Mona Eriksson Ekendahl

Mona Eriksson Ekendahl

Mona Eriksson Ekendahl är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Mona Eriksson Ekendahl har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Mona Eriksson Ekendahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.9. Mona Eriksson Ekendahl har haft 37 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

90 omdömen om Mona Eriksson Ekendahl

Dan W
Köpte sitt hus med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Mona var närvarande, trevlig och kunnig. Kändes tryggt att ha henne som mäklare.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack snälla Dan! Känns bra att vi fick till det så smidigt med både köp och sälj och bra tillträden. Ibland faller bitarna på plats så som man vill helt enkelt :-)

Veronika M
Sålde sitt hus med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Mona kändes väldigt tillmötesgående. Engagerad i vårt sälj. Pushade oss att ta oss för, vilket jag önskade av henne. så det hände något. Sen trodde vi nog själva att försäljningen skulle gå snabbare, men det är inget vi lägger på Mona.

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Flexibel, snabb och lösningsorienterad. Är mycket nöjd med Mona som mäklare!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Anna både för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, men också för de fina orden och din flexibilitet i den här affären.

Agneta J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Snabb och lyhörd ! Trevligt kundbemötande ! Finns inget att klaga på !

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Agneta! Ja den här gången gick det onekligen snabbt på alla punkter. Ibland kan det nästan vara så att det tar andan ur än när det går så snabbt, men jag hoppas verkligen att ni ändå känner att det var en positiv sak att vi lyckades få alla pusselbitarna att passa så bra som vi vi gjorde :-)

Camilla G
Trosa Centralt

Engagerad, gör det lilla extra

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Camilla! Har varit ett sant nöje att få hjälpa er :-)

Sabina F

Tycker att Mona var väldig vänlig och kunnig. Hon hade svar på de frågorna vi hade på huset och om hon inte visste så såg hon till att ta reda på det. Hon agerade snabbt under budgivningen och återkopplade väldigt snabbt. Gav oss en massa information mot slutet och det kändes tryggt efteråt. Väldigt nöjda är vi!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Att alla känner dig trygga i en bostadaffär är jätteviktigt för mig och om jag uppnått det så är jag jätteglad :-) Ett sant nöje att få ha er som köpare :-)

Tamas M

Very professional, quick to respond, helpful and knowledgeable. These words sums up our experience with Mona. We can only recommend her!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

A thousend thanks for the kind words.I am glad that you are satisfied and must say that it has been a real pleasure for me to have you as a buyer for your new home.

Susann M
Trosa Centralt

Mycket lätt att arbeta/samarbete med & Mona är extremt flexibel och mycket kundfokuserad. Kompetent och väldigt trevlig! Jag känner ett fullt förtroende i att hon kommer att lotsa mig igenom hela affären på ett bra och tryggt sätt! Den här gången var jag köpare jag men skulle inte tveka att anlita Mona vid en eventuell försäljning även om jag tänker stanna i just den här länge! Men om ni ska sälja och behöver en riktigt duktig och trevlig mäklare som kan sin en sak så kan jag varmt rekommendera Mona Eriksson Ekendahl på Fastighetsbyrån i Trosa! /susann

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Så glad att du känner dig nöjd och jag ska göra mitt absolut bästa för att den känslan ska kvarstå hela vägen till tillträdet och efter det. Känns lite extra roligt att du tog del av den digitala visningen eftersom det fortfarande är många som är ovetandes om att den möjligheten finns. Ser fram emot att få träffa dig "In real life".

Mathias R
Trosa

Engagerad, trevlig, duktig och personlig. Rekommenderas varmt!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack fina du! Sååå glad att du äntligen fått alla pusselbitar på plats, för det är du så värd.

Lars H

Trevlig, snabb. Lätt att få kontakt med

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Lars! Nu håller vi tummarna för att att jag kan vara lika snabb med er försäljning, så vi får alla bitar att falla på plats.