Niklas Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 1998-08-31
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 72 Läs vad Niklas Gustavsson

• Albin O sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-07-16

BRINKEN
    Mycket smidigt. Allting var tydligt och klart. Läs mer
  • Inga-lisa S sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-07-14

GODEGÅRD
    Niklas Gustavsson har bistått oss på ett förträffligt sätt i samband med försäljningen av vårt fritidshus (Godegård 135 ).
    Utan denna hade vi själva inte kunnat genomföra affären på ett
    smidigt sätt. Förhoppningsvis kommer ärendet att avslutas i
    samma goda anda.

/ Inga-Lisa Skirling Läs mer
  • Marita H sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-07-06

GODEGÅRD
    Har sålt ett stort gammalt skolhus. Niklas var en utmärkt mäklare, den bästa man kan tänka sig. Han var kunnig och stöttande i hela säljprocessen. Läs mer
  • Inga F sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-06-26

Han har sålt en villa åt oss.
    Han är mycket trevlig, verkar mycket kunnig, pålitlig, gör ett bra intryck, lugn, saklig.
    Förväntningarna infriades. Han förklarade allt mycket väl.
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Vi rekommenderar honom varmt.
    Lycka till i framtiden. Läs mer
  • Patrik C sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-06-26

Ekenäs
    Lugn och trevlig.
    Känner in både säljare och kund, vad de tycker och vill ha.
    Om de har bråttom eller ej.
    Vi är tacksamma att Niklas fixade en Radonmätare väldigt snabbt
    och gratis pga att våran köpare ville mäta radonet. Läs mer
  • Claes-johan S köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-06-20

SAMUELSBERG
    Proffsig ut i fingerspetsarna, mycket trevlig bekantskap Läs mer
  • Marita A köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-06-12

BORENSHULT
    bara bra hjälpsam o trevlig
    inget att klaga på vid köpet
    av borenshultsgatan 8 a motala
    /Marita Ax Läs mer
  • Annika J
    Annika J köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-06-05

BERGSÄTTER
    Har både sålt och köpt. Niklas har varit väldigt bra, tydlig, saklig, informativ, lätt att få tag på, opartisk Läs mer
  • Rasmus L köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-05-24

BORENSBERG
    Som köpare fick jag ett professionellt och tålmodigt bemötande med ordentliga svar på alla frågor och funderingar jag hade inför mitt första husköp. Läs mer
  • Lars G
    Lars G sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-05-02

Vi har med Niklas Gustavssons hjälp sålt vårt lanthus i Stavlösa utanför Vadstena, Stavlösa 116. Det har varit vårt så kallade komplementboende i femton år, där vi har trivts bättre än vi ännu riktigt har förstått. Med vår ålders rätt var det dags att lämna trädgårdsskötsel, snöskottning och det allmänna husansvaret. Vi har nu fått en fin lägenhet inne i Vadstena (Asylen), där det finns vaktmästare som sköter mycket av det praktiska. Så känslorna är nu dubbla: lättnad och en smula sorgsenhet.

Niklas Gustavsson mötte vårt behov och våra känslor med finess och omsorg. Vi bemöttes med engagemang och pedagogisk förmåga. Våra frågor -- och fler därtill -- blev mycket väl besvarade.

Vi väntade oss att bli både sakligt och empatiskt lotsade genom en emotionellt och ekonomiskt krävande procedur. Och det blev vi verkligen.

Lars och Margareta Grahn Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Motala