Alla kategorier Mäklare Södermanland Trosa Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Trosa

Fastighetsbyrån Trosa

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Trosa? Eller kanske börjar din nuvarande bostad kännas lite trång? Vi garanterar dig en trygg och väl genomförd bostadsaffär i Trosa genom vårt banknära samarbete, våra många år av erfarenhet och vår kunskap om området och bostadsmarknaden.

Låt oss vara din partner i fastighetsaffären, vi svarar gärna på frågor och finns som stöd genom hela processen - oavsett om du vill köpa eller sälja. Kom förbi vårt kontor och berätta om dina bostadsdrömmar så kan vi ta reda på hur vi kan hjälpa just dig.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Trosa!

Läs vad 520 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trosa

• 2019-09-17

Marika B skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har fått hjälp att sälja en villa i Trosa. Vi är innerligt tacksamma att Carina fanns då vi visste att hon är ett fullblodsproffs med fötterna i myllan, helt fri från stress och fantastiskt ödmjuk.

Det är 5e affären vi gör men den första i Trosa. Carina OCH vi bodde tidigare i Södertälje.

Vi kan inte annat än å det varmaste rekommendera henne oavsett om du ska köpa/sälja villa eller bostadsrätt - du kommer INTE att bli besviken. Läs mer
  • 2019-09-17

Maja F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Försäljningsprocess av radhus

Alltid trevligt och bra bemötande. Alltid tillgänglig och förklarar situationen tydligt och ärligt. Kommer med sina råd och tips som vi har följt då vi känt att Annelie är säker på sin sak. Läs mer
  • 2019-09-13

Therese A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Supertrevlig o proffsig! Sålde våran lägenhet o kan inte vara mer nöjd! Annelie gjorde ett toppenjobb!!😊 Läs mer
  • 2019-09-12

Staffan K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt bostadsrätt:
    Alltid trevlig och glad.
    Alltid anträffbar
    Bra på att återkoppla Läs mer
  • 2019-09-10

Håkan A skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har sålt en villa.
    Carina var väldigt öppen och informativ. Beskrev hur läget på marknaden såg ur för tillfället osv. Jag har sedan fortlöpande fått information om läget. Carina har också varit ett mycket värdefullt bollplank fram tills vi fattade beslutet om vilket anbud vi skulle anta. Läs mer
  • 2019-09-09

Niclas S skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vill inte...................................................................................................... Läs mer
  • 2019-09-07

Gunilla v skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket professionell och med ett trevligt och vänligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-05

Annelie F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har sålt min lägenhet
    Jag blev väldigt bra bemött
    Jag är nöjd med allting!
    Hon var super trevlig och allt man kan förvänta sig! Läs mer
  • 2019-09-05

Emelie R skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    köpt en villa
    bra bemötande, lätt att få tag i om man hade några frågor.

väldigt bra bemötande. Läs mer

Inger M skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Ett proffs!
    Närvarande och erfaren. Läs mer

Birger L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt villa i Trosa.
    Toppenbra bemötande och service av högsta klass. Lätt att kontakta. Svarar snabbt på samtal och mail. Hög kompetens gällande hus och byggnadsteknik. Läs mer

Dainius U skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycke trevlig ach hjälpa. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-02

Joakim T skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    vi har köpt en 70 tals villa på en och en halv plan.
    Annelie gav alltid ifrån sig en varm och förtroendeingivande känsla. Man visste att man hade rätt person att samarbeta med när man talade med henne då hon var väldigt kompetent och visste vad vi sökte.
    Klart bästa mäklaren jag mött. Läs mer
  • 2019-09-02

Anne Ö skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    jag Har köpt ett hus sålt av Annelie Tapper. Hon var lugn och sansad och försökte inte forcera köpet vilket jag uppskattade. Läs mer
  • Daniel A

2019-08-29

Daniel A skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte ett radhus via honom och han va väldigt bra att göra med och lätt att få tag på. Hade man funderingar eller frågor så besvarades dessa inom väldigt kort tid. Läs mer
  • 2019-08-29

Sofie H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie har varit en klippa både vid köp och försäljning. Vi köpte en ny villa och på grund av smidigt och seriöst bemötande valde vi att sälja vårt befintliga hus via henne. Skulle beskriva Annelie som en mäklare med järnkoll på vad hon gör, mjuk som person och fantastisk att ha att göra med. Snabb på att svara och återkoppla. Vi är nöjda med vår upplevelse. Läs mer
  • Palle B

2019-08-27

Palle B skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Centrumvägen 2 A, Vagnhärad.
    En helt underbar mäklare som hjälpte oss med stort och smått, var lyhörd, och gjorde hela proceduren lätt att förstå.
    Vi vill varmt rekommendera Sebastian till andra. Läs mer
  • 2019-08-26

Johanna H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevlig, men hörde inte av sig om nya visningstider trots visat intresse, och långa svarstider. Läs mer
  • 2019-08-24

Elisabeth L skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    En första bra kontakt och början till samarbete. Kände sedan att vi behövde komma med egna förslag till en lösning emellanåt. Affären avslutades dock på ett positivt sätt.
    Tack! Läs mer
  • 2019-08-21

Adela G skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jättebra bemötande vid visningar och mycket hjälpsam vid budgivning samt efter budgivning med kontrakt osv. Hade inte kunnat önska en bättre mäklare! Professionell, men hjälpsam! Läs mer
  • 2019-08-19

Petri L skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sebastian sålde vår tomt och vi fick bra förtroende för Sebastian Läs mer
  • 2019-08-19

Jessica N skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jättebra bemötande och service, vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-08-16

Cesk M skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Service maindet och flexibel trots att han var på semester när vi utförde köpet.
    Hjälpte till så att vi med väldigt kort varsel kunde slutföra köpet och skriva på kontraktet Läs mer
  • 2019-08-10

Karina A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Enplanshus
    Gott förtroendeingivande bemötande. Levde upp till våra förväntningar med god marginal. Läs mer
  • 2019-08-05

Ida A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie hjälpte mig sälja min lägenhet. Lugn och trygg, kunnig och trevlig. Högsta betyg :) Läs mer
  • 2019-07-29

Charlotte J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt tomt. Proffsig, snabb och ärlig kommunikation, kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-07-22

Gunilla v skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Carina har hjälpt oss med flera fastighetsaffärer. Hon är mycket duktig, trevlig och kunnig och har alltid hjälpt oss på bästa sett.
    Vi är verkligen nöjda! Läs mer
    2019-07-29 Carina A svarar Gunilla v
    Tack så mycket, det har bara vara trevligt att få hjälpa er. Lycka till med nytt boende och ny trädgård ;-)
  • 2019-07-21

Jonas H skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har sålt ett fritidshus. Mycket bra bemötande av Sebastian. Tydligt och saklig information innan försäljning. Snabb och effektiv handläggning av affären. Vi uppfattade Sebastian som väldigt förtroendeingivande och rekommenderar honom gärna.
    Upplevelse över förväntan Läs mer
  • 2019-07-21

Tobias S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevligt bemötande och transparent kommunikation när vi köpte vårt nya hus. Läs mer
  • 2019-07-15

Patrik K skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAA Läs mer
  • 2019-07-15

Tomas H skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, han levde upp till förväntningarna.
    Kunde kännas lite frånvarande ibland.
    Men sett över hela affären så har det fungerat bra! Läs mer
  • 2019-07-14

Janos Z skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    sålt en villa

mycket bra, hjälpsam

hon har gjort sitt bästa vi är mycket nöjda

Carina är mycket proffsig Läs mer
    2019-07-15 Carina A svarar Janos Z
    Tack snälla du, roligt att få hjälpa er. Skönt att det löste sig med ett fint boende för er i Trosa.
    Njut av sommaren i er fina trädgård!
  • 2019-07-13

Lilly G skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    En grym mäklare som alltid är behjälplig Läs mer
    2019-07-15 Carina A svarar Lilly G
    Tack Lilly! Önskar er allt gott i ert nya boende. Ha det fint i sommar!
  • 2019-07-12

Simon M skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har gjort en strålande jobb! Rekommenderar varmt Carina! Läs mer
    2019-07-15 Carina A svarar Simon M
    Tack så mycket! Välkomna till Trosa kommun och hoppas att ni kommer att trivas hela lilla familjen.
    Ha en skön första sommar i huset!
  • Andreas R

2019-07-05

Andreas R skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Det var fjärde gången som jag försökte sälja mitt hus och hon löste det på några veckor. Blev jättebra och snabbt bemött vid varje tillfälle då jag hade nån fråga eller skulle återkoppla något. Läs mer
    2019-07-08 Carina A svarar Andreas R
    Stort tack, Andreas! Ha en skön och rolig sommar och lycka till på er dag. Vi ses efter sommaren!
  • 2019-07-04

Marika H skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har köpt hus för första gången och fick fantastisk hjälp av mäklaren +++ Läs mer
    2019-07-04 Carina A svarar Marika H
    Tack Marika! Jättekul att det blev ni och är säker på att ni kommer trivas alldeles utmärkt i huset.
    Önskar er en skön sommar!
  • 2019-07-02

Kristina K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket nöjd, bra bemötande och förklaringar. Köpte radhus. Mycket information om området. Läs mer
  • 2019-07-02

Nikolaos R skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Radhus, mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Hans F

2019-07-02

Hans F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har slåt vårat hus Läs mer
  • 2019-06-25

Patrik K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    ................................................................................................................................................................................................................... Läs mer
  • Camilla F

2019-06-24

Camilla F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi sålde vårt kedjehus med hjälp av Annelie Tapper och är mycket nöjda med henne som mäklare. Trots våra många frågor möttes vi hela tiden av tålmodiga svar och en önskan från Annelie att vi skulle ha de svar vi behövde för att känna oss trygga hela vägen tills affären var avslutad. Annelies uppdateringar om var i processen vi befann oss och vad vi kunde förvänta oss eller vad som förväntades av oss gjorde att vi hela tiden kände oss inblandade och hade koll. Den erfarenhet Annelie har samlat på sig under sina många år som mäklare spiller över till oss kunder i form av professionalitet och trygghet. Läs mer
  • 2019-06-19

Irene K skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt ett litet sommarhus som jag bott permanent i.
    Carina är trevlig o en god lyssnare som har hjälpt mig att sälja mitt lilla hus.
    Hon har på alla sätt ställt upp o levde till fullo upp till mina förväntningar.
    Eftersom jag trodde att det skulle bli svårt att sälja men Carina har peppat mig o sagt att rätt person kommer.
    Och det gjorde det fortare än förväntat. Läs mer
    2019-07-04 Carina A svarar Irene K
    Tack Irene, skönt och roligt när det känns så. Lycka till nu och ha en skön sommar.
    Vi ses snart!
  • 2019-06-17

Fransisca S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Anneli är ödmjuk, sakkunnig, trygg och proffsig mäklare. Hon tar reda på svar om allt man vill veta angående köp samt försäljning. Rekommenderar henne varmt för trygga köp och försäljning. Läs mer

Roger J skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Hon lyssnar
    Ej påträngande
    Sympatisk
    Systematisk och noggrann

köpt en lägenhet i Trosa
    Det blir förmodligen fler affärer med Carina i framtiden Läs mer
    2019-06-13 Carina A svarar Roger J
    Tusen tack Roger! Det blir toppen med den lägenheten.
    Ha en fortsatt fin sommar!

June J skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte en bostadsrätt till vår dotter av Carina. Allt gick väldigt smidigt och vi blev trevligt bemötta. Jag upplevde att Carina var väldigt noggrann och vi fick information om allt vi behövde veta. Carina gjorde ett gott intryck och vi fick ett snabbt och vänligt bemötande. Läs mer
    2019-06-13 Carina A svarar June J
    Tack så mycket! Hoppas de kommer trivas i den fina lägenheten.
    Må gott och ha en fin sommar!

Jan B skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt parhus Öbolandet Trosa. Har haft mest kontakt med Josef. Hans uppgift var inte mäklare utan representant på platsen. Han har varit fantastiskt duktig.och agerat mycket proffesionellt . Är helnöjd med bemötandet. Läs mer
  • 2019-06-11

Narine H skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt en villa. Mäklaren har gett ett ärligt intryck. Hon verkar bry sig på riktigt. Proffsig. Läs mer
    2019-06-12 Carina A svarar Narine H
    Tusen tack Narine! Lycka till med nytt boende så småningom.
    Önskar er en fin sommar!
  • 2019-06-09

Peter F skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Var inte så inblandad som man hade förväntat sig. Mesta kontakten hade vi med Borohus istället.
    Mäklaren kunde inte svara på några svar alls, hon hänvisade till Borohus. Läs mer
  • 2019-06-07

Lena H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt villa.Fantastiskt bra.Hade hoppats att vi fick sålt snabbare och mer betalt men det är inget Annelie kan rå för. Konjunkturen är ju som den är.Vi är väldigt nöjda med Annelie.Hon har ställt upp med allt vi har velat.Kan verkligen rekommendera henne. Med vänlig hälsning Lena och Ragnar Henriksson. Läs mer
  • 2019-06-05

Mikael C skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt Komötet Svartbäck

Mkt bra bemötande genom hela processen.

Mkt tillgänglig trots helg när bud och frågor fanns.

Kan varmt rekomendera Carina! Läs mer
    2019-06-12 Carina A svarar Mikael C
    Tack så mycket, Mikael. Lycka till med Svartbäck och jag är säker på att ni kommer att stormtrivas!
    Önskar er en fin sommar!

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa