Mäklare Södermanland Trosa Fastighetsbyrån Trosa Annelie Tapper
Annelie Tapper
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag arbetar affärsmässigt och engagerat för att ge mina kunder en trygg och säker affär. Jag är tillgänglig, lyhörd, noggrann, påläst och tillmötesgående och hittar gärna lösningar som passar just dig. Dessutom kan jag svara på hur du enkelt ökar värdet på din bostad inför försäljningen med små, enkla åtgärder.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att resa och upptäcker gärna nya platser, både i Sverige och utomlands. Annars tycker jag om att pyssla hemma. Inredning är ett stort intresse!

Vad vet vi inte om dig?
I grunden är jag bagare. Jag har tidigare även arbetat inom hotell- och restaurang samt haft en syateljé, där jag samarbetade med ett stort företag som sålde kontorsinredning och textilier. Läs mer

Läs vad 211 kunder tycker om Annelie Tapper

• Pär S sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-02-21

5:a
    125m²
    TROSA Centralt
    Jag sålde en bostadsrätt i Trosa på ca 125 m2 under den nu allt svårare marknadssituationen som säljaren. Annelie lyckades trots detta sälja lägenheten till det pris jag förväntade mig. Hela processen sköttes mycket proffsigt och jag kände ett stort lugn med att Annelie och teamet på Fastighetsbyråna tog hand om allt. Detta gjordes på absolut bästa och för mig bekvämaste sätt. Jag är mycket nöjd och kommer anlita Annelie igen om det för mig blir fler tillfällen till försäljning. Läs mer
  • Patrick F sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

6:a
    150m²
    VAGNHÄRAD Sund
    Vi har sålt en villa ute på landet. Annelie har varit inlyssnande och gjort försäljningen smidig för oss. Annelie förklarade marknaden för oss på ett bra sätt och vad vi kunde förvänta oss. Hon har hela tiden hålla oss informerade på ett bra sätt. Det visade sig att det Annelie beskrev av bostadsmarknaden och vad vi kunde förvänta oss stämde mycket bra. Läs mer
  • Cecilia A sålde sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

6:a
    172m²
    TROSA Lagnöviken
    Sålt villa i Trosa på 172 kvadratmeter.
    Väldigt professionellt bemötande av Anneli.
    Hade förväntningar att få huset sålt, men hade aldrig trott att det skulle gå så smidigt och smärtfritt. Det tack vare Anneli, som dessutom är otroligt sympatisk och trevlig! Läs mer
  • Gunnar W köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

7:a
    224m²
    TROSA
    Vi köpte en villa och allt har skötts på ett professionellt och trevligt sätt, så vi är mycket nöjda med hantering och bemötande. Läs mer
  • Eddy N köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-02-16

3:a
    73m²
    TROSA
    Köpt lägenhet i Trosa. Vi fick bra information oxh den hjälp vi behövde. Ordnade extra visning bara för oss. Trevligt och personligt bemötande. En engagerad mäklare. Läs mer
    2019-02-20 Annelie T svarar Eddy N
    TACK Eddy för dina rader och fina omdöme. Önskar er all lycka till med er fina bostad och varmt välkomna till Trosa.
    Med vänlig hälsning Annelie
  • Christine A köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-02-06

5:a
    125m²
    TROSA Centralt
    Har köpt lägenhet i brf fiskpigan.
    Annelie har varit helt suverän på alla sätt, hon har alltid funnits till hands vid frågeställningar, tillmötesgående, och otroligt trevlig som person att ha att göra med som köpare!
    Jag kan bara ge henne allra bästa betyg som mäklare!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2019-02-12 Annelie T svarar Christine A
    Tack Christine för dina fina ord. Önskar dig varmt välkommen till Trosa och hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet. Med vänlig hälsning Annelie
  • Pär S
    Pär S sålde sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2018-11-21

Jag är mycket glad över mitt val av mäklare i en marknad som senaste tiden varit "trög" och svårare än normalt. Annelie gjorde verkligen allt för att lyckas med uppdraget att sälja vår bostadsrätt vilket ju också ledde till en affär vi är nöjda med. Annelie guidade oss genom hela processen och gav råd och tips kring i stort sett allt. I tillägg är Annelie alltid snabb i kommunikationen, man behöver inte vänta för att få svar på frågor och funderingar. Jag rekommenderar Annelie varmt! Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Pär S
    Tusen TACK Per för den fina rekommendationen. Önskar dig allt gott och en fortsatt fin december. Mvh Annelie
  • Björn A sålde sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2018-11-19

Annelie överträffade våra förväntningar, kändes väldigt tryggt att ha henne aom mäklare. Skulle välja henne igen!!! Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Björn A
    Tack Björn för din fina rekommendation. Hoppas att du trivs i ditt nya boende och att du får en härlig jul och ett Gott Nytt År. Mvh Annelie
  • Annely T köpte sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2018-11-19

En riktigt bra mäklare och en mycket bra kontakt som stöttar även i frågor som rör Trosa Kommun övergripande/kontakter mm. Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Annely T
    Tusen TACK Annely. Hoppas ni kommer trivas i området och att renovering och ombyggnation går enligt plan. Önskar er ett gott slut på detta år och ett riktigt bra 2019.
    Mvh Annelie
  • Ewa A sålde sin bostad med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa

2018-11-19

Annelie har hjälpt oss sälja vårt hus. Vi prövade att sälja vårt hus i ett halvår med en annan mäklarfirman utan resultat. Vi blev tipsade om Annelie och på 3 veckor var huset sålt. Vi upplevde henne som oerhört proffsig, engagerad och väldigt kunnig. Världsklass helt enkelt! Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Ewa A
    Tusen tusen TACK Ewa för fina rekommendationer och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Ett fantastiskt hus som ni nu får "lämna över" till nästa ägare. Önskar er all lycka till med ert nya boende.
    Mvh Annelie

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trosa