Mäklare Södermanland Trosa Fastighetsbyrån Trosa Annelie Tapper
Annelie Tapper
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar affärsmässigt och engagerat för att ge mina kunder en trygg och säker affär. Jag är tillgänglig, lyhörd, noggrann, påläst och tillmötesgående och hittar gärna lösningar som passar just dig. Dessutom kan jag svara på hur du enkelt ökar värdet på din bostad inför försäljningen med små, enkla åtgärder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att resa och upptäcker gärna nya platser, både i Sverige och utomlands. Annars tycker jag om att pyssla hemma. Inredning är ett stort intresse!

Vad vet vi inte om dig?
I grunden är jag bagare. Jag har tidigare även arbetat inom hotell- och restaurang samt haft en syateljé, där jag samarbetade med ett stort företag som sålde kontorsinredning och textilier. Läs mer

Läs vad 245 Läs vad Annelie Tapper

• Tobias S köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-07-21

TROSA
    Trevligt bemötande och transparent kommunikation när vi köpte vårt nya hus. Läs mer
  • Kristina K köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

VAGNHÄRAD
    Mycket nöjd, bra bemötande och förklaringar. Köpte radhus. Mycket information om området. Läs mer
  • Nikolaos R köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

VAGNHÄRAD
    Radhus, mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Hans F
    Hans F sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

TROSA
    Vi har slåt vårat hus Läs mer
  • Patrik K sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-06-25

TROSA
    ................................................................................................................................................................................................................... Läs mer
  • Camilla F
    Camilla F sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-06-24

TROSA
    Vi sålde vårt kedjehus med hjälp av Annelie Tapper och är mycket nöjda med henne som mäklare. Trots våra många frågor möttes vi hela tiden av tålmodiga svar och en önskan från Annelie att vi skulle ha de svar vi behövde för att känna oss trygga hela vägen tills affären var avslutad. Annelies uppdateringar om var i processen vi befann oss och vad vi kunde förvänta oss eller vad som förväntades av oss gjorde att vi hela tiden kände oss inblandade och hade koll. Den erfarenhet Annelie har samlat på sig under sina många år som mäklare spiller över till oss kunder i form av professionalitet och trygghet. Läs mer
  • Fransisca S sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-06-17

VÄSTERLJUNG
    Anneli är ödmjuk, sakkunnig, trygg och proffsig mäklare. Hon tar reda på svar om allt man vill veta angående köp samt försäljning. Rekommenderar henne varmt för trygga köp och försäljning. Läs mer
  • Lena H sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-06-07

TROSA
    Sålt villa.Fantastiskt bra.Hade hoppats att vi fick sålt snabbare och mer betalt men det är inget Annelie kan rå för. Konjunkturen är ju som den är.Vi är väldigt nöjda med Annelie.Hon har ställt upp med allt vi har velat.Kan verkligen rekommendera henne. Med vänlig hälsning Lena och Ragnar Henriksson. Läs mer
  • Marcus N köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-05-31

Otroligt proffsig på alla sätt, en WOW-mäklare...! Läs mer
    2019-06-10 Annelie T svarar Marcus N
    Tack Marcus för dina fina rekommendationer. Hoppas allt gått bra med flytten och att ni börjat boa in er.
    Önskar er en riktigt härlig sommar och varmt välkomna till Trosa.
    Mvh Annelie
    Annelie T gillar detta
  • Joakim S köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-05-22

TROSA Tofsö
    Köpare av fritidshus. Bara bra bemötande och kändes tryggt genom hela processen. Läs mer
    2019-06-10 Annelie T svarar Joakim S
    Tusen tack Joakim. Hoppas ni hunnit njuta lite såhär inledningsvis av sommaren. Önskar er allt gott och många fina år på fina Tofsö.
    Mvh Annelie
    Annelie T gillar detta