Fastighetsbyrån Trosa

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Trosa? Eller kanske börjar din nuvarande bostad kännas lite trång? Vi garanterar dig en trygg och väl genomförd bostadsaffär i Trosa genom vårt banknära samarbete, våra många år av erfarenhet och vår kunskap om området och bostadsmarknaden.

Låt oss vara din partner i fastighetsaffären, vi svarar gärna på frågor och finns som stöd genom hela processen - oavsett om du vill köpa eller sälja. Kom förbi vårt kontor och berätta om dina bostadsdrömmar så kan vi ta reda på hur vi kan hjälpa just dig.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Trosa!

Läs vad 600 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trosa

• 2020-11-26

Oscar S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Väldigt engagerad och hjälpsam vid köpet av huset. Läs mer
  • 2020-11-18

Lars R skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Hej
    Allt har funkat bra fram till inflytt.
    Då får jag reda på av Annelie att jag behöver köpa en avhärdningsmaskin då vattnet är hårt i Trosa.

När det gäller huset i stort har säljaren inte upplyst enligt frågelistan på ett korrekt och ärligt sätt.
    När jag flyttat in så hade jag ingen värme då pannan var trasig.
    Jag har påtalat detta och skrivit ett mail till Annelie utan svar.
    Är besviken på att innan köp är allt glatt och bra. Efter köp går hon under jorden och hänvisar till säljaren. Läs mer
  • 2020-11-15

Emelie Z skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt lägenhet, toppen bemötande, och väldigt hjälpsam vid frågor/funderingar, Läs mer
  • 2020-11-13

Conny A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi är mycket nöjda med Annelie och Fastighetsbyrån, hon har varit lätt att nå, snabb på att återkoppla, proffsig, kunnig, trevlig, seriös under hela affären Läs mer
  • Emma S

2020-11-06

Emma S skrev om Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Alicia har sålt vår bostadsrätt otroligt snabbt och helt krångelfritt, hon är en super bra mäklare som vi skulle rekommendera till ALLA som ska sälja en bostad. Fem av fem möjliga, skulle inte kunnat vara mer nöjda av hennes insats! Läs mer
  • 2020-11-05

Johanna N skrev om Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Alicia agerade proffsigt, sansat, var tydlig, informativ och tillgänglig. Läs mer

Lena Elinor S skrev om Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt en villa och jag tycker att Alicia skött allt på ett fantastiskt sätt. Hon har låtit oss var delaktigt i allt och varit väldigt proffsig.
    Med vänlig hälsning,
    Lenaå Läs mer

Bo O skrev om Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Alicia är en utmärkt mäklare. Den enda bristen jag hängde upp mig på att hon var väldigt seg med att ringa upp när man ringt henne och bett henne ringa upp. Där måste det gå mycket snabbare och inte vänta en dag eller två med att ringa. Läs mer

Anna J skrev om Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Super duktig och lyhörd. Lyssnar på kundens önskemål och ser ingen omöjlighet! Rekommenderas starkt! Läs mer

Johan R skrev om Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Bra och trevligt bemötande. Hela processen kändes seriös och professionell. Läs mer
  • 2020-10-30

Jenny O skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Fantastisk trevligt bemötande när jag tittat på lägenheter och allt har känts bra när jag hittade min lägenhet i Västerljung som jag köpte med hjälp av Annelie. Läs mer
  • 2020-10-14

Lennart C skrev om Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Duktig artig proffsig och nogran. Läs mer
  • 2020-10-02

Daniel H skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Grym mäklare som håller det han lovar och är engagerad i försäljningen! Läs mer
  • Daniel Ö

2020-10-02

Daniel Ö skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Är extremt nöjd med både försäljningen av min tidigare bostad samt köpet av min nya bostad där Sebastian hjälpte mig med båda. Väldigt kompetent och driven. Rekommenderar Sebastian starkt. Läs mer
  • 2020-09-20

Börje J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Villa Trosa. Bra bemötande och snabb hantering Läs mer
  • 2020-09-15

Claes H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie gav ett mycket professionellt intryck, och det kändes som att hon var väl insatt i området och fastigheten. Läs mer
  • Roland A

2020-09-15

Roland A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt Edanövägen 11 samt sålt Tomtaäng 27

Bemött positivt och med stort engagemang och påläst på objekten

Mäklaren mycket kunnig och med hög kommunikation

Rekommenderar alltid denna mäklare till min omgivning Läs mer
  • 2020-09-14

Stephanie C skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har köpt en bostadsrätt. Var mitt första bostadsköp och fick tydlig information om vad förväntades av mig i varje steg.
    Tydligt och vänligt bemött. Läs mer
  • 2020-09-14

Camilla M skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har både varit säljare och köpare och alltid fått bästa servicen och affärerna går smidigt tack vare proffsiga mäklare. Läs mer
  • 2020-09-06

Alexis R skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie hjälpte oss sälja vår bostad med kort varsel. Vi hade tankar på att sälja men tänkt avvakta, så skedde det andra försäljningar på vår gata och vi ville testa läget. Annelie var tillmötesgående och snabb, och framförallt hade hon kontakt med flera intressenter vilket gjorde att vi kunde sälja vår bostad snabbt och smidigt. Vi kände oss välinformerade och trygga under hela processen. Detta var vår första bostadsförsäljning och vi är väldigt nöjda. Mäklarens webb/app var bra att ha för att få all information och översikt. Läs mer
  • 2020-09-02

Kerstin L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag köpte en lägenhet genom Annelie Tapper på Fastighetsbyrån. Annelie har visat prov på stor professionalitet och högt engagemang och jag har känt mig helt trygg med mitt lägenhetsköp tack vare henne! Allt har fungerat perfekt och jag är en mycket nöjd kund. Läs mer
  • 2020-09-01

Patrik L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie är ett proffs på det hon gör!
    Rekommenderar verkligen!! Läs mer
  • 2020-08-20

June J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie hjälpte oss sälja vår villa i Trosa. Hon har ställt upp vardag som helgdag och varit till mycket stor hjälp med sin kunskap och sitt lugn. Vi är mycket, mycket nöjda och glada att vi valde henne. Läs mer
  • 2020-08-20

Roger J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie är kunnig, lugn och trygg, lyssnar och kommer ihåg samt uppträder mycket professionellt.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-08-14

Pontus E skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte ett Radhus av Sebastian. Affären var smidig och vi blev alltid trevligt och professionellt bemötta.

Skulle rekommendera. Läs mer
  • 2020-08-09

Lars N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Proffsig i visning och bemötande tog hand om allt och förklarade vad allt innebar Läs mer
  • 2020-08-07

Barbro H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt fastighet
    Vart trevlig bemött av mäklaren Läs mer
  • 2020-08-03

Peter J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    100 procent från början till slut, proffsigt hela vägen. kommer absolut använda henne igen. kommer även rekommendera henne till vänner och kollegor. Läs mer
  • 2020-07-27

Carolina S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Otroligt positiv och hjälpsam! Läs mer
  • 2020-07-24

Tomas J skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Kunnig om fastighet och område.
    Trevlig och delade privata intressen. Läs mer
  • 2020-07-20

Christina N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte ett hus av henne och hon var mycket hjälpsam med allt vi frågade om och jobbar dag som natt. Läs mer
  • 2020-07-08

Jennie F skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte vårat drömhus med Sebastian som mäklare. Genuint trevlig, tydlig och fantastiskt kundbemötande rakt igenom! Läs mer

Lars F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt sommarhus och fick väldigt bra intryck av mäklaren redan från början. Seriös, kunnig och vänlig. Hon tog oss igenom processen på ett föredömligt sätt. Kan varmt rekommenderas Läs mer

Beriz K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Klockren, pålitlig och kunnig mäklare som överträffar ens krav! Namnet Annelie Tapper talar för sig själv. Bäste mäklaren på marknaden! Läs mer

Sofia Ö skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har sålt en trerummare o köpt en större trerummare av Sebastian. Hade inte ngr förväntningar då det var mer på impuls 😃. Nöjd med Sebastians kämpande inför visningar då ingen kom. Läs mer
  • 2020-06-26

Helene C skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie är den mest professionella mäklare jag mött. Hon är lugn och inger förtroende, är ansvarsfull och engagerar sig även både för säljare och köpare efter själva köpet är genomfört. Det känns som att hon vill att alla ska bli nöjda, alltid! Läs mer
  • 2020-06-22

Lena J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte vårt drömhus som Annelie förmedlade i Trosa. Annelie är grym på att få köparen (och säljaren) att känna sig trygg genom hela processen genom sin proffessionalitet och sinne för att hantera och bemöta människor. Världsklass! Läs mer
  • 2020-06-21

Lars L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi ville titta på en villa i Trosa. Hon ordnade snabbt en extra visning för oss och när vi lade våra bud var hon alltid snabb i återkopplingen till oss och alltid lätt att nå. Ingav förtroende och hade alltid ett trevligt bemötande. Läs mer

Gunilla G skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Trevligt bemötande och smidig affär. Läs mer

Robin Ö skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket kompetent, engagerad och serviceinriktad. Läs mer

Mika A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte hus och fick mycket bra hjälp och vägledning av mäklaren. Hon var alltid lätt att nå och svarade påläst kring alla frågor. När problem uppstod engagerade hon sig och hjälpte oss att lösa dem på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • Jennie F

2020-06-14

Jennie F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie hjälpte oss att sälja vår villa och har bemött oss på ett fantastiskt sätt från första dagen. Vi har haft mängder av frågor och funderingar och Annelie har tagit sig tid att besvara varenda en med tålamod och tydlighet.

Vi har känt oss fullkomligt trygga i att lägga vår bostadsförsäljning hos Annelie och skulle rekommendera henne som mäklare tusenfalt.
    Hon är utan tvekan den bästa! Läs mer
  • 2020-06-13

Peter O skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevlig och mycket hjälpsam fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-06-07

Christoffer P skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Proffsigt, omtänksamt och tydligt! Gjorde att vårt köp av fritidshus kändes väldigt tryggt och enkelt! Läs mer
  • 2020-06-07

Piotr B skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi lyckades sälja vårt lägenhet och köpa nytt med hjälp från Sebastian. Allt gick bra och vi lyckades med allt på mindre än 2 månader. Sebastian är trevlig person, lugn och mycket erfaren mäklare. Han har förmåga att anpassa sig till kundens behov och uppfyllde alla våra förväntningar vi hade. Läs mer
  • 2020-06-06

Björn W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jättebra bemötande rakt igenom. Hjälpsam och tydlig. Läs mer

Anette D skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Allt har funkat toppen. Jättenöjda🤗 Läs mer

Stefan F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har sålt en bostadsrätt under en period då Corona påverkade marknaden negativt. Annelie har trots detta och med fingertoppskänsla och tålamod lyft fram kunder som tittat och senare budat på lägenheten. Resultatet blev det mål vi satt upp. Annelie är en mycket lugn, positiv, seriös och skicklig mäklare vi hade inte kunnat få någon bättre. Läs mer

Catarina E skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Alltid god service på toppnivå Läs mer
  • 2020-06-02

Sandeep G skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har köpt en bostadsrätt och det var en mycket bra upplevelse vi hittade vad vi behövde och mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam i hela processen och affären gick smidigt. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte