Niklas Gustavsson

Niklas Gustavsson

Niklas Gustavsson är mäklare på Fastighetsbyrån Motala

Niklas Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 1998-08. Niklas Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Gustavsson har haft 5 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-03 - 2023-02

115 omdömen om Niklas Gustavsson

Sedan starten hos Reco 2014
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    • Vadstena
    2022-10-13 Verifierad kund
    Niklas har med bra bemötande tagit hand om våra önskemål på budgivnings process och gett oss flera andra bra förslag på vid vårt köp av hus. Han har holt oss informerade om alla steg vid köpet.
  • köpte en tomt med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2022-06-10 Verifierad kund
    Niklas är trevlig, kunnig och informativ! Mycket kompetent mäklare som jobbar för både köpares och säljares bästa.
  • sålde en tomt med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2022-06-08 Verifierad kund
    Proffsig, snabb, kunnig, Niklas kan sitt jobb med många år i branschen.
    Det gick bra med priset oxå bättre en vad vi kunde gissa oss till

Han gjorde ett gott intryck på oss som Säljare o dom som Köpte
    Lemunda 254...
    Med Vänlig Hälsning
    Kjell Lindgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala
    2022-05-30 Verifierad kund
    Niklas är förtroendeingivande och okomplicerad. Han har uppfyllt våra förväntningar på alla sätt.
    Han är lyhörd för våra önskemål och alltid mycket tillgänglig.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt bemötta av Niklas. Han var hjälpsam, kunnig och engagerad.
    • Motala Verkstad
    2022-03-18 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus som Niklas förmedlade sommaren 2021, tyvärr blev det mycket strul med säljaren men Niklas var en riktig klippa och underlättade så mycket han kunde för oss som köpare! Även långt efter en avslutad affär fick vi stöttning och hjälp av Niklas, kan verkligen rekommendera honom.
    • Charlottenborg
    2021-11-12 Verifierad kund
    Har inte någon erfarenhet så jag har inga åsiktet
    • Charlottenborg
    2021-11-11 Verifierad kund
    Ett verkligt fint bemötande och alltid hjälpsam utan att verka besvärad av alla mina frågor. Jag har aldrig haft kontakt med husmäklare och hade inga förväntningar. Niklas återkom alltid snabbt om han inte kunde svara i telefonen just då. Han skötte sin uppgift till största belåtenhet och gjorde det dessutom snabbt, köpeskillingen betalades ut med noggrann redogörelse.
    Hela affären sköttes på ett proffsigt sätt.
    Jag vill särskilt tacka Niklas för att alltid bemöta mig vänligt och erbjuda mig hjälp, Kan verkligen rekommendera denne mäklare!
    Margareta Carlson
    • Grankulla
    2021-10-17 Verifierad kund
    Han var lugn, ärlig och gick alltid att nå när man ringde eller skickade ett sms. Han såg till att både vi och säljaren var nöjda i affären. Proffsig!!

Ska vi sälja nån gång i framtiden kommer han vara den första vi ringer.
    • FORNÅSA
    2021-10-16 Verifierad kund
    Var kunnig i sitt jobb o har en bra kontakt med vi som ska sälja våran bostad o köpare