Tobias Westman

Tobias Westman

Tobias Westman är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Tobias Westman har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Tobias Westman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Westman har haft 64 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 122 Läs vad Tobias Westman

• 2020-11-29
    Vi har sålt ett hus ! Har blivit mycket bra bemött ! Bra med Tobias !
    Birgitta P
    • 107.0 m²
  • 2020-11-26
    Vi har sålt en villa. Bemötandet var mycket bra. Vi är nöjda med utfallet på hela affären. Birgitta o Peter
    Peter K
    • 107.0 m²
  • 2020-11-23
    (Köpte hus) Allt gick väldigt smidigt till. Han kunde t.o.m ställa upp för att skriva på kvällstid.
    Arif E
    • 184.0 m²
  • 2020-11-09
    Tobias visade huset vi köpte, svarade på alla frågor och återkopplade snabbt med de svar han inte kunde ge omedelbart. Detta gällde genom hela processen. Jag hade många frågor om huset och husköp generellt och jag kände mig aldrig dum som frågade. Även återkoppling efter tillträdet har varit tryggt och snabbt. Jag är mkt nöjd.
    Susanne H
    • 137.0 m²
    • Tvärred
  • 2020-10-21
    Positive and good talker! He helped me a lot with my first house and do everything that is possible to be sure I understand everything. Very happy that I had him as a seller .
    Cosmin M
    • 127.0 m²
    • Trädet
  • 2020-09-25
    Otroligt nöjd med Tobias som mäklare vid försäljning av mitt hus i Ulricehamn.
    Karl R
    • 90.0 m²
  • 2020-09-06
    Vi har sålt ett hus i Ulricehamn som ligger på ett attraktivt område. Vi blev bemötta på ett sätt där man känner sig riktigt välkommen. Eftersom han är en social och betrodd mäklare så har han många som vänder sig till honom och vill bli kontaktade när det dyker upp objekt. Så på detta sätt så behövde vi inte lägga ut det på sociala sidor. Så vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera Tobias Westman.
    Ing-brith R
    • 88.0 m²
  • 2020-09-02
    Har sålt ett fritidshus Glad och postivit, ger inga förhoppningar innan processen är igång eller under budgivning, vilket ger ett seriöst intryck. Tänker mkt på att de skall bli bra för både säljare och köpare, inga oklarheter, allt tas upp till ytan i affären. Gjorde en bra förtjänst i denna försäljning
    David K
    • Strängsered
  • 2020-08-27
    Sålde ett fritidshus med sjönära läge. Vår fastighetsmäklare kom och gjorde en värdering och skötte sedan hela logistiken kring försäljningen. Vi har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande vid alla kontakter och anser att våra förväntningar på alla sätt har uppfyllts till stort belåtande.
    Karin J
    Jörgen K
    • 120.0 m²
    • Dalum
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte