakten kan inte vara bättre.
    Högsta påängar till Johan! Läs mer
  • 2020-06-26

Mattias H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Trevlig, snabb att svara, pedagogisk. Läs mer
  • MAGNUS K

2020-06-21

MAGNUS K skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köp av villa. Trevligt och personligt bemötande. Upplevde att det fanns ett intresse av att matcha hus och köpare, inte bara sälja ett hus. Läs mer
  • 2020-06-20

Robin N skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpte hus
    Mycket proffsig och smidig att ha göra med. Läs mer
  • 2020-06-20

Folke Göran A skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt ett torp. (Fritidshus) Mötts av stort intresse. Stor förståelse. Lyhördhet! Mäklaren visade mycket erfarenhet och Stor kännedom i marknaden i området och kunskap av det torp jag sålt. Jag rekommenderar varmt robert Tuhner som mäklare. Mvh Göran Andersson Läs mer

Jan D skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Positiv och ställt upp för att göra allt smidigt för mig. Sålt bostadsrätt och allt har fungerat. Läs mer

Berit Inger Chatarina A skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi har sålt en fritidsbostad-torp. Robert Thunér har varit en mycket skicklig och förtroendeingivande mäklare. Han har ett mycket trevligt bemötande och har agerat på ett proffesionellt sätt.

Inger och Kenth Algotsson Läs mer

Nikolina B skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Bra bemötande. Lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • 2020-06-13

Viola M skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag är väldigt nöjd med Marcus som mäklare när jag sålt mitt hus på landet. Marcus ingav förtroende från första stund. Hela processen har gått lugnt till vilket var väldigt viktigt för mig eftersom det varit ett svårt beslut som jag behövt bearbeta successivt. Jag har inte upplevt någon stress utan allt har varit lugnt och sakligt. Jag har också fått bra information under hela försäljningsprocessen. Marcus har dessutom alltid funnits tillgänglig. När han varit upptagen har han ringt upp mig senare. Marcus är dessutom väldigt trevlig att ha med att göra. Läs mer
  • 2020-06-12

Erik R skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    vÄNLIG OCH TILLMÖTESGÅENDE, MEN SAMTIDIGT KUNNIG OCH SNABB MED OLIKA FRÅGOR, ALLT FUNGERADE BRA! Läs mer
  • 2020-06-05

Sålt fritidsbostad.
    JS: Gott intryck, snabbtänkt, trevlig etc. Läs mer
  • 2020-06-03

Albert L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Väldigt trevligt och tillmötesgående! Var aldrig några problem när man hade frågor eller dylikt! Läs mer
  • 2020-06-02

Stig Arne W skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Johan får absoluta toppbetyg av oss. Han har guidat oss genom hela försäljningsprocessen på ett mycket professionellt, personligt och tryggt sätt. Något vi uppskattar mycket.
    Vårt objekt var en friliggande villa/fritidsbostad på landet.
    Alla våra förväntningar uppfylldes tillfullo.
    Vi som säljare är nöjda med att även köparna känner att de gjort ett bra val. Läs mer
  • 2020-05-25

Lars G skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi är mycket nöjda med honom. Vi blev trevligt bemötta av honom. Läs mer
  • 2020-05-22

Safin G skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Har börjat med att köpa ett hus av mäklaren det var då jag blev bemött av mäklaren Sedan sålt en lägenhet , bra bemötande och jag tycker att Johan Samuelsson kan sin sak Smidigt att jobba med tycker bra om honom Läs mer
  • 2020-05-19

Fredrik L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Köpte em lägenhet. Uppfattade Robert som väldigt professionell och duktig i det han höll på med. Hade man frågor eller funderingar så löste Robert det och visste han inte så tog han reda på det! Läs mer
  • 2020-05-10

Margit J skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag har sålt mors bostadsrätt.
    Mäklaren har varit mycket proffsig och lugn. Läs mer
  • 2020-04-29

Sven Edvard A skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålt fritidshus.
    Blev väldigt väl bemött av Johan Samuelsson från första kontakten. Han blev handplockad från vår sida.
    Han har uppfyllt de krav vi har haft på bästa sätt. Trevlig, positiv och engagerad.
    Vi rekommenderar honom till fortsatta mäklaruppdragen. Läs mer
  • 2020-04-28

Roger L skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Har köpt en villa. Bemötandet var mycket bra, enkel, lättsam och uppdaterade oss hela tiden om vad som hände med bostaden vi var intresserade av. Läs mer
  • 2020-04-22

Desirée S skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bra bemött. Läs mer
  • 2020-04-21

Britt-marie Signe Elisabet J skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Har sålt ett fritidshus.
    Är mycket nöjd med bemötande och hantering av försäljningen från början till slut varför jag kan rekommendera Robert till det allra bästa. Läs mer
  • 2020-04-11

Albin G skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Han agerar snabbt, rakt och enkelt. Läs mer
  • 2020-04-09

Johanna E skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Trevligt bemötande! Snabb på att svara på frågor! Läs mer
  • 2020-03-25

Kenneth Per Oskar A skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Robert har hjälpt oss att sälja vårt hus. Han har varit kanon att ha att göra med, snabba svar på frågor och mycket engagerad genom hela affären. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-25

Björn R skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Jag har fått hjälp att sälja en bostadsrätt av Robert.
    Robert gav ett mycket kompetent intryck och gav gåda råd inför försäljningen. Samtliga kontakter har Robert skött på ett utomordentligt sätt och jag har fått ett mycket stort förtroende för Robert. Skulle klart rekomendera honom till mina vänner och självklart ge honom ytterligare uppdrag.
    min upplevelse är att Robert gjorde sitt absolut bästa för att ta fram den absolut bästa lösningen för mig. Läs mer
  • Arne S

2020-03-24

Arne S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Robert är lugn och saklig, lätt att prata med.
    Han är därmed en mäklare av hög klass.

Han har hjälpt mig att sälja Fastigheten på Österskogsvägen 19
    Boxholm till full belåtenhet. Läs mer
  • 2020-03-19

Maria S skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålde en bostadsrätt.. Jag kände mig trygg med Johan som mäklare och person. En trevlig mäklare som jag valde för han har inga kaxiga säljar attityder, vilket uppskattas. Köpte min br av honom för flera år sen. Fick då ett gott intryck som jag gjorde valet av mäklare nu av Läs mer
  • 2020-03-09

Hans S skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi har sålt en gård mycket snabbare än förväntat.
    Mäklaren gjorde ett bra intryck, en man får förtroende för. Läs mer
  • 2020-03-09

Ann-marie H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi har sålt en etta i Mjölby. Vi fick bra bemötande av en kunnig mäklare. Fick snabbt svar på våra frågor. Läs mer
  • 2020-03-05

Jesper Sven Nils A skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Bra mäklare som kan sina grejer!
    * Sälja hus
    * Åka skidor
    * Spela vinyl skivor
    Har allt med andra ord! Läs mer
  • 2020-02-28

Ermina S skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Allt var 👍 .Jätte nöjd🥇Jag sålde min lägenhet. Läs mer
  • 2020-02-25

Per H skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Har ansvar och återkopplar och löser problem. Jättebra! Läs mer
  • 2020-02-20

Per Leif Björn A skrev om Johan Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Sålde en villa, Johan skötte allt jätte bra och proffsigt.
    Förklarade på ett bra sätt så kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-02-11

Moa L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Vi har köpt vårt första hus. Då vi inte har några tidigare erfarenheter av att köpa hus så kändes det tryggt att ha Robert. Han höll koll på allt så vi inte skulle missa något. Han gjorde det enkelt genom att han förklarade tydligt, var ödmjuk och vi kände oss trygga med honom.
    Våra förväntningar var att det skulle vara lätt att få kontakt med honom vid frågor och funderingar och att han kunde besvara dem eller veta vem vi ska vända oss till. Robert levde upp till detta.

Vår upplevelse av affären var positiv. Läs mer
  • 2020-01-24

Rashad A skrev om Marcus Spetz en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Det var utmärkt fick svar för alla mina frågor samt hjälp med köp. Väldigt snäll mäklare som jag kan rekommenderar till 100% bästa mäklare. Läs mer
  • 2020-01-23

Sebastian T skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Robert hjälpte oss att sälja vårt kedjehus i Mjölby. Han var bra och enkel att ha att göra med, kunde sin sak och svarade på frågor inom väldigt kort tid när vi mejlade/smsade honom. Läs mer
  • 2020-01-15

Josefin W skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Bostadsaffären gick smidigt. Mäklaren var tillgänglig mycket. Vi sålde ett radhus och hela hanteringen från att vi tog kontakt och ville sälja tills vi hittade rätt köpare gick himla bra. Läs mer
  • 2020-01-15

Heléne L skrev om Robert Thunér en del av Fastighetsbyrån Mjölby
    Duktig kille, trevlig och kompetent Läs mer

Stora Torget 3, 595 30 Mjölby