Hugo Jansson

Hugo Jansson

Hugo Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

Hugo Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Hugo Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Hugo Jansson har haft 9 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

7 omdömen om Hugo Jansson

Riccard W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hugo Jansson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Hugo är en hungrig, ung och oerhört driven fastighetsmäklare. Trotts höga räntor och inflationen som påverkade bostadsmarknaden negativt så gav aldrig Hugo upp och fick in intressenter under tuffa tider. Hugo svarade alltid på mina frågor, högt och lågt, alltid tillgänglig vid frågetecken. Jag rekommenderar alla att anlita Hugo som går i säljtankar och vill ha riktigt hög kvalité på hela försäljnings processen.

Yvonne E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hugo Jansson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Att beskriva Hugo : det Finns bara en sammanfattning toppenbetyg tusen tack fr Yvonne o ingemar

Manuel K
Österbybruk

Engagerad och tillmötesgående, tillgänglig och serviceminded.

Krister Ö
Österbybruk

Bra bemötande och proffsigt uppträdande

Mikael A
Köpte sitt hus med hjälp av Hugo Jansson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Bra påläst trevlig. Följer upp och vill att både kund å köpare är nöjda.

Mikael P
Alunda

Han gjorde ett bra jobb och höll oss informerade hur det fortlöpte med försäljningen.

Gunilla P
Alunda

Ung, trevlig och ambitiös. Vi hade inte så stora förväntningar, eftersom bostadsmarknaden gått ner. Allt har skötts mycket professionellt och smidigt. Vi blev rekommenderade ett utgångspris av mäklaren och försäljningen sluttade strax över det priset. vi är mycket tacksamma och nöjda