Fastighetsbyrån Trosa

Fastighetsbyrån Trosa

Funderar du på att flytta hit till Trosa? Eller kanske börjar din nuvarande bostad kännas lite trång? Vi garanterar dig en trygg och väl genomförd bostadsaffär i Trosa genom vårt banknära samarbete, våra många år av erfarenhet och vår kunskap om området och bostadsmarknaden.

Låt oss vara din partner i fastighetsaffären, vi svarar gärna på frågor och finns som stöd genom hela processen - oavsett om du vill köpa eller sälja. Kom förbi vårt kontor och berätta om dina bostadsdrömmar så kan vi ta reda på hur vi kan hjälpa just dig.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Trosa!

Läs vad 680 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trosa 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-06-14
    Super bra bemötande, trevligt, kunnig och har massa tålamod. Är så nöjd med henne
    2021-06-14
    Mycket professionellt bemötande där Annelie hjälpte oss till en affär som överträffade förväntningarna.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-06-14
    Trevlig, lätt att ha att göra med, återkopplade snabbt på våra frågor och funderingar.
    2021-06-13
    Annelie har ett fint bemötande, lugn, proffsig och känns erfaren och trygg.
    Hon levde helt upp till de förväntningar jag hade och var mycket engagerad och hade koll på allt om husköpet. Samt mycket trevlig och förtroendeingivande.
    Kan varmt rekommendera Annelie Tapper som mäklare.
  • Johanna V
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-06-13
    Bästa mäklaren jag har träffat! Henne kommer jag alltid använda mig av i framtiden
    2021-06-11
    Proffsig och trevligt bemötande. Fanns till hjälp vid frågor och funderingar. Väldigt nöjda med vår upplevelse.
    2021-06-11
    Bemött på allra bästa sätt. Proffsigt rakt igenom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-06-11
    Mycket bra, trevlig, snäll, informerar bra, hjälpsam o nåbar, bra lyssnare.
    2021-06-11
    Proffsig, vänlig och alltid tillgänglig.
    Har både köpt och sålt via Annelie så jag kan starkt rekommendera henne
  • köpte en tomt med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-06-10
    Bra bemöttande. Bra uppdatering om läget
    2021-06-10
    Trevlig och kan sitt jobb. Har ett bemötande till mig som kund som känns bra
    Trevlig och informativ.
    Proffsigt bemötande
    2021-06-09
    Köpt nyproduktion. Jättenöjd med allt! Smidigt att skriva kontrakt digitalt osv.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-06-09
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Alicia. Hon är otroligt proffsig och ser till att alla parter inblandade känner sig trygga. Vi är super nöjda med Alicia!
    2021-06-08
    1. Jag och min sambo har köpt en villa.
    2.Jättebra, har mycket bra koll på alla papper och vem som skall ha det och det osv...
    3. Ja
    4. Mycket bra.
    2021-06-07
    En bra början men ett dåligt slut!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-06-07
    Sålt vår lilla bostad och blev mycket bra bemött av Alicia. Hade lite högre förväntningar på att det skulle bli budgivning men inget jag tror mäklaren kunde påverka.

Mycket nöjd med vår mäklare.
    2021-06-07
    Fantastiskt trevligt och seriöst bemötande. Väldigt förtroendeingivande intryck.
  • Emil C
    köpte sitt hus med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-06-04
    Köpt hus genom Anneli Tapper som förmedlade huset. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och service och kommer anlita Anneli den dagen vi ska sälja.
    2021-05-26
    Jenny was very helpful and very efficient.
    2021-05-25
    Jsag har köpt Adventvägen 2 i Vagnhärad. Alicia har varit bra att ha och att göra med, alltid vänlig och snabb att svara på frågor om både fastigheten och hela köpprocessen.
    Jag är helnöjd med Alicia och ger henne högsta möjliga betyg.
    2021-05-25
    I would say it is because of Jenny I bought the apartment. She was explaining me the process in a simple way and she was available when I needed. I called her just to ask about the visiting the apartment and but on that day itself I reserved the apartment.
    I personally she is open and trustworthy. She is a real asset for your company.
    2021-05-24
    Vi har köpt Adventvägen 2. Vi tycker Alicia är transparent, hjälpsam , ordning reda och professionell.
    2021-05-19
    Annelie inger förtroende. Hon var mycket påläst på objektet och hon tog sig alltid tid att på ett mycket lugnt och metodiskt sätt gå igenom hela köpprocessen inklusive säljare resp köpares ansvar. Jag uppskattar att kontraktet gick igenom väldigt noga och att Annelie förklarade innebörden av varje paragraf. Kan varmt rekommendera Anneile!
    2021-05-19
    Has been incredibly helpful in purchasing our first property. We weren't sure what to expect but he has ensured all our questions were answered and that we weren't left in the dark as inexperienced buyers.
    2021-05-18
    Vi köpte en fristående villa i Trosa. Vår första kontakt med Annelie var när ”vårt” hus var listat som kommande, Annelie gav oss genast relevant information och höll oss fortlöpande uppdaterade via mail och telefon. I allt har Annelie varit professionell och tillgänglig.
    • Trosa Gisekvarn
    2021-05-12
    Sålt fritidshus, Kvannestigen 9 i Gisekvarn. Bemött av Annelie på bästa möjliga sätt. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Kunnig, rationell och med ett trevligt bemötande.
    2021-05-12
    Helt fantastiskt har Anneli varit från första visningen till köpet! Så kunnig duktig trevlig och professionell! Stort tack till henne
    • Trosa Åda
    2021-05-12
    Alicia har hjälpt oss med ett köp av mellanboende.
    Hon är duktig, seriös och är mycket serviceinriktad. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare .
  • sålde en tomt med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-05-10
    Kan varmt rekommendera Sebastian Rosenberg som genom hela processen varit lätt att nå samt ständigt hållit en uppdaterad oavsett om han hade bra eller dåliga nyheter, något jag uppskattade.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-05-03
    Riktigt bra och trevlig mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-05-03
    Hon är lyhörd och saklig, snabb och effektiv.
    Har haft nöjet att samarbeta med henne tidigare och samma goda arbete.
    • Trosa Åda Backar
    2021-05-03
    Lugn och trygg. Kunnig på sin sak.
    2021-04-13
    Vi har sålt vår lägenhet vid Trosaån. Alicia är kompetent och mycket duktig. Dessutom snabb med återkoppling vilket vi uppskattade
  • sålde en tomt med hjälp av Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • Tystberga Kvegerö
    2021-04-09
    Periodvis svårt få återkoppling.
    Dålig anslutning på visning då denna låg fred EM
    Nu är affären slutförd, som pågått i 10 månader
    Skönt med avslut så just nu är vi nöjda
    2021-04-09
    Alicia är genomgående professionell i sitt sätt mot oss som kund.
    Jag uppskattar att hon har initiativet och att man inte behöver ”stöta på”
    Helnöjda!!!
    2021-04-04
    Våra förväntningar på försäljning, bemötande, proffsighet har mötts högts över förväntan. Vi kan med denna erfarenhet ge Annelie det högsta betyget som går att ge!
    Ann-Sofie och Anders
  • sålde sitt hus med hjälp av Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • Gnesta
    2021-04-04
    Alicia Chalkias har sålt mitt fritidshus i Sörmland snabbt och på bästa tänkbara sätt. Hon är lågmäld, social, kunnig och påläst. Ger sig inte innan hon hittat all information och är lätt att nå. Återkopplar alltid snabbt. Kunde inte vara mer nöjd med kontakten under vägen och med slutresultatet. Kommer söka upp henne var hon är, om jag ska sälja någon fastighet igen. Önskar henne all lycka både privat och i arbetslivet.
    2021-04-03
    Villa i Trosa.
    Vi har även tidigare anlitar Annelie, det var ingen tvekan om att välja någon annan för att sälja vårat hus.
    Annelie är profesionell i sitt agerande, vi är nöjda från start till slut.
    2021-04-01
    Annelie är trevlig och professionell. Mycket nöjd med hur försäljningen genomfördes. Rekommenderas starkt!
    2021-03-28
    Om ni letar efter en mäklare i Trosa kommun, kan vi verkligen rekommendera Annelie Tapper. Vi har under dagarna sålt vår enplansvilla i Vagnhärad och hela processen har gått alldeles fantastiskt - en mer trygg, tydlig och sympatiskt mäklare får man leta efter.
    Vi har under hela processen känt oss väl bemötta och tydligt fått veta vad som ska ske. Alltid glad o vänlig och återkommer vid minsta frågetecken. För oss en fantastisk mäklare som guidade oss igenom hela processen från beskrivning av huset, prissättning och annonsering till försäljning.
  • Victoria R
    köpte en tomt med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-03-24
    Köpt en tomt genom Jenny. Gick väldigt bra och smidigt att genomföra affären trots lite strul på grund av covid 19.
    2021-03-21
    Väldigt trevligt och kunnig mäklare.
    Mycket nöjda med henne
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-03-08
    Vi har sålt våran lägenhet och tyckte redan vid första mötet att Sebastian var en trevlig och lugn person. Dessutom har han koll på området. Vi hade förväntat oss en stressad mäklare men det blev totalt tvärtom. Så det var perfekt. Allt gick smidigt och bra.
    • Tystberga Kvegerö
    2021-03-08
    Professionellt och trevligt bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    2021-03-07
    Köpte en lgh av Annelie. Hon visar stor trygghet och kompetens. Ger tydliga besked och att man får höra av sig när man vill.
  • köpte en tomt med hjälp av Jenny Magnefelt en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2021-03-03
    Lättillgänglig, kunnig och proffsig. Bra jobbat!
    2021-03-02
    Vi har köpt ett fritidshus i Trosa, hon är trevlig hjälpsam ,proffesionell,kunnig på alla områden. Vi är otroligt tacksamma att vi fick henne som mäklare .vi har känt oss väldigt trygga med henne.
    2021-03-02
    Har sålt en lgh på Byggvägen i Trosa.
    Förenklat:
    Annelie Tapper är outstanding bland de mäklare som jag har haft med att göra
    • TROSA Öbolandet
    2021-02-17
    Levererade trots en tajt tidsplan! Trevlig mäklare med koll på marknaden!