Jenny Brandt Waldau

Jenny Brandt Waldau

Jenny Brandt Waldau är mäklare på Fastighetsbyrån Mjölby

Jenny Brandt Waldau har varit registrerad mäklare sedan 2022-10. Jenny Brandt Waldau har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Brandt Waldau har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

25 omdömen om Jenny Brandt Waldau

Emina P
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Brandt Waldau en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Fällhagen

Trevlig och proffsig, utan att vara på en som andra mäklare kan vara. Rekommenderas varmt!

Adrian B
Fällhagen

Väldigt roligt och professionellt

Fredrik E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Brandt Waldau en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Östra

Är inte så van att springa runt och gå på visningar men fick ett bra bemötande av Jenny som tog sig tid för mig och hjälpte mig på bästa sätt med personliga kontakter, reda ut vissa frågetecken mm. På det stora hela så ger jag henne ett stort + vid köpet av min bostad.

Monicka O
Strålsnäs

Förtroendeingivande, påläst och korrekt, professionell

Solweig Margareta R
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Brandt Waldau en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Strålsnäs

Vänlig, kunnig och en mycket behaglig person. Kände oss väldigt trygga med att ha henne som mäklare. Dessutom blev slutpriset lite högre än väntat pga ett bra utgångsbud.

Hillevi J

Väldigt trevlig, lättsam och hjälpsam. Anpassar sig efter när vi kan och är väldigt villig att svara på frågor och kommer med ärliga svar.

Marie-Louise S
Bjursdalen

Jenny har varit trevlig och bra att ha kontakt med. Hon har varit lättillgänglig, tillmötesgående,hjälpsam och svarat på frågor vid behov.

Roger A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Brandt Waldau en del av Fastighetsbyrån Mjölby
Centrala Mjölby

Väldigt trevlig och kunnig. Alltid lätt att prata med och lätt att få tag på. Vi är väldigt nöjda med henne som vår mäklare. Vi kommer att anlita henne när vi ska sälja vårat hus om ett par år.

Emma Lisett L

Vi blev väldigt trevligt bemött av Jenny. Hon var snabb med att kolla upp mått på garaget och återkom såfort hon visste. Detta är det första husköpet jag är med om men hon har varit väldigt bra och förklarat bra när jag frågat om grejer.

Heléne S L
Mantorp

Trevlig, svarar snabbt på frågor. Försöker vara närvarande i sinnet även om hon har mycket runt om kring sig.