Mäklare Värmland Sunne Fastighetsbyrån Sunne Anders Setherberg
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 88 kunder tycker om Anders Setherberg

• Ingemar E sålde sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Upprättande av dokument för försäljning av fritidshus .
    Anders har varit lugn , kunnig och professionell . Han har varit lätt att nå vid frågor och bidragit till en god relation mellan oss och köparen .
    Ingemar o Else-Marie Ek Läs mer
  • Hans E sålde sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Anders har hjälpt mig att sälja en skogsgård. Den första mäklaren gav inget, men sedan Anders tog över har vi haft en hel del visningar och nu kommit fram till ett avslut som alla är nöjda med.
    Efter att den första mäklaren misslyckades blev jag positivt överraskad av Anders stora engagemang att driva processen framåt och alltid finnas tillgänglig på telefon.
    Tack för ett proffsigt genomfört jobb. Läs mer
  • Göran S
    Göran S sålde sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Bra kontakt med invånarna i kommunen,lätt att nå och få kontakt med,snabb återkoppling,Bra med de som kom och besiktigade huset.Flera ideer som vi uppskattade. Läs mer
  • Ann-Gerd Kristina J sålde sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Är mycket nöjd med Anders, som mäklare han är sympatisk, trevlig och lätt att prata med.
    Fick all den hjälp jag behövde vid
    försäljning av mitt fritidshus.
    😊 Läs mer
  • Kristoffer K köpte sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Helt OK.Vi känner varandra sedan tidigare,så allt blev lite mer informellt.Bra jobbat av Anders. Läs mer
  • Anders B sålde sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Bra sinne för affärer samt uthållighet gentemot budgivarna

Tydligen stort kontaktsystem. Läs mer
  • Leif B köpte sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Allegatan 16A Sunne
    Anders är mycket trevlig och rak i sin kommunikation,och har en fin humor.
    Mycket bra och enkel att ha och göra med. Läs mer
  • Ida A köpte sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi har köpt En lägenhet med inglasad uteplats, som vi är mycket nöjda med.
    Vi är nöjd med hela köpförloppet och skulle rekommendera fastighetsbyrån i Sunne till andra. Läs mer
  • Daniel K sålde sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sammantaget en mycket behaglig säljare. Lättsam och socialt begåvad. Hjälpte oss att sälja vår bostad på kort och vi hade stort behov av det. God kännedom i området. Anders verka veta vad som krävs. Läs mer
  • Ulf D sålde sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har sålt fastigheten tallåsen3:12
    Mycket bra bemötande gav ett tryggt och kunnigt intryck
    Mina förväntningar var att det skulle bli en snabb affär och så blev det så mina förväntningar infriades både säljmässigt och ekonomiskt
    Så min sammanfattning blir en väldigt duktig,lyhörd och jordnära mäklare Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sunne

Stefan Karlsson