Mona Eriksson Ekendahl

Mona Eriksson Ekendahl

Mona Eriksson Ekendahl är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Mona Eriksson Ekendahl har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Mona Eriksson Ekendahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Mona Eriksson Ekendahl har haft 32 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

69 omdömen om Mona Eriksson Ekendahl

Bea Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Vi är otroligt nöjda med Mona som mäklare. Vi köpte vårt radhus och sålde samtidigt vår lägenhet. Upplevde att Mona höll en god dialog mellan både oss, säljarna och vår säljande mäklare. Vi kan varmt rekommendera Mona till både försäljning och köp.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Precis den känslan jag vill uppnå och det gör mig jätteglad att ni känner så. Nu håller vi tummar och tår in i det sista att sista pusselbiten trillar på plats.

Eric L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Trevlig, rak, kunnig & snabb. Och framförallt god kontakt. Mycket nöjd!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Eric, det glädjer mig att höra. Har varit jättekul att få hjälpa dig med din försäljning och jag är glad att det gick ganska snabbt eftersom jag vet att du inte direkt var sugen på att sitta med dubbla boenden :-)

Bosse N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Trevligt bemötande och en snäll mäklare, svarar gärna på frågor om man har några funderingar.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Bosse! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas som fisken i vattnet i din nya lya. Kom ihåg att jag gärna svarar på frågor framöver också om det skulle uppstå några.

Evelina M
Sålde sitt hus med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Proffesionell och gör sitt bästa

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Jag vet att det varit kämpigt för er och inte gått på långa vägar så snabbt som vi hade hoppats. Nu håller vi tummarna tillsammans för att detta håller hela vägen ut, för det är ni så väl värda.

Esa P
Vagnhärad

Hej! Hade inga speciella förväntningar men hon var kunnig,professionell,saklig. Hade jag några frågor eller funderingar så rätade hon ut frågetecknen direkt. Jättenöjd så rekommenderar henne varmt. Mvh Esa

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tusen tack Esa och kom ihåg att minsta lilla frågor eller funderingar framöver så är jag bara ett telefonsamtal bort. Än en gång grattis till Bosses första egna lya.

Robert B
Vagnhärad

Professionell, lyssnade, engagerad. Kändes aldrig stelt utan kändes som hon brydde sig.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack, vad roligt att höra. Du ska bara veta hur mycket jag håller tummarna nu för att den sista pusselbiten ska falla på plats och ge oss det resultat som vi så länge längtat efter.

Fredrik W
Vagnhärad

Mona bemötte mig på ett positivt, professionellt och förtroendeingivande sätt från första början och fortsatte så under hela försäljningsprocessen. Hennes sprudlande glädje och energi smittade av sig igenom en till viss del både känslosam och trög process. Hon var hela tiden tillgänglig med snabba svar och förklaringar och alltid positiv. Jag hade inga direkta förväntningar i förväg men jag kunde inte ha varit mer nöjd och det känns till och med lite tråkigt att försäljningen är över då det har varit fint att få ta del...

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Men åh vad fint skrivet Fredrik. Även om jag är glad för din skull och att du hittat din nya lägenhet så håller jag med dig om att det känns tråkigt på ett sätt att försäljningen är över. Jag hoppas verkligen att du svänger förbi och säger hej när du har vägarna förbi Trosa. Avslutar med att säga att du definitivt får en femma av fem möjliga som säljare ;-)

Sigridur Liney G
Vagnhärad

Mona har varit väldigt trevlig och professionell. Svarar bra på alla frågor ock förklarar allt tydligt.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Sigridur, det gläder mig att du känner dig nöjd. Tveka inte att höra av dig framöver om det uppkommer några frågor eller funderingar.

Gudjon J
Vagnhärad

Mycket bra professionelt och trevligt bemötande. Men vi fick automatiskt meddelande om ett nytt bud efter att vårat bud hade blivit accepterat och vi hade bokat tid för avtalsskrivning. Direkt därefter såg vi att fastighets annonsen hade tagits ner från hemsidan men det var ingen som kontaktade oss med förklaring eller status, så vi var ganska osäkra under tiden.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Hej Gudjon! Tack för ditt svar och ber om ursäkt för att ni upplevde en osäkerhet, det var inte min mening. Försöker vara tydlig, men ibland kommer den mänskliga faktorn med i bilden och man missar att se situationen från alla parternas håll. Avslutar med att än en gång säga stort grattis till er och hoppas att ni ska stromtrivas även fortsättningsvis i er lägenhet.

Folke E
Trosa

Mkt vänligt bemötande . Kände inte att hon var påtvingade utan bemötte oss med respekt. Hade också förståelse för en del tvivel som jag hade.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack! Det gläder mig att höra. För mig är det viktigt att ni som köpare känner er lika viktiga som säljaren och om jag lyckats uppnå det så känns det riktigt roligt. Jag hoppas ni ska trivas och kom ihåg att jag bara är ett telefonsamtal bort om jag kan vara behjälplig på något sätt.