Läs vad 476 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ulricehamn 2

• 2020-12-30
    Vi har köpt såväl vår nya lägenhet som sålt vårt gamla hus med hjälp av Robin som skött sitt uppdrag på ett lugnt och seriöst sått, mycket professionellt! Robin har under hela processen varit tillgänglig för råd och övriga diskussioner så vi är helt nöjda med Robin som vår mäklare.
    Ingemar J
    Ingemar J
    • 135.0 m²
    • Ulricehamn
    sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
  • 2020-12-27
    Vi köpte ett hus i vegby. Robins bemötande var alldeles utmärkt. Vi fick en extra visning ordnad och allt var perfekt. Vi fick våra frågor besvarade och han fanns alltid tillgänglig.
    George I
    • Vegby
    köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
  • 2020-12-25
    Har ingen tidigare erfarenhet av mäklare men kanske tycker att mäklaren kunde varit den som tog kontakt med oss under försäljningstiden, nu var det oftast vi som fick ta kontakt med honom och föreslå andra försäljningskanaler när det drog ut på tiden. För övrigt är han en trevlig, positiv och lättsam person med ett brett kundunderlag i närområdet.
    Kan inte uttala mig om hur det kommer att sluta angående överlåtelse och deklaration eftersom detta inte är klart ännu.
    Anneli Maria Ringdahl E
    • 162.0 m²
  • 2020-12-25
    det var lätt och sålt botad , alla hjälpa på bra sätt
    Rid H
    • 156.0 m²
  • 2020-12-24
    Robin uppfattar jag som en reko kille.
    Han har också varit hjälpsam.
    Stig H
    • 128.0 m²
  • 2020-12-18
    Fantastiskt duktig och noggrann i sitt jobb.
    Cecilia M
    Cecilia M
    • 180.0 m²
  • 2020-12-13
    Trygg, ger gott förtroende, och har haft äran att göra flera affärer med hans byrå
    Hacke G
    Hacke G
    • 120.0 m²
    • Vegby
  • 2020-12-12
    trevligt, enkelt att prata med honom, samt bra på att förklsrs
    Idris A
    • 220.0 m²
  • 2020-12-10
    Vi köpte ett hus. Jag ringde till Robin direkt bär jag såg huset på hemnet och frågade saker som jag undrade över och fick svaren som han visste och det som han ej visste skulle han ta reda på. På själva visningen så kände man sig välkommen och han stressade inte en när tiden började att ta slut utan vi fick gå och kolla tills vi kände oss färdiga. Under tiden som vi budade så hade vi en bra kommunikation och han informerade vad som hände och ändrades under tiden.
    När vi skulle skriva på papperna så förklarade han allt väldigt bra om vad allt betyder och menas. Vi känner oss jätte trygga och glada över att Robin var våran mäklare eftersom vi ändå har mött andra mäklare som har varit väldigt stressade eller inte ens engagerat sig i oss.
    Rebecka B
    • 96.0 m²
    • Ölsremma
  • 2020-12-04
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande vid köp av bostad. Uppfyllde alla förväntningar jag hade. Kan varmt rekommendera Robin🌸
    Margit G
    Margit G
    • Ulricehamn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
  • 2020-12-04
    Trevlig och ödmjuk, lätt att få kontakt med , behöver bara ringa en gång.
    En kille med glimten i ögat
    Anne S
    Anne S
  • 2020-12-04
    Mycket behjälplig vid köpet av vårt radhus.
    Caroline H
  • 2020-12-03
    Jag har såld en 60-tals villa utanför Ulricehamn. Mäklaren har bemött mig lugnt, sakligt och väldigt vänligt.
    Han gjorde det lättare för mig i en svår situation och tog mig igenom alla steg i affären, okunnig som jag var inom området, med erfarenhet, lugn och tålamod.
    Sammanfattningsvis gjorde mäklaren hela försäljningsproceduren med visningar och allt vad som hör till smidigare och lättare än vad jag trodde var möjligt.
    Pia G
    • 121.0 m²
  • 2020-12-02
    Jag har köpt villa och sålt min bostadsrätt. Båda affärerna genomfördes smidigt och lätt!
    Tobias höll kontakten på ett väldigt bra sätt och jag är mycket nöjd!
    Maria R
    • 81.0 m²
    • Ulricehamn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
  • 2020-12-02
    Köpt en villa! Vi har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande vid alla kontakter vilket är väldigt roligt. Vi är otroligt nöjda med hela processen och kommer tveklöst kontakta Tobias vid framtida bostadsaffärer!
    Jessica L
    • 200.0 m²
    • Blidsberg
  • 2020-12-02
    Vi är mycket nöjda med Robin Ljungviken som hjälpte oss att köpa våran villa. Han har ett mycket proffesionellt och trevligt sätt att bemöta oss som köpare.
    Hanna N
    • Hökerum
  • 2020-12-01
    Totalt en mycket bra bemøttning, vor hus blev solgt på 2 vecka
    Rudolf Cort Krüger B
    • 80.0 m²
    • Ambjörnarp
  • 2020-11-29
    Vi har sålt ett hus ! Har blivit mycket bra bemött ! Bra med Tobias !
    Birgitta P
  • 2020-11-27
    Sålt villa i limmared.
    Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Johan gav ett bra och proffsigt intryck.
    Anna Ulrika B
    • 165.0 m²
  • 2020-11-26
    Vi har sålt en villa. Bemötandet var mycket bra. Vi är nöjda med utfallet på hela affären.
    Birgitta o Peter
    Peter K
  • 2020-11-26
    Gjorde allt som en mäklare gör när dom är som bäst.
    Michael S
    Michael S
  • 2020-11-23
    (Köpte hus)
    Allt gick väldigt smidigt till. Han kunde t.o.m ställa upp för att skriva på kvällstid.
    Arif E
    • 184.0 m²
  • 2020-11-19
    När vi sålde huset var Robin tillmötesgående och god hjälp, en mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Bo M
    • 141.0 m²
  • 2020-11-13
    Sålt bostad. Bra bemötande. Professionell. Det var dock problem med vår ”sälj”sidan på Fastighetsbyrån. När vi sa att vi inte kunde ändra/skriva text i tex frågeformuläret så var mäklaren sen att återkoppla samt åtgärda. Fick påminna flera gånger.
    Malin Emilia N
    • 123.0 m²
  • 2020-11-09
    Har sålt en villa. Johans vänliga bemötande var mycket bra, lätt att få tag på, arbetade snabbt och effektivt.
    Lena Ingegerd H
    • 124.0 m²
  • 2020-11-09
    Tobias visade huset vi köpte, svarade på alla frågor och återkopplade snabbt med de svar han inte kunde ge omedelbart. Detta gällde genom hela processen. Jag hade många frågor om huset och husköp generellt och jag kände mig aldrig dum som frågade. Även återkoppling efter tillträdet har varit tryggt och snabbt. Jag är mkt nöjd.
    Susanne H
    • 137.0 m²
  • 2020-11-07
    Duktig och kunnig. Mycket god och förtroendegivande information kring omständigheterna med att sälja hus!
    Bra råd och tips 24/7, ställer alltid upp oavsett tid och dag.
    Lars Gunnar R
    • 156.0 m²
  • 2020-10-21
    Positive and good talker! He helped me a lot with my first house and do everything that is possible to be sure I understand everything. Very happy that I had him as a seller .
    Cosmin M
    • 127.0 m²
  • 2020-10-04
    Robin was very quick and service-minded and I have felt his support to give us opportunity to buy our summer house, while at the same time negotiating well for the interst of the seller. All paperwork and organization was done very well. I plan to contact Robin if we need further support on the real estate market in Ulricehamn region.
    Krum Kirilov B
    • 50.0 m²
  • 2020-10-02
    Har sålt en villa och det gick fort och smärtfritt tack vare Johan.
    Blev bra bemött och fick, så vitt jag kan bedöma, bra svar på mina funderingar.
    Isa Gunnel Irene B
    • 146.0 m²
  • 2020-10-02
    Köpt en bostad och sålt en bostad. Allt gick fort eftersom Johan är effektiv, tillmmötesgående och ärlig. Mycket bra genomfört från början till slut.
    Robin L
    Robin L
    • 146.0 m²
  • 2020-10-02
    Trevlig. Kan området.möjligen lite stressad. Sammanfattning. Bra snubbe.jag har sålt mitt hus .
    Björn Ingemar N
    • 95.0 m²
  • 2020-09-25
    Otroligt nöjd med Tobias som mäklare vid försäljning av mitt hus i Ulricehamn.
    Karl R
    • 90.0 m²
  • 2020-09-20
    Har sålt en villa på 109kvm. Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt och fick svar på de frågor som vi hade. Vi förväntade oss att få huset sålt och det fick vi. Tyvärr inte till det pris vi hoppats på men det var inte mäklarens fel.
    Vi är mycket nöjda med hans insats, trevliga bemötande och professionella arbetssätt.
    Victoria H
    • 109.0 m²
  • 2020-09-19
    Lugn och saklig, behaglig framtoning.
    Christina A
    • 86.7 m²
  • 2020-09-06
    Vi har sålt ett hus i Ulricehamn som ligger på ett attraktivt område. Vi blev bemötta på ett sätt där man känner sig riktigt välkommen. Eftersom han är en social och betrodd mäklare så har han många som vänder sig till honom och vill bli kontaktade när det dyker upp objekt. Så på detta sätt så behövde vi inte lägga ut det på sociala sidor. Så vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera Tobias Westman.
    Ing-brith R
    • 88.0 m²
  • 2020-09-02
    Har sålt ett fritidshus

Glad och postivit, ger inga förhoppningar innan processen är igång eller under budgivning, vilket ger ett seriöst intryck.

Tänker mkt på att de skall bli bra för både säljare och köpare, inga oklarheter, allt tas upp till ytan i affären.

Gjorde en bra förtjänst i denna försäljning
    David K
    • Strängsered
  • 2020-08-27
    Sålde ett fritidshus med sjönära läge. Vår fastighetsmäklare kom och gjorde en värdering och skötte sedan hela logistiken kring försäljningen. Vi har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande vid alla kontakter och anser att våra förväntningar på alla sätt har uppfyllts till stort belåtande.
    Karin J
    Jörgen K
    • 120.0 m²
    • Dalum
  • 2020-07-26
    Robin skötte allt mycket bra, inget som kan förbättras, vi köpte ett hus ute på landet. Vi har mött många mäklare men Robin har tveklöst varit den bäst bemötande.
    Jonathan E
    • 115.0 m²
  • 2020-07-13
    Vi hade Robin när vi köpte vårt hus 2018. Men redan nu i är 2020 valde vi att sälja och då använde vi oss av Robin igen. Han va suverän både för oss som köpare och säljare. Vilken underbar mäklare som gjorde att allt skulle bli så bra som möjligt. Rekommenderad till 110%
    Frida B
    • 97.0 m²
    • Hökerum
  • 2020-07-12
    Jag köpte ett hus. Ett projekt . Hur bra som helst.
    Ann-charlott S
  • 2020-07-08
    Bra personligt och proffsigt bemötande
    Martin C
    • 4:a
    • 89.0 m²
  • 2020-07-06
    En mycket glad o positiv person.
    Han verkar inte ge upp i första taget.
    Till slut fick vi sålt vår fastighet, kanske inte till det pris vi hade hoppats på, men vi känner oss trots det nöjda.
    Johan är en mäklare som vi skulle kunna
    rekommendera. Alltid trevlig och tillmötesgående. 😀👍
    Ragnhild C
  • 2020-07-01
    Köpte en stuga, trevlig bemötande o mäklaren löste dealen snabbt!
    Micael R
    • 40.0 m²
  • 2020-06-30
    Jag har sålt ett hus med hjälp av Johan. Johan är en engagerad och erfaren mäklare. Jag kände tillit till honom genom hela processen. Johan tog sig tid att beskriva de olika delarna vid försäljningen så vi förstod allt. Johan är lätt att kommunicera med, svarade snabbt när man ringde eller sms:a oavsett vilken dag i veckan! Kan varmt rekommendera honom!
    Emma Camilla Clary L
    • 150.0 m²
  • 2020-06-24
    Har sålt en bostadsrätt. Fick ut det pris vi önskade och mäklaren har arbetat med försäljningen på ett bra och engagerat sätt.
    Bemötandet har varit väldigt bra.
    Björn C
    • 94.0 m²
  • 2020-06-23
    Hjälpsam och proffesionell mäklare!
    Kristina J
    • 63.0 m²
    • Timmele
  • 2020-06-22
    Vi är jättenöjda med Robin som mäklare när vi sålde vårt torp.
    Robin har lyssnat på våra önskemål och varit ett fantastiskt bra stöd i hela försäljningen.
    Vi har känt oss trygga med att Robin har koll på allt och vi har inte behövt tänka på något runt försäljningen vilket har varit otroligt skönt!
    Rekommenderar verkligen Robin till andra som vill sälja!
    Susanne S
    • 69.0 m²
  • 2020-06-21
    Fritidshus sålt. Fick 4,3 m sek mot förväntade 4,2 . Utgångspris 3,9.
    Snabbt och bra handlagt av TW
    Lennart B
    • 86.5 m²