Mäklare Värmland Sunne Fastighetsbyrån Sunne Martin Backlundh
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 104 kunder tycker om Martin Backlundh

• Isabell K sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-02-15

2:a
    58.5m²
    Centrala Sunne
    Trevlig, engagerad och väldigt duktig! Läs mer
  • Torbjörn S
    Torbjörn S sålde sitt hus med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-02-12

4:a
    85m²
    Ransäter
    Sålt fastighet Stensdalen 1:64 Ransäter.
    Mycket trevlig och bra mäklare.
    Förväntmingarna överträffades.
    Försäljningen gick mycket snabbt o. smidigt.
    // Torbjörn Sjökvist Läs mer
  • Helen S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-02-12

4:a
    108m²
    Centrala Sunne
    Vi sålde vår bostadsrättsvilla tack vare Martin, till ett pris vi inte trodde vi skulle få.
    Martin är en mäklare som har en enkelhet och professionalitet, han förklarar saker med husförsäljning så man förstår hela processen; Från värdering, lånelöfte, fotografering, annons, ja allt man behöver veta. Läs mer
  • Berit W
    Berit W köpte sin bostad med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-01-22

Köpt en lägenhet
    Martin är trevlig men känns inte så noggrann. Ex visste han inte om han lämnat ut överlåtelseavtalet till mig.
    Förväntar mig att man får en genomgång av avtal mm
    Banken hade svårt att veta vad som hände och fick inte kontakt direkt när det behövdes.
    Tror kanske att Martin förväntade sig att jag hade koll på det mesta så jag kunde ha ställt krav själv så klart.
    Jag har alltid fått snabba svar av Martin.
    Tips en checklista att kryssa i för varje moment som ska utföras då även fler personer på byrån hjälper till. Läs mer
    2019-01-22 Martin B svarar Berit W
    Tack för tips :)
    Jag och Sandra förstod på dig att köpeskillingen bara skulle sättas in på vårt konto, när banken ringde svarade vi direkt och de fick vad de ville. Kanske blev ett missförstånd.
    2019-01-29 Berit W svarar Martin B
    Hej Martin!
    Något missförstånd blev det då jag hade skickat kontouppgifter till SHB i Filipstad. Nåväl allt gick att lösa till slut.
    Hoppas att du inte tog illa upp av mina kommentarer, jag vill vara ärlig. Det mesta har ju fungerat bra och med lite mer tydlighet sparar du på dina krafter!
    Berit
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Pontus P köpte sin bostad med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2019-01-07

Han va grym! Lite väl mycket FAB 5 look men helt super trevlig och suverän mäklare :) Läs mer
  • Eva Å köpte sin bostad med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-12-05

Köpte en villa i Munkfors. Allting gick snabbt och vi blev väl bemötta. Skulle rekommendera fastighetsbyrån och Martin till andra! Läs mer
  • Amanda N köpte sin bostad med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-12-05

Lätt att få kontakt med vilket gjorde en smidig affär Läs mer
  • Hans H köpte sin bostad med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-12-04

Vi köpte vårt första hus genom Martin.
    Martin gav mycket bra information om huset och affären, han var flexibel med visningen på både detta och andra objekt och gav oss god hjälp med alla våra frågor och funderingar. Läs mer
  • Andreas Klöpper D sålde sin bostad med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-12-02

Martin har från start varit mycket hjälpsam och proffsig när jag nu säljer min bostadsrätt. Han har ordnat allt så jag bara har kunnat njuta av min semester på andra sidan jorden. Jag hade mycket höga förväntningar vilka han infriat fullt ut. Värt varenda krona! Läs mer
  • Malin L sålde sin bostad med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne

2018-11-23

Martin är väldigt professionell och han var väldigt lyhörd gentemot oss som säljare. Vi valde Martin då vi vet att han är en duktig mäklare och kan sin sak. Martin ser alltid möjligheter oavsett vilket problem han stöter på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sunne

Stefan Karlsson