Alla kategorier Mäklare Värmland Sunne Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sunne

Fastighetsbyrån Sunne

Storgatan 31, 686 30 Sunne — Visa karta

I hjärtat av Fryksdalen ligger den sagolika orten Sunne. Här är det nära till allt och boendemässigt finns alla alternativ: bostadsrätter, torp, villor eller till och med herrgårdar!

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar fastigheter i hela Sunne kommun och vi jobbar alltid med personligt engagemang och utifrån dina förutsättningar och behov. För dig som ska sälja är vi noggranna med marknadsföringen och ser till att ditt objekt syns i olika kanaler för bästa exponering. Du som letar bostad i Sunne kan vara säker på att hitta ett brett utbud genom oss och vi finns med dig genom hela köpprocessen, om du vill.

Kom gärna förbi på vårt kontor och ställ dina bostadsfrågor direkt till oss, eller kontakta oss för en fri värdering! Välkommen!

Läs vad 396 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sunne

• 2019-04-18

Marcello B skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Trevlig och saklig mäklare. Vi har köpt en villa / mindre gård och alla uppgifter fans samt vi fick svar på alla frågor. Läs mer
  • 2019-04-10

Sven-Erik L skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har sålt en villa och köpt en bostadsrätt Läs mer
  • 2019-03-22

Iris S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Lämnade bra information om lägenheten
    Innan visning. Trevlig, tillmötesgående
    och hjälpsam. Mycket nöjd med mitt
    köp av lägenheten. Läs mer
  • 2019-03-20

Carina M skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Maria är en positiv och trevlig mäklare ,som gör sitt bästa för säljare och köpare, Läs mer
  • 2019-02-15

Isabell K skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Trevlig, engagerad och väldigt duktig! Läs mer
  • Torbjörn S

2019-02-12

Torbjörn S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sålt fastighet Stensdalen 1:64 Ransäter.
    Mycket trevlig och bra mäklare.
    Förväntmingarna överträffades.
    Försäljningen gick mycket snabbt o. smidigt.
    // Torbjörn Sjökvist Läs mer
  • 2019-02-12

Helen S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi sålde vår bostadsrättsvilla tack vare Martin, till ett pris vi inte trodde vi skulle få.
    Martin är en mäklare som har en enkelhet och professionalitet, han förklarar saker med husförsäljning så man förstår hela processen; Från värdering, lånelöfte, fotografering, annons, ja allt man behöver veta. Läs mer
  • Berit W

2019-01-22

Berit W skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt en lägenhet
    Martin är trevlig men känns inte så noggrann. Ex visste han inte om han lämnat ut överlåtelseavtalet till mig.
    Förväntar mig att man får en genomgång av avtal mm
    Banken hade svårt att veta vad som hände och fick inte kontakt direkt när det behövdes.
    Tror kanske att Martin förväntade sig att jag hade koll på det mesta så jag kunde ha ställt krav själv så klart.
    Jag har alltid fått snabba svar av Martin.
    Tips en checklista att kryssa i för varje moment som ska utföras då även fler personer på byrån hjälper till. Läs mer
    2019-01-22 Martin B svarar Berit W
    Tack för tips :)
    Jag och Sandra förstod på dig att köpeskillingen bara skulle sättas in på vårt konto, när banken ringde svarade vi direkt och de fick vad de ville. Kanske blev ett missförstånd.
    2019-01-29 Berit W svarar Martin B
    Hej Martin!
    Något missförstånd blev det då jag hade skickat kontouppgifter till SHB i Filipstad. Nåväl allt gick att lösa till slut.
    Hoppas att du inte tog illa upp av mina kommentarer, jag vill vara ärlig. Det mesta har ju fungerat bra och med lite mer tydlighet sparar du på dina krafter!
    Berit
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-01-17

Helen S skrev om Fastighetsbyrån Sunne
    Kan varmt rekommendera Sunne Fastighetsbyrå och då främst Martin Backlund som är superbra som mäklare, i allt som rör försäljning och inköp av fastigheter. Läs mer
  • 2019-01-07

Pontus P skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Han va grym! Lite väl mycket FAB 5 look men helt super trevlig och suverän mäklare :) Läs mer
  • 2018-12-05

Eva Å skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpte en villa i Munkfors. Allting gick snabbt och vi blev väl bemötta. Skulle rekommendera fastighetsbyrån och Martin till andra! Läs mer
  • 2018-12-05

Amanda N skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Lätt att få kontakt med vilket gjorde en smidig affär Läs mer
  • 2018-12-04

Hans H skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi köpte vårt första hus genom Martin.
    Martin gav mycket bra information om huset och affären, han var flexibel med visningen på både detta och andra objekt och gav oss god hjälp med alla våra frågor och funderingar. Läs mer
  • 2018-12-02

Andreas Klöpper D skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Martin har från start varit mycket hjälpsam och proffsig när jag nu säljer min bostadsrätt. Han har ordnat allt så jag bara har kunnat njuta av min semester på andra sidan jorden. Jag hade mycket höga förväntningar vilka han infriat fullt ut. Värt varenda krona! Läs mer
  • 2018-11-23

Malin L skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Martin är väldigt professionell och han var väldigt lyhörd gentemot oss som säljare. Vi valde Martin då vi vet att han är en duktig mäklare och kan sin sak. Martin ser alltid möjligheter oavsett vilket problem han stöter på. Läs mer
  • 2018-11-23

Eva Lill E skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har kjøpt fritidshus veldig fornøyd med megleren, tommel opp Läs mer
  • 2018-11-18

Maria D skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har sålt en fastighet. Martin har hjälpt oss jättebra och vi är helnöjda. Läs mer
  • 2018-11-17

Ingemar E skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Upprättande av dokument för försäljning av fritidshus .
    Anders har varit lugn , kunnig och professionell . Han har varit lätt att nå vid frågor och bidragit till en god relation mellan oss och köparen .
    Ingemar o Else-Marie Ek Läs mer

Hans E skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Anders har hjälpt mig att sälja en skogsgård. Den första mäklaren gav inget, men sedan Anders tog över har vi haft en hel del visningar och nu kommit fram till ett avslut som alla är nöjda med.
    Efter att den första mäklaren misslyckades blev jag positivt överraskad av Anders stora engagemang att driva processen framåt och alltid finnas tillgänglig på telefon.
    Tack för ett proffsigt genomfört jobb. Läs mer

Narcis O skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt hus i Munkfors.
    En mycket trevlig och hjälpsam mäklare

som med råge levde upp till mina förväntningar.

mycket uppskattad av mi och min sambo. Läs mer

Steinar H skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Proff og dyktig, alt var perfekt. Läs mer

Gun S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Martin Backlundh skötte allt till fullo. Läs mer

Per-Erik S skrev om Fastighetsbyrån Sunne
    Ganska ok. Kände att jag fick bäst kontakt med en av tjejerna som var i stället för den ordinarie. Läs mer
  • Göran S

2018-11-15

Göran S skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Bra kontakt med invånarna i kommunen,lätt att nå och få kontakt med,snabb återkoppling,Bra med de som kom och besiktigade huset.Flera ideer som vi uppskattade. Läs mer
  • 2018-11-11

‭Jennie E skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag och min syster köpte fritidshus i den hemkommun vi är uppväxta i.

Jag tycker Martin överträffar det stöd jag som köpare kan förvänta mig från en mäklare. Jag upplevde inte att det fanns någon baktanke med de råd jag fick, utan Martin svarade uppriktigt och har varit till stort stöd i de frågor jag hade under budgivningsprocessen, samt efteråt i administrativa funderingar. Läs mer
  • 2018-11-03

Ann-Gerd Kristina J skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Är mycket nöjd med Anders, som mäklare han är sympatisk, trevlig och lätt att prata med.
    Fick all den hjälp jag behövde vid
    försäljning av mitt fritidshus.
    😊 Läs mer
  • 2018-11-02

Barbro S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Trevlig och allt igenom mycke bra mäklare, ordning och reda. Köpt mitt drömställe på landet, ett stenkast från bad och fiskesjö. Jag är fullständigt nöjd med husaffärer! Mvh Barbro Storm. Läs mer
  • Birgitta A

2018-11-01

Birgitta A skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har sålt ett hus i Munkfors
    Mycket bra bemötande trevlig och duktig person anser jag Martin är.
    Jag är mkt nöjd med affären blev över mina förväntningar. Läs mer

Kristoffer K skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Helt OK.Vi känner varandra sedan tidigare,så allt blev lite mer informellt.Bra jobbat av Anders. Läs mer

Nicklas K skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Ingen kontroll av budares lånelöfte gjordes innan budgivning.
    Ledde till en ogiltigförklarad budgivning och rejält minskad försäljningsnivå. Läs mer

Anders B skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Bra sinne för affärer samt uthållighet gentemot budgivarna

Tydligen stort kontaktsystem. Läs mer
  • 2018-10-23

Leif B skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Allegatan 16A Sunne
    Anders är mycket trevlig och rak i sin kommunikation,och har en fin humor.
    Mycket bra och enkel att ha och göra med. Läs mer
  • 2018-10-23

Ida A skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi har köpt En lägenhet med inglasad uteplats, som vi är mycket nöjda med.
    Vi är nöjd med hela köpförloppet och skulle rekommendera fastighetsbyrån i Sunne till andra. Läs mer
  • 2018-10-09

Frank Vik H skrev om Fastighetsbyrån Sunne
    Very satisfied.

Pleasent and professional staff, good service. Läs mer
  • 2018-10-06

Hilda L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Torp gård
    Duktig och påläst.
    Lugn
    När väl Maria haft sin semester blev affären klockren. Läs mer
  • Martin B

2018-10-06

Martin B skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Mitt första husköp och det gick väldans smidigt, tack för det! Läs mer
  • Helena K

2018-10-06

Helena K skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har köpt ett litet hus. Mäklaren var glad och pigg. Svarade alltid i telefon eller ringde upp så snart han kunde. Lovade litet mer än han höll. (Bad tex att flytta fram datum i kontraktet då handpenning skulle vara betald då jag endast hade några få dagar på mig och det kändes litet stressigt. Fick muntligt löfte, men skedde icke. Jag blev också lovad att säljaren skulle följa med hem till nya huset på tillträdesdagen, vilket inte heller skedde.) annars var han väl OK. Läs mer
  • 2018-10-02

Johan S skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag har köpt ett fritidshus i Sunne. Maria är mycket seriös och kunnig. Vi har fått ett bra bemötande men hade önskat en snabbare process och framförallt snabbare återkoppling under budprocess. Maria var svår att få tag i och ringde inte upp i alla lägen. Detta påverkade vår totalupplevelse även om vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-09-17

Ruf F skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Med hjälp av Maria Johansson köpte jag en sommarstuga som motsvarar mina behov. Maria lovade mig att stödja mig med upphandligen av el, soppavhämtning osv. Detta uppfylldes dock tyvärr ej. Läs mer
  • 2018-09-14

Agneta S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Martin Backlundh sålde min sommarstuga i Häljeby. Försäljningen var komplicerad då den föregicks av klyvning av tomten som delades av familjemedlem. Detta drog ut på tiden, men vi fick till slut min tomtdel klar till salu.
    Martin var hela tiden mycket tillmötesgående, noggrann ock kunnig och jag ger honom högsta betyg . Dessutom mycket trevlig som person.
    Då jag bor i USA sköttes kommunikationerna via e-post . Martin höll mig hela tiden uppdaterad med vad som skedde i Häljeby. Läs mer
  • 2018-09-13

Daniel K skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sammantaget en mycket behaglig säljare. Lättsam och socialt begåvad. Hjälpte oss att sälja vår bostad på kort och vi hade stort behov av det. God kännedom i området. Anders verka veta vad som krävs. Läs mer
  • 2018-09-12

Christina H skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt villa, mäklaren var kunnig och trevlig. Läs mer

Ulf D skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har sålt fastigheten tallåsen3:12
    Mycket bra bemötande gav ett tryggt och kunnigt intryck
    Mina förväntningar var att det skulle bli en snabb affär och så blev det så mina förväntningar infriades både säljmässigt och ekonomiskt
    Så min sammanfattning blir en väldigt duktig,lyhörd och jordnära mäklare Läs mer

Lars L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Trevlig,kunnig och en allmänt bra säljare👌 Läs mer

Mattias H skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Allt gick smidigt och snabbt. Sålde och köpte nytt hus, Martin ordnade med allt. Läs mer
  • Malin L

2018-09-11

Malin L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Maria hjälpte mig sälja min lägenhet och hon var vänlig, effektiv och proffsig. Jag kunde höra av mig när som och hon tog sig alltid tid att svara på mina frågor. Läs mer
  • 2018-09-06

Helena S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Hur bra som helst. Jag har inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-09-05

Magnus K skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi köpte vårt hus under Martins semester och hade enbart kontakt med Sandra. Hon har hittills skött affären på ett utmärkt sätt, Läs mer
  • 2018-08-03

Leif N skrev om Fastighetsbyrån Sunne
    Trevligt bemötande och snabb hantering. Läs mer
  • 2018-07-13

Inger N skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sålt en jordbruksfastighet i Sunne.
    Glatt och positivt bemötande och man upplever Martin som påläst och kunnig.
    Man vill så klart ha så mycket betalt som möjligt för sin bostad och det fick vi även om Martin och hans fd kompanjon hade ett något lägre utgångspris.
    Martin svarade på alla knepiga frågor man haft under processen, utan att man kände sig dum!
    Eftersom försäljningen inte är klar pga lång handläggandetid hos lantmäteriet hoppas jag fortfarande på gott samarbete. Läs mer

Storgatan 31, 686 30 Sunne