Li Jansson

Li Jansson

Li Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Motala

Li Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-11. Li Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.8. Li Jansson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Li Jansson

Felicia L
Brunnsvik

Li var en stor trygghet vid köpet av vår nya bostad. Det märks att hon har lång och gedigen erfarenhet. Hon tog sig tid att svara på alla våra oroliga frågor om processen och om fastigheten.

Anton S
Borgmästareområdet

Väldigt bra bemötande och duktigt mäklare som gjorde ett bra jobb

Yaakob S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
Borgmästareområdet

Li är super trevlig, tillmötesgående och professionell. Hon gör allt för att man ska få svar på sina frågor och för att mna som köpare ska känna sig trygg i sitt köp. Jag rekommenderar Li väldigt starkt!

Raili L
Nära Centrum

Trevligt och positivt bemötande. Bra upplägg inför försäljningen. Ärlig både mot säljare och köpare, vilket är förtroendeingivande. Enbart positiva intryck av Li.

Victor D
Dysätter

Glad positiv smidig tjej vi är supernöjda och tycker hon var kanonbra

Evy E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
Nära Centrum

Väldigt trevlig och kompetent mäklare!

Therese B
Nedre Holm

Bra bemötande, vårt samarbete fungerade fint. Li var väldigt lättsam, kunnig och erfaren.

Emma S
Dysätter

Har fått fantastisk hjälp med husköp av Li! Kunnig och hjälpsam genom hela husköpet. Tydlig och pedagogisk till en nybliven första husägare. Mycket nöjd med kunskap och service från mäklaren!

Åsa A
Sålde sitt hus med hjälp av Li Jansson en del av Fastighetsbyrån Motala
Råssnäs

Jättenöjd hela vägen genom försäljningen, Li har stort tålamod och lyssnar på sina kunder. Svarar alltid när man ringer! Känns att hon brinner för sitt uppdrag!😁 Mvh Åsa

Marita H
Vadstena

Upplevde Li som en mycket bra mäklare. Trevlig, glad flexibel och kunnig.Förklarade på ett bra sätt de olika stegen i en bostadsförsäljning. Svarade fort på telefonen eller meddelande. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hennes hjälp vid försäljningen av min lägenhet.