Dawid Norell

Dawid Norell

Dawid Norell är mäklare på Fastighetsbyrån Sunne

Dawid Norell har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Dawid Norell har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.8. Dawid Norell har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

51 omdömen om Dawid Norell

Annika N
Köpte sitt hus med hjälp av Dawid Norell en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

När vi tog kontakt med Dawid angående önskemål om visning av Liljanstrand 9 fick vi snabbt återkoppling om datum och tid för visning. Vid visningen informerades vi om fakta som var intressant för oss som husköpare att veta. Dawid ägnade tid åt oss, svarade på våra frågor och fick oss att känna oss nöjda. Dawid har bemött oss som mäklare mycket professionellt och lyhört inför våra önskemål. Han är noga med att hålla kontakt, och informera oss om de olika faserna i husköpet. Vi är mycket nöjda!

Roland F
Gräsmark

Bemötandet var mycket trevligt. Tycker David levde upp till våra förväntningar. Upplevelserna var helt okej. Mvh/Roland

Håkan F
Gräsmark

Tycker han skötte sig helt ok, har ingen erfarenhet av mäklare så svårt att jämföra. Visst finns det saker som kunde ha skötts bättre men han får en 3 av mig

Inger L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Dawid Norell en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Dawid har, under hela processen, jobbat för att allt ska bli så bra som möjligt. Han har hela tiden hört av sig, på ett eller annat sätt, för att uppdatera oss om husaffären. Alltid påläst, positiv och trevlig.

Lennart F
Gräsmark

Från första början har Dawid kontaktat och informerat om förfarandet på ett klart och tydligt sätt samt alltid varit tillgänglig, även utanför kontorstid, vilket måste poängteras som ett stort plus. Alltid trevligt bemötande på telefon och även på kontoret som jag träffat honom en gång eftersom jag bor långt bort. .

Arja S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dawid Norell en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Omtänksam, engagerad, pålitlig, kunnig, glad och gör alltid sitt yttersta. Respektfull och inkännande.

Ingela E
Sunne

Efter att fått byta mäklare till Dawid blev allt jättebra. Dawid är duktig trevlig och hjälpsam.

Johnny M
Köpte sitt hus med hjälp av Dawid Norell en del av Fastighetsbyrån Sunne
Sunne

Hej. Dawid är mycket trevlig och seriös. Har ett förtroendeingivande bemötande och är mycket hjälpsam. Blev glad när det var Dawid som sålde fastighet till mig. Han är en försäljare, men det käns som han vill kundens bästa på ett ärligt vis. Finns försäljare som "bara" vill sälja för att sedan släppa kunden. Så käns inte Dawid utan honom vill man göra fler affärer med. Man känner sig inte "lurad" utav Dawid utan jag känner att jag har gjort en bra affär. Mvh Johnny

Bosse R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dawid Norell en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Jag har redan svarat men kan ta det igen. Mycket mycket nöjd med Dawid. Han jobbar verkligen med uppdragen och ligger inte på latsidan. Glad o trevlig och aldrig omöjlig. Kommer rekommendera honom varmt till vänner o bekanta.

Marian D
Östra Ämtervik

Professionellt och anstränger sig för att hitta bästa dealen för alla parterna.