Tobias Westman
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 68 Läs vad Tobias Westman

• Robert N sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-03-23

Hössna
    Mäklaren var kompetent, och tillvaratog våra intressen. Läs mer
  • Lennart M sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-03-02

Vegby
    Tobias har sålt vår sommarstuga och gjort detta på ett proffsigt och tillfredställande sätt.
    Hans uppskattade fsg pris nåddes med råge.
    jag är mycket nöjd med hans resultat.

Lennart Läs mer
  • Theres P
    Theres P köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-03-01

Älmestad
    Även om han emellanåt känns lite stressad i samtalen rekommenderar jag honom varmt. Otroligt trevlig och skicklig. Känns trygg att ha som mäklare. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-02-23

Ulricehamn
    Vi har varit på många visningar under ett antal år. Gissar på 6-8 st med Tobias. Sista gången när vi köpte hus som han mäklade, bemötte han oss som det var första gången. Fixade återvinning bara för oss. Läs mer
  • Annika L köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-02-22

Tvärred
    Hej, har köpt en fastighet i Hulu med adress Tvärreds Skog 109. Hela affären avlöpte utan några tveksamheter. Mäklaren Tobias Westman gjorde så att hela husaffären blev en positiv upplevelse och med stor proffsighet. Kan med glädje rekommendera honom vidare. Med vänlig hälsning, Annika & Kent Läs mer
  • Ulrika B sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-02-22

Ulricehamn
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Tobias. Vid värderingen av min bostadsrätt gick han igenom hur det går till väga vid en försäljning. Förklarade lättfattligt, inga frågor va dumma. Hela försäljningen fixade han så jag slapp att ha en stor visning, vilket jag verkligen uppskattade!
    Han ingav förtroende direkt och har så varit under hela processen hittills!
    Han är alltid tillgänglig, kan han inte svara när man ringer, skriver han ett sms att han återkommer.
    Har hela tiden känt mig i högsta grad känt mig delaktig pga den info jag fått. Det har känts tryggt.
    Sen är han otroligt trevlig och tillmötesgående, och har en fantastisk social kompetens vilket gör det där ” lilla” extra som gör att det känns som om han verkligen bryr sig om en och vill att man ska va nöjd! Läs mer
  • Gösta H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

Ulricehamn
    Sålt bostadsrätt. Tobias är klar och tydlig, känner marknaden och har glimten i ögat.
    Är helt ok och jag hittar inget speciellt som han kan förbättra. Läs mer
  • Joakim Å sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

Kanon bra rätt igenom!
    Bra proffsigt och enkelt mot båda parter. Läs mer
  • Anders L sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

Dalum
    Sålt hus. Mäklaren helt proffsig. Trevligt bemött. Mycket bra med allt Läs mer
  • Stefan E köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-02-07

Dalum
    Rak i kommunikationen och snabba ryck Läs mer
    2019-02-21 Tobias W svarar Stefan E
    Hej Stefan ! Tack för trevlig affär, hoppas du kommer trivas bra på Villagatan. Vi hörs och ses framöver.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ulricehamn

Arne Westman