Dawid Norell

Dawid Norell

Dawid Norell är mäklare på Fastighetsbyrån Sunne

Dawid Norell har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Dawid Norell har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.7. Dawid Norell har haft 17 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-01

22 omdömen om Dawid Norell

Sedan starten hos Reco 2023
Maria F
Östra Ämtervik

Jag är 100 % nöjd. Han gör ett fantastiskt jobb. Jag är så nöjd som man kan bli. Han är toppen helt enkelt. Han är trevlig, professionell, kunnig. Dawid är rätt person för det jobb han utför. Tack Dawid!

Michael F
Östra Ämtervik

Har inte haft någon direkt kontakt med honom.

Helga O
Östra Ämtervik

Bra service. Hva hender, har svart flere ganger?

Kristina L
Munkfors

Dawid sköter allt runt vårt husköp med stort engagemang och fingertoppskänsla. Vi har inte haft så mycket kontakt ännu. Videofilmen på huset var ett bra komplement,

Marcus F
Östra Ämtervik

Dawid är driven och håller oss uppdaterad. Kan verkligen rekommendera Dawid! Tack för bra jobb!

Torkel W
Munkfors

Kunnig, informativ, trevlig och hjälpsam

Eva F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dawid Norell en del av Fastighetsbyrån Sunne
Sunne

Högsta betyg till Dawid, lyhörd, social, trevlig, kompetent, hjälpsam.

Lennart F
Gräsmark

Klikade bra .Har skött det bra.

Svar från Dawid Norell

Tack Lennart! Det gjorde vi bra och snabbt gick det när det väl blev visning :)

Peter Å
Östra Ämtervik

Vi hade tur som fick Dawid som mäklare. Han var till stor hjälp under vår husjakt. Han förstod ganska direkt vad det var vi letade efter och hittade snabbt ett boende som passade oss som handen i handsken. Ledde oss genom hela processen med god kommunikation. Samtidigt skadar det inte att han är både snäll och trevlig! Tack säger vi!

Svar från Dawid Norell

Tusen tack Peter! Det är lätt att hjälpa när ni var så öppna med vad ni eftersökte och jag tror också huset i Prästbol kommer passa er som handen i handsken! Ser fram emot att komma och kolla hur ni fått det i sommar/höst :)

Ingela E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dawid Norell en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Bra bemötande. Hade inga förväntningar inför köpet. Fick löpande information vilket var mycket bra.Lätt att få kontakt med för ev frågor. Trevlig. Är nöjd med mäklaren vid köpet av bostaden.

Svar från Dawid Norell

Tack så mycket Ingela! Jag hoppas ni trivs bra i lägenheten. Ni valde "rätt" vinter att flytta in till centrum ;)