Fastighetsbyrån Ulricehamn

Fastighetsbyrån Ulricehamn

Vackert belägen vid Åsunden hittar du orten Ulricehamn. Sjönära läge, gågata med kullersten och ett rikt utbud på aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån känner till allt om området och vet precis var du har dina bästa boendemöjligheter.

Vi har koll på alla former av bostäder och hjälper dig genom hela affären. Allt från värdering till köp, försäljning eller kontraktskrivning. Vad du än har för frågor är du varmt välkommen att ställa dem till oss. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har koll på det mesta. Varmt välkommen!

Läs vad 587 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ulricehamn 2

• sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-09-20
    Oerhört kompetent och erfaren mäklare som genomförde vår försäljning på ett mycket uppskattat sätt. Vi är väldigt glada att vi vände oss till just Tobias. 100% nöjda kunder.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-09-20
    Vi har fått fint och bra bemötande
    Och är nöjda med Marcus som han har skött försäljningen av våran fastighet
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-09-19
    Bra möte! Saklig och bra genomgång vid skrivandet! Kanske lite stress vid budgivning! På det hela taget bra!
    2021-09-16
    Snabb, smidig, pratade klartext och förklarade noga om man inte förstod. Mycket bra!
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    • Nittorp
    2021-09-14
    Mycket bra. Fick svar på allt som vi undrade över.
  • skrev om Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-09-07
    Hej! Det var en bra rekommendation av Tobias Westman. Vi har tur att vi träffade Tobias och vi fick mycket hjälp av honom.
    2021-09-07
    Fick bra hjälp till att sälja våran bostad. Han fick både försäljning och nya hus köpet att klaffa så bra. 👍🙂
    2021-09-07
    Har bara positivt att säga. Mycket trevligt bemötande.
    2021-09-06
    Vi är så nöjda! Vänligt och hjälpsamt bemötande, väldigt smidigt och enkelt. Tobias har underlättat för oss under hela processen genom att vara tillgänglig och kunnat svara på alla frågor vi har haft. Rekommenderar varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    2021-09-06
    Trevligt bemötande, klara svar på frågor, kan tänka anlita honom om ev försäljning av vår fastighet blir aktuell
    2021-09-06
    Kunnig, snabb återkoppling, engagerad och mycket trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-09-06
    Genom hela processen har vi känt att Marcus har vart tillmötesgående, konkret och korrekt. Vi är väldigt nöjda och tycker att han är en utmärkt mäklare som arbetar för att saker och ting ska gå lätt och smidigt för alla parter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Tvärred
    2021-08-23
    Trevlig, lugn och snabb service
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-08-21
    Mycket trevligt bemötande fick bra förtroende för Marcus

Fick den informationen snabbt som vi behövde.
  • Anita Von S
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    2021-08-20
    Johan är vänlig, glad, lättsam känner direkt ett förtroende för honom. Han är proffsig och saklig och mycket hjälpsam om man vill titta på objektet innan visning om man inte har möjlighet den dagen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-08-18
    Jag fick ett ra bemötande av Marcus och bra lots genom affären.
    Tack för förtroendet och lycka till med nya utmaningar! /Marcus Marcus Nyberg
    2021-08-18
    Proffsig, positivt och väldigt hjälpsam. Ger en trygghet i försäljningen.
    • Marbäck
    2021-08-09
    Jag blev bemött av en mycket kunnig och erfaren mäklare som brinner för sitt jobb och som har hjälpt mig på alla sätt hela vägen genom försäljningen av mitt hus som han har slutförd med bravur och bra timing . Jag är jätte nöjd av resultatet som blev över förväntan och är kort sagt tacksam att jag valde honom som min mäklare.
    2021-07-27
    Alltid trevligt bemött. Fint visat intresse för kund utan att alls vara alltför intensiv i sitt bemötade. Tydlig med information om fastigheter vi tittat på. Lätt att prata med och kommunicera med. Bara ett samtal bort.

Skötte budgivning och kontakt snyggt och proffessionellt.
    Skötte kontraktskrivande och bemötande därtill mycket bra. Känner mig trygg att ha förmedlas bostad av Robin och skulle rekommendera honom till andra som tittar på kommande fastigheter förmedlade av honom.

Helt enkelt genomtrevlig och trygg mäklare.
    2021-07-26
    Trevligt bemötande, tillgänglig och snabb via meddelanden.
    Väldig glad, hjälpsam och lätt att kommunicera med.
    Grattis till er försäljning och tack för ditt omdöme! Lycka till i jakten på ert nya boende, vi hörs! /Marcus Marcus Nyberg
    • Tvärredslund
    2021-07-22
    Marcus är oerhört proffsig. Kunnig, klok, lyhörd och fantastiskt trevlig. Gav goda råd kring alla viktiga beslut som behöver tas. Vi är tacksamma och nöjda.
    Tack för de fina orden Maria och grattis till en bra försäljning! Vi ses snart. /Marcus Marcus Nyberg
    • Tvärredslund
    2021-07-22
    Han gav proffsigt och ödmjukt intryck.
    Riktigt bra!
    Tusen tack för gott samarbete. Hoppas ert nya drömställe dyker upp snart! Vi ses på tillträdet. /Marcus Marcus Nyberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    Mycket proffsigt bemötande
    Perfekta förväntningar av Robin

Snabb och ärlig, skötte allt på ett perfekt och smidigt sätt.
    2021-07-20
    Smidig och proffsig hantering av ett lite annorlunda köp som annars kunde ha blivit väldigt stressigt.
    • Blidsberg
    2021-07-16
    Robin skötte försäljningen av vårt hus alldeles utmärkt.
    2021-07-09
    Bra bemötande.
    Levde upp till förväntningarna.
    Tack för förtroendet och bra dialog genom processen! /Marcus Marcus Nyberg
    • Limmared
    2021-07-08
    Han var super snäll och trevlig mot oss. Vi blev trevligt bemötta av han.
    • Limmared
    2021-07-07
    Toppen mäklare,han anstränger sig för både köpare och säljare,kommer definitivt anlita honom om ja behöver mäklare i framtiden
    • Grönahög
    2021-07-07
    Trevlig mäklare! Då detta var vårt första fastighetsköp så var en del begrepp och innebörden av dessa nya för oss.

Det ställde till en del oreda, men vi löste det ändå!
    Grattis till ert nya sommarställe! Hoppas ni kommer trivas bra, vi hörs! /Marcus Marcus Nyberg
    2021-07-07
    Med ett proffsigt bemötande lever Tobias Westman upp till alla förväntningar man kan tänkas ha vid en husförsäljning.
    2021-07-06
    Blev bra bemött. Han hjälpte mig som köpare på ett effektivt och kunnigt sätt.
    Detta trots att han hade "många bollar i luften" samtidigt.
    Är nöjd...
    2021-07-05
    Jag upplever Marcus som en mycket serös mäklare. Genom sin noggrannhet, viljan att utföra sitt arbete korrekt, samt förmågan att vara lyhörd i kommunikationen med kund, är Marcus ett föredöme för hur en mäklare bör vara och agera.
    Härligt att ni är nöjda, tack för ditt omdöme! /Marcus Marcus Nyberg
    2021-07-05
    Väldigt trevlig och kunnig.
    Kan varmt rekommendera honom
    Monica
    • Vegby
    2021-07-05
    Bemötande var fantastiskt, vi är så tacksamma för all hjälp och stöttning vi fick från Robin. TACK
  • Anita Von S
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    • Sjötofta
    2021-07-05
    Johan lättsam, korrekt, trevlig och proffsig.
    Hjälpsam med visning av huset före officiell visning då jag inte hade möjlighet att komma på den.
    Bra säljare är ärlig om objektet.
    • Vegby
    2021-07-05
    Jag har fått bra bemötande av Robil Ljungviken. vi har fått svaar på alla våra frågor.
    • Grönahög
    2021-07-05
    Trevligt bemötande, ordningsam, snabb återkoppling, förväntningarna blev mer än väl uppfyllda, Säkerligen en ljus framtid till mötes inom branschen .
    Tack för gott samarbete och de fina orden! /Marcus Marcus Nyberg
    2021-06-17
    Vi har blivit väl bemötta.Vi är nöjda och belåtna med den hjälp vi har fått.Johan är glad ,han är som ett solsken.när han har varit här och när vi har träffat honom i Tranemo.MVH Margareta och Kenneth Johansson på Bäckgatan 6 i Grimsås
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-06-16
    Vi är så super nöjda med Robin. Han är jätte trevlig och hjälpsam. Toppen bemötande.
    I vårat fall så var vi veliga och hoppade av några gånger. Men det var aldrig några problem för Robin, så han är väldigt bra och tålmodig.
    Vi är så glada att vi till slut bestämde oss för att köpa lägenheten. Det är det bästa vi gjort. Vi trivs så himla bra.
    Så bara ros till våran mäklare Robin.
    Anna & Stig
  • Carolina P
    • Dalum
    2021-06-11
    Trevlig och professionell mäklare. Vi är mycket nöjda.
    2021-06-10
    Johan har varit jättebra, jag kan inte klaga på något. Trevlig bemötande och bra information.
    Mvh Karl-Åke.
    2021-06-05
    Vi har fått all service vi har förväntat oss. Han får fem ”hus” av fem möjliga.
    2021-06-05
    Vi är väldigt nöjda med Robin. De frågor och önskemål vi haft har vi fått snabba och bra svar på.
    • Trädet
    2021-06-04
    Sålt fritidshus.haft kontakt med Tobias tidigare vid husköp. Tobias är trevlig och professionell i sin yrkesroll och lever upp till förväntningarna. En mäklare man kan tipsa andra personer som vill köpa eller sälja en fastighet.
    • Uddebo
    2021-06-04
    Köpt hus, inget krångel utan rak och tydlig. Han är snabb men trevlig.
    2021-06-02
    Köpt hus och ska nu sälja befintliga huset med johan, engagerad bra mäklare
    2021-06-02
    Johan hjälpte mig att sälja mitt hus. Under hela tiden han var alltid tillgänglig, hjälpsam, tydlig och professionell.
    Jag stod inför ett val av tre mäklare. Men han kunde försäkra mig om att han skulle göra ett bra jobb och han gjorde det!
    Jag var väldigt glad att jag samarbetade med honom och alla ytterligare inköp/försäljningar kommer att riktas till honom.
    2021-05-29
    Köpte ett fritidshus. Marcus var tillmötesgående under hela processen och hjälpte till att lösa de problem som uppstod längs vägen.
    Hoppas ni får en riktigt skön sommar i ert nya fritidshus! /Marcus Marcus Nyberg
    • Kölingared
    2021-05-27
    Köpt ett fritidshus. Otroligt tillmötesgående, trevlig, svarade på alla frågor, fixade besiktningsman åt oss, lätt att få tag på, tydlig och ärlig. Vi har litat på Robin och känt förtroende!
    2021-05-27
    Köpt på fiskebacken.Allt har funkat bra Robin har varit hjälpsam och engagerad.