Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Ulricehamn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ulricehamn

Fastighetsbyrån Ulricehamn

Boråsvägen 2, 523 24 Ulricehamn — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Ulricehamn och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 128 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ulricehamn

• Sebastian B
    Sebastian B skrev om Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Johan Karlsson en duktig och trevlig mäklare som vet vad han gör. 👍👍👍
    Sebastian B gillar detta
  • Henry J
    Henry J skrev om Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Det har varit bra vi har fått betalt som vi önskat och huset blev sålt innan visningen.
  • Theres P
    Theres P skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Kontaktade Robin om ett hus som var på gång och bad att bli informerad när försäljningen skulle öppnas. Huset har varit ute till försäljning i två veckor såg jag av en slump och jag har fortfarande inte hört något från Robin.
    Jag har även anmält mig till Fastighetsbyrån för bevakning via mejl om intressanta hus för mig. Jag har inte fått ett enda mejl även om jag sett flera hus under mina kriterier. Tråkigt att starta sitt köpa hus intresse med detta.
  • Bo A
    Bo A skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Hej. . Jag år nöjd. Han kan sitt jobb o är trevlig. Mvh Bosss
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Linda Thorstensson en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jättehärlig tjej som verkligen gick in för sin uppgift, Känns som vi avslutade affären lite snabbt, men gjort är gjort, vi är nöjda ändå👍
  • Rune A
    Rune A skrev om Linda Thorstensson en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Linda är proffsig på allt som hör till jobbet som fastighetetmäklare.
    Dessutom fick vi jättebra relationer även utanför jobbet .

Rune
  • Urban H
    Urban H skrev om Linda Thorstensson en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Helt ok, med mer rutin kommer hon att bli toppen.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Linda Thorstensson en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Toppen tjej! Påläst och trevlig.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Linda Thorstensson en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Linda är trevlig, professionell och personlig. Hon är nyexaminerad men tar reda på det hon inte vet och har på alla sätt ingett förtroende och visat upp en hög servicenivå. Linda kommer gå långt då hon är framåt, relationsskapande och helt enkelt gör ett bra jobb.
  • Anders A
    Anders A skrev om Linda Thorstensson en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Linda har redan från första kontakten visat ett stort engagemang i sitt uppdrag och en fin känsla för kunden.
    Hon har på ett snabbt och smidigt sätt klarat av sitt uppdrag till vår belåten.
  • Jörgen F
    Jörgen F skrev om Linda Thorstensson en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bra och saklig.
    Snabb på att hålla kontakten.
  • Haideer A
    Haideer A skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Hej! Det var en bra rekommendation av Tobias Westman. Vi har tur att vi träffade Tobias och vi fick mycket hjälp av honom.
  • Conny M
    Conny M skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Hela samarbetet från första kontakt till avslutad affär kändes tryckt.
    Vi som säljare och även köpare, vad vi förstått.
    /Conny
  • Elie S
    Elie S skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Hjälpsam, pålitlig, kunnig och väldigt trevlig.
  • Evgenia S
    Evgenia S skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Mina upplevelser av den här affär är bara positiva.
    Det gick snabbt och mycket proffissionelt.
    Att mäklare samarbetar med Swedbank hjälper att
    göra affären ännu smidigare.
  • Topi O
    Topi O skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jag väntade att han kan hitta hem till mig och min fru. Han gav raka svar på mina frågor. Men bästa av allt var det att han överraskade med ett projekt. Huset som han visade till oss var perfekt för oss och tajmingen perfekt. Jag kan inte säga att har hittat huset som vi köpte Tobias som tog oss till huset som blir vårt hem. Jag är så tacksam att fick kontakt med honom. Lätt att prata med honom, raka svar och snabba beslut.
  • Monica K
    Monica K skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Mycke bra hjälp.Allt fungerar bra. Kände mig trygg när jag kom dit med frågor.
  • Martin S
    Martin S skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Driven mäklare som brinner för att göra ett bra jobb. Bra bemötande och bra analytiker. Har koll på marknaden.
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bra bemötande. Hjälpsam. Tar tag i saker
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Suveräna! Bra återkoppling och snabba.
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bra och tillmötesgående men något stressad.
  • Jörgen F
    Jörgen F skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Svag service. Otydlig marknadsföring. Brist på transparens. Svårt att sätta rätt pris. Levde inte upp till förväntningarna.
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Var i kontakt med Johan Karlsson i samband med att vi var intresserade av att buda på ett
    av hans objekt. Vid lunchtid på måndagen efter visningen bekräftade jag att vi tänkte lägga ett bud men ville undersöka en sak med markägaren först. Det erbjöd sig Johan att göra åt oss. Det lät ju bra. Dagen går och Johan hör inte av sig. Hela tisdagen och onsdagen går och jag ringer åter upp Johan och hör om han kollat det där han sa att han skulle kolla. Det hade han inte. Säger åter igen att vi är väldigt intresserade och tänker lägga ett bud men vill gärna att han återkopplar. Johan säger då att han hör av sig imorgon. Johan hörde aldrig av sig. Framåt kvällen på torsdagen ser jag att objektet är sålt. Jag blir då aningen irriterad över att inte ha kunnat lägga ett bud, eftersom jag väntat på Johans svar som aldrig kom. Jag vet inte om säljarna blivit informerade om att det finns en till intresserad köpare, och lär heller aldrig få reda på det eftersom varken Johan Karlsson eller hans chef Arne Westman brytt sig om att svara på mitt mail där jag ifrågasatt det hela. De hade enkelt kunnat ge en förklaring så hade jag varit nöjd, men istället fortsätter de på spåret att aldrig höra av sig.
  • Martin C
    Martin C skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi är mycket nöjda med Tobias som mäklare. Det kändes tryggt att ha med honom att göra. Han var lättillgänglig under hela processen och gav oss en realistk bild av vilket pris vi kunde få ut. Han fixade försäljningen utan öppen visning och det är vi tacksamma för. Han har en proffsig framtoning och är kompetent.
  • Sig-brith S
    Sig-brith S skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Jag är jättenöjd med er hjälp med husförsäljningen...
  • Marika T
    Marika T skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    En duktig och trevlig mäklare som vet vad han gör
  • Marika T
    Marika T skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Han är väldigt trevlig och seriös hade inte så mycket kontakt med han då han åkte på semester.. men för övrigt så är han en toppen mäklare ! Han vet hur man ska behandla sina kunder !
  • Carina N
    Carina N skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bra service och mycket trevligt bemötande och personal!!
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Snabbt och smidigt skött, kompetent
  • Maria L
    Maria L skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Mycket bra och kunnig. Är mycket duktig och kan sin sak.trevlig och tillmötesgående.Hjälpsam
  • Ann G
    Ann G skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Robin har varit mycket kompetent, lätt att nå via mejl telefon. Vi är mycket nöjda .
  • Eva K
    Eva K skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Trevligt bemötande och serviceinriktad. Snabb och effektiv. Bryr sig väldigt mycket om kunden och köparen. Man känner sig väldigt trygg.
  • Anki A
    Anki A skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bra ! Inget att klaga på ! Behöver inte skriva mer
  • Anita E
    Anita E skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi vände oss till Fastighetsbyrån av den anledningen att vi tidigare anlitat Arne Westman vid husförsäljning. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick och våra förväntningar infriades.
    Extra plus till Tobias Westman och hans sätt att hela tiden uppdatera vad som var på gång.
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi fick ett mycket gott bemötande av Arne vid vår affär. Efter hand hade vi kontakt flera ggr under resans gång och blev lika väl bemötta varje gång. Fick ett gott förtroende för Arne.
  • Sven J
    Sven J skrev om Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Allt positivt bortsett från insättningen av handpenningen.
  • Lars E
    Lars E skrev om Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Korrekt, Trevlig, Ärlig och omtänksam.
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Trevlig och kunnig mäklare som ständigt var kontaktbar under hela processen för att svara på frågor och förklara nuläget och vad som komma skall. Proffsigt rakt igenom.
    Mycket bra!
  • Lars-åke R
    Lars-åke R skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    När jag väl bestämde mig för att sälja mitt hus var det en självklarhet att anlita Arne Westman,allt har fungerat mycket bra,Linda var suverän vid överlåtandet.

Tack till er alla
    MVH Lars-Åke
    2015-11-25 Arne W svarar Lars-åke R
    Tack snälla Lars-Åke för de fina orden. Alltid lika trevligt att träffa dig i alla olika sammanhang. Va roligt att du uppskattade Lindas arbete. Ha det så gott!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Mycket bra bemötande, ett ärligt intryck. Tydlig med vad som ska göras och hur det ska gå till, inget krångel.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Bra och proffsigt uppträdande. Enkelt att komma i kontakt med.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Ett lugnt o sakligt bemötande. Robin var trägen o kollade alltid upp med intressenter som tog lite lång betänketid. Ringde i god tid innan visning.
  • Lillian O
    Lillian O skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Rekommenderar varmt ert företag. Fått hjälp och stöd under försäljningen. MVH LENA OCH LILIAN
  • Maj-britt F
    Maj-britt F skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    När jag nu noga tänker efter så kan jag inte finna något negativt eller någon miss utan Robin Ljungviken sgerade helt perfekt!
  • Birigtta R
    Birigtta R skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi fick ett mycket bra bemötande och det motsvarade de förväntningar vi hade.
  • Ninni G
    Ninni G skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Robin är mycket engagerad. Mitt ställe var svårt att sälja men han gav inte upp. Han lovade att det skulle fixa sig och det gjorde det men han slet med alla resor till fastigheten och alla besök och visningar som han fixade. Jag upplevde att han var mycket ärlig mot mig och vi hade en fin dialog.
  • Linda B
    Linda B skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Trevlig och mycket hjälpsam mäklare.
  • Runa R
    Runa R skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Arne hade ett gott bemötande. Lätt att komma i kontakt med
  • Kent W
    Kent W skrev om Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Allt har fungerat mycket bra. Vi är väldigt nöjda med allt
  • Paula O
    Paula O skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Vi har blivit bra bemöta och fått svar på dem frågor vi ställt. Mvh Paula med familj.

Boråsvägen 2, 523 24 Ulricehamn