Tobias Westman
Registrerad mäklare sedan 2003-08-06
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-20
2019-09 - 2020-08

Läs vad 116 Läs vad Tobias Westman

• Ing-brith R sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-09-06

Ulricehamn
    Vi har sålt ett hus i Ulricehamn som ligger på ett attraktivt område. Vi blev bemötta på ett sätt där man känner sig riktigt välkommen. Eftersom han är en social och betrodd mäklare så har han många som vänder sig till honom och vill bli kontaktade när det dyker upp objekt. Så på detta sätt så behövde vi inte lägga ut det på sociala sidor. Så vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera Tobias Westman. Läs mer
  • David K sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-09-02

Strängsered
    Har sålt ett fritidshus

Glad och postivit, ger inga förhoppningar innan processen är igång eller under budgivning, vilket ger ett seriöst intryck.

Tänker mkt på att de skall bli bra för både säljare och köpare, inga oklarheter, allt tas upp till ytan i affären.

Gjorde en bra förtjänst i denna försäljning Läs mer
  • Karin J sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-08-27

Gällstad
    Sålde ett fritidshus med sjönära läge. Vår fastighetsmäklare kom och gjorde en värdering och skötte sedan hela logistiken kring försäljningen. Vi har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande vid alla kontakter och anser att våra förväntningar på alla sätt har uppfyllts till stort belåtande. Läs mer
  • Jörgen K sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-08-16

Dalum
    Qqqwqweerrtyyuiiopppååååss det ghjkolpä Läs mer
  • Björn C sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-06-24

3:a
    Ulricehamn
    Har sålt en bostadsrätt. Fick ut det pris vi önskade och mäklaren har arbetat med försäljningen på ett bra och engagerat sätt.
    Bemötandet har varit väldigt bra. Läs mer
  • Kristina J köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-06-23

Timmele
    Hjälpsam och proffesionell mäklare! Läs mer
  • Lennart B sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-06-21

Marbäck
    Fritidshus sålt. Fick 4,3 m sek mot förväntade 4,2 . Utgångspris 3,9.
    Snabbt och bra handlagt av TW Läs mer
  • Dan L köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-06-20

Hökerum
    Köpt sommarstuga.
    Blev bra bemött, ordnade ny tid för visning.
    Svarade snabbt på allt. Serviceinriktad.
    Ordnade allt snabbt och bra. Läs mer
  • Anna R köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-06-20

Ulricehamn
    Mycket trevliga och hjälpsama mäklare. Läs mer
  • Jan B sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-06-02

Ulricehamn
    Vi har sålt vårat föräldrahem, en villa på Gunnarshill och Tobias har skött allt på ett mycket proffsigt sätt.
    Allt gick fantastiskt fort, såldes ett dygn efter visningen och vi fick mer än vi hoppats på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ulricehamn

Tobias Westman