Annelie Tapper

Annelie Tapper

Annelie Tapper är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Annelie Tapper har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Annelie Tapper har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 551 omdömen med ett betyg på 4.9. Annelie Tapper har haft 47 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar affärsmässigt och engagerat för att ge mina kunder en trygg och säker affär. Jag är tillgänglig, lyhörd, noggrann, påläst och tillmötesgående och hittar gärna lösningar som passar just dig. Dessutom kan jag svara på hur du enkelt ökar värdet på din bostad inför försäljningen med små, enkla åtgärder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att resa och upptäcker gärna nya platser, både i Sverige och utomlands. Annars tycker jag om att pyssla hemma. Inredning är ett stort intresse!

Vad vet vi inte om dig?
I grunden är jag bagare. Jag har tidigare även arbetat inom hotell- och restaurang samt haft en syateljé, där jag samarbetade med ett stort företag som sålde kontorsinredning och textilier.

2023-07 - 2024-06

551 omdömen om Annelie Tapper

Sedan starten hos Reco 2014
Ann-Sofie R
Västerljung

Annelie är den bästa mäklaren. Hon är professionell, kunnig, otroligt hjälpsam och får sina objekt sålda.

Michel B
Trosa Centralt

Annelie är en Toppenbra mäklare mycket lyhörd och hjälpsam hon kan verkligen sitt yrke och kommer med bra lösningar. Jag ger henne högsta betyget. Hälsningar Michel

Lena F
Trosa Centralt

Trevlig, tillgänglig och hjälpsam även efter vi skrivit kontrakt.

Agneta G
Trosa Centralt

Mycket bra! Påläst förståligt och ja mycket bra !

Roger J
Trosa Centralt

Vi har sedan tidigare mycket goda erfarenheter av Annelie. Hon är mycket professionell och uppskattas av både säljare och köpare. Vi kan varmt rekommendera Annelie Tapper, som mäklare för både köpare och säljare.

June J
Trosa Centralt

Vi har bara goda erfarenheter av Annelie. Hon är lugn, aldrig pådrivande, sympatisk och mån om att båda parter skall vara nöjda med affären. Vi kan varmt rekommendera henne till kommande säljare och köpare.

Josephine W
Sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Vi är mycket nöjda med Annelie och det arbete hon har gjort. Vi valde henne för vi har träffats på visningar tidigare och vi har alltid blivit bemötta med vänlighet och en känsla av att hon är mycket bra på det hon gör samtidigt som hon utstrålar värme och pålitlighet. Hon har varit till stor hjälp för oss, hon har väglett och lugnat oss, förklarat och svarat på alla våra frågor och vi har känt att hon förstår att detta är en stor sak för oss. Vi ville att Annelie skulle representera oss och vårat hus och det har hon gjort...

Anna J
Köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Bästa mäklaren! Har kommit i kontakt med Annelie flertalet gånger i livet där vi både köpt och sålt med henne och det finns ingenting att klaga på. Allt har varit hundra procent bra! Lyhörd, återkopplar snabbt, ger en trygghet! 10/10.

Karin Å
Sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Centralt

Förtroendeingivande, personlig, kunnig, alltid tillgänglig, snabba svar, det kändes tryggt med Annelie under hela processen.

Kerstin N
Trosa

Kompetent trevlig och erfaren, snabb återkoppling och tydlig i genomgång av handlingar