Läs vad 80 Läs vad Niklas Gustavsson

Mårten B
    • 72.0 m²
    • FORNÅSA
  • 2020-11-26
    Vi har sålt en villa och köpt en annan villa.
    Niklas var saklig och tydlig. Han svarade snabbt på de frågor som vi hade och hjälpe oss med det som vi behövde.
    Hanna C
    • 130.0 m²
    • KVARNÖN
  • 2020-11-26
    Vi köpte ett hus och sålde vårt nuvarande hus. Niklas är rakt igen ärlig, hjälpsam och kunnig. Väljer honom igen när det är dags för nästa affär.
    Pierre Cederin
    Pierre C
    • 129.0 m²
    • NYKYRKA
  • 2020-11-21
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Han Inger trygghet och kunnighet. Jag sålde en liten villa.
    Marika P
    • 62.0 m²
    • Duvedal
  • 2020-11-01
    Blivit mycket bra bemötta. Vi har köpt en sommarstuga.
    Vi är nöjda med hela köpet.
    Carina G
    • 65.0 m²
    • NEDRA LID
  • 2020-10-06
    Vi har köpt ett fritidshus där Niklas Gustavsson var mäklare.
    Niklas bemötande var personligt och proffsigt där man som köpare kände sig både trygg och sedd med de önskemål och frågor som dök upp.
    Vi kan varmt rekommendera Niklas som mäklare
    Med vänlig hälsning,
    Eva och Per-Erik Saleteg
    Eva S
    Eva S
    • 80.0 m²
    • VÄSTANVIK
  • 2020-10-04
    Köpte en bostad via Niklas Gustavsson på Fastighetsbyrån i Motala. Är väldigt nöjda över bemötandet från både Niklas och dem runt om.
    Nicole G
    • 128.0 m²
    • BORENSHULT
  • 2020-10-02
    Proffsig o kunnig o omhändertagande.
    Förklarar saker på ett sätt som även får en fullständigt okunnig o oinsatt som jag att förstå..bara att luta sig tillbaka o slappna av....
    Morgan D
    • 80.0 m²
    • VÄSTANVIK
  • 2020-07-16
    Mycket smidigt. Allting var tydligt och klart.
    Albin O
    • 96.0 m²
    • BRINKEN
  • 2020-07-14
    Niklas Gustavsson har bistått oss på ett förträffligt sätt i samband med försäljningen av vårt fritidshus (Godegård 135 ).
    Utan denna hade vi själva inte kunnat genomföra affären på ett
    smidigt sätt. Förhoppningsvis kommer ärendet att avslutas i
    samma goda anda.

/ Inga-Lisa Skirling
    Inga-lisa S
    • 71.0 m²
    • GODEGÅRD
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte