Karin Stjerna

Karin Stjerna

Karin Stjerna är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Karin Stjerna har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Karin Stjerna har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.8. Karin Stjerna har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

47 omdömen om Karin Stjerna

Gunborg R
Trosa Centralt

Proffsig, förtroendegiven, tillgänglig, trevligt bemötande

Svar från Karin Stjerna

Tack snälla för ett jättefint omdöme 🙏 Så härligt att vi fick till det till slut, och värt att vänta på dessutom 😊 Allt gott!

First-Name L
Trosa Centralt

Mycket bra. Positivt bemötande, proffsig. Bra svar på alla frågor.

Svar från Karin Stjerna

Stort tack till er för ett fint omdöme. Jättekul att ni fick köpt till slut efter att ha kikat ett bra tag. Hoppas nu att ni skall trivas riktigt bra i ert nya "sommarboende" när det blir dags. Må gott så ses vi snart igen😊

Felicia A
Trosa Centralt

Jättetrevlig och bra. Bara positivt.

Svar från Karin Stjerna

Tusen tack Felicia för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tid att svara. Hoppas att du skall trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet när det snart blir dags 😊 Stor kram till dig!

Ulrika L
Trosa Centralt

Karin var både kunnig, snabb och trevlig. Bra tempo då vår affär utvecklades fort och behövde ett snabbt agerande.Vi är mycket nöjda.

Svar från Karin Stjerna

Tack snälla ni för ett superfint omdöme!🙏 Såå kul att vi fick till det så snabbt och smidigt med kort varsel😅 Tråkigt att ni lämnar fina Trosa men är övertygad om att ni kommer att få det toppen i er nya bostad men den utsikten. Allt gott till er.

Magnus L
Trosa Centralt

Karin var både kunnig, snabb och trevlig! Bra tempo då vår affär utvecklades fort och behövde ett snabbt agerande. Vi är mycket nöjda

Jakob A
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Stjerna en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Tofsö

Jöttebra bemötande från första till sista stund.

Svar från Karin Stjerna

Stort tack Jakob för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tid att svara. Härligt att allt gick så smidigt och att vi fick till en bra affär. Hoppas nu som sagts tidigare att ni hittar en ny toppenbostad till hela familjen. Allt gott!

Berit B
Vagnhärad

Mycket kunnig och trevlig. Tillmötesgående, hade ordnat med alla papper till mötet. Allt var klart och tydligt. Hon ringde säljaren direkt vid vår första kontakt och ordnade upp så att vi kunde få köpa lägenheten.

Svar från Karin Stjerna

Tack Berit för ett mycket fint omdöme. Så himla bra att vi fick kontakt i rätt tid och att det löste sig så bra med lägenheten. Håller tummar och tår att er försäljning nu går smidigt och ser fram emot att träffas igen i januari. Hoppas att ni skall trivas riktigt bra i Vagnhärad när det blir dags 😊

Christina H
Vagnhärad

Tålmodig och höll kontakten med oss för att berätta läget. Trevlig , lättsam och väl påläst

Svar från Karin Stjerna

Stort tack Christina för ett mycket trevligt omdöme samt för att du tagit dig tid att svara. Så skönt att vi fick till er försäljning till slut, om en på ett lite udda sätt 😊 Allt gott till er

Patrik L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Stjerna en del av Fastighetsbyrån Trosa

Karin är en förstående mäklare! Vilket vi uppskattade väldigt mycket! Hon är dessutom väldigt trevlig!

Svar från Karin Stjerna

Stort tack Patrik för ett superfint omdöme. Såå kul att allt gick bra till slut. Hoppas nu att ni skall trivas riktigt bra i Trosa när det blir dags.

Maria M
Trosa

Fint bemötande av mäklaren! Rekommenderar varmt!

Svar från Karin Stjerna

Tack snälla du för ett fint omdöme och för att du tagit dig tid att svara 😊