Fastighetsbyrån Trosa

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Trosa? Eller kanske börjar din nuvarande bostad kännas lite trång? Vi garanterar dig en trygg och väl genomförd bostadsaffär i Trosa genom vårt banknära samarbete, våra många år av erfarenhet och vår kunskap om området och bostadsmarknaden.

Låt oss vara din partner i fastighetsaffären, vi svarar gärna på frågor och finns som stöd genom hela processen - oavsett om du vill köpa eller sälja. Kom förbi vårt kontor och berätta om dina bostadsdrömmar så kan vi ta reda på hur vi kan hjälpa just dig.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Trosa!

Läs vad 575 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trosa

• 2020-08-09

Lars N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Proffsig i visning och bemötande tog hand om allt och förklarade vad allt innebar Läs mer
  • 2020-08-07

Barbro H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt fastighet
    Vart trevlig bemött av mäklaren Läs mer
  • 2020-08-03

Peter J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    100 procent från början till slut, proffsigt hela vägen. kommer absolut använda henne igen. kommer även rekommendera henne till vänner och kollegor. Läs mer
  • 2020-07-27

Carolina S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Otroligt positiv och hjälpsam! Läs mer
  • 2020-07-24

Tomas J skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Kunnig om fastighet och område.
    Trevlig och delade privata intressen. Läs mer
  • 2020-07-20

Christina N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte ett hus av henne och hon var mycket hjälpsam med allt vi frågade om och jobbar dag som natt. Läs mer
  • 2020-07-08

Jennie F skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte vårat drömhus med Sebastian som mäklare. Genuint trevlig, tydlig och fantastiskt kundbemötande rakt igenom! Läs mer

Lars F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt sommarhus och fick väldigt bra intryck av mäklaren redan från början. Seriös, kunnig och vänlig. Hon tog oss igenom processen på ett föredömligt sätt. Kan varmt rekommenderas Läs mer

Beriz K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Klockren, pålitlig och kunnig mäklare som överträffar ens krav! Namnet Annelie Tapper talar för sig själv. Bäste mäklaren på marknaden! Läs mer

Sofia Ö skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har sålt en trerummare o köpt en större trerummare av Sebastian. Hade inte ngr förväntningar då det var mer på impuls 😃. Nöjd med Sebastians kämpande inför visningar då ingen kom. Läs mer
  • 2020-06-26

Helene C skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie är den mest professionella mäklare jag mött. Hon är lugn och inger förtroende, är ansvarsfull och engagerar sig även både för säljare och köpare efter själva köpet är genomfört. Det känns som att hon vill att alla ska bli nöjda, alltid! Läs mer
  • 2020-06-22

Lena J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte vårt drömhus som Annelie förmedlade i Trosa. Annelie är grym på att få köparen (och säljaren) att känna sig trygg genom hela processen genom sin proffessionalitet och sinne för att hantera och bemöta människor. Världsklass! Läs mer
  • 2020-06-21

Lars L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi ville titta på en villa i Trosa. Hon ordnade snabbt en extra visning för oss och när vi lade våra bud var hon alltid snabb i återkopplingen till oss och alltid lätt att nå. Ingav förtroende och hade alltid ett trevligt bemötande. Läs mer

Gunilla G skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Trevligt bemötande och smidig affär. Läs mer

Robin Ö skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket kompetent, engagerad och serviceinriktad. Läs mer

Mika A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte hus och fick mycket bra hjälp och vägledning av mäklaren. Hon var alltid lätt att nå och svarade påläst kring alla frågor. När problem uppstod engagerade hon sig och hjälpte oss att lösa dem på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • Jennie F

2020-06-14

Jennie F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie hjälpte oss att sälja vår villa och har bemött oss på ett fantastiskt sätt från första dagen. Vi har haft mängder av frågor och funderingar och Annelie har tagit sig tid att besvara varenda en med tålamod och tydlighet.

Vi har känt oss fullkomligt trygga i att lägga vår bostadsförsäljning hos Annelie och skulle rekommendera henne som mäklare tusenfalt.
    Hon är utan tvekan den bästa! Läs mer
  • 2020-06-13

Peter O skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevlig och mycket hjälpsam fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-06-07

Christoffer P skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Proffsigt, omtänksamt och tydligt! Gjorde att vårt köp av fritidshus kändes väldigt tryggt och enkelt! Läs mer
  • 2020-06-07

Piotr B skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi lyckades sälja vårt lägenhet och köpa nytt med hjälp från Sebastian. Allt gick bra och vi lyckades med allt på mindre än 2 månader. Sebastian är trevlig person, lugn och mycket erfaren mäklare. Han har förmåga att anpassa sig till kundens behov och uppfyllde alla våra förväntningar vi hade. Läs mer
  • 2020-06-06

Björn W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jättebra bemötande rakt igenom. Hjälpsam och tydlig. Läs mer

Anette D skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Allt har funkat toppen. Jättenöjda🤗 Läs mer

Stefan F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har sålt en bostadsrätt under en period då Corona påverkade marknaden negativt. Annelie har trots detta och med fingertoppskänsla och tålamod lyft fram kunder som tittat och senare budat på lägenheten. Resultatet blev det mål vi satt upp. Annelie är en mycket lugn, positiv, seriös och skicklig mäklare vi hade inte kunnat få någon bättre. Läs mer

Catarina E skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Alltid god service på toppnivå Läs mer
  • 2020-06-02

Sandeep G skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har köpt en bostadsrätt och det var en mycket bra upplevelse vi hittade vad vi behövde och mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam i hela processen och affären gick smidigt. Läs mer
  • 2020-06-01

Sara N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Proffessionalitet beskriver allt! Läs mer
  • 2020-05-27

Åke B skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi kunde inte ha fått bättre hjälp till att sälja fritidshuset. Tror också att köparna känner sig trygga med affären. Kan varmt rekommendera Annelie! Läs mer
  • 2020-05-26

Annica A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har sålt en villa. Annelie har varit professionell, lätt att ha och göra med, kunnig, alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2020-05-25

Philip A skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Riktigt bra! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-05-22

Lise W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    1. Sålt bostadsrätt i Trosa.
    2. Mycket trevligt och professionellt!
    3. Vi hade hoppats att få ut annons tidigare, då slutade tidigare mäklare abrupt! (Svagt på alla sätt!!!)

Annelie tog över med bravur!

Vid behov, då vet vi vem vi kontaktar!!! Läs mer
  • 2020-05-09

Micke N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Har köpt en liten stuga för permanentboende, de ända jag har att säga om helheten är att Annelie Tapper är helt fantastiskt Läs mer
  • 2020-05-08

Therese Ö skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi sålde vår bostadsrätt i Trosa.
    Annelie har varit professionell och har gett oss en trygg upplevelse från första samtalet.
    Vi vet att marknaden just nu är skakig, pga Corona bland annat, men Annelie värderade det högre än vi vågat hoppats på och till slut blev det ändå budgivning uppåt och vi fick ett drömpris för vår bostad. Hon var lugn och stressade inte fram någonting alls i hela den här processen. Både vi som säljare, och de som köpte vårat hus, sa alla att vi känt oss väl omhändertagna och trygga under hela tiden! Annelie är utan tvekan den bästa mäklaren i hela Sverige och vi var så tacksamma att hon ville ta sig an vårat hus och ville sälja det. Vi kände oss emellanåt som hispiga nervvrak men hon var, inte bara världens bästa mäklare, utan också världens bästa psykolog åt oss alla! ;-)
    Vi kommer aldrig nånsin anlita någon annan mäklare om vi ska sälja igen, så länge som Annelie är verksam i Trosa. Läs mer
  • 2020-05-08

Johan S skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Jag köpte en tomt i Trosa. Jag blev väl bemött och de levde upp till förväntningarna jag hade att ta hand om köpet och ge information om fastigheten. Läs mer

Aina K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie gör alltid ett lugnt och tryggt i intryck. Är kunnig och trivsam att ha kontakt med, i telefon såväl som ”live”,
    Högsta poäng på allt. Läs mer

Ulf R skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi sålde vår villa i Trosa och vår mäklare var professionell
    och peppade oss i denna, för oss, stora affär mitt under Covid-19 krisen. Annelie levde verkligen upp till våra förväntningar med råge. Nu flyttar vi till nästa boende med lite extra pengar i fickan tack vare Annelie Tapper. Läs mer

Tommy H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie har från början till slutet av affären skött sig exemplariskt Trevligt bemötande med ett stort engagemang Har snabbt o effektivt svarat på alla frågor som uppstått Hon är enkelt uttryckt : En habil mäklare med patos för sitt jobb Läs mer
  • Anita L

2020-05-02

Anita L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie är en stor trygghet oavsett om man är köpare eller säljare, vilket vi provat på både och.

Hon är alltid professionell och tillgodoser båda
    Parters intressen.

Man litar på henne såväl som mäklare som människa.
    Bättre finns inte. Läs mer
  • Rune B

2020-04-30

Rune B skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sebastian lyckades, trotts en jobbig marknadssituation i Trosa, slutföra husaffären på ett utmärkt sätt.

Senasian har hela tiden varit lätt att få kontakt med och skött visningarna på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-04-24

Ulrica B skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Carina Andersson var toppenbra, lugn, saklig, kunnig och lyhörd. Läs mer
  • Tina S

2020-04-09

Tina S skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har köpt ett radhus. Anneli har ett väldigt proffsigt och vänligt bemötande. Ringer alltid upp om hon inte kan svara eller om man mejlat. Hon är väldigt kunnig och man känner sig trygg som kund. Skulle jag sälja så kommer jag helt klart anlita henne. Läs mer
  • 2020-03-31

Thomas h skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Hej. Vi köpte en villa och Annelie var lika seriös och professionell som ryktet gör gällande. Trevligt bemötande och ett stöd i köpprocessen, allt över förväntan. Läs mer
  • 2020-03-29

Kerstin W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag tycker att jag fick bra hjälp ,min bostad är nu såld,som var ett renoverings objekt,nu återstår, en del efter arbete ,som jag tror jag får hjälp med.Jag upplevde att jag blev mycket trevligt bemött.
    Kerstin Wallin Läs mer
  • 2020-03-25

Maria B skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålde mitt BRF hus med hjälp av Anneli. Proffsigaste mäklaren jag träffat. Snabb respons, ambitiös och mycket förtroendeingivande. Säljer eller köper gärna m h a Anneli igen! Läs mer
  • 2020-03-16

Stefan K skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sebastian har skött sitt jobb perfekt. Läs mer
  • Lilly P

2020-03-11

Lilly P skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har köpt bostad i Trosa. Vi har blivit väl bemötta och alla kontakter har fungerat bra. Mvh Läs mer
  • 2020-03-09

Susanne J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie hjälpte oss sälja vår villa i Trosa. Hon tog sitt uppdrag på allvar och fanns alltid till hands för frågor. Hon har en varm och trevlig framtoning och skapar ett ”rum” där man känner sig välkommen, sedd och bekväm.
    Hon gjorde ett proffsigt arbete och vi är både nöjda och tacksamma! Läs mer
  • Leif P

2020-03-08

Leif P skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Bra och engagerad, samt kunnig. Läs mer
  • 2020-03-06

Kjell H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt villa.
    Vänlig, lugn, trygg och informativ
    Få hög avkastning på försäljningen
    Nöjd, trots att vi inte riktigt fick villans värdering Läs mer
  • 2020-03-01

Emil M skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Skön och enkel kommunikation, bra återkoppling! Läs mer
  • 2020-03-01

Heikki N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Kunnig och service inriktad.
    Mycket bra val. Läs mer

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa