Tobias Westman

Tobias Westman

Tobias Westman är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Tobias Westman har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Tobias Westman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Westman har haft 46 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 138 Läs vad Tobias Westman

• sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Hökerum
    2021-07-07
    Med ett proffsigt bemötande lever Tobias Westman upp till alla förväntningar man kan tänkas ha vid en husförsäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Hökerum
    2021-07-05
    Väldigt trevlig och kunnig.
    Kan varmt rekommendera honom
    Monica
    • Trädet
    2021-06-04
    Sålt fritidshus.haft kontakt med Tobias tidigare vid husköp. Tobias är trevlig och professionell i sin yrkesroll och lever upp till förväntningarna. En mäklare man kan tipsa andra personer som vill köpa eller sälja en fastighet.
  • 2021-05-26
    Mycket trevligt bemötande och snabb värdering av vårt fritidshus.
    Tack Julia! Önskar er en solig sommar i ert smultronställe. Tobias Westman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Ulricehamn
    2021-05-21
    Jag köpte en lägenhet. Jag blev väldigt gott bemötta av mäklaren.
    • Timmele
    2021-05-04
    Vi sålt vår villa.
    Mäklaren har visat stort intresse för att sälja vårt hus och verkligen underlättat för att göra en bra och smidig affär.
    Att vi sedan fick mycket mer än vad vi hade förväntat oss för huset ger ytterligare pluspoäng!
    Riktigt kul att det blev så bra försäljning, och tack för bra samarbete. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Mvh Tobias Tobias Westman
    • Timmele
    2021-05-04
    Väldig tillmötesgående, kunnig .
    Allt bra , vi är mycket nöjda !!
    Tack för fina omdömet, Karl-Johan! Kul att få göra affär med er igen. Ha de gott, och njut framöver av livet på landet. Mvh Tobias Tobias Westman
    • Gällstad
    2021-04-05
    Vi såle vårt hus.
    Han bemötte oss på ett trevligt sätt och var alltid tillgänglig för våra frågor.
    Tobias levde upp alla våra förväntningar.
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning.
    Tack Vahid! Det har varit väldig kul att samarbeta mer er. Tack för förtroendet. Tobias Westman
    • Dalum
    2021-03-14
    Sålt en villa i Dalum. Jag blev väldigt bra bemött. Han överträffade mina förväntningar och priset på bostaden blev jag nöjd med. På hela taget en bra affär
    Tackar för förtroendet, och trevligt bemötande genom hela processen! Mvh Tobias Tobias Westman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Ulricehamn
    2021-01-31