Lisa Fritz

Lisa Fritz

Lisa Fritz är mäklare på Fastighetsbyrån Motala

Lisa Fritz har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Lisa Fritz har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.8. Lisa Fritz har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

42 omdömen om Lisa Fritz

Sedan starten hos Reco 2021
Carina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

En ung driven tjej, trevlig saklig.

Alina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Proffs, bra information, svarar snabb på mina frågor via email.

Keyvan M
Köpte sitt hus med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Vi tyckte hennes bemötande väldigt bra och trevligt och professionell på sitt jobb, förklarade på bästa sätt om bostaden som vi har köpt.

Peter K
Sålde sitt hus med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Ett vänligt ödmjukt bemötande av Lisa. Vi hoppades att Hon skulle sälja vårt hus, för utgångspriset, eller något lägre.Hon sa att Vi kanske fick pruta några hundra tusen. Men det blev tvärtom med råge. Det blev en trevlig pratstund med Lisa och de nya ägarna och hon gick igenom alla paragraferna, vad som gällde vid försäljningen. Vi avslutade den trevliga stunden med att alla inblandade skrev under köpekontrakten och drack en kopp kaffe med färska hembakta bullar mvh Sassa och Peter

Alexander B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Lisa skötte hela försäljningsprocessen hur smidigt som helst. Hon var lättillgänglig och engagerad vilket ledde till en snabb affär! Förväntningarna vi satte upp tillsammans känner jag att vi nådde, jag är jättenöjd med hur försäljningen gick.

Inger B
Bråstorp

Professionell, kunnig och ödmjuk inför uppgiften att sälja min bostad. Tack Lisa Fritz. Vi hoppas att det finns många fler, som dig i processen - att sälja en lägenhet som man haft i lång tid. Tack Lisa Svar genom min son/Gordon

Gunnel S
Bråstorp

Hon är en väldigt profesionell och kunnig mäklare. Svarar på alla frågor och tar reda på allt man behöver. Jag är jättenöjd och kan rekomendera henne.

Nicklas F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Mycket trevlig och tydlig. Punktlig och genomtänkt och väl förberedd.

Lena M
Vadstena

Enkelt, proffsigt och vänligt!

Gunilla B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Fritz en del av Fastighetsbyrån Motala

Trevligt och sakligt bemötande. Lätt att kommunicera med, snabb återkoppling. Gjorde ett bra jobb!