Martin Backlundh

Martin Backlundh

Martin Backlundh är mäklare på Fastighetsbyrån Sunne

Martin Backlundh har varit registrerad mäklare sedan 2012-01. Martin Backlundh har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 207 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Backlundh har haft 59 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-06

207 omdömen om Martin Backlundh

Sedan starten hos Reco 2017
Peter E
Lysvik

Mycket nöjd! Var inga problem med försäljningen.

Helena H
Västra Ämtervik

Trevlig och saklig. Bra tillgänglighet även på kvällar. Mycket nöjd 🙂

Johanna O
Östra Ämtervik

Martin was a friendly, quiet,optimistic real estate agent who gave us reassurance how to put the house on the market for a realistic price. Futhermore his English is very good

Maria E
Centrala Sunne

Snabb återkoppling Bra engagemang och vilja att hitta lösningar för att komma framåt i fastighetsaffärerna.

Lars Evert S
Östra Ämtervik

Den kontakt vi haft med Martin har varit vänlig, korrekt och hjälpsam. Mina förväntningar på en mäklare har infriats under affären. Kontakten med Martin har skett genom telefon och mail. Vi fick lite tips av honom som hjälpte och stärkte oss vid budgivningen och beslutet. Har fungerat bra.

Peter E

Servicemind, tillmötesgående högservicenivå.

Karsten M
Munkfors

Martin war sehr korrekt, kompetent und verlässlich. Alles was man von einem Makler erwartet.

Stefan B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Blev väldigt bra bemött av Martin Backlundh på visningen av lägenheten.. mina förväntningar på mäklaren va mycket bra o min sammanfattning av upplevelsen på lägenheten o mäklaren va mycket bra i betyg 10/10 i betyg av mig

Fredrik S
Östra Ämtervik

En duktig mäklare som stöttar och hjälper dig hela vägen oavsett vilken tid på dygnet.

Jennie S
Sunne

Blev bra bemött på ett proffsigt vis. Fick förväntad hjälp Ansvars full och kunnig hjälp