Viktor Milovanovic

Viktor Milovanovic

Viktor Milovanovic är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Viktor Milovanovic har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Viktor Milovanovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 196 omdömen med ett betyg på 4.9. Viktor Milovanovic har haft 67 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

196 omdömen om Viktor Milovanovic

Sedan starten hos Reco 2020
Nils J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
Haga Norra

Viktor är en mäklare man kan lita på. - han jobbar snabbt - är professionell - och trevlig Rekommenderar Viktor starkt

Roy A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
Järvastaden

Viktor is an amazing professional.

Peter W
Huvudsta

Viktor har tagit hand om allt på ett mycket professionellt sätt. Mycket engagerad och mycket positiv.

Kseniia P
Hagalund

Everything was good, Viktor explained every step of the deal. Even though we don't speak Swedish and this was our first apartment purchase, everything was clear

Danira T
Järvastaden

Viktor är enastående som mäklare! Han är alltid tillgänglig, ger oss regelbundna uppdateringar, är pålitlig och har gedigen kunskap om marknaden. Vi köpte vår lägenhet genom honom för några år sedan och valde att sälja den genom honom nu också. Jag rekommenderar honom varmt till alla som behöver en pålitlig mäklare!

Ellen S
Frösunda

Så nöjda med Viktor! Kommer med så mycket energi, driv och positiv attityd. Lägger verkligen ner den tid och engagemang som krävs! Så glada att vi valde Viktor när vi skulle sälja vår lägenhet!

Nelson Alves N
Hagalund

Fast and effective. I recommend him.

Julian Machuca P

Viktor var alltid väldigt tydlig och rak i sin kommunikation, vilket var uppskattat. Han tog reda på svaret till alla frågor han inte kunde svara direkt på och var väldigt mån om att ringa med uppdateringar. Rekommenderar starkt!

Natasha H

Jag blev väldigt bra bemött av Viktor. Jag hade hoppats att han hade lite mer information om lägenheten då jag upplede att han inte kunde svara på några enklare frågor. Däremot var han väldigt aktiv och involverad vilket uppskattas. I helhet är han en väldigt trevlig och engagerad mäklare som bryr sig om både säljare och köpare för att båda parter ska vara nöjda i slutändan.

Xiaoqian S
Ulriksdal

Han är proffesionellt och kunnig, trevlig samt hjälpsam.