Martin Backlundh

Martin Backlundh

Martin Backlundh är mäklare på Fastighetsbyrån Sunne

Martin Backlundh har varit registrerad mäklare sedan 2012-01. Martin Backlundh har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 194 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Backlundh har haft 39 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-08 - 2024-01

194 omdömen om Martin Backlundh

Sedan starten hos Reco 2017
Anna-Lena N
Sunne

Trevligt bemötande! Gjorde allt vad han kunde i sämre marknad.

Mike K
Sunne

Vi är super nöjda med Martin. En jätte bra mäklare!

Sinikka O
Sunne

Ett mycket bra bemötande. Lite trög början på budgivning men Martin uppmanade mig att ta det lugnt. I slutändan blev det en bra affär . Jag mycket nöjd hur Martin skötte försäljningen och mycket nöjd med de nya ägarna som lovar att bevara så mycket av det originala i det gamla huset,

Victor H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Superlätt att ha att göra med. Inga konstigheter med någonting. Rekommenderas starkt!

Kjell Einar K
Sunne

Martin og han kollega frem sto som ryddige og service vennlige

Ingo N
Sunne

Hallo, Wir sind mit Martin Backlundh als Makler sehr zufrieden. Alles ist sehr unkompliziert. Wir wurden freundlich behandelt und alle Fragen wurden beantwortet .

Simon L
Gräsmark

Lite fåordig möjligen men enkel och direkt att ha att göra med. Inga oklarheter. Rekommenderas.

Leif B
Munkfors

Trevligt bemötande och snabb och proffsig handläggning. Vi är nöjda.- Utlåtandet ges av Leif och Lisbeth Bäckman

Mats H
Gräsmark

Martin har varit bra - korrekt, snabb och trevlig. De frågor jag hade fick jag svar på. Avslutet på kontoret i Sunne gick smidigt med enkel överföring av likviden från mitt bankkonto liksom den digitala ansökan om lagfart. Blev också påmind om skogsförsäkring, vilket jag då beställde innan jag gick från kontoret med en blomsterkvast i handen och en tillönskan om Gott Nytt År. Allt har varit toppen !

David B
Centrala Sunne