Arne Westman
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det sociala! Att få hjälpa gamla som unga i deras process att sälja eller köpa. Vissa dagar känns det som jag arbetat som socialarbetare, men det skänker mening till det vanliga försäljningsarbetet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet efter 30 år i yrket och ett stort socialt engagemang samt ett enormt kontaktnät. Jag har även förmågan att snabbt sy ihop en affär.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är medlem i Fastighetsbyråns guld klubb där dom mäklare ingår som sålt flest hus och omsatt mest i pengar. Dessutom är jag en klippa på att baka bullar - till barnbarnens förtjusning. Läs mer

Läs vad 84 Läs vad Arne Westman

• Sofie J köpte sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-05-12

Ulricehamn
    Vi har inte haft någon kontakt med Arne Westman utan det var Tobias Westman som sålde bostaden till oss, har därför inget omdöme att ge Arne. Läs mer
  • Jan Ingmar S sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-04-25

Vegby
    Proff seriøs pålitlig Har køpt sålt flera hus før mig Läs mer
    2019-04-25 Arne W svarar Jan Ingmar S
    Tack Jan! Alltid lika trevligt att hjälpa Er!
    Arne W gillar detta
  • Mona Ingegerd J
    Mona Ingegerd J sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-04-07

Sålt fritidshus .
    Mycket trevligt bemött .
    Det gick oväntat snabbt att hitta en bra köpare ., och det hade jag inte väntat mig . Mycket nöjd med Arne Westman hjälp . Rekommenderar honom verkligen ! Läs mer
    2019-04-07 Arne W svarar Mona Ingegerd J
    Tack snälla Mona för dom fina orden. Det är mycket trevligt att få hjälpa Dig!!
    Arne W gillar detta
  • Gunnar L sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-03-04

Hökerum
    Mycket trevlig, saklig och framförallt kunnig. Smidig affär. Läs mer
  • Gunnar A sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-03-01

Sålt villa.

Korrekt bemötande.

Mäklaren bedömning av utgångspriset höll inte såldes under.

Förväntningar infriades kan man säga, villan såldes.

Arne Westman kan jag framhålla honom till såväl säljare
    som köpare av fastigheter. Läs mer
  • Peter O sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-02-28

Marbäck
    Mycket kunnig och seriös.Väldigt trevlig och lättsam också.Bra på att uppdatera säljaren från start till slutet av affären.Jag är mkt nöjd med Arne och hans team Läs mer
  • Niklas C sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-02-14

Ulricehamn
    Fastighetsbyrån sålde mitt hus i Ulricehamn och allt gick väldigt smidigt. Kunnig mäklare som ger bra support och kan förklara alla steg i processen. Läs mer
  • Cecilia M sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-02-13

Ulricehamn
    Smidig försäljning av villa och proffsigt bemötande. Nöjda med vårt val av Mäklare. Har bra kontaktnät och god kunskap om marknaden . Läs mer
    2019-02-13 Arne W svarar Cecilia M
    Tack Cecilia! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa till med försäljningen av Ert fina hus. Lycka till i Ert nya hem!
  • Helga J
    Helga J köpte sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-02-03

Gällstad
    Hej jag har köpt nyligen hus av Arne westman och jag är nöjd med hans bemötande och hans uppdrag som mäklare Mvh Helga jonsdottir på torgvägen 6 Läs mer
  • Josephine W skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2018-11-28

Har köpt småhus. Trevligt bemötande, men dåligt med info vad man som köpare ska tänka på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ulricehamn

Arne Westman