Annelie Tapper
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar affärsmässigt och engagerat för att ge mina kunder en trygg och säker affär. Jag är tillgänglig, lyhörd, noggrann, påläst och tillmötesgående och hittar gärna lösningar som passar just dig. Dessutom kan jag svara på hur du enkelt ökar värdet på din bostad inför försäljningen med små, enkla åtgärder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att resa och upptäcker gärna nya platser, både i Sverige och utomlands. Annars tycker jag om att pyssla hemma. Inredning är ett stort intresse!

Vad vet vi inte om dig?
I grunden är jag bagare. Jag har tidigare även arbetat inom hotell- och restaurang samt haft en syateljé, där jag samarbetade med ett stort företag som sålde kontorsinredning och textilier. Läs mer

Läs vad 287 Läs vad Annelie Tapper

• Bengt S
    Bengt S sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-24

TROSA
    Sålt villa i Trosa kommun, Anne-Lie Tapper har varit mycket proffsig i sitt uppdrag, Hon var kunnig med rekommendationer
    i vårt möte, hjälpte till med råd och dåd.
    Alla våra förväntningar har hon uppfyllt med råge,
    hon är en fastighets mäklare som vi gärna rekommenderar
    våra vänner. Läs mer
  • Tommy G köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-20

TROSA
    Är jätte nöjd med mäklaren proffsigt bemötande och avsluta affären.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Lennart H sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-19

Sålt villa
    Trevligt samt proffessionellt bemötande
    Annelie uppfyllde mina förväntningar Läs mer
  • Annika H sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-17

VAGNHÄRAD
    Sålt en fastighet i Vagnhärad. Annelie Tapper får högsta betyg som mäklare. Läs mer
  • Karl Erik E sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-12

VAGNHÄRAD
    Sålt en villa. Mäklaren kan marknaden och är mycket hjälpsam Läs mer
  • Victoria A sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-08

TROSA
    Seriös, trevlig och pålitlig. Har bara bra att säga om Annelie. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • Barbro S
    Barbro S sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-08

TROSA
    Annelie har hjälpt mig sälja en lyxig 2-rummare i ett hus som är under uppförande. Den ligger högst upp i ett hus alldeles vid ån i Trosa.
    Jag är imponerad över hur hon alltid ställde upp när jag hade frågor och uppmuntrade mig när jag misströstade(Lägenheten är nämligen dyr.) då det tog lång tid att få den såld.
    Jag har tidigare sålt ett mindre jordbruk och en villa och upplever Annelie långt överlägsen de mäklare jag då anlitade.
    Därför ger jag henne högsta betyg. Läs mer
  • Melina F sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-07

TROSA
    Har sålt min bostadsrätt.
    Bra bemötande från Annelie Tapper. Kompetent och trevlig, fick alltid väldigt snabb återkoppling. Rekommenderar starkt. 🤗 Läs mer
  • Kenth A
    Kenth A köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-05

Vi har köpt en villa i Trosa av Anneli Tapper
    via Fastighetsbyrån . Vi kan varmt rekomendera Anneli Tapper då hon har varit mycket proffesionell och omtänksam
    Med vänlig hälsning,
    Kenth Andersson Läs mer
  • Jörn H köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-04

TROSA Tomtaklint
    Köpte en bostadsrätt. Väldigt trevligt och professionellt bemötande.

Det är så man vill ha det. Rekommenderas starkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trosa

Annelie Tapper