Mäklare Värmland Sunne Fastighetsbyrån Sunne Anders Setherberg
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 96 Läs vad Anders Setherberg

• Einar Göran K sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-07-15

Sunne
    Mycket bra. Saklig och pålitlig. Läs mer
  • Tone H köpte sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-07-12

Lysvik
    Jeg har kjøpt Kyrkbyn 303. Megler var hyggelig, hjelpsom og imøtekommende. Han kunne fortelle mye om både stedet, huset og området. Anbefales! Läs mer
  • Birgit J sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-07-08

Centrala Sunne
    Sålt en suterängvilla, 213 kvm, 8 rum och kök. Bra och trevligt bemötande. God information. Kort försäljningstid, 27-29 dagar. Rekommenderar honom varmt.MVH Birgit o Kenneth Jönsson Läs mer
  • Lill Grete M sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-06-26

Lysvik
    ble motatt bra av meklaren..Kyrkbyen 303 sunne Lysvik solgt nå. venter på svar på kontrakt og når det er overtakelse.ønsker å bli ferdig så fort som mulig.Anders er en flnk hyggelig kar.. Mvh Lill Røed Läs mer
  • Daniel M köpte sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-06-24

Gräsmark
    Alles ist perfekt abgelaufen und hat termingerecht funktioniert Läs mer
  • Claes-Göran H sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-06-19

Hade tur att fixa spekulant själv. Hade gärna sett större engagemang i kundanskaffning men nu löste det sig bra ändå. Läs mer
  • Marie H
    Marie H sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-06-13

Östra Ämtervik
    Vi har sålt vår sommarstuga.
    Vi fick ett bra bemötande.
    Våra förväntningar var ganska höga och vi tycker att Anders uppfyllde dem. Läs mer
  • Maj S sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-06-05

Gräsmark
    Villa på landsbygden .
    Mäklaren Anders var seriös, men enkel o lätt att prata med.
    Förväntningarna var att få huset sålt snabbt, och det blev det.
    Vi har inte skrivit än, ska göra det om några dagar . Läs mer
  • Ingemar E sålde sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-11-17

Upprättande av dokument för försäljning av fritidshus .
    Anders har varit lugn , kunnig och professionell . Han har varit lätt att nå vid frågor och bidragit till en god relation mellan oss och köparen .
    Ingemar o Else-Marie Ek Läs mer
  • Hans E sålde sin bostad med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-11-16

Anders har hjälpt mig att sälja en skogsgård. Den första mäklaren gav inget, men sedan Anders tog över har vi haft en hel del visningar och nu kommit fram till ett avslut som alla är nöjda med.
    Efter att den första mäklaren misslyckades blev jag positivt överraskad av Anders stora engagemang att driva processen framåt och alltid finnas tillgänglig på telefon.
    Tack för ett proffsigt genomfört jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sunne

Martin Backlundh