Anders Setherberg

Anders Setherberg

Anders Setherberg är mäklare på Fastighetsbyrån Sunne

Anders Setherberg har varit registrerad mäklare sedan 1998-06. Anders Setherberg har haft 13 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 109 Läs vad Anders Setherberg

• Angelica T
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2020-03-20 Verifierad kund
    Proffsigt o kunnigt bemötande man var delaktig i vad som hände runt försäljningen av bostaden löpande
    Trevligt bemötande från första stund
    Snabb o smidig affär
    • Lysvik
    2020-02-26 Verifierad kund
    Jättebra mäklare! Rekommenderas.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2020-02-10 Verifierad kund
    Köpte hus genom fastighetsförmedling och Anders var ansvarig mäklare.

Förväntningar som man hade var att det skulle bli tungrott med mycket pappersexercise.

Förväntningarna var långt ifrån verkligheten allt gick väldigt smidigt! Mäklaren Anders var otroligt kunnig, engagerad och tillgänglig.

Jag och min sambo kollade på huset på en måndag, kontaktade mäklaren och fick visning på tisdag lämnade bud på onsdagen och skrev kontrakt på fredagen.

Jag tror jag talar för min sambo också när jag säger detta: Vi var otroligt nöjda med Anders Setherberg som vår mäklare och rekommenderar honom självklart till andra fastighetsköpare/säljare.

Med vänlig hälsningar
    Rasmus och Linn
  • köpte en tomt med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2019-10-30 Verifierad kund
    Lite svår att få tag på och återspegla via e-post och telefon men när man väl har honom en fantastisk mäklare mycket kunnig enkel att förstå! Stora rekommendationer som mäklare mindre bra på svara på e-post etc...
    • Gräsmark
    2019-10-21 Verifierad kund
    Anders är en synnerligen ärlig och pålitlig fastighetsmäklare med bägge fötterna på jorden Rekommenderas varmt 👌
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2019-10-21 Verifierad kund
    Det bästa bemötandet och den bästa hjälpen. Alla funderingar, frågor eller annat har snabbt o enkelt blivit besvarade. Bra bemötande av fastighetsbyrån i stort och mäklaren får högsta betyg.
    • Västra Ämtervik
    2019-10-14 Verifierad kund
    Bra bemött,allt va jättebra,han skötte allt väldigt proffsigt
    2019-10-10 Verifierad kund
    Anders är en lugn, trevlig, kunnig och humoristisk mäklare! Vi sålde nyligen vår bostadsrätt och är helnöjda.
    2019-10-08 Verifierad kund
    Anders har varit ett föredöme på hur en mäklare skall fungera och det har känts tryggt att ha honom med i processen. Han har varit saklig och visat lugn i samband med försäljningen av en bostadsrätt om 3 rum och kök.
    Förväntningarna uppfylldes med råge och Anders levde mer än väl upp till de förväntningar som fanns.
    Kan konstatera att uppdraget fungerat till 100%.
    Bra jobbat
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    2019-09-30 Verifierad kund
    Något svårt att få kontakt och besked initialt.