Alla kategorier Mäklare Södermanland Trosa Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Trosa
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Trosa

Fastighetsbyrån Trosa

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Trosa och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 113 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trosa

• Ann F
    Ann F skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    En väl genomförd fastighetsförsäljning.
  • Angela M
    Angela M skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Välbemötande, kunniga,flexibla!
  • J�rgen G
    J�rgen G skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Bra hjälp vid både köp och försäljning. Snabba svar på frågor.
  • Martin S
    Martin S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevlig, kunnig, hjälpsam, snabb och effektiv.
    2015-12-21 Annelie T svarar Martin S
    Tack Martin. Hoppas ni trivs med ert boende och att ni funnit er tillrätta i Trosa.
  • Carina J
    Carina J skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Otroligt kunnig,lugnande,trygg och alltid tillgänglig mäklare.
  • Örjan S
    Örjan S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket bra bemötande, proffessionellt förhållnings sätt. Löste en uppkommen situation vid vår budgivning på ett sätt som skapade ett stort och gott förtroende. Rekommenderar Annelie varmt i kommande husaffärer!!
    2015-12-21 Annelie T svarar Örjan S
    Tusen tack Örjan för era fina rader. Önskar er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År och hoppas ni får många härliga dagar i ert fina hus.
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket bra bemötande och proffsigt utfört uppdrag.
  • Lena B
    Lena B skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har enbart varit på visningar med Carina, men har fått ett mycket bra bemötande. Informativt och trevligt.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Carina gjorde ett väldigt bra arbete.
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    VÄLDIGT trevlig mäklare, informerade oss om allt och var noga med att vi förstod.
    Affären gick snabbt och resultatet var över förväntan.
    Det här var en mäklare som jag kan varmt rekommendera.
    2015-12-21 Annelie T svarar Bernt A
    Tack snälla ni och tack för ert förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Önskar er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie var mycket serviceinriktad och vi blev personligt bemötta. Vi kände att vi med förtroende kunde vända sig till henne om det var några frågetecken.
    2015-12-21 Annelie T svarar Kjell K
    Tack Kjell. Hoppas ni trivs i Trosa och ett gott slut och ett härligt nytt år önskar jag er.
  • Tea S
    Tea S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Hela försäljningen mycket välskött. Tillgänglig och noggrann. Trevlig person och lätt att ha göra med.
    2015-12-21 Annelie T svarar Tea S
    Tusen tack Tea och all lycka till med ert nya boende.
  • Sten-ove K
    Sten-ove K skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket hjälpsam och det kändes som att han ville hjälpa till med att hitta en bostad som skulle passa mig.
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Carina var super att göra affärer med :)
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vår erfarenhet av Annelie Tapper är bara positiv. Hon är både förtroendeingivande, engagerad och proffsig. Det är en konst som mäklare att vara personlig utan att vara för "på", och det kan Annelie. Vi har hittills känt oss trygga genom hela processen och skulle själva använda Annelie vid en eventuell framtida försäljning.
    2015-12-21 Annelie T svarar Elisabeth A
    Önskar er en härlig jul och ett Gott Nytt År. Å tusen tack för fint omdöme. Känns nästan lite tråkigt att inte få se er på fler visningar :) men hoppas ni kommer trivas med ert härliga hus.
  • Jan S
    Jan S skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Hej .
    Det har fungerat jättebra med Carina Andersson.
    Ett bra bemötande allt har varit bra.Bra info om
    läget innför försälning m.m.Bra foton.
  • Ullis P
    Ullis P skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Känns väldigt tryggt att anlita Fastighetsbyrån i Trosa. Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Fick ett jättebra försäljningspris dessutom. Rekommenderar mäklaren verkligen. ☺
  • Mona H
    Mona H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Anneli var toppen och ingen kunde inte vara bättre. Allt gick mycket bra och vi säger tusen tack
    Betyg 5
    2015-12-21 Annelie T svarar Mona H
    Tack Mona och hoppas ni får många fina stunder i ert underbara lilla hus. Önskar er en riktigt God Jul.
  • Helny K
    Helny K skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevlig på alla sätt men med lågt engagemang i säljprocessen
  • Bo R
    Bo R skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Proffsigt bemötande och goda kunskaper.
  • Göte J
    Göte J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Bra bemötande och mycket hjälpsam
    2015-12-21 Annelie T svarar Göte J
    Tack Göte. Hoppas ni kommer trivas och att ni snart kan flytta in. Önskar er en God Jul och ett riktigt Gott Nytt År.
  • Carina P
    Carina P skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevligt bemötande, kunnig och professionell.
    Tyvärr blev det inte något av hennes objekt som vi till slut köpte men vi var med i budgivning på flera och Annelie var alltid väldigt trevlig och lätt att ha att göra med.
  • Lena Z
    Lena Z skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Kan varmt rekommendera Annelie Tapper. Hon är väldigt kunnig och har en förmåga att se till att både säljare och köpare får vad dom är ute efter.
    2015-12-21 Annelie T svarar Lena Z
    Tack snälla ni. Hoppas ni har det toppen i ert nya boende och att ni får en god jul och ett riktigt Gott Nytt År.
  • Berit T
    Berit T skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    vid fösta kontakten känndes det ett bra förtroende sedan har allt fungerat bra vid försäljningen vi är jättenöjda hopps på fortsatt bra kontakt tills allt är klart.
  • Mats M
    Mats M skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Hej
    Vi tycker att vi fick ett jättebra bemötande av Annelie
    Det kändes tryggt hela vägen.
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie har varit en perfekt mäklare både för oss som köpare och som jag upplevde det även för säljare. Hon är vänlig, påläst, tydlig och serviceminded på alla sätt.
    Jag ger Annelie Tapper mina bästa rekommendationer
    2015-12-21 Annelie T svarar Tomas H
    Tack snälla ni. Hoppas ni trivs och att ni njuter av ert underbara hus. Önskar er allt gott.
  • Ewa E
    Ewa E skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie Tapper uppfyllde våra förväntningar med råge! Hon är professionell och mycket kunnig inom alla delar som hör till en villaförsäljning. Dessutom är hon en varm person som sprider trygghet omkring sig. Vi fick allt stöd hela vägen. Trodde faktiskt inte att sådana fantastiska fastighetsmäklare fanns. Men Annelie Tapper finns!
    2015-12-21 Annelie T svarar Ewa E
    Tusen tack bästa Ewa. Det har vart ett nöje att hjälpa er. Önskar dig en härlig jul och ett riktigt Gott Nytt År.
  • Lina Z
    Lina Z skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie var tydlig, pedagogisk och var ett stöd för oss genom hela processen att bli husägare. Hen har också varit väldigt vänlig och alltid svarat på våra frågor och hjälp oss på alla sätt vi kunnat önska. Tack!
    2015-12-21 Annelie T svarar Lina Z
    Önskar er allt gott och hoppas ni trivs i ert fina hus. Å tack för fina rekommendationer. Önskar er ett gott slut på detta år och ett riktigt Gott Nytt.
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag ochmin fru upplevde Carina som en kunnig och erfaren mäklare. Hon hjälpte oss snabbt fram till avslut och hjälpte till med lagfartsansökan. Vi kan rekomendera henne till andra som söker bostad/ fritidshus.
  • Marie L
    Marie L skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket trevlig och tillmötesgående, lugn, kunnig och proffesionell! Man får genast förtroende för carina!
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Det kändes väldigt bra att ha Annelie som mäklare vid försäljningen av vårt hus. I början anade vi inte hur många beslut som vi skulle behöva ta ställning till under resans gång. Men det märks tydligt att Annelie är erfaren och har bra känsla för marknaden. Hennes råd och stöd var otroligt värdefulla i försäljningens tidiga faser. Längre fram var det en väldig tillgång att hon är ambitiös, driven och noggrann. Tack Annelie, för ett bra jobb och för att du guidade oss genom försäljningsprocessen. Och, ett stort tack för hur du fångade upp och tog hand om intressenterna på vårt hus.
    2015-12-21 Annelie T svarar Niklas T
    Tack Niklas. Hoppas ni har det bra och att ni får en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
  • Anna B
    Anna B skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Helt klart den bästa mäklaren jag stött på!
    Får mina bästa rekommendationer!
    Lugn, trygg, personlig, proffsig, kunnig....
    2015-12-21 Annelie T svarar Anna B
    Tusen tack Anna. Hoppas ni har det bra och att ni trivs i Trosa och i ert mysiga hus. Önskar er allt gott.
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevligt och sakligt. Stressade inte säljare utan gick lugnt och sakligt tillväga.
  • Eilert B
    Eilert B skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har bara gott att säga om vederbörande.☺
  • Olof M
    Olof M skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Allting har funkat bra. Proffsig rakt igenom, noga med att hålla kontakt.
    Vi skulle välja Annelie igen,.
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Bra bemötande och snabb respons.
  • Helny K
    Helny K skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Mäklarens engagemang och samarbetsförmåga är betydligt viktigare än mäklarföretaget i sig.
  • Mats S
    Mats S skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Genomförde det som utlovades med god marginal. Det ska de ha heder av, finns för många som gör tvärtom.
  • Thord A
    Thord A skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi fick ett proffsigt bemötande. Carina lade ner mycket arbete för att både vi som säljare och vår köpare skulle vara nöjda med affären.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Väldigt bra bemötande vid kontakt och försäljning av vårt hus.
    Fortlöpande info om läget, aktuella visningar etc.
    Vi tycker att Fastighetsbyrån levt upp till förväntningarna vid hade inför försäljningen.
    Känner oss väldigt nöjda att vi valde just denna mäklarfirma.
  • Britt-marie J
    Britt-marie J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie Tapper gjorde ett alldeles utmärkt arbete vid försäljningen av vårt hus. Hon är glad, trevlig, hjälpsam, kunnig och tar tag i eventuella oklarheter direkt, återkommer väldigt snabbt om hon inte svarar direkt på telefonsamtal och besvarar mail snabbt. Vi har bara positiva erfarenheter från vår husförsäljning och kan varmt rekommendera Annelie.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie är en väldigt trevlig, kompetent och duktig mäklare. Då detta var mitt första köp så fick jag god hjälp av henne och om man hade några funderingar så fick man svar på sina funderingar direkt. Väldigt lätt att ha att göra med. Över lag väldigt nöjd med hela förloppet från intresse till slutaffär av bostad.
  • Melida L
    Melida L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Hon bemöter genom att lyssnar på dina frågor och svarar med ett lugnt tonläge.
  • Aneta M
    Aneta M skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi var mycket nöjd. Allt gick utan problem. Vi rekommenderar företaget.
  • Thommy T
    Thommy T skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Positiv, seriös och kunnig!
    Alltid tillgänglig. Ringt tillbaka, även när hon var ledig.
    Snabbt ordnat visningar på andra tider än utsatta.
    Behjälplig med bankkontakter för lån.
    Positiv även när vi har petat i småsaker.
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Lung tryck och har ett harmoniskt och trevligt bemötande. Man litar på henne.
  • Anna-britta H
    Anna-britta H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi blev mycket väl mottagna. Ibland lite svårt att få kontakt, men Annelie hörde alltid av sig!
  • Leif L
    Leif L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har inte haft så mycket kontakt, men vi tycker hon verkar bra
  • Per S
    Per S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Bara bra också för mig som köpare.
  • Gerd F
    Gerd F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån- Anneli Tapper, för ett mycket gott samarbete, vid försäljning av vår villa. Gerd Furusten.

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa