Niklas Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 59 Läs vad Niklas Gustavsson

• Pia A sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-03-15

BORENSBERG
    Vi har både köpt o sålt,och Niklas har skött allt utmärkt.Han är trevlig hjälpsam lätt att prata med. Läs mer
  • Krister F sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-02-14

RÅSSNÄS
    Mycket bra bemötande och mina förväntningar infriades med råge och bättre mäklare kan man inte hitta Läs mer
  • Bertil P sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-02-10

BORENSBERG
    Har sålt en villa.Blev mycket proffsigt och ödmjukt bemött.De förväntningar som jag hade uppfylldes till fullo. Niklas är en lugn kunnig mäklare med stor erfarenhet som tar sig tid att lyssna på kunden och gör sitt bästa för att allt ska bli så bra som möjligt. Jag är verkligen nöjd med det arbete han gjort'. Tack ! Läs mer
  • Inger G sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-02-07

BORENSBERG
    Sålt en villa i Borensberg. Niklas var mycket saklig och kunnig och gav oss svar på alla funderingar vi hade. Allt kändes bra. Läs mer
  • Linda L köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-02-02

NYKYRKA
    Köpt ett hus
    Verkligen en bra mäklare som förklarade och berättade tills man förstod allt.
    Han återkopplade alltid snabbt och har även funnits till hands efter husköpet.
    Supertrevlig mäklare! Läs mer
  • Anna Karin S köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2020-01-18

SAMUELSBERG
    Mycket nöjd med allt under hela processen med att köpa min nya bostad! Läs mer
  • Annelie D köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-12-30

Vi köpte ett hus via mäklaren Niklas Gustavsson. Niklas är en fantastisk mäklare, alltid trevlig, mycket kunnig, har alltid svar på alla frågor och är alltid tillgänglig. Mycket snabb med att svara på mejl och i telefon.
    Vi hade hoppats på ett smidigt köp och tack vare Niklas blev detta möjligt. Han hjälpte oss dessutom med saker som låg utöver hans egentliga jobb som mäklare vilket vi är mycket tacksamma för.
    Utan Niklas hjälp hade detta köp inte varit möjligt. Han är en mäklare som lever upp till alla förväntningar och mer därtill. Läs mer
  • Cecilia W köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-12-29

BORENSBERG
    Vi har köpt ett fritidshus i Borensberg.
    Niklas har varit oerhört trevlig, kunnig och ordningsam från första mötet vid visningen, vid telefonsamtal, vid kontraktsskrivande till övertagandet på banken på tillträdesdagen. Läs mer
  • Ingela C
    Ingela C köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-12-06

Allt flöt på väldigt bra från visningen till att vi skrev kontrakt! Läs mer
  • Josefin D köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

2019-11-12

Köpt hus i Vadstena. Fått tydlig och korrekt information och snabba svar på frågor via mail och telefon. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Motala

Niklas Gustavsson