Annelie Tapper
Registrerad mäklare sedan 2006-06-08
Aktiv på Reco.se sedan 2014-06-16
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar affärsmässigt och engagerat för att ge mina kunder en trygg och säker affär. Jag är tillgänglig, lyhörd, noggrann, påläst och tillmötesgående och hittar gärna lösningar som passar just dig. Dessutom kan jag svara på hur du enkelt ökar värdet på din bostad inför försäljningen med små, enkla åtgärder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att resa och upptäcker gärna nya platser, både i Sverige och utomlands. Annars tycker jag om att pyssla hemma. Inredning är ett stort intresse!

Vad vet vi inte om dig?
I grunden är jag bagare. Jag har tidigare även arbetat inom hotell- och restaurang samt haft en syateljé, där jag samarbetade med ett stort företag som sålde kontorsinredning och textilier. Läs mer

Läs vad 318 Läs vad Annelie Tapper

• Lars F köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-28

Trosa Lagnöviken
    Köpt sommarhus och fick väldigt bra intryck av mäklaren redan från början. Seriös, kunnig och vänlig. Hon tog oss igenom processen på ett föredömligt sätt. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Beriz K sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-28

2:a
    Vagnhärad Centralt
    Klockren, pålitlig och kunnig mäklare som överträffar ens krav! Namnet Annelie Tapper talar för sig själv. Bäste mäklaren på marknaden! Läs mer
  • Helene C köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-26

Trosa
    Annelie är den mest professionella mäklare jag mött. Hon är lugn och inger förtroende, är ansvarsfull och engagerar sig även både för säljare och köpare efter själva köpet är genomfört. Det känns som att hon vill att alla ska bli nöjda, alltid! Läs mer
  • Lena J köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-22

Trosa
    Vi köpte vårt drömhus som Annelie förmedlade i Trosa. Annelie är grym på att få köparen (och säljaren) att känna sig trygg genom hela processen genom sin proffessionalitet och sinne för att hantera och bemöta människor. Världsklass! Läs mer
  • Lars L köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-21

Trosa
    Vi ville titta på en villa i Trosa. Hon ordnade snabbt en extra visning för oss och när vi lade våra bud var hon alltid snabb i återkopplingen till oss och alltid lätt att nå. Ingav förtroende och hade alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Robin Ö köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

Trosa
    Mycket kompetent, engagerad och serviceinriktad. Läs mer
  • Mika A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-14

Vi köpte hus och fick mycket bra hjälp och vägledning av mäklaren. Hon var alltid lätt att nå och svarade påläst kring alla frågor. När problem uppstod engagerade hon sig och hjälpte oss att lösa dem på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

VAGNHÄRAD Sund
    Annelie hjälpte oss att sälja vår villa och har bemött oss på ett fantastiskt sätt från första dagen. Vi har haft mängder av frågor och funderingar och Annelie har tagit sig tid att besvara varenda en med tålamod och tydlighet.

Vi har känt oss fullkomligt trygga i att lägga vår bostadsförsäljning hos Annelie och skulle rekommendera henne som mäklare tusenfalt.
    Hon är utan tvekan den bästa! Läs mer
  • Christoffer P köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-07

TROSA Stensund
    Proffsigt, omtänksamt och tydligt! Gjorde att vårt köp av fritidshus kändes väldigt tryggt och enkelt! Läs mer
  • Björn W köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-06

Jättebra bemötande rakt igenom. Hjälpsam och tydlig. Läs mer