Niklas Gustavsson

Niklas Gustavsson

Niklas Gustavsson är mäklare på Fastighetsbyrån Motala

Niklas Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 1998-08. Niklas Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Gustavsson har haft 37 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 96 Läs vad Niklas Gustavsson

• sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • FORNÅSA
    2021-07-21
    Tydlig, klar och vänlig. Förklarar lättfattligt. Mycket trevlig
  • sålde en tomt med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • VÄSTANVIK
    2021-07-19
    Nikas is a professional and very patient broker.
    He accommodated all my special needs and did his best to ensure we could find the right buyer.
    I highly recommend him.
    • KARLSBY
    2021-07-10
    Vi har haft Niklas som mäklare vid flera hus-affärer nu. Han sköter allt på ett utmärkt sätt. Bra kontakt, tydlig, inga konstigheter, lätt att ha och göra med. Återkopplar alltid.
    Mvh Johanna
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • KARLSBY
    2021-07-08
    Mycket noggrann, ärlig och juste både mot oss (köpare) och mot säljare. Jag upplevde att Niklas verkligen var mån om att båda parter skulle känna sig nöjda med affären och han tog stort ansvar för att allting skulle bli rätt för båda parter. Jag fick ett mycket stort förtroende för Niklas och jag kommer med stor sannolikhet anlita honom vid kommande fastighetsaffärer!
    • Holm
    2021-07-08
    Bra tillmötesgående och håller ordning och reda på allt/
    • Holm
    2021-06-29
    Vi är jättenöjda med Niklas som vår mäklare. Han är trevlig, proffsig, och förtroendeingivande. Vi är alltigenom nöjda med hans insats vid vår husförsäljning.
  • Eva S
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • Gamla Stan - Centrum
    2021-06-26
    Niklas är mycket seriös och ser till det bästa för både säljare och köpare
    Vi har både köpt och sålt genom Niklas och är supernöjda.
    • Borensberg
    2021-06-11
    Vi blev väldigt väl bemötta av Niklas. Han är lugn och professionell. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare vid sitt livs största köp.
    • BERGSÄTTER
    2021-06-10
    Snabb flexibel saklig kunnig bemött med respekt
    Han fick mig o känna trygghet under hela affären
    • BERGSÄTTER
    2021-06-10
    Niklas är både Trevlig och sympatisk och är noggrann i sitt arbete!
    Tycker dock att denna undersökning skickas ut förtidigt borde inte hela affären vara slutförd innan omdömet ska sättas?