Alla kategorier Mäklare Södermanland Trosa Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Trosa

Fastighetsbyrån Trosa

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Trosa? Eller kanske börjar din nuvarande bostad kännas lite trång? Vi garanterar dig en trygg och väl genomförd bostadsaffär i Trosa genom vårt banknära samarbete, våra många år av erfarenhet och vår kunskap om området och bostadsmarknaden.

Låt oss vara din partner i fastighetsaffären, vi svarar gärna på frågor och finns som stöd genom hela processen - oavsett om du vill köpa eller sälja. Kom förbi vårt kontor och berätta om dina bostadsdrömmar så kan vi ta reda på hur vi kan hjälpa just dig.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Trosa!

Läs vad 437 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trosa

• 2019-02-22

Niklas N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt villa med hjälp Annelie. Superduktig och vi kan inte vara mer nöjda. Kan verkligen rekommendera henne både vid köp och försäljning. Sköter hela proceduren väldigt professionellt. Läs mer
  • 2019-02-22

Lena A skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålde villa.
    Seriöst, engagerat och professionellt bemötande. Väl insatt i bostadsområdets förutsättningar. Lätt att samarbeta med.
    Bra hjälp med blanketter till deklarationen.
    Lätt att få telefonkontakt med.
    Positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-02-21

Anna-Lena L skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Carina Andersson har jag haft kontakt med vid både försäljning och köp av lägenhet.
    Hon är kunnig, trevlig och professionell.
    Hon har levt upp till mina förväntningar och jag kommer anlita henne igen om det blir aktuellt med nytt boende i framtiden. Läs mer
  • Pär S

2019-02-21

Pär S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag sålde en bostadsrätt i Trosa på ca 125 m2 under den nu allt svårare marknadssituationen som säljaren. Annelie lyckades trots detta sälja lägenheten till det pris jag förväntade mig. Hela processen sköttes mycket proffsigt och jag kände ett stort lugn med att Annelie och teamet på Fastighetsbyråna tog hand om allt. Detta gjordes på absolut bästa och för mig bekvämaste sätt. Jag är mycket nöjd och kommer anlita Annelie igen om det för mig blir fler tillfällen till försäljning. Läs mer

Patrick F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har sålt en villa ute på landet. Annelie har varit inlyssnande och gjort försäljningen smidig för oss. Annelie förklarade marknaden för oss på ett bra sätt och vad vi kunde förvänta oss. Hon har hela tiden hålla oss informerade på ett bra sätt. Det visade sig att det Annelie beskrev av bostadsmarknaden och vad vi kunde förvänta oss stämde mycket bra. Läs mer

Cecilia A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt villa i Trosa på 172 kvadratmeter.
    Väldigt professionellt bemötande av Anneli.
    Hade förväntningar att få huset sålt, men hade aldrig trott att det skulle gå så smidigt och smärtfritt. Det tack vare Anneli, som dessutom är otroligt sympatisk och trevlig! Läs mer

Gunnar W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte en villa och allt har skötts på ett professionellt och trevligt sätt, så vi är mycket nöjda med hantering och bemötande. Läs mer
  • 2019-02-20

Anne-Charlotte Elisabet B skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har sålt en tomt. Sebastian är lätt tillgänglig. Svarar alltid snabbt när man sökt honom. Varit behjälplig med allt jag behövt hjälp med. Med vänlig hälsning, Ann-Charlotte Läs mer

Ann-Kathrine S skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Min erfarenhet av Carina att hon är vänlig, lugn och personlig. Man kan fråga henne om det är något som är oklart. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer

Lars H skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sebastian har med en stor professionalism sålt vår fastighet i Hölö. Raka tydliga besked snabb hantering och man kände sig trygg. Läs mer

Anders B skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag tycker att Carina skötte sig föredömligt vid försäljningen av mitt radhus.Lätt att prata med samt tydlig, svarar snabbt på mail.Inga krusiduller,serviceminded. Läs mer

Anita T skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt lägenhet, Carina är bra mäklare känns så personlig och allt gick fort 😍👍 Läs mer

Istilah M skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt ett radhus mäklaren var jätte bra att ha och göra med kan rekomendera varmt Läs mer

Anders E skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt bostadsrätt utan problem och blivit professionellt och samt trevligt bemött. Läs mer
  • 2019-02-16

Eddy N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt lägenhet i Trosa. Vi fick bra information oxh den hjälp vi behövde. Ordnade extra visning bara för oss. Trevligt och personligt bemötande. En engagerad mäklare. Läs mer
    2019-02-20 Annelie T svarar Eddy N
    TACK Eddy för dina rader och fina omdöme. Önskar er all lycka till med er fina bostad och varmt välkomna till Trosa.
    Med vänlig hälsning Annelie
  • 2019-02-06

Christine A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har köpt lägenhet i brf fiskpigan.
    Annelie har varit helt suverän på alla sätt, hon har alltid funnits till hands vid frågeställningar, tillmötesgående, och otroligt trevlig som person att ha att göra med som köpare!
    Jag kan bara ge henne allra bästa betyg som mäklare!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2019-02-12 Annelie T svarar Christine A
    Tack Christine för dina fina ord. Önskar dig varmt välkommen till Trosa och hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet. Med vänlig hälsning Annelie
  • 2018-12-17

Arne L skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Den har varit mycket bra de har varit lätt att få kontakt med alltid hjälpsam och närvarande Läs mer
  • 2018-12-16

Karin J skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt ett fritidshus. Otroligt tillmötesgående och hjälpsam mäklare, vi är så nöjda med hela processen. Smidigt! Läs mer
  • 2018-12-11

Gunder S skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt en villa
    Perfekt behandlad Läs mer
  • 2018-12-09

Lars Erik J skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Försäljning av vårt fritidshus
    En perfekt mäklare på alla sätt och vis.
    Priset vi fick var tyvärr en besvikelse både för oss och mäklaren
    Vi hade inte kunnat få en bättre mäklare har hjälpt oss på bästa sätt med allt som gäller försäljningen och allt vad detta innebär..
    STORT TACK Carina.

Mvh Lars-Eric och Rigmor Läs mer
  • 2018-12-07

Robin L skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket varm och trevlig mäklare. Alltid ett härligt och glatt bemötande.
    Carina hjälpte oss både att köpa och sälja vårat nuvarande hus i Vagnhärad och vi skulle absolut vända oss till Carina igen.

Då vi är nya i bostadsbranschen så visste inte vi vad vi skulle kunna förvänta oss men jag är glatt överraskad över hur det hela gick till.

Alla tummar upp och vi rekommenderar alla att vända sig till Carina.

Mvh Robin & Cassie Lundqvist Läs mer
  • Nataliya R

2018-12-05

Nataliya R skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Professionell, lyhörd, diplomatisk, ansvarsfull. Läs mer
  • 2018-11-26

Robin N skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    En snabb och smidig affär av ett radhus.
    Carina va tillgänglig och gav utmärkt information längs hela köpe processen.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Pär S

2018-11-21

Pär S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag är mycket glad över mitt val av mäklare i en marknad som senaste tiden varit "trög" och svårare än normalt. Annelie gjorde verkligen allt för att lyckas med uppdraget att sälja vår bostadsrätt vilket ju också ledde till en affär vi är nöjda med. Annelie guidade oss genom hela processen och gav råd och tips kring i stort sett allt. I tillägg är Annelie alltid snabb i kommunikationen, man behöver inte vänta för att få svar på frågor och funderingar. Jag rekommenderar Annelie varmt! Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Pär S
    Tusen TACK Per för den fina rekommendationen. Önskar dig allt gott och en fortsatt fin december. Mvh Annelie

Björn A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie överträffade våra förväntningar, kändes väldigt tryggt att ha henne aom mäklare. Skulle välja henne igen!!! Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Björn A
    Tack Björn för din fina rekommendation. Hoppas att du trivs i ditt nya boende och att du får en härlig jul och ett Gott Nytt År. Mvh Annelie

Annely T skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    En riktigt bra mäklare och en mycket bra kontakt som stöttar även i frågor som rör Trosa Kommun övergripande/kontakter mm. Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Annely T
    Tusen TACK Annely. Hoppas ni kommer trivas i området och att renovering och ombyggnation går enligt plan. Önskar er ett gott slut på detta år och ett riktigt bra 2019.
    Mvh Annelie

Anders S skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Bra återkoppling löpande och transparent process. Läs mer

Ewa A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie har hjälpt oss sälja vårt hus. Vi prövade att sälja vårt hus i ett halvår med en annan mäklarfirman utan resultat. Vi blev tipsade om Annelie och på 3 veckor var huset sålt. Vi upplevde henne som oerhört proffsig, engagerad och väldigt kunnig. Världsklass helt enkelt! Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-12-03 Annelie T svarar Ewa A
    Tusen tusen TACK Ewa för fina rekommendationer och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Ett fantastiskt hus som ni nu får "lämna över" till nästa ägare. Önskar er all lycka till med ert nya boende.
    Mvh Annelie

Ann J skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Fastighetsbyrån i Trosa, mäklaren Annelie Tapper har med sina kunskaper uppfyllt sitt uppdrag galant.
    Vi är mycket nöjda med hur husaffären genomfördes. Läs mer
  • 2018-11-18

Hentry L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie är bra mäklare jag köpte huset av henne sen sålde hon huset till mej det gick smidigt Läs mer
    2018-11-19 Annelie T svarar Hentry L
    Tack Hentry för att jag fått vara er behjälplig. Hoppas nu ni alla kommer trivas i ert nya boende. Med vänlig hälsning Annelie
  • 2018-11-10

Peter N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt en sjöfastighet i Trosa.
    Allt har fungerat super bra.
    Kunde inte haft en bättre mäklare Läs mer
    2018-11-19 Annelie T svarar Peter N
    Tusen TACK Peter för er fina rekommendation. Hoppas ni får njuta av ert fina läge i många år framöver. Önskar er allt gott. Med vänlig hälsning Annelie
  • 2018-11-10

Heimo D skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    hon är sak kunnig ,som kan sin sak som mäklare,och en rar tjej Läs mer
  • 2018-11-08

Emelie Z skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte en lägenhet, jag vart väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2018-11-08

Tove C skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Bra att ha kontakt med. Väldigt trevlig, kunnig och påläst! Läs mer
  • 2018-10-22

Jessica W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevlig och lätt att komma i kontakt med, svarade gärna på frågor och förmedlade information på ett tydlig och snabbt sätt. I efterhand ser vi att det finns en del information vi hade velat få kring själva huset och närområdet, men överlag är vi mycket nöjda och rekommenderar Anneli. Läs mer
    2018-11-19 Annelie T svarar Jessica W
    Hej Jessica. Tack för fint omdöme. Hoppas ni trivs i Trosa och att renoveringen går som ni önskar. Ledsen om ni saknat viss information. Ska försöka vara mer lyhörd framåt och stämma av att "man" som köpare får den info som eftersöks. Dock väldigt olika från familj till familj, men säkert något som kan förbättras generellt. Önskar er all lycka till framåt. Med vänlig hälsning Annelie
  • 2018-10-10

Kristoffer W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket trevligt och bra bemötande! Läs mer
  • Lena K

2018-09-30

Lena K skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt en trea I Trosa. Svårt att sälja överlag i området under året så tog lång tid innan en seriös köpare hörde av sig. Men med facit i handen blev tiden perfekt för försäljningen. Sebastian gjorde ett toppenjobb, plus i kanten för ett lättillgängligt kontor. Läs mer
  • 2018-09-21

Lena J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    jag köpte en bostadsrätt för första gången och annelie gör verkligen ett toppenjobb, allt från första kontakt till slutlig affär. hon är kundfokuserad, engagerad, intresserad av behov osv. jag kände mig omhändertagen och jag tror verkligen att annelie ärligt är mån om att varje affr känns rätt bade för köpare och säljare. hon inger en trygghet som gör att hon får respect och förtroende. Läs mer
  • Lena A

2018-09-19

Lena A skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt en villa.
    Allt fungerade problemfritt. Läs mer
  • 2018-09-18

Karin L skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte fritidshus via Sebastian. Han var lugn och saklig och återkom alltid när man sökte honom på telefon eller mail. Ingav förtroende! Läs mer

Sofie N skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Bostadsrätt
    Bra bemött
    Snabb återkoppling Läs mer
  • 2018-09-17

Sonds Jorjis Fatohi F skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Det var jätte bra och vi är nöjda tack så mycket. Läs mer

Nina K skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt parhus, trevligt, tydlig, tryggt och trevligt. Läs mer

Lina L skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket trevlig, bra bemötande och proffsig process. Läs mer
  • Sabina J

2018-09-16

Sabina J skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Lättsam och bra i dialog samt återkopplar när han ska etc,trovärdig. Han har sålt 2 hus åt mig nu. Läs mer
  • 2018-09-16

Sune L skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi sålde ett fritidshus i Nyköpings kommun som vi bott åretrunt i 14 år. Sebastian på Fastighetsbyrån fick uppdraget att sälja det för att dom finns i anslutning till vår bank. Vi är väldigt nöjda med försäljningen, mycket bra och snabb service och inget rusch och stress, snygga manualer med bilder och protokoll. Känns bara väldigt tryggt. Sebastian har vi redan rekommenderat till bekanta som har till salu i Vagnhärad. Läs mer
  • 2018-09-14

Tobias A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie Tapper sålde vårt fina hus i Trosa.
    Hon mötte oss med ödmjukhet och på ett proffsigt sätt.
    Hon är glad och positiv.
    Hon är engagerad, nogrann och har ett stort hjärta.
    Hon ser möjligheter i stället för problem.
    Jag kommer absolut att sälja eller köpa av henne igen.
    /Tobias Läs mer

Förväntningarna föll väl ut
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån Trosa Läs mer
    2018-09-14 Representant för Fastighetsbyrån svarar Peter E
    Hej Peter,
    Vad roligt att höra att du är nöjd!
    Tack för din rekommendation och trevlig helg!
  • 2018-06-28

Ann-Sofie S skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Vi både köpt och sålt av två olika mäklare men båda har varit på tå och gett snabba svar. Läs mer
    2018-06-28 Representant för Fastighetsbyrån svarar Ann-Sofie S
    Hej Ann-Sofie,
    Vad roligt att höra! Tack för din rekommendation.
    Trevlig sommar!
  • 2018-06-12

Tiina T skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Ärlig, glad och väldigt trevlig mäklare! Jag är mer än nöjd och glad över att ha fått just Carina som min mäklare. Läs mer

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa