Anna-Karin Lindmark

Anna-Karin Lindmark

Anna-Karin Lindmark är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Anna-Karin Lindmark har varit registrerad mäklare sedan 1997-05. Anna-Karin Lindmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna-Karin Lindmark har haft 30 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

22 omdömen om Anna-Karin Lindmark

Lucia D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Lindmark en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

I had a good experience with the process of purchasing the property handled by Anna-Karin. She has been very professional, responsive, knowledgeable and ensuring that all parties involved are handled with care.

Thank You very much for Your kind words, Lucia! 🙏

Gunnar W
Trosa Centralt

Tre gånger har vi haft göra med Anna-Karin. Hon är fantastisk mäklare. Trevlig , duktig och snygg.

Sandra-Maria P
Trosa Åda Backar

Hjälpsam och engagerad mäklare!

Svar från Anna-Karin Lindmark

Tak snälla du, glad att få hjälpa er 🙂

Rebin A
Trosa Åda Backar

Hjälpsam, rak och effektiv. Man känner sig trygg med Anna-Karin, vilket är till stor fördel när man genomför sitt livs största köp.

Svar från Anna-Karin Lindmark

Tack snälla, gör mig glad att höra 🙏. Ha det så fint tills vi hörs igen!

Roger J
Trosa

Snabb och smidig affär. Våra förväntningar överträffades. A-K är väldigt glad, trevlig och positiv

Svar från Anna-Karin Lindmark

Tack Roger! Så trevligt att ha fått hjälpa er - ännu en gång - stort tack! Vi hörs igen på nya året ⭐️

Birgitta L
Trosa

En varm trevlig person.. Jag valde henne då hon 18 år tidigare ställde upp och visade oss ett hus långt före visning , fastnade för hennes personlighet och kunnande

Svar från Anna-Karin Lindmark

Tack Birgitta! Läst om igen… dina ord värmer så i hjärtat. Och jag är verkligen glad att allt löst sig så bra för dig i båda leden. Allt gott tills vi hörs igen på nya året ❤️

Marianne R
Trosa

Vi är mkt nöjda med Anna-Karin. Hon är rak, informativ och alltid lika vänlig. Hon fick jobba ganska hårt m vår försäljning och klarade det med bravur. Mvh Marianne och Jan Rudenschöld

Svar från Anna-Karin Lindmark

Tack snälla ni för de orden, det värmer! Vi är alla på kontoret lika glada att det löste sig så bra för er i båda leden. Allt gott tills vi ses igen lite längre fram.

Barbro R
Vagnhärad

Jag är mycket nöjd med ANNA-KARIN. Allt har fungerat mycket bra

Svar från Anna-Karin Lindmark

Tack snälla Barbro för de orden. Tänk att våra vägar korsades igen efter ganska många år. Tack för ditt förtroende!

Emelie B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Lindmark en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Centralt

Kan varmt rekommendera Anna-Karin! Har känt mig trygg genom hela säljprocessen. 👍🏻👍🏻✨✨😊😊

Svar från Anna-Karin Lindmark

Tack Emelie! Det värmer att höra :)

Daniel M
Trosa Åda Backar

Mycket bra och pedagogisk mäklare som guidat oss igenom processen tillsammans med Annelie Tapper som hade första delen av detta köp.

Svar från Anna-Karin Lindmark

Tusen tack! Det har varit så trevligt att ha kontakt med er. Njut av de vida vyerna från ert fina hus!