Fastighetsbyrån Trosa

Fastighetsbyrån Trosa

• BadgeEightYears
1 257
Ring 0156-177 30 Dela

Funderar du på att flytta hit till Trosa? Eller kanske börjar din nuvarande bostad kännas lite trång? Vi garanterar dig en trygg och väl genomförd bostadsaffär i Trosa genom vårt banknära samarbete, våra många år av erfarenhet och vår kunskap om området och bostadsmarknaden. Låt oss vara din partner i fastighetsaffären, vi...

1257 omdömen om Fastighetsbyrån Trosa

Sedan starten hos Reco 2013

Ann-Sofie R
Västerljung

Annelie är den bästa mäklaren. Hon är professionell, kunnig, otroligt hjälpsam och får sina objekt sålda.

Michel B
Trosa Centralt

Annelie är en Toppenbra mäklare mycket lyhörd och hjälpsam hon kan verkligen sitt yrke och kommer med bra lösningar. Jag ger henne högsta betyget. Hälsningar Michel

Lena F
Trosa Centralt

Trevlig, tillgänglig och hjälpsam även efter vi skrivit kontrakt.

Agneta G
Trosa Centralt

Mycket bra! Påläst förståligt och ja mycket bra !

Roger J
Trosa Centralt

Vi har sedan tidigare mycket goda erfarenheter av Annelie. Hon är mycket professionell och uppskattas av både säljare och köpare. Vi kan varmt rekommendera Annelie Tapper, som mäklare för både köpare och säljare.

June J
Trosa Centralt

Vi har bara goda erfarenheter av Annelie. Hon är lugn, aldrig pådrivande, sympatisk och mån om att båda parter skall vara nöjda med affären. Vi kan varmt rekommendera henne till kommande säljare och köpare.

Mikaela E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Proffesionell. tydlig, trevlig och närvarande. Tillgängling och mån om mig som kund.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Mikaela! Är så glad för din skull, för nu kan ni äntligen blicka framåt och leta efter ditt nya drömhem. Ha en härlig sommar, så ses vi säkert på stan inom kort! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Josephine W
Trosa

Vi är mycket nöjda med Annelie och det arbete hon har gjort. Vi valde henne för vi har träffats på visningar tidigare och vi har alltid blivit bemötta med vänlighet och en känsla av att hon är mycket bra på det hon gör samtidigt som hon utstrålar värme och pålitlighet. Hon har varit till stor hjälp för oss, hon har väglett och lugnat oss, förklarat och svarat på alla våra frågor och vi har känt att hon förstår att detta är en stor sak för oss. Vi ville att Annelie skulle representera oss och vårat hus och det har hon gjort...

Dan W
Köpte sitt hus med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Mona var närvarande, trevlig och kunnig. Kändes tryggt att ha henne som mäklare.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack snälla Dan! Känns bra att vi fick till det så smidigt med både köp och sälj och bra tillträden. Ibland faller bitarna på plats så som man vill helt enkelt :-)

Veronika M
Sålde sitt hus med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Mona kändes väldigt tillmötesgående. Engagerad i vårt sälj. Pushade oss att ta oss för, vilket jag önskade av henne. så det hände något. Sen trodde vi nog själva att försäljningen skulle gå snabbare, men det är inget vi lägger på Mona.

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Flexibel, snabb och lösningsorienterad. Är mycket nöjd med Mona som mäklare!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Anna både för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, men också för de fina orden och din flexibilitet i den här affären.

Agneta J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Snabb och lyhörd ! Trevligt kundbemötande ! Finns inget att klaga på !

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Agneta! Ja den här gången gick det onekligen snabbt på alla punkter. Ibland kan det nästan vara så att det tar andan ur än när det går så snabbt, men jag hoppas verkligen att ni ändå känner att det var en positiv sak att vi lyckades få alla pusselbitarna att passa så bra som vi vi gjorde :-)

Camilla G
Trosa Centralt

Engagerad, gör det lilla extra

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Camilla! Har varit ett sant nöje att få hjälpa er :-)

Anna J
Trosa

Bästa mäklaren! Har kommit i kontakt med Annelie flertalet gånger i livet där vi både köpt och sålt med henne och det finns ingenting att klaga på. Allt har varit hundra procent bra! Lyhörd, återkopplar snabbt, ger en trygghet! 10/10.

Sabina F

Tycker att Mona var väldig vänlig och kunnig. Hon hade svar på de frågorna vi hade på huset och om hon inte visste så såg hon till att ta reda på det. Hon agerade snabbt under budgivningen och återkopplade väldigt snabbt. Gav oss en massa information mot slutet och det kändes tryggt efteråt. Väldigt nöjda är vi!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Att alla känner dig trygga i en bostadaffär är jätteviktigt för mig och om jag uppnått det så är jag jätteglad :-) Ett sant nöje att få ha er som köpare :-)

Tamas M

Very professional, quick to respond, helpful and knowledgeable. These words sums up our experience with Mona. We can only recommend her!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

A thousend thanks for the kind words.I am glad that you are satisfied and must say that it has been a real pleasure for me to have you as a buyer for your new home.

Susann M
Trosa Centralt

Mycket lätt att arbeta/samarbete med & Mona är extremt flexibel och mycket kundfokuserad. Kompetent och väldigt trevlig! Jag känner ett fullt förtroende i att hon kommer att lotsa mig igenom hela affären på ett bra och tryggt sätt! Den här gången var jag köpare jag men skulle inte tveka att anlita Mona vid en eventuell försäljning även om jag tänker stanna i just den här länge! Men om ni ska sälja och behöver en riktigt duktig och trevlig mäklare som kan sin en sak så kan jag varmt rekommendera Mona Eriksson Ekendahl på Fastighetsbyrån i Trosa! /susann

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Så glad att du känner dig nöjd och jag ska göra mitt absolut bästa för att den känslan ska kvarstå hela vägen till tillträdet och efter det. Känns lite extra roligt att du tog del av den digitala visningen eftersom det fortfarande är många som är ovetandes om att den möjligheten finns. Ser fram emot att få träffa dig "In real life".

Maiken Helene R
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Stjerna en del av Fastighetsbyrån Trosa
Tystberga Lästringe

Mycket förtroendeingivande, påläst , informativ med ett positivt förhållningssätt genom att ge svar på alla de frågor som jag som köpare hade ! Professionell med hög kompetens !

Mathias R
Trosa

Engagerad, trevlig, duktig och personlig. Rekommenderas varmt!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack fina du! Sååå glad att du äntligen fått alla pusselbitar på plats, för det är du så värd.

Karin Å
Trosa Centralt

Förtroendeingivande, personlig, kunnig, alltid tillgänglig, snabba svar, det kändes tryggt med Annelie under hela processen.

Kerstin N
Trosa

Kompetent trevlig och erfaren, snabb återkoppling och tydlig i genomgång av handlingar

Barbro N
Trosa

Fantastisk ❤️. Annelie har full kontroll på objekten i och omkring Trosa, vilket ger henne en speciell position. Hon har ett vänligt och behagligt bemötande. Det känns aldrig stressande i ett möte med henne. Hon ger kunden tid.

Sladjana M
Vagnhärad

Väldigt professionell mäklare och jag rekommenderar henne till alla som planerar att sälja bostad.

Lars H

Trevlig, snabb. Lätt att få kontakt med

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Lars! Nu håller vi tummarna för att att jag kan vara lika snabb med er försäljning, så vi får alla bitar att falla på plats.

Kibru M
Trosa

Fantastiskt kunnig, hjälpsam och trevlig mäklare. Skapar förtroende, finns alltid tillhands gör frågor. Kunde inte varit bättre och uppfyllde alla våra förväntningar och mer.

Helena O
Köpte en tomt med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Tystberga Granlund

Mona är kompetent och engagerad, vänlig och lyhörd. Vi fick en bra hjälp och stöd under hela köpprocessen och är nöjda med hennes insats och samarbete.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Det gläder mig att höra Helena. Kom ihåg att ni alltid är välkomna att höra av er om ni har några frågor framöver. Önskar er än en gång stort lycka till med allt.

Thomas F
Trosa

Väldigt tillmötesgående och personlig samtidigt som professionell. Kunniga och klara svar på våra frågor. Gjorde hela det ”komplicerade” bostadsköpet både enkelt och avstressat. Vi kunde inte vara nöjdare .

Angela K
Trosa Stensund

Annelie hade genom hela processen ett ärligt och öppet sätt som gjorde att vi kände oss trygga som köpare. Hon förhöll sig lugn vid budgivningen så vi slapp känna stress från hennes sida, något vi tidigare upplevt med andra mäklare. Hon var lätt att nå på telefon och tog sig god tid att svara på alla frågor. Vi kan varmt rekommendera Annelie vid en fastighetsförsäljning.

Margaretha J
Trosa Stensund

Annelie Tapper är mycket professionell. Vi har fått hjälp med allt som behövs för försäljning på ett smidigt sätt. Hon är mycket vänlig och behjälplig hela tiden.

Anna J
Trosa Centralt

Super trevlig med energi, professionell bemötande och lösningsorienterad!✨

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Stort tack Anna! Jag kan bara säga det samma till dig. Trevlig och full av energi med fokus på att hitta lösningar :-)

Margareta T
Trosa

Verkar proffsig och bra, speciellt om man ska sälja.. :)

Anette B
Trosa Centralt

Mona har varit så tillmötesgående från våran första kontakt. Våra frågor har hon besvarat snabbt. Alltid många saker att kolla innan köpet är klart.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Anette för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Kom ihåg att ni alltid är välkomna att höra av er om ni har fler frågor framöver. Nu håller vi tummarna för att tiden rullar på snabbt så ni snart få tillgång till er nya bostad.

John-Adam D
Trosa Åda

Very good experience. Mona was knowledgeable, clear, and professional. We give our highest recommendation.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

I thank you from the bottom of my heart for the kind words. It makes me happy that your experience with the purchase has been good.

Anita W
Sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Lindmark en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Centralt

Anna-Karin var noggrann och meddelade till mig information som rörde mitt hus.

Lena N
Trosa Åda

Trevlig och uppdaterade löpande kring hela köpprocessen. Mona fick snabbt tag på intressenter och försäljningen gick mycket snabbare än förväntat.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Lena! Nu har vi bara andra utmaningen kvar och det är att se hur snabbt vi kan hitta någonting passande för er att köpa :-)

Alexandra D
Trosa Åda

Väldigt trevlig, lugn och tydlig / bra på att förklara. Svarar på alla frågor och är tillgänglig när man behöver hjälp. En genuin och mycket professionell mäklare!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Alexandra både för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag hoppas och tror att detta kommer bli helt rätt för er.

Peter L
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Stjerna en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Västra Fän

Jag blev bemött bra av Karin,förväntningarna var att man skulle kunna få utgångspriset och det lyckades hon med!Tycker att hon har gjort ett bra jobb!

Svar från Karin Stjerna

Stort tack Peter för ett fint omdöme. Det gick ju snabbt och smidigt och med gott samarbete från alla inblandade 😀 Allt gott och trevlig sommar☀️

Annika L
Sålde sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Västerljung

Trevligt bemötande och proffsigt skött ärende

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget! Hoppas ni ska trivas i erat nya hem i Bromölla på sikt och att denna affär fortsatt går enligt plan. Ha en fin sommar, så hörs vi snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Willem W
Trosa

Trevligt bemötande och en väl strukturerad visning. De frågor vi hade löstes antingen under visningen eller som utlovat dagen efter. Bra och saklig förklaring av alla ingående punkter och dokument vid kontraktskrivningen. Hela processen har känts trygg och förtroendegivande.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Om jag har fått er att känna er trygga och att ni som köpare betyder lika mycket som säljaren, då har jag uppnått mitt mål. Det gör mig väldigt glad att höra att du känner dig nöjd :-)

Patrik J
Vagnhärad

Bra och trevligt bemötande, kunnig i sin roll som mäklare med en förstående del,

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget Patrik! Hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet inom kort och varmt välkommen till Trosa kommun. Trevlig sommar och hoppas vi ses på byn. Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Marianna B
Vagnhärad

Hög servicenivå och mycket trevligt bemötande

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Marianna! Hoppas och tror att grabben ska trivas finfint i sin nya lägenhet då det väl beger sig. Ha en fin sommar! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Ann-Charlotte W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Stjerna en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Centralt

Karin var super trevlig och professionell genom hela vår bostadsaffär. Hon var lätt att få tag på och extremt hjälpsam. Vi är super tacksamma för Karins hjälp! Vi kan varmt rekommendera Karin. Lotta & Daniel

Svar från Karin Stjerna

Tack fina ni för ett superfint omdöme och för att ni tagit er tid att svara 😊 Jag önskar er varmt välkomna till Trosa och hoppas att ni skall trivas riktigt bra när det blir dags. Kommer bli toppen med närhet till båten, hav och allt 🛥️ Allt gott så ses vi snart igen 🤗

Helene B
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Stjerna en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Stensund

Karin är bra. Svarar när jag försöker nå henne eller så ringer hon upp

Svar från Karin Stjerna

Tusen tack för ett fint omdöme och för ett gott samarbete. Nu hoppas jag att du och Tomas hittar ert drömboende framöver så ni kan njuta av sambolivet tillsammans😊 Allt gott och vi ses snart igen. Kram🤗

Linda L
Trosa

Alltid tillgänglig att svara på frågor. Är med hela vägen. Vänligt och professionellt bemötande. Bra länk mellan köpare och säljare

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Linda! Vad roligt att höra. Det blev en snabb resa, men jag hoppas innerligt att det blir en bra sådan :-) Vi hann åtminstone reda ut att ni kommer ha bra soltimmar på tomten :-)

Ann-Sofie R
Köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Västerljung

Vi blev super bra bemötta av en härlig mäklare med underbart humör. Kunnig och bra. Väl omhändertagen av mäklaren, vilket ledde till en bra affär.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget! Jag hoppas och tror ni ska trivas som fisken, när ni väl kommer på plats! Ha en fin sommar. Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Anita M
Trosa

Jag har bars gott att säga om Mona. Proffsig och trevlig.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack fina du och jag kan bara säga att jag är så glad för din skull att de sista bitarna äntligen börjar falla på plats nu. Tror du kommer trivas som fisken i vattnet i ditt nya hem.

Richard A
Vagnhärad

Klas är enkel att umgås med och rak på sak. I affären var han sammanhållande och hjälpte till att lösa frågor när det uppkom. En toppenbra mäklare helt enkelt.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget! Var lite hinder längs vägen, men vi löste knutarna tillsammans. Hoppas ni ska trivas! Ha en fin sommar! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Lars-Gunnar N
Trosa

Inget att klaga på precis. Gjorde det som behövdes och som jag kan bedöma.... lite mer. Rodde allt iland. Tog hand om presumtiva köpare, visade runt, berättade fram till kontrakt etc.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Lars-Gunnar både för att du tog dig tid att svara och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din jättefina lägenhet.

Robert C
Sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Lindmark en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Källvik

Anna-Karin har varit engagerad, noggrann, kunnig och uppmuntrande,, varför hon får högsta betyg. Mvh. Solan och Robert Claesson

Svar från Anna-Karin Lindmark

Tack snälla ni! Så stolt och glad att ha fått hjälpa er. Vi hörs snart igen

Richard T
Sålde sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Tack för en supertrevligt resa! Kul och proffsigt rakt igenom! Tack igen och lycka till, kör hårt! Mvh RT

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget! Jag tror personligen att du träffade mitt i prick då det gäller att sälja till glada och nöjda köpare. Ni var ett bra team, samt var ni väldigt lösningsorienterade. Allt blev ju kanon till slut! Stort grattis och stort tack för förtroendet! Ha en fin sommar, så ses vi snart igen. Mvh Klas Hamrén