Anders Setherberg

Anders Setherberg

Anders Setherberg är mäklare på Fastighetsbyrån Sunne

Anders Setherberg har varit registrerad mäklare sedan 1998-06. Anders Setherberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 129 omdömen med ett betyg på 4.5. Anders Setherberg har haft 16 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

129 omdömen om Anders Setherberg

Sedan starten hos Reco 2017
Anne-Lise H
Centrala Sunne

Anders gav ett lugnt intryck där han var intresserad för att hjälpa oss med försäljningen utav vårt hus samt att han tog sig tid att prata igenom hela processen med oss då vi fick en bra information om hur det hela skulle gå till. Lyssnade på vad vi hade gjort för förbättringar på huset, bra på att informera om saker man inte tänkt på innan. Samt gav oss ett utgångspris som vi kände att vi kunde sälja för. Mycket nöjda med bemötandet, samt bra information och snabb försäljning utav huset.

Sandra N
Centrala Sunne

Lätt att få kontakt med och engagerad i sina kunder!

Gunilla W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Mycket god. Kan bygden! Proffsig. Svarar ärligt.

Jarl R
Gräsmark

Raka besked och aldrig några villkor av " svävarkaraktär"!

Anette S
Centrala Sunne

Bra information på visningen och han tog sig tid att förklara det jag frågade. Väldigt trevlig och kunnig. Ingen onödig väntetid, snabb hantering. Kan verkligen rekommendera honom.

Eva V
Sunne

Proffsigt och korrekt bemötande i alla led.

Jan M
Sunne

Jag är bekant med Anders sedan lång tid tillbaka och vi delar samma intressen. I sitt yrke som mäklare är han saklig och proffersionell.

Lars E
Lysvik

Trevligt bemötande! Upplevde att hela processen var smidigt utförd av en kunnig mäklare. Mäklaren svarade på de frågor som dök upp.

Jarl R
Gräsmark

Raka besked och inga svävarvillkor beträffande övriga intressenter. Snabbt avslut och flexibelt tillträde!Jarl

Lars-Erik J
Centrala Sunne

Säker mäklare inget utsvävningar utan håller vad han lovar Bara +++