Arne Westman
Registrerad mäklare sedan 1989-06-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-20
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det sociala! Att få hjälpa gamla som unga i deras process att sälja eller köpa. Vissa dagar känns det som jag arbetat som socialarbetare, men det skänker mening till det vanliga försäljningsarbetet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet efter 30 år i yrket och ett stort socialt engagemang samt ett enormt kontaktnät. Jag har även förmågan att snabbt sy ihop en affär.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är medlem i Fastighetsbyråns guld klubb där dom mäklare ingår som sålt flest hus och omsatt mest i pengar. Dessutom är jag en klippa på att baka bullar - till barnbarnens förtjusning. Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Arne Westman

• Åke F sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-05-01

Tvärred
    Vi är nöjda med försäljningen av vårt fritidshus. Läs mer
    2020-05-02 Arne W svarar Åke F
    Tack! Det har varit otroligt trevligt att få hjälpa Er att sälja Ert underbara fritidshus
  • Joachim L köpte sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-04-13

Trädet
    * Köpt ett hus på landet
    * Fick ett trevligt bemötande redan vid visning
    *Arne lever upp till våra förväntningar Läs mer
    2020-04-13 Arne W svarar Joachim L
    Tack Joakim👍 Hoppas Ni kommer trivas i Ert paradis!
  • Hans-eric G köpte sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-03-01

Köpt. 2 familjsvilla,allt perfekt.vänligt bemötande. Läs mer
    2020-03-01 Arne W svarar Hans-eric G
    Tack så mycket för en trevlig affär!!!
  • Lena L sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-09-27

Vegby
    Sålt hus. Blivit bra bemött . Mäklaren kunde dock hört av sig lite mer, även när det inte hänt något är det bra att få veta . För övrigt bra jobbat. Läs mer
  • Hans J sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-09-15

Vi sålde ett tvåfamiljshus. OK bemötande. Läs mer
  • Henry E köpte sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-09-07

köpt en fastighet han är väl okej . han fixade så huset blev mitt före visningen Läs mer
  • Leslie M sålde sin lägenhet med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-08-29

Såld bostadsrätt
    Enklaste i världen med 100% ömsesidig förtroende mellan mäklare, säljare och köpare
    Det blir inte lättare och bättre än så och med en väldigt erfaren och professionell mäklare Läs mer
    2019-08-29 Arne W svarar Leslie M
    Tack för dom fina orden! Det är alltid trevligt att hjälpa Er. Fint samarbete!
  • Lena G sålde sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-08-20

Sålt vår villa. Mycket professionellt hela vägen. Läs mer
  • Monika B köpte sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-06-15

Marbäck
    Köpte Näsboholm 1:15.
    Mycket hjälpsam på alla sätt. Och trevlig. Läs mer
    2019-06-15 Arne W svarar Monika B
    Tack Monika!!!
    Har verkligen varit trevligt att hjälpa Dig
    Välkommen till Ulricehamn👍😃
  • Sofie J köpte sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-05-12

Ulricehamn
    Vi har inte haft någon kontakt med Arne Westman utan det var Tobias Westman som sålde bostaden till oss, har därför inget omdöme att ge Arne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ulricehamn

Tobias Westman