Tobias Westman

Tobias Westman

Tobias Westman är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Tobias Westman har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Tobias Westman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 156 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Westman har haft 20 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 156 Läs vad Tobias Westman

• köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Tvärred
    2022-07-06 Verifierad kund
    Han är en expert samt trevlig man .Han är bäst.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-03-29 Verifierad kund
    Tycker det gick fort smidigt och bra. Artig trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Vi är nöjda och tacksamma😀
    2022-01-24 Verifierad kund
    "Tänk om du kunde vara som Tobias - lite mer konstruktiv, lite mer handlingskraftig..."
    Så sa min sambo när vi var mitt upp i försöken att sälja mitt föräldrahem och någonstans...ja, jag är den förste att instämma. Tobias Westman var genom hela affären en suverän motor som aldrig slirade eller hackade i uppförsbackarna - och det ska ni veta, det kan finnas gott om uppförsbackar, isfläckar och bananskal i en process som denna, med ett hus som förvisso hade sin charm och sitt läge men också sina skavanker.
    Från första början hittade mäklare Westman en passande ton i presentationen - ett sakligt anslag som inte förskönade i onödan - och fyllde på med ett bildmaterial som beskrev fastigheten på ett lika nyanserat som gott vis. Han lockade många intressenter. Några försvann, andra kom med synpunkter, bud presenterades, banker som nyss gett lånelöfte sa blankt nej...ja, ni vet. Det var som en berg- och dalbana. Hela tiden höll Tobias oss informerade, sökte efter lösningar och till slut drev han igenom ett avslut.
    Om jag får ge er ett råd.
    Om ni ska sälja ett hus, slå Tobias en signal.
    • Vegby
    2021-12-10 Verifierad kund
    Jag vill bara ősa beröm över Tobias Westman.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Min mäklare är noggrann och gör bra visning. Jag var jätteglad att träffade en sån här Mäklaren som behandlade fint. Tack ☺️
    • Röshult
    2021-12-10 Verifierad kund
    Tobias var jätte trevlig person. Svarade på alla frågor vi hade och var tillgänglig. Väldigt bra mäklare! Vi är nöjda!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Tillgänglig

Helnöjda!
    2021-11-20 Verifierad kund
    Jättesmidig försäljning.
    Bra kontakt med mäklare. Trevligt bemötande. Inlyssnande och förstående.
    • Hökerum
    2021-11-15 Verifierad kund
    Herr Tobias Westmann hat uns beim Verkauf unserer Stuga
    sehr geholfen. Er war stets sehr freundlich , hilfsbereit
    und immer ansprechbar.
    Wir waren außerordentlich zufrieden.
    Verkauf und Vertragsabwicklung wurden problemlos erledigt.
    Vielen Dank dafür.
    • Röshult
    2021-11-14 Verifierad kund
    Hjälpsam med allt från första början. Gav tips och vägledning på de frågor vi hade. Speciellt då det var vårat första husköp. Fick känslan att han ville inte bara se till att sälja, utan att se till att köparen känner sig nöjd likaväl.