Alla kategorier Mäklare Södermanland Trosa Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Trosa

Fastighetsbyrån Trosa

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Trosa? Eller kanske börjar din nuvarande bostad kännas lite trång? Vi garanterar dig en trygg och väl genomförd bostadsaffär i Trosa genom vårt banknära samarbete, våra många år av erfarenhet och vår kunskap om området och bostadsmarknaden.

Låt oss vara din partner i fastighetsaffären, vi svarar gärna på frågor och finns som stöd genom hela processen - oavsett om du vill köpa eller sälja. Kom förbi vårt kontor och berätta om dina bostadsdrömmar så kan vi ta reda på hur vi kan hjälpa just dig.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Trosa!

Läs vad 491 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trosa

• 2019-07-15

Patrik K skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAA Läs mer
  • 2019-07-15

Tomas H skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, han levde upp till förväntningarna.
    Kunde kännas lite frånvarande ibland.
    Men sett över hela affären så har det fungerat bra! Läs mer
  • 2019-07-14

Janos Z skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    sålt en villa

mycket bra, hjälpsam

hon har gjort sitt bästa vi är mycket nöjda

Carina är mycket proffsig Läs mer
    2019-07-15 Carina A svarar Janos Z
    Tack snälla du, roligt att få hjälpa er. Skönt att det löste sig med ett fint boende för er i Trosa.
    Njut av sommaren i er fina trädgård!
  • 2019-07-13

Lilly G skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    En grym mäklare som alltid är behjälplig Läs mer
    2019-07-15 Carina A svarar Lilly G
    Tack Lilly! Önskar er allt gott i ert nya boende. Ha det fint i sommar!
  • 2019-07-12

Simon M skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har gjort en strålande jobb! Rekommenderar varmt Carina! Läs mer
    2019-07-15 Carina A svarar Simon M
    Tack så mycket! Välkomna till Trosa kommun och hoppas att ni kommer att trivas hela lilla familjen.
    Ha en skön första sommar i huset!
  • Andreas R

2019-07-05

Andreas R skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Det var fjärde gången som jag försökte sälja mitt hus och hon löste det på några veckor. Blev jättebra och snabbt bemött vid varje tillfälle då jag hade nån fråga eller skulle återkoppla något. Läs mer
    2019-07-08 Carina A svarar Andreas R
    Stort tack, Andreas! Ha en skön och rolig sommar och lycka till på er dag. Vi ses efter sommaren!
  • 2019-07-04

Marika H skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har köpt hus för första gången och fick fantastisk hjälp av mäklaren +++ Läs mer
    2019-07-04 Carina A svarar Marika H
    Tack Marika! Jättekul att det blev ni och är säker på att ni kommer trivas alldeles utmärkt i huset.
    Önskar er en skön sommar!
  • 2019-07-02

Kristina K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket nöjd, bra bemötande och förklaringar. Köpte radhus. Mycket information om området. Läs mer
  • 2019-07-02

Nikolaos R skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Radhus, mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Hans F

2019-07-02

Hans F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har slåt vårat hus Läs mer
  • 2019-06-25

Patrik K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    ................................................................................................................................................................................................................... Läs mer
  • Camilla F

2019-06-24

Camilla F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi sålde vårt kedjehus med hjälp av Annelie Tapper och är mycket nöjda med henne som mäklare. Trots våra många frågor möttes vi hela tiden av tålmodiga svar och en önskan från Annelie att vi skulle ha de svar vi behövde för att känna oss trygga hela vägen tills affären var avslutad. Annelies uppdateringar om var i processen vi befann oss och vad vi kunde förvänta oss eller vad som förväntades av oss gjorde att vi hela tiden kände oss inblandade och hade koll. Den erfarenhet Annelie har samlat på sig under sina många år som mäklare spiller över till oss kunder i form av professionalitet och trygghet. Läs mer
  • 2019-06-19

Irene K skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt ett litet sommarhus som jag bott permanent i.
    Carina är trevlig o en god lyssnare som har hjälpt mig att sälja mitt lilla hus.
    Hon har på alla sätt ställt upp o levde till fullo upp till mina förväntningar.
    Eftersom jag trodde att det skulle bli svårt att sälja men Carina har peppat mig o sagt att rätt person kommer.
    Och det gjorde det fortare än förväntat. Läs mer
    2019-07-04 Carina A svarar Irene K
    Tack Irene, skönt och roligt när det känns så. Lycka till nu och ha en skön sommar.
    Vi ses snart!
  • 2019-06-17

Fransisca S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Anneli är ödmjuk, sakkunnig, trygg och proffsig mäklare. Hon tar reda på svar om allt man vill veta angående köp samt försäljning. Rekommenderar henne varmt för trygga köp och försäljning. Läs mer

Roger J skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Hon lyssnar
    Ej påträngande
    Sympatisk
    Systematisk och noggrann

köpt en lägenhet i Trosa
    Det blir förmodligen fler affärer med Carina i framtiden Läs mer
    2019-06-13 Carina A svarar Roger J
    Tusen tack Roger! Det blir toppen med den lägenheten.
    Ha en fortsatt fin sommar!

June J skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte en bostadsrätt till vår dotter av Carina. Allt gick väldigt smidigt och vi blev trevligt bemötta. Jag upplevde att Carina var väldigt noggrann och vi fick information om allt vi behövde veta. Carina gjorde ett gott intryck och vi fick ett snabbt och vänligt bemötande. Läs mer
    2019-06-13 Carina A svarar June J
    Tack så mycket! Hoppas de kommer trivas i den fina lägenheten.
    Må gott och ha en fin sommar!

Jan B skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt parhus Öbolandet Trosa. Har haft mest kontakt med Josef. Hans uppgift var inte mäklare utan representant på platsen. Han har varit fantastiskt duktig.och agerat mycket proffesionellt . Är helnöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2019-06-11

Narine H skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt en villa. Mäklaren har gett ett ärligt intryck. Hon verkar bry sig på riktigt. Proffsig. Läs mer
    2019-06-12 Carina A svarar Narine H
    Tusen tack Narine! Lycka till med nytt boende så småningom.
    Önskar er en fin sommar!
  • 2019-06-09

Peter F skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Var inte så inblandad som man hade förväntat sig. Mesta kontakten hade vi med Borohus istället.
    Mäklaren kunde inte svara på några svar alls, hon hänvisade till Borohus. Läs mer
  • 2019-06-07

Lena H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt villa.Fantastiskt bra.Hade hoppats att vi fick sålt snabbare och mer betalt men det är inget Annelie kan rå för. Konjunkturen är ju som den är.Vi är väldigt nöjda med Annelie.Hon har ställt upp med allt vi har velat.Kan verkligen rekommendera henne. Med vänlig hälsning Lena och Ragnar Henriksson. Läs mer
  • 2019-06-05

Mikael C skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt Komötet Svartbäck

Mkt bra bemötande genom hela processen.

Mkt tillgänglig trots helg när bud och frågor fanns.

Kan varmt rekomendera Carina! Läs mer
    2019-06-12 Carina A svarar Mikael C
    Tack så mycket, Mikael. Lycka till med Svartbäck och jag är säker på att ni kommer att stormtrivas!
    Önskar er en fin sommar!
  • 2019-05-31

Marcus N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Otroligt proffsig på alla sätt, en WOW-mäklare...! Läs mer
    2019-06-10 Annelie T svarar Marcus N
    Tack Marcus för dina fina rekommendationer. Hoppas allt gått bra med flytten och att ni börjat boa in er.
    Önskar er en riktigt härlig sommar och varmt välkomna till Trosa.
  • 2019-05-22

Joakim S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpare av fritidshus. Bara bra bemötande och kändes tryggt genom hela processen. Läs mer
    2019-06-10 Annelie T svarar Joakim S
    Tusen tack Joakim. Hoppas ni hunnit njuta lite såhär inledningsvis av sommaren. Önskar er allt gott och många fina år på fina Tofsö.
  • Jerry H

2019-05-18

Jerry H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Bästa! 10/10 Personlig service och alltid där för att svara på frågor. Läs mer
    2019-06-10 Annelie T svarar Jerry H
    Tack Jerry för ett bra samarbete och för ert förtroende att få hjälpa till med er försäljning.
    Önskar er en härlig sommar.
  • 2019-05-15

Sandra G skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Alltid trevlig och hjälpsam! Svarade snabbt när man hörde av sig om man hade frågor. Alltid nöjd med farlighetsbyrån! Man känner sig aldrig lurad utan alla är personliga men professionella! Vilket var precis så vi kände med Annelie. Läs mer
    2019-06-10 Annelie T svarar Sandra G
    Tack Sandra och varmt välkomna till Trosa och Lagnö. Önskar er all lycka till och hoppas ni trivs med både hus och område.
  • 2019-05-13

Magnus L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte ett radhus av Annelie. Gick snabbt och smärtfritt, väldigt smidig affär.

Använde sedan Annelie för att sälja våran bostadsrätt. Hon bistod med otrolig service och ständig återkoppling då försäljningen drog ut lite på tiden. Hon ringde ca en gang I veckan för att stämma av var vi stod och hur hon tänkte. Läs mer
    2019-06-10 Annelie T svarar Magnus L
    Tusen tack Magnus för ert förtroende att få hjälpa till med er försäljning. Lite trögt som sagt, men till slut blev det som det skulle.
    Önskar er all lycka till med ert nya boende och en härlig sommar.
  • 2019-05-12

Antonia S skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jättebra och trevlig mäklare.
    Hjälpsam i alla lägen oavsett!
    Rekommenderar honom starkt Läs mer
  • Clas-Göran Ö

2019-05-08

Clas-Göran Ö skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vid vår kontakt med fastighetsbyrån för försäljning av en tomt blev vi trevligt mottagna samt snabbt framtagning av alla uppgifter som behövs, försäljningen gick på 14 dagar så var allt klart pris enligt önskemål fast mycke vill alltid ha mer men vi är nöjda bra jobbat. Läs mer
  • 2019-05-08

Anette J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie har varit fantastisk under hela processen med försäljningen av mitt hus. Otroligt kunnig, engagerad och tillmötesgående. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Anette Läs mer
  • Lena F

2019-05-08

Lena F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Anneli Tapper är en fantastiskt duktig mäklare! Driftig, trevlig, och superkunnig! Hon har allt! Anneli och varit vår mäklare vid två tillfällen och vi är så nöjda! Läs mer
  • 2019-05-07

Anders B skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Duktig, seriös, alltid glad o tillmötesgående. Läs mer
    2019-06-12 Carina A svarar Anders B
    Tusen tack och tack själva! Ni har varit underbara att samarbeta med och visningarna har varit ren harmoni på ert fina ställe. Lycka till nu och ha en fin sommar!
  • 2019-04-22

Chasmin L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Såld ett radhus på 104 kvadrat och vi kontaktade själva Anneli efter att hon sålt ett radhus i närheten av oss. Hela affären gick snabbt och väldigt enkelt för oss. Anneli höll alltid bra kontakt med oss genom hela affären vilket var väldigt uppskatt av oss Läs mer
  • 2019-04-20

Emma L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har sålt vår bostad och är otroligt nöjda med allt som Annelie har gjort för oss och vår försäljning. Hon är en klippa och vi är så tacksamma över att ha haft henne som mäklare. Alltid ett trevligt bemötande och eftersom hon är en så skicklig och kunnig mäklare har allt gått väldigt smidigt. Vi är mer än nöjda! Tack Annelie! Läs mer
  • 2019-04-20

Rolf G skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Helpful, friendly and efficient – the house was sold before even going on market! A pleasant experience - would recommend Sebastian Rosenberg. Läs mer
  • 2019-04-19

Marianne F skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Han var den bästa mäklare jag haft Läs mer
  • 2019-04-10

Lisa J skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sebastian. Proffsig, behjälplig och lyhörd. Mycket nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • 2019-04-09

Anders E skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Fungerade helt enligt önskemål. Läs mer
  • 2019-04-03

Sanna R skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt ett radhus.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemött under hela arbetet med försäljningen
    Väldigt lätt att få svar på allt Läs mer
  • Sven-Olof Magnus B

2019-03-25

Sven-Olof Magnus B skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt. Mycket väl bemött av Sebastian Rosenberg. Proffisionell och tydlig.
    Toppen mäklare. Läs mer
  • 2019-03-25

Agneta P skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har sålt ett fridiidshus, Annelie är en kunnig och engagerad mäklare ock lyhörd och lyssnat på våra önskningar. Vi är mycket nöjda med henne.
    Vänliga hälsn. Agneta å Bernr Läs mer
  • 2019-03-25

Pernilla S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har sålt bostad och är nöjda med mäklaren:) Läs mer
  • 2019-03-23

Ulf a skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har mycket bra kunskap och överblick över fastighetsmarknaden i Trosa. Dessutom allmänt trevlig och förtroendeingivande. Lyckades trots rådande finansieringsproblem få ut ett acceptabelt pris på vårt hus. Läs mer
  • 2019-03-22

Britt-Marie A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevligt bemötande.Alltid glad. Läs mer
  • 2019-03-20

Vivi-Anne S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Anneli Tapper är den mest kvalificerade mäklare man kan tänka sig. Pedagogisk, pålitlig, alltid vänlig och hjälpsam, samt med sitt personliga bemötande och enastående förmåga att leda oss igenom försäljningen av vårt hus, har vi kunnat känna oss trygga under hela tiden. Läs mer
  • 2019-03-20

Carina L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har sålt min äldre villa och jag har blivit väl av min mäklare Annelie Tapper som har hållit mig uppdaterad vart eftersom det hände något.
    Jag tycker att mäklare uppfyllde alla mina förväntningar. Läs mer
  • Annette B

2019-03-18

Annette B skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har köpt en villa, bemötandet har varit engagerande och proffsigt. Läs mer
  • 2019-03-16

Åke H skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt min villa via Carina Andersson på fastighets byrån i Trosa. Det har vart smidigt och fungerat mkt bra. Läs mer
    Carina A gillar detta
  • 2019-03-15

Johanna H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie är kunnig och trevlig. Har både köpt och sålt med henne och allt har skett på ett professionellt sätt. Hon levde upp till de förväntningar vi hade och var alltid positiv även när det gick trögt.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-03-09

Per F skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt bostad i en vikande marknad. Gott tålamod hos Carina 😊 Läs mer
    Carina A gillar detta
  • 2019-03-04

Torgny N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har sålt min fastighet.
    Hon har varit mycket hjälpsam och förklarat allt som jag har frågat om. Hon levde upp till 100% på alla frågor jag hade om husförsäljningen.
    Jag hade inte träffat Annelie tidigare så det var en upplevelse hon var snygg och proper samt ett förtroendegivande sett.
    MVH
    Torgny Nilsson Läs mer