Annelie Tapper

Annelie Tapper

Annelie Tapper är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Annelie Tapper har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Annelie Tapper har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 464 omdömen med ett betyg på 4.9. Annelie Tapper har haft 77 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar affärsmässigt och engagerat för att ge mina kunder en trygg och säker affär. Jag är tillgänglig, lyhörd, noggrann, påläst och tillmötesgående och hittar gärna lösningar som passar just dig. Dessutom kan jag svara på hur du enkelt ökar värdet på din bostad inför försäljningen med små, enkla åtgärder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att resa och upptäcker gärna nya platser, både i Sverige och utomlands. Annars tycker jag om att pyssla hemma. Inredning är ett stort intresse!

Vad vet vi inte om dig?
I grunden är jag bagare. Jag har tidigare även arbetat inom hotell- och restaurang samt haft en syateljé, där jag samarbetade med ett stort företag som sålde kontorsinredning och textilier.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 464 Läs vad Annelie Tapper

• köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • Trosa Öbolandet
    2022-08-05 Verifierad kund
    Annelie är fantastisk. Det visste vi sedan tidigare och fick samma upplevelse nu. Annelie bryr sig verkligen om att både säljare och köpare ska vara nöjda vilket genomsyrar allt hon gör. Vi kan verkligen rekommendera Annelie till alla kommande både säljare och köpare!
    • Trosa Öbolandet
    2022-08-05 Verifierad kund
    Mycket väl bemötande och uppfyllde väl de förväntningar av försäljningen..
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • Trosa
    2022-08-01 Verifierad kund
    Bra bemötande trevlig jag återkommer
    2022-07-13 Verifierad kund
    Jag upplever att Annelie är tydlig, snabb och Inger förtroende. Blev väldigt trevligtbemött.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Väldigt proffsig, påläst och kunnig.
    Trevlig och hjälpsam. Vi är helnöjda med allt.
    • Trosa
    2022-07-01 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta av Annelie Tapper under hela processen. Våra förväntningar överträffades när det gäller bemötande och smidighet. Tyvärr blev inte slutpriset på vår bostad så högt som utgångspriset, vilket var en besvikelse. Men med tanke på rådande situation och omvärlden i stort är vi ändå nöjda.
    Alla delar av försäljningen är ju ännu inte avklarade och kanske skall en sådan här enkät skickas ut först då.
    Med vänlig hälsningar
    Stellan och Carina
    2022-06-30 Verifierad kund
    Professionell och hjälpsam. Tryggt stöd vid husförsäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • Trosa Stensund
    2022-06-26 Verifierad kund
    Very friendly and helpful; explained each step thoroughly and has communicated with me throughout the process of buying my home.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2022-06-07 Verifierad kund
    Anneli, väll proffsigt men också vänligt och trevligt!
    Affären är inte klart ännu men jag har positiv upplevelse
    Bästa hälsningar, Igge
    2022-06-04 Verifierad kund
    Annelie är mycket kunnig och jag har känt mig väldigt trygg med hennes hjälp att sälja mitt hus.