Mattias Mardini

Mattias Mardini

Mattias Mardini är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Mattias Mardini har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Mattias Mardini har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 430 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Mardini har haft 51 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

430 omdömen om Mattias Mardini

Anna S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd

Mattias är en fantastiskt lyhörd och aktiv mäklare. Med en förmåga att lyssna noggrant på kundernas behov och agera proaktivt för att uppfylla dem, skapar han en trygg och effektiv försäljningsprocess.

Kristoffer K
Danderyd Klingsta

Mycket bra. Vi kände oss väldigt trygga genom hela säljprocessen.

Jennifer H
Danderyd Klingsta

Vi är otroligt nöjda med hur Mattias bemötte oss under försäljningen av vår bostad. Han var professionell, lyhörd och engagerad genom hela processen. Han var även transparent och tydlig i kommunikationen, vilket gjorde att vi kände oss trygga och välinformerade genom varje steg av försäljningen. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med vår upplevelse!

Annia V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Sätra Äng

Superbra bemötande alla förväntningarna blev som förväntat.

Sigrid M
Mörbyskogen

Oerhört trevlig, bemötande, rolig, återkommer snabbt. Gör allt för att alla parter ska känna trygghet i sin försäljning och köp.

Inger L
Mörbyskogen

Bara träffat Mattias vid kontraktsskrivningen, för övrigt bra mejlkontakt. (Han var förkyld). Men han verkar ”go the extra mile”. Är nöjd med affären som han sydde ihop.

Katarina H

Trevlig, professionell och serviceinriktad

Wilhelm A
Kevinge

Bara positivt. Trevlig och kunnig.

Jannike F

Snabb och smidig process. Mattias är alltid tillgänglig.

Alexandra K
Kevinge

Trevlig mäklare! Har själv ej pratat så mycket med mäklaren men mamma som har haft kontakt med honom har varit väldigt nöjd :)