Mäklare Södermanland Trosa Fastighetsbyrån Trosa Annelie Tapper
Annelie Tapper
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar affärsmässigt och engagerat för att ge mina kunder en trygg och säker affär. Jag är tillgänglig, lyhörd, noggrann, påläst och tillmötesgående och hittar gärna lösningar som passar just dig. Dessutom kan jag svara på hur du enkelt ökar värdet på din bostad inför försäljningen med små, enkla åtgärder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att resa och upptäcker gärna nya platser, både i Sverige och utomlands. Annars tycker jag om att pyssla hemma. Inredning är ett stort intresse!

Vad vet vi inte om dig?
I grunden är jag bagare. Jag har tidigare även arbetat inom hotell- och restaurang samt haft en syateljé, där jag samarbetade med ett stort företag som sålde kontorsinredning och textilier. Läs mer

Läs vad 205 kunder tycker om Annelie Tapper

• Pär S
    Pär S sålde sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag är mycket glad över mitt val av mäklare i en marknad som senaste tiden varit "trög" och svårare än normalt. Annelie gjorde verkligen allt för att lyckas med uppdraget att sälja vår bostadsrätt vilket ju också ledde till en affär vi är nöjda med. Annelie guidade oss genom hela processen och gav råd och tips kring i stort sett allt. I tillägg är Annelie alltid snabb i kommunikationen, man behöver inte vänta för att få svar på frågor och funderingar. Jag rekommenderar Annelie varmt! Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Pär S
    Tusen TACK Per för den fina rekommendationen. Önskar dig allt gott och en fortsatt fin december. Mvh Annelie
  • Björn A sålde sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie överträffade våra förväntningar, kändes väldigt tryggt att ha henne aom mäklare. Skulle välja henne igen!!! Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Björn A
    Tack Björn för din fina rekommendation. Hoppas att du trivs i ditt nya boende och att du får en härlig jul och ett Gott Nytt År. Mvh Annelie
  • Annely T köpte sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    En riktigt bra mäklare och en mycket bra kontakt som stöttar även i frågor som rör Trosa Kommun övergripande/kontakter mm. Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Annely T
    Tusen TACK Annely. Hoppas ni kommer trivas i området och att renovering och ombyggnation går enligt plan. Önskar er ett gott slut på detta år och ett riktigt bra 2019.
    Mvh Annelie
  • Ewa A sålde sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie har hjälpt oss sälja vårt hus. Vi prövade att sälja vårt hus i ett halvår med en annan mäklarfirman utan resultat. Vi blev tipsade om Annelie och på 3 veckor var huset sålt. Vi upplevde henne som oerhört proffsig, engagerad och väldigt kunnig. Världsklass helt enkelt! Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Ewa A
    Tusen tusen TACK Ewa för fina rekommendationer och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Ett fantastiskt hus som ni nu får "lämna över" till nästa ägare. Önskar er all lycka till med ert nya boende.
    Mvh Annelie
  • Hentry L sålde sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie är bra mäklare jag köpte huset av henne sen sålde hon huset till mej det gick smidigt Läs mer
    2018-11-19 Annelie T svarar Hentry L
    Tack Hentry för att jag fått vara er behjälplig. Hoppas nu ni alla kommer trivas i ert nya boende. Med vänlig hälsning Annelie
  • Peter N köpte sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt en sjöfastighet i Trosa.
    Allt har fungerat super bra.
    Kunde inte haft en bättre mäklare Läs mer
    2018-11-19 Annelie T svarar Peter N
    Tusen TACK Peter för er fina rekommendation. Hoppas ni får njuta av ert fina läge i många år framöver. Önskar er allt gott. Med vänlig hälsning Annelie
  • Jessica W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevlig och lätt att komma i kontakt med, svarade gärna på frågor och förmedlade information på ett tydlig och snabbt sätt. I efterhand ser vi att det finns en del information vi hade velat få kring själva huset och närområdet, men överlag är vi mycket nöjda och rekommenderar Anneli. Läs mer
    2018-11-19 Annelie T svarar Jessica W
    Hej Jessica. Tack för fint omdöme. Hoppas ni trivs i Trosa och att renoveringen går som ni önskar. Ledsen om ni saknat viss information. Ska försöka vara mer lyhörd framåt och stämma av att "man" som köpare får den info som eftersöks. Dock väldigt olika från familj till familj, men säkert något som kan förbättras generellt. Önskar er all lycka till framåt. Med vänlig hälsning Annelie
  • Kristoffer W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket trevligt och bra bemötande! Läs mer
  • Lena J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    jag köpte en bostadsrätt för första gången och annelie gör verkligen ett toppenjobb, allt från första kontakt till slutlig affär. hon är kundfokuserad, engagerad, intresserad av behov osv. jag kände mig omhändertagen och jag tror verkligen att annelie ärligt är mån om att varje affr känns rätt bade för köpare och säljare. hon inger en trygghet som gör att hon får respect och förtroende. Läs mer
  • Tobias A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie Tapper sålde vårt fina hus i Trosa.
    Hon mötte oss med ödmjukhet och på ett proffsigt sätt.
    Hon är glad och positiv.
    Hon är engagerad, nogrann och har ett stort hjärta.
    Hon ser möjligheter i stället för problem.
    Jag kommer absolut att sälja eller köpa av henne igen.
    /Tobias Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trosa