Fastighetsbyrån Sunne

Storgatan 31, 686 30 Sunne — Visa karta

I hjärtat av Fryksdalen ligger den sagolika orten Sunne. Här är det nära till allt och boendemässigt finns alla alternativ: bostadsrätter, torp, villor eller till och med herrgårdar!

Vi på Fastighetsbyrån förmedlar fastigheter i hela Sunne kommun och vi jobbar alltid med personligt engagemang och utifrån dina förutsättningar och behov. För dig som ska sälja är vi noggranna med marknadsföringen och ser till att ditt objekt syns i olika kanaler för bästa exponering. Du som letar bostad i Sunne kan vara säker på att hitta ett brett utbud genom oss och vi finns med dig genom hela köpprocessen, om du vill.

Kom gärna förbi på vårt kontor och ställ dina bostadsfrågor direkt till oss, eller kontakta oss för en fri värdering! Välkommen!

Läs vad 467 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sunne

• 2019-11-29

Markus L skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Toppen mäklare! Allt har gått snabbt o smidigt! Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-11-27

Johan K skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt villa. Tyckte mäklaren va dåligt insatt i objektet vid visningen.
    Svårt att få några direkta svar. Läs mer
  • 2019-11-22

Rickard H skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Kunde mycket om bygden och gav huset lite historia. Läs mer
  • Ida H

2019-11-22

Ida H skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi fick all hjälp vi behövde vid vårt husköp.
    Vi upplevde att Martin var så påläst han kunde vara om huset och själva köpet gick oerhört smidigt och snabbt, precis som vi önskade. Läs mer
  • 2019-11-18

Klazina M skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jätte bra mäklare. Snabbt, hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-11-15

Monika A skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Allt har fungerat bra.Vi har blivit väl bemött. Han har lyssnat på på våra frågor och synpunkter och varit tillgänglig för detta. Vi tycker att han motsvarat våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-11

Åke S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jättebra. Bra info hela tiden, kunde diskutera å allmänt trevlig. Läs mer
  • 2019-11-06

Kerstin L skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Villa Södra Ås 105.
    Bokade en tid, där bara inom 2 dagar kom Martin ut och gjorde en bedömning av bostaden. Jag fick ett positivt första intryck. Eftersom jag hade svårt att ta ett beslut om försäljning så fick jag goda råd och jag fick en tidsplan som jag kunde fundera på.
    Från det att huset kom ut på annons till kontraktsskrivning var Martin lätt att få tag på om jag behövde fråga.
    Från att jag var en aning negativ till att sälja så blev hela processen en positiv upplevelse. Har känt mig trygg👍. Läs mer
  • Grethe P

2019-11-04

Grethe P skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Hei. Jeg bor i Norge men har et hus i Munkfors som vi har brukt som fritidshus. Det ble solgt etter 3 dager så vi var veldig fornøyde med det. Men ettersom vi bor i Norge så har vi aldri møtt ham men bare snakket med ham på telefon , SMS og Mail. Men alt har fungert utmerket. Läs mer
  • 2019-10-30

Tiger & skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Lite svår att få tag på och återspegla via e-post och telefon men när man väl har honom en fantastisk mäklare mycket kunnig enkel att förstå! Stora rekommendationer som mäklare mindre bra på svara på e-post etc... Läs mer
  • 2019-10-24

Hilda Barbro Anita P skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Hej.
    Jag och min man har sålt vår gård och mötte Martin första gången då han kom och gav oss en muntlig värdering. Vi fick ett gott intryck av honom och vi är glada över det samarbete vi haft. Det var lätt att få tag på honom och han tog sig tid. Viktigt!
    Vi kom i en lite knepig situation i slutet och vi kände att vårt beslut och ställningstagande fick stöd av honom. Man ska stå vid sitt ord och där hade vi fin uppbackning.
    Anita och Rodney Läs mer

Michael S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Fänriiksvägen 12b. BRA Läs mer

Stefan K skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Anders är en synnerligen ärlig och pålitlig fastighetsmäklare med bägge fötterna på jorden Rekommenderas varmt 👌 Läs mer

Helena S skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Det bästa bemötandet och den bästa hjälpen. Alla funderingar, frågor eller annat har snabbt o enkelt blivit besvarade. Bra bemötande av fastighetsbyrån i stort och mäklaren får högsta betyg. Läs mer
  • 2019-10-19

Inger G skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Mycket bra bemötande! Proffsigt, trevligt och duktigt har hon tagit hand om försäljningen av min lägenhet. Med sådana mäklare kan man känna sig lugn.😊 Läs mer
  • 2019-10-14

Åke S skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Bra bemött,allt va jättebra,han skötte allt väldigt proffsigt Läs mer
  • 2019-10-12

Sabina H skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Allt var Jättebra bra bemötande bra service och hjälp Läs mer
  • 2019-10-11

Jonas B skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt en villa. Bra bemötande. Levt upp på de förväntningarna vi hade. Läs mer
  • Rolf S

2019-10-10

Rolf S skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sålde mitt hemställe. Fick direkt bra kontakt med Martin. Han är hjälpsam och förklarar hur försäljningen ska gå till. Blev glatt överraskad över allt han skulle ordna. Kan inte blivit bättre omhändertagen. Kan absolut rekommendera Martin och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-10-10

Anita O skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Anders är en lugn, trevlig, kunnig och humoristisk mäklare! Vi sålde nyligen vår bostadsrätt och är helnöjda. Läs mer
  • 2019-10-09

Julia E skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag köpte en bostad.
    Blev bemöt på ett väldigt seriöst och proffesionellt sätt! Läs mer
  • 2019-10-08

Sabine K skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Es ist alles hervorragend gelaufen! Läs mer
  • 2019-10-08

Arne O skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Anders har varit ett föredöme på hur en mäklare skall fungera och det har känts tryggt att ha honom med i processen. Han har varit saklig och visat lugn i samband med försäljningen av en bostadsrätt om 3 rum och kök.
    Förväntningarna uppfylldes med råge och Anders levde mer än väl upp till de förväntningar som fanns.
    Kan konstatera att uppdraget fungerat till 100%.
    Bra jobbat Läs mer
  • 2019-10-06

Niklas E skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt en gård. Fick bra bemötande och det var ordning å reda. Läs mer

Barbara W skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag köpte en fritidsfastighet i Ransäter. Martin var mycket hjälpsam och bemötande från begynnelsen. Jag är tysk medborgare och är inte särskilt insatt i förfaranden här i Sverige. Martin var en lugn och trygg rådgivare och kunde också besvara kritiska frågor. Jag rekommenderar honom varmt som en mycket erfaren och hjälpsam mäklare. Läs mer

Patricia K skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt en bostadsrätt genom Martin och jag fick svar på alla frågor jag hade nästan direkt jag svarade, visste han inte så skulle han kolla upp det och han återkom rätt så snabbt. Läs mer

Pia K skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Något svårt att få kontakt och besked initialt. Läs mer
  • 2019-09-25

Johnny F skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Anders har vart vår mäklare vid köp av hus i Sunne. Han har levererat en mycket bra tjänst i-form av en lyckad husaffär. Läs mer
  • 2019-09-23

Anita P skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Tycker det har varit en bra hantering av ärendet och trots svår marknad har man lyckats genomföra affären på ett snabbt och bra sätt. Läs mer
  • 2019-09-18

Jonas H skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Köpt fastighet
    Blev underbara bemött
    Mäklaren hjälpte till med de frågor jag hade Läs mer
  • 2019-09-16

Inga-Lill L skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi har tänkt sälja vårt hus.

Bra bemött på alla sätt och vis.

Vi fick inte de svar vi ville ha. Det skulle varit mera förberedelse inför mötet. Kunskapen om våra frågor fanns inte- Läs mer
  • 2019-09-04

Ola G skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Mycket bra mäklare ! Bra bemötande och mycket trevlig och verkar kunna sin sak. Läs mer
  • Marco B

2019-09-03

Marco B skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sålde ett hus, 5 rok, Martin var jätte trevligt, kunnig och snabb att svara, höll mig informerad med löpande feedback. Riktigt bra mäklare! Läs mer
  • 2019-09-03

Claes-Göran H skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Mycket bra utfört mäklare. Agerar på säkert sätt som inger förtroende.Engagerar sig i kund. Läs mer
  • Linnéa D

2019-08-26

Linnéa D skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag och min sambo köpte vårt hus med Maria som vår mäklare. Hon var trevlig och framåt, lätt att kommunicera med, svarade fort och gav oss klarhet på våra frågor. Vi är jättenöjda med vårt nya hem och affären gick smidigt. Tack Maria! Läs mer
  • 2019-08-25

Susanne L skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Helt okey men inte mer än så. Läs mer
  • 2019-08-19

Lennart O skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi har sålt Klarbäcksvägen 12 i Munkfors. Vi fick ett trevligt bemötande av Martin vid vårt första möte, sedan blev det semestertider och då vi själva bor 33 mil bort blev det lite si och
    så med kontakten. Det löste sig dock ändå och vi fick bra kontakt
    med Mikaela (tror jag hon hette) så allt känns riktigt bra nu. Dessutom kändes det jättebra med vår köpare som vi av en händelse träffade på när vi var uppe för att klippa gräset innan
    visningen på måndagen. Läs mer
  • 2019-08-17

Madelen F skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Mycket trevlig och bra mäklare. Läs mer
  • 2019-08-12

Mycket bra. Saklig och pålitlig. Läs mer
  • 2019-07-13

Lina Å skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Har sålt en villa.
    Hade önskat bättre återkoppling under försäljningstiden men i övrigt har det varit bra. Läs mer
  • 2019-07-12

Tone H skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jeg har kjøpt Kyrkbyn 303. Megler var hyggelig, hjelpsom og imøtekommende. Han kunne fortelle mye om både stedet, huset og området. Anbefales! Läs mer
  • 2019-07-10

Hesseltje M skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Our house in Munkfors we sold.
    We had a good contact with Maria,she was very correctly.

Greetings from Willem and Hessie Timmer from the Netherlands Läs mer
  • 2019-07-08

Håkan W skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Fritidshus
    Jag blev bra bemött,väldigt upptagen och hon verkade ha många bollar i luften.
    Men hörde alltid av sig efter man sökt henne. Läs mer
  • 2019-07-08

Birgit J skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Sålt en suterängvilla, 213 kvm, 8 rum och kök. Bra och trevligt bemötande. God information. Kort försäljningstid, 27-29 dagar. Rekommenderar honom varmt.MVH Birgit o Kenneth Jönsson Läs mer
  • 2019-07-07

Magnus Å skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Jag har köpt skogsmark. Jag blev väldigt bra bemött. Maria är en mycket kompetent och rationellt arbetande mäklare. Trovärdigheten är hög Skogsbruksplanerna som ligger till underlag är korrekta och gediget gjorda av mycket kompetent yrkesfolk.Jag har stort förtroende för Maria och hennes kollegor. Jag har både köpt och sålt genom den här mäklaren förut och jag har alltid blivit lika bra bemött! Läs mer
  • 2019-07-03

Josefine A skrev om Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Vi har nu köpt vårt första hus med Maria som mäklare, hon har varit super under hela den här tiden. Trevligt bemötande, förklarar bra vad saker och ting innebär. Det har heller aldrig varit några problem när vi har ringt eller talas vid. Tack för all hjälp Maria 🌸 Läs mer
  • 2019-07-01

Linda L skrev om Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Tycker Martin varit väldigt bra. Vi har begärt att få extra visningar vilket varit mycket värt för oss! Läs mer
  • 2019-06-26

Lill Grete M skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    ble motatt bra av meklaren..Kyrkbyen 303 sunne Lysvik solgt nå. venter på svar på kontrakt og når det er overtakelse.ønsker å bli ferdig så fort som mulig.Anders er en flnk hyggelig kar.. Mvh Lill Røed Läs mer
  • 2019-06-24

Daniel M skrev om Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
    Alles ist perfekt abgelaufen und hat termingerecht funktioniert Läs mer

Storgatan 31, 686 30 Sunne