Niklas Gustavsson

Niklas Gustavsson

Niklas Gustavsson är mäklare på Fastighetsbyrån Motala

Niklas Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 1998-08. Niklas Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Gustavsson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

118 omdömen om Niklas Gustavsson

Sedan starten hos Reco 2014
Kristina L
Borensberg

Han va lyhörd och tog fram den informationen vi frågade efter

Marie A
Borensberg

Med Niklas Gustavssons hjälp blev det en snabb smidig affär, precis som vi önskade! Både vi och köparen är mycket nöjda. Niklas låg alltid steget före, återkopplade snabbt, och höll alltid det han lovade. Blir det fler fastighetsaffärer inom Motala, så är Niklas självklart vår mäklare aven då!

Sven Olof A
Borenshult

Erfaren mäklare som är duktig pch pålitlig. Har lagt ner mycket tid på försäljningen av vår fastighet.

Mirja A
Vadstena

Niklas har med bra bemötande tagit hand om våra önskemål på budgivnings process och gett oss flera andra bra förslag på vid vårt köp av hus. Han har holt oss informerade om alla steg vid köpet.

Natalie E
Köpte en tomt med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

Niklas är trevlig, kunnig och informativ! Mycket kompetent mäklare som jobbar för både köpares och säljares bästa.

Kjell L
Sålde en tomt med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

Proffsig, snabb, kunnig, Niklas kan sitt jobb med många år i branschen. Det gick bra med priset oxå bättre en vad vi kunde gissa oss till Han gjorde ett gott intryck på oss som Säljare o dom som Köpte Lemunda 254... Med Vänlig Hälsning Kjell Lindgren

Åke B
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

Niklas är förtroendeingivande och okomplicerad. Han har uppfyllt våra förväntningar på alla sätt. Han är lyhörd för våra önskemål och alltid mycket tillgänglig.

Helena H
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Motala

Vi blev mycket trevligt bemötta av Niklas. Han var hjälpsam, kunnig och engagerad.

Lizette N
Motala Verkstad

Vi köpte ett hus som Niklas förmedlade sommaren 2021, tyvärr blev det mycket strul med säljaren men Niklas var en riktig klippa och underlättade så mycket han kunde för oss som köpare! Även långt efter en avslutad affär fick vi stöttning och hjälp av Niklas, kan verkligen rekommendera honom.

Marie G
Charlottenborg

Har inte någon erfarenhet så jag har inga åsiktet