Fastighetsbyrån Ulricehamn

Snittbetyg
4.7
Ring 0321-279 90 Dela

Om företaget

Vackert belägen vid Åsunden hittar du orten Ulricehamn. Sjönära läge, gågata med kullersten och ett rikt utbud på aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån känner till allt om området och vet precis var du har dina bästa boendemöjligheter. Vi har koll på alla former av bostäder och hjälper dig genom hela affären. Allt från värdering...

941 omdömen om Fastighetsbyrån Ulricehamn

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 941 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Ulrika H
Köpte en tomt med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Marcus hjälpte mig med tomtköp och senare även värdering på ett mycket bra och proffesionellt sätt. Jag skulle absolut vända mig till honom igen, då jag upplevde honom som en mycket kompetent mäklare. Tydlighet, noggrannhet och god kommunikationsförmåga genomsyrade alla våra kontakter.

Birgitta R
Ulricehamn

Med god kompetens och tålamod, har jag upplevt Markus som trygg med min försäljning. Han har hela tiden ställt upp för mina funderingar, och är bra att ha att göra med.

Maria Å
Ulricehamn

Vänlig, förtroendeingivande och tydlig.

Inger P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Centrum

Marcus är mycket positiv att bolla med. Han är ödmjuk, inkännande för mina behov som köpare. Någonting som är positivt är att han inte är ”pushig”. Har redan tipsat andra om Marcus som mäklare.

Hilda-Mirka E
Centrum

Trevlig, informativ, lättillgänglig, fokuserad , driven, känns trygg i det han håller på med

Marita R
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Vegby

Vi har fått ett väldigt fint och bra bemötande av Robin. Han har hjälpt oss på absolut bästa sätt med försäljningen av huset, kommit med råd,varit tillmötesgående och varit lätt att bestämma tider med. Vi är väldigt nöjda med Robin och kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Rätt man på rätt plats!

Inger P
Ulricehamn

Jag har känt mig bekväm med att ha Marcus som mäklare. Han är proffsig. Han är inte ”pushig”. Det har varit positivt att ha Marcus som mäklare både vid försäljning av bostad och även vid köp av ny bostad.

Sandra R
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Gällstad

Allt har gått väldigt bra. Robin har gett regelbunden information och guidat oss på ett tryggt sätt genom hela processen.

Ann A
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Trädet

Lättillgänglig, öppen och lätt att kommunicera med. Kan verkligen rekommenderas. Har även tidigare positiv erfarenhet av kontoret där Tobias jobbar, bra på allt sätt!

Csilla B
Vegby

Lika nöjd som förra gången med Tobias !

Stefan Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Vi är nöjda hittills. Ser fram mot att träffas igen. Stefan

Iraj A
Blidsberg

Han är trevlig och hjälpsam. Tar hand om kunderna på ett korrekt sätt tycker jag 🙏♥️

Mattias G
Gällstad

Professionell och påläst Bra att ha att göra med

Linda P
Ulricehamn

Vi köpte bostadsrätt via Robin. Tydlig, rak och transparent kommunikation genomsyrade affären och han var påläst om såväl bostaden som föreningen. Han är extremt duktig på att hålla mig som kund uppdaterad och han hör av sig när han säger att han ska göra det, vilket uppskattas mycket. Jag rekommenderar Robin och Fastighetsbyrån Ulricehamn starkt.

Peter W
Marbäck

Han är jättebra, toppen helt enkelt!! Har alltid förklarat för mig om man inte förstår!

Ulf S
Fredriksberg

Vi är mycket nöjda med Marcus som mäklare. Lättillgänglig, trevlig och ärlig, som gav oss goda råd.

Ingrid I
Villastaden

Marcus var en ur vår synvinkel mycket engagerad mäklare som vet hur man kopplar rätt kund till rätt objekt. Med proffsig förhandlar teknik.

Lukas A
Ulricehamn

Bra bemötande, väldigt trevlig, bra på att förklara saker som man inte riktigt förstod. Överlag en väldigt bra upplevelse 😊

Sol R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Jag tyckte att Tobias var en väldigt bra & trevlig mäklare, han fick oss att känna trygghet inför affären. Tobias var påläst och förklarade tydligt för oss köpare & för säljarna var det var som gällde angående många olika saker. Allt man hade frågor kring var redan besvarade utan att man behövde fråga. Riktigt proffsig.

Sven-Åke W
Marbäck

Snabb och effektiv mäklare som återkopplar bra.

Matti P
Villastaden

Marcus har varit mycket professionell och aktiv i att få fram en affär som verkligen var anpassad till våra behov.. Duktig och tålmodig.

Elin L
Villastaden

Det tog inte lång tid från beslutet att sälja tills huset var sålt. Jag upplevde Marcus som engagerad och angelägen om att det skulle bli så bra som möjligt. Han fanns tillgänglig för frågor och återkopplade snabbt.

Thea L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Väldigt engagerad och aktiv. Återkopplar och håller en uppdaterad under hela processen. Professionell i sitt utövande och trevlig i kontakten. Han är lätt att ha att göra med. Jag kände mig trygg och hade full tillit till Marcus.

Thomas S
Markuslyckan

Jag upplevde honom som social och mycket kompetent, lätt att samarbeta med. Det kändes tryggt med en mäklare som är så väl insatt i den lokala marknaden och tjänsteutbudet. Han var lätt att få tag på om jag hade några frågor, och hade stor förståelse för min situation.

Cecilia M
Trädet

Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam. Man kände sig bra behandlad och värdefull

Everdientje B
Ulricehamn

Tobias är trevligt och vänligt, lätt att prata med. Fastighetsbyrån har ett professionellt och modernt sätt att jobba. Tobias vill gärna ha ett hus såld och han vill få det såld snabbt. Min känsla är att han därför försöker övertyga säljaren att ha ett lågt utgångspris. Tobias kör för det mesta sin egen race och glömmer.bort säljaren i det hela. Så har vi t.ex aldrig pratat om datumet där vi vill lämna över vårt hus. Jag fick bara ett telefonsamtal med meddelandet att huset var såld och att överlämningen är den 1 april....

Luísa D
Limmared

Bra, vi fick hjälp och stöd så Hela processen var ganska smidigt

Margaret J
Grimsås

Mycket trevlig person, som ställde upp när man fick problem

Berny Otto Gustav K

Mycket duktig mäklare.vi har bara gott och säga om Johan Karlsson Super trevlig

Matilda Z
Ulricehamn

Tillit, trygghet o enkelhet är tre ord som stämmer bra in på Markus! Otroligt bra mäklare som är lättsam o gör sig förståd. Trotts att man inte förstår allt i processen så känner man sig aldrig dum med denna otroliga mäklare! Rekommenderar starkt!

Anita Von S
Limmared

Har gjort ett flertal affärer med Johan Karlsson. Alltid lika trevlig, proffsigt och kunnig bemöter han mig som kund. Rekommenderar alltid Johan Karlsson till vänner som vill köpa eller sälja hus eller lägenhet.

Gullan Maj-Britt V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
Tranemo

Mycket positivt och entusiastiskt bemötande. Mycket medveten om situationen I dessa försämrade tider. Han sålde mitt hus till det pris som var satt trots de svårigheter som fanns. Jag stortrivs i min lägenhet som jag köpte efter att Johan inspirerat mig att köpa den.

Anna Karin K
Dalum

Bra bemötande. Fick svar på alla frågor och funderingar.

Lennart A
Tranemo

Johan är en mycket bra och seriös mäklare som bryr sig om sina kunder. Både innan köpet och även efteråt.

Rikard K
Länghem

Snabbt och smidigt köp. Inga konstigheter.

Åsa Rose-Marie O
Limmared

Proffsigt och bra bemötande. En mäklare med stor kunskap vilket gjorde affären mycket smidig.

Glenn P
Ambjörnarp

Snabb, trevlig & effektiv mäklare, som lägger ett stort engagemang i sitt arbete.

Oddleif A
Vegby

Jeg er veldig fornøyd. Takk for god hjelp.

Per W
Centrum

Fick ett väldigt bra bemötande vid första kontakten med Marcus vilket gjorde att jag valde fastighetsbyrån för uppdraget. Han är Engagerad och bra på att återkoppla vilket sammantaget gör att jag är jättenöjd. Per

Jan S
Ulricehamn

Allt har varit bra ,försäljning gick fort, knappt man hängde med.

Inger K
Markuslyckan

Vi är mer än nöjda med Marcus. Alltid trevlig, kunnig, hjälpsam och tillmötesgående. Han sålde vårt hus snabbt trots att marknaden inte är som förut. Vi rekommenderar honom varmt.

Christer S
Markuslyckan

Mycket bra och smidig försäljning av bostaden

Erika W
Timmele

Kunnig, väl förtrogen med marknaden och området, hela tiden lugn och lugnande men också snabb att återkoppla genom hela processen och ett bra bollplank.

Ingrid Kristina R
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Tobias är kunnig, vänlig och hjälpsam. Han har svarat på frågor, har varit tillgänglig och hjälpt mig med olika undringar som jag hade. Han känns vederhäftig och är mycket trevlig att ha att göra med.

Adam W
Timmele

Bra och trevlig mäklare! Påläst och lyhörd!

Helén J
Trädet

Lätt att prata med. Har erfarenhet, han är säkert skolad av sin far Arne. Trevlig

Per Olof R
Knätte

Markus har varit en fantastisk mäklare. Alltid trevlig, kunnig, hjälpsam och tillmötesgående. Sålde vår fastighet på 11 dagar!

Annicka W
Marbäck

Väldigt duktig och driven mäklare. Fick sålt på en vecka behövde inte ens gå ut på hemnet.

Dan C
Månstad

Visade prov på att han har god koll på marknaden då begärt pris och slutpris stämde väl överens. Bra kontakt genom hela försäljningen. Smidig och enkel försäljning.

Sonata L
Ambjörnarp

Han är snabb och det är för och nackdel ( man kan känna sig stressad när pratar med han ).

Filtrera omdömen