Jennifer Törnkvist

Jennifer Törnkvist

Jennifer Törnkvist är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Jennifer Törnkvist har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Jennifer Törnkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 392 omdömen med ett betyg på 4.9. Jennifer Törnkvist har haft 73 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

392 omdömen om Jennifer Törnkvist

Sedan starten hos Reco 2017
Joseph S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
Karolinska

Friendly, knowledgeable, approachable

Kamil R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
Centrala Solna

Very nice and kind person but also very professional

Jasmina G
Centrala Solna

Jennifer är en proffesionell mäklare med mycket erfarenhet och kunskap om lägehetsförsäljningar i Solna. Hög integritet, stort kontaktnätverk och oerhört gott bemötande! Där andra ser problem, letar Jennifer efter lösningar.

Carolyn L
Västra Skogen

Jennifer har varit ovärderlig under försäljningen av min lägenhet. Trots utmaningar på bostadsmarknaden lyckades hon hantera förväntningar och avsluta en försäljning som jag är nöjd med. Jag har speciellt uppskattat hennes energi, positivitet och glada humör! Ger mina varmaste rekommendationer till Jennifer, och jag skulle gärna anlita henne igen!

Timo L
Skytteholm

Fick snabb återkoppling och tid för visning. Trevlig, glad och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med Jennifer. Mvh Timo och Britt-Marie Larsson

Arvid M
Råsunda

Mycket bra och smidig process!

Britt Julia M
Skytteholm

Väldigt hjälpsam och servande genom hela processen. Lätt att nå vid frågor.

Olle E
Råsunda

Ambitiös och energisk med positiv målsättning!

Timo O
Råsunda

Väldigt professionell, trevlig och kunnig. Ärlig och tydlig med sina råd. Utgår från vårt unika scenario. Mycket god återkoppling under hela försäljningen och lyckades avsluta affären snyggt och smidigt!

Rudi O
Råsunda

Jennifer har varit super professionellt. Hon ordnade de olika stegen allt ifrån bildtagningen, annonseringen och visningar. Det var enkelt att följa budgivningen. Det var lätt att sammarbeta under hela processen.