Annelie Tapper

Annelie Tapper

Annelie Tapper är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Annelie Tapper har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 333 omdömen sedan 2014-06-16. Annelie Tapper har haft 92 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar affärsmässigt och engagerat för att ge mina kunder en trygg och säker affär. Jag är tillgänglig, lyhörd, noggrann, påläst och tillmötesgående och hittar gärna lösningar som passar just dig. Dessutom kan jag svara på hur du enkelt ökar värdet på din bostad inför försäljningen med små, enkla åtgärder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att resa och upptäcker gärna nya platser, både i Sverige och utomlands. Annars tycker jag om att pyssla hemma. Inredning är ett stort intresse!

Vad vet vi inte om dig?
I grunden är jag bagare. Jag har tidigare även arbetat inom hotell- och restaurang samt haft en syateljé, där jag samarbetade med ett stort företag som sålde kontorsinredning och textilier.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 333 Läs vad Annelie Tapper

• Villa Trosa. Bra bemötande och snabb hantering
    Börje J sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2020-09-20
    • 120.0 m²
    2020-09-20
  • Annelie gav ett mycket professionellt intryck, och det kändes som att hon var väl insatt i området och fastigheten.
    Claes H köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • 72.0 m²
    • Vagnhärad
    2020-09-15
  • Köpt Edanövägen 11 samt sålt Tomtaäng 27 Bemött positivt och med stort engagemang och påläst på objekten Mäklaren mycket kunnig och med hög kommunikation Rekommenderar alltid denna mäklare till min omgivning
    Roland A
    Roland A köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • 129.0 m²
    • TROSA Öbolandet
    2020-09-15
  • Jag har köpt en bostadsrätt. Var mitt första bostadsköp och fick tydlig information om vad förväntades av mig i varje steg. Tydligt och vänligt bemött.
    Stephanie C köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • 2:a
    • 50.0 m²
    2020-09-14
  • Jag har både varit säljare och köpare och alltid fått bästa servicen och affärerna går smidigt tack vare proffsiga mäklare.
    Camilla M sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • VÄSTERLJUNG
    2020-09-14
  • Annelie hjälpte oss sälja vår bostad med kort varsel. Vi hade tankar på att sälja men tänkt avvakta, så skedde det andra försäljningar på vår gata och vi ville testa läget. Annelie var tillmötesgående och snabb, och framförallt hade hon kontakt med flera intressenter vilket gjorde att vi kunde sälja vår bostad snabbt och smidigt. Vi kände oss välinformerade och trygga under hela processen. Detta var vår första bostadsförsäljning och vi är väldigt nöjda. Mäklarens webb/app var bra att ha för att få all information och översikt.
    Alexis R sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2020-09-06
    • 137.0 m²
    2020-09-06
  • Jag köpte en lägenhet genom Annelie Tapper på Fastighetsbyrån. Annelie har visat prov på stor professionalitet och högt engagemang och jag har känt mig helt trygg med mitt lägenhetsköp tack vare henne! Allt har fungerat perfekt och jag är en mycket nöjd kund.
    Kerstin L köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2020-09-02
    • 2:a
    • 63.0 m²
    2020-09-02
  • Annelie är ett proffs på det hon gör! Rekommenderar verkligen!!
    Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2020-09-01
    • 4:a
    • 80.4 m²
    2020-09-01
  • Annelie hjälpte oss sälja vår villa i Trosa. Hon har ställt upp vardag som helgdag och varit till mycket stor hjälp med sin kunskap och sitt lugn. Vi är mycket, mycket nöjda och glada att vi valde henne.
    June J sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • 198.0 m²
    • Trosa Centralt
    2020-08-20
  • Annelie är kunnig, lugn och trygg, lyssnar och kommer ihåg samt uppträder mycket professionellt. Rekommenderas varmt.
    Roger J sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • 198.0 m²
    • Trosa Centralt