Fastighetsbyrån Trosa

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa — Visa karta

Funderar du på att flytta hit till Trosa? Eller kanske börjar din nuvarande bostad kännas lite trång? Vi garanterar dig en trygg och väl genomförd bostadsaffär i Trosa genom vårt banknära samarbete, våra många år av erfarenhet och vår kunskap om området och bostadsmarknaden.

Låt oss vara din partner i fastighetsaffären, vi svarar gärna på frågor och finns som stöd genom hela processen - oavsett om du vill köpa eller sälja. Kom förbi vårt kontor och berätta om dina bostadsdrömmar så kan vi ta reda på hur vi kan hjälpa just dig.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Trosa!

Läs vad 553 kunder tycker om Fastighetsbyrån Trosa

• 2019-11-19

Mikael M skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt, Noggrann mycket bra approach kundmässigt.

Inger trygghet.

Ja jag tycker framförallt att hon känns ärlig.

Med vänlig hälsning

Mikael Läs mer

Oili H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har köpt lägenhet i Trosa, bor själv i Haparanda, mäklaren har varit flexibel och hjälpsam samt hittat lösningar så att affären har varit möjlig utan min närvaro. Läs mer

Roger Benny R skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köp av tomt.
    Bra bemötande, bra på att återkoppla.
    Alltid anträffbar (om ej, ringer han upp).
    Bra och tydlig genom hela affären. Läs mer

Karina E skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Carina. Hon har hjälpt oss hela vägen, stöttat, förklarat, väglett och hon har alltid funnits till hand när vi undrat över något. Hon har ett trevligt, glatt, förtroendeingivande bemötande utan att vara påträngande. Min upplevelse är över förväntan. Läs mer
  • 2019-11-11

Karina E skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har både köpt och sålt av carina, hon har varit lätt att få tag i, hon har stöttat oss hela vägen. Det har känts tryggt och vi litar fullt ut på henne. Läs mer
  • Jack T

2019-10-30

Jack T skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Snabb och smidig affär vi köp av vårat landställe Läs mer
  • 2019-10-30

Christer J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket proffsig och trevlig kunde sitt jobb Läs mer

Barbro N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har köpt en bostadsrätt samt sålt vår villa via Fastighetsbyrån i Trosa.
    Mäklaren Annelie Tapper är helt fantastisk. Hon håller oss uppdaterad hela tiden. Kommer med förslag och olika lösningar.
    Annelie har en otroligt bra lokalkännedom, vilket är mycket positivt för den som ska köpa en bostad. Annelie är den i särklass bästa mäklaren vi har haft. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer

Eva J skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    En mycket proffsig och trevlig mäklare. Kände direkt ett stort förtroende för henne. Läs mer

Christin O skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie sålde vårt hus och hon jobbar med ett sådant engagemang och värme! Jag kan med glädje rekommendera Annelie till framtida uppdrag. Läs mer
  • 2019-10-27

Maria F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har sålt ett radhus och jag upplevde Annelie som mycket proffsig och kunnig. Hon var ett stöd genom hela försäljningsprocessen, inte bara genom sin sakkunskap utan också genom sin ödmjukhet gentemot mig som kund.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-25

Else-Maj E skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Proffsigt bemötande hela vägen Läs mer
  • 2019-10-25

Lars-Gunnar N skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt lägenhet i Trosa. Allt flöt på som förväntat och fick också den info som jag behövde. Efter vunnit budgivningen blev jag lotsad genom den juridiska processen med kontrakt och administration på ett bra sätt. Har inget att klaga på ej heller något annat som jag är missnöjd med. Läs mer
  • 2019-10-21

Patrick T skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt en bostad. Rekommenderar Sebastian för en lugn, trygg och professionell affär. Läs mer
  • 2019-10-14

Marie-Louise N skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Oengagerad
    Visade inget större intresse Läs mer
  • 2019-10-10

Roger G skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket nöjd med alla kontakter. Snabba svar, enkelt kontakt! Läs mer
  • 2019-10-09

Östen G skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt ett hus. Bra bemötande och svar på de frågor vi haft. Allt har fungerat bra! Läs mer
  • 2019-10-08

Caroline N skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte ett hus i bostadsrättsform. I samband med detta tog Annelie sig även an försäljningen av våran bostadsrättslägenhet.
    Vi har genom både köp och försäljning upplevt Annelie som så kunnig, vänlig, tillmötesgående och professionell. Trots lite oro angående vår egen försäljning ingav hon hopp och bidrog med positiv anda. Allt gick vägen väldigt fint och vi har Annelie att tacka för det! Läs mer
  • 2019-10-08

Andreas H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Kompetent säljare som är mån om att affären ska gå smidigt. Hennes värdering av vår bostad låg i linje med vad vi fick ut vid försäljningen. Vi sålde en villa strax utanför Trosa. Läs mer
  • 2019-10-04

Kristina W skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie var ett självklart val när jag skulle sälja min lägenhet. Hon inger förtroende och är engagerad och lyhörd och har en stor lokal kännedom. Jag hade höga förväntningar som verkligen infriades och jag kan verkligen rekommendera Annelie! Läs mer
  • 2019-10-04

Susann M skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevlig, saklig o lugnt bemötande.
    Kanske kunde vara lite mer på.
    Nöjd Läs mer
  • 2019-10-03

Lilli-Ann R skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har sålt en sommarbostad.
    mäklaren Sebastian gav ett proffsigt och engagerat intryck.Höllen god kontakt om framåtskridanet under försäljningens gång.
    försäjningen överskred våra förväntningar.Gick snabbare och med högre vinst.
    vi är mkt nöjda med mäklaren.
    mvh LilliAnn Roos och Jörgen Johansson. Läs mer
  • 2019-10-02

Jimmy M skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
  • 2019-10-01

Anna L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag köpte ett radhus genom Fastighetsbyrå. I Trosa och Annelie Tapper var mäklare för objektet.

Jag har genom hela processen känt mig väldigt trygg med att få bra hjälp när det är något jag undrar över. Som exempel var jag fundersam över om det gjorts radonmätningar och vad de visade. Annelie hade inte svaret direkt, men tog reda på det och återkopplade inom kort. Läs mer
  • 2019-10-01

Roger K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte en villa och allt funkade kanon.😀👍 Läs mer
  • 2019-09-30

Jenny W skrev om Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt ett parhus i Trosa.
    Fick superbra hjälp under hela förloppet. Läs mer
  • 2019-09-30

Johan K skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har köpt en tegelvilla från 60-talet i Trosa. Det som gjorde vår köpupplevelse så positiv var att det kändes som att Carina verkligen brydde sig om oss som köpare och inte bara säljaren. Vi har varit ute efter den här typen av villa och var nog de som föll för själva huset mest av alla som var på visningarna, vilket vi också gav sken av och kommunicerade. Till skillnad från de andra ville vi förädla byggnaden snarare än bara köpa för läget och sedan riva huset för att bygga upp nytt. Vi har bott i en hyreslägenhet tidigare och hade därför möjlighet att flytta in nästan direkt, vilket vi också kommunicerade. I slutändan kom vi tvåa i budgivningen, men vår rival behövde betydligt längre tid på sig för att flytta in (pga bland annat försäljningen) och ville nog inte alls ha själva huset egentligen. Då Carina hade kommunicerat vår situation till säljaren (en man vars föräldrar byggt huset och som vuxit upp i huset), valde han oss i stället. Det gjorde oss glada, att det inte bara stirrades på kronor och ören. Läs mer
    2019-10-01 Carina A svarar Johan K
    Tack snälla ni, jätteroligt att ni fick möjligheten. Det kommer bli toppen för er och barnen.
    //Carina ;-)
  • 2019-09-29

Broström J skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Trevligt bemötande. Mycket tjänstvillig. Läs mer
    2019-09-30 Carina A svarar Broström J
    Tack så mycket själva för bra samarbete! Ses kanske framöver när ni är i Trosatrakten ;-).
  • 2019-09-26

Göran H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte hus och sålde min lägenhet. Annelie skötte om bägge affärerna. Jag hade höga förväntningar på att det skulle skötas på ett proffsigt och bra sätt. Annelie överträffade dessa förväntningar med råge.
    Annelie är mycket kunnig och proffsig, dessutom mycket trevlig, sympatisk och omtänksam. Lätt att ha att göra med.
    Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2019-09-23

Gun-Britt Linnéa M skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt villa i trosa, Augustendalsvägen 26.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntan att sälja huset för utgångspris - han lyckades nästan😀ändå nöjd eftersom det var dålig tillströmning på visningarna .
    Positivt - alltid trevlig , saklig och professionell 👍 Läs mer
  • 2019-09-23

Dennis P skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi köpte lägenhet i Trosa Sommaren 2019. Sebastian är kunnig och inger förtroende. Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-09-22

Theodor L skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Carina har hjälp oss att sälja både en villa och ett radhus.

Hon är alltid engagerad, glad och trevlig och förstår säljarens behov.

Rekommenderar Carina varmt om ni ska sälja ett objekt. Läs mer
    2019-09-24 Carina A svarar Theodor L
    Tusen tack Theodor! Roligt att få hjälpa er igen och fortsatt lycka till med ert nya, spännande liv.
  • 2019-09-20

Caroline Maria L skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Carina är toppen. Eftersom vi bor utomlands har hon fixat och donat lite extra, utan några problem. Det är andra gången hon säljer hus åt oss och nästa gång det är dags ringer vi Carina igen, utan tvekan! Läs mer
    2019-09-24 Carina A svarar Caroline Maria L
    Tack snälla du, jätteroligt att hjälpa er igen. Kul att ni trivs i Spanien och lycka till med allt.
  • 2019-09-17

Marika B skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vi har fått hjälp att sälja en villa i Trosa. Vi är innerligt tacksamma att Carina fanns då vi visste att hon är ett fullblodsproffs med fötterna i myllan, helt fri från stress och fantastiskt ödmjuk.

Det är 5e affären vi gör men den första i Trosa. Carina OCH vi bodde tidigare i Södertälje.

Vi kan inte annat än å det varmaste rekommendera henne oavsett om du ska köpa/sälja villa eller bostadsrätt - du kommer INTE att bli besviken. Läs mer
    2019-09-24 Carina A svarar Marika B
    Tusen tack fina ni ;-). Stort lycka till med både lägenhet och livet i Dalarna.
  • 2019-09-17

Maja F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Försäljningsprocess av radhus

Alltid trevligt och bra bemötande. Alltid tillgänglig och förklarar situationen tydligt och ärligt. Kommer med sina råd och tips som vi har följt då vi känt att Annelie är säker på sin sak. Läs mer
  • 2019-09-13

Therese A skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Supertrevlig o proffsig! Sålde våran lägenhet o kan inte vara mer nöjd! Annelie gjorde ett toppenjobb!!😊 Läs mer
  • 2019-09-12

Staffan K skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Sålt bostadsrätt:
    Alltid trevlig och glad.
    Alltid anträffbar
    Bra på att återkoppla Läs mer
  • 2019-09-10

Håkan A skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har sålt en villa.
    Carina var väldigt öppen och informativ. Beskrev hur läget på marknaden såg ur för tillfället osv. Jag har sedan fortlöpande fått information om läget. Carina har också varit ett mycket värdefullt bollplank fram tills vi fattade beslutet om vilket anbud vi skulle anta. Läs mer
    2019-09-24 Carina A svarar Håkan A
    Tack själv för ett fint samarbete med er alla. Era köpare är så tacksamma och glada för sitt nya hus och jag är säker på att de kommer att trivas ;-).
  • 2019-09-09

Niclas S skrev om Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Vill inte...................................................................................................... Läs mer
    2019-09-24 Carina A svarar Niclas S
    Tack Niclas och lycka till med dina planer för huset.
  • 2019-09-07

Gunilla v skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycket professionell och med ett trevligt och vänligt sätt. Läs mer
  • 2019-09-05

Annelie F skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Jag har sålt min lägenhet
    Jag blev väldigt bra bemött
    Jag är nöjd med allting!
    Hon var super trevlig och allt man kan förvänta sig! Läs mer
  • 2019-09-05

Emelie R skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    köpt en villa
    bra bemötande, lätt att få tag i om man hade några frågor.

väldigt bra bemötande. Läs mer

Inger M skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Ett proffs!
    Närvarande och erfaren. Läs mer

Birger L skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpt villa i Trosa.
    Toppenbra bemötande och service av högsta klass. Lätt att kontakta. Svarar snabbt på samtal och mail. Hög kompetens gällande hus och byggnadsteknik. Läs mer

Dainius U skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Mycke trevlig ach hjälpa. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-02

Joakim T skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    vi har köpt en 70 tals villa på en och en halv plan.
    Annelie gav alltid ifrån sig en varm och förtroendeingivande känsla. Man visste att man hade rätt person att samarbeta med när man talade med henne då hon var väldigt kompetent och visste vad vi sökte.
    Klart bästa mäklaren jag mött. Läs mer
  • 2019-09-02

Anne Ö skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    jag Har köpt ett hus sålt av Annelie Tapper. Hon var lugn och sansad och försökte inte forcera köpet vilket jag uppskattade. Läs mer
  • Daniel A

2019-08-29

Daniel A skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Köpte ett radhus via honom och han va väldigt bra att göra med och lätt att få tag på. Hade man funderingar eller frågor så besvarades dessa inom väldigt kort tid. Läs mer
  • 2019-08-29

Sofie H skrev om Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Annelie har varit en klippa både vid köp och försäljning. Vi köpte en ny villa och på grund av smidigt och seriöst bemötande valde vi att sälja vårt befintliga hus via henne. Skulle beskriva Annelie som en mäklare med järnkoll på vad hon gör, mjuk som person och fantastisk att ha att göra med. Snabb på att svara och återkoppla. Vi är nöjda med vår upplevelse. Läs mer
  • Palle B

2019-08-27

Palle B skrev om Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
    Centrumvägen 2 A, Vagnhärad.
    En helt underbar mäklare som hjälpte oss med stort och smått, var lyhörd, och gjorde hela proceduren lätt att förstå.
    Vi vill varmt rekommendera Sebastian till andra. Läs mer

Östra Långgatan 30, 619 30 Trosa