Fastighetsbyrån Ulricehamn

Fastighetsbyrån Ulricehamn

Vackert belägen vid Åsunden hittar du orten Ulricehamn. Sjönära läge, gågata med kullersten och ett rikt utbud på aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån känner till allt om området och vet precis var du har dina bästa boendemöjligheter.

Vi har koll på alla former av bostäder och hjälper dig genom hela affären. Allt från värdering till köp, försäljning eller kontraktskrivning. Vad du än har för frågor är du varmt välkommen att ställa dem till oss. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har koll på det mesta. Varmt välkommen!

Läs vad 759 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ulricehamn 2

• sålde sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-09-22 Verifierad kund
    00000000000000000bra bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Nitta
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jag tycker allt gick smidigt. Svarade alltid i telefonen och var trevlig, ärlig och stöttande.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare bra bemötande uppfyller förväntningarna
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-09-21 Verifierad kund
    Kontakten med mäklaren har fungerat på ett bra sätt och motsvarat det jag förväntade mig i förväg.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-09-21 Verifierad kund
    Trevligt mäklare som mötte upp oss på ett bra sätt. Vid visning var han hjälpsam samtidigt som han lät oss vandra runt och titta på lägenheten i lugn och ro.
    Mycket hjälpsam vid köpet av lägenheten. Han svarade på alla våra frågor och var en bra mellanhand för oss köpare och säljaren.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Centrum
    2022-09-16 Verifierad kund
    Närvarande, positiv och professionell från början till slut. Tack Marcus, vi är supernöjda!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med att ha valt Markus som mäklare, Det blev en snabb och smidig affär och jag kan starkt rekommendera honom!
    • Centrum
    2022-09-16 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande vid våra träffar.Det märks att Marcus är engagerad i oss som kund.Hittills bara positiva intryck. Betyg:Utmärkt
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-09-12 Verifierad kund
    Bra bemötande och hjälpsam vid försäljningen. Goda råd inför visningar mm.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Älmestad
    2022-09-09 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Givit ett engagerat intryck. Varit tillgänglig under hela processen. Svarat på alla frågor på ett lättförståelig sätt.
    • Söder
    2022-09-08 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig.
    Snabb respons.
    Kunnig och erfaren.
    Vi är mycket nöjda med Marcus som efter den allmänna nedgången på fastighetsmarknaden levt upp till våra högt ställda förväntningar och kan verkligen rekommendera honom.
    Anki och Per
    2022-09-05 Verifierad kund
    Vi blev bemötta mycket trevligt och hjälpsamt.
    Våra förväntningar var att bli guidade genom visning till budgivning osv och detta skötte han väldigt bra. Då vi var bortresta under visningen fick vi lyxen att han hjälpte oss så fort vi hade kommit hem. Hittills har allt gått mycket bra och han har varit super hjälpsam genom allt, vi är jätte nöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    • Söder
    2022-09-04 Verifierad kund
    Bara Bra att säga om Marcus när jag köpte Kåken genom Han !
    2022-09-01 Verifierad kund
    Marcus gav ett mycket gott intryck när vi möttes. Professionell och kunnig. Anlitar honom gärna igen.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Professionell och engagerad mäklare som vi gärna rekommenderar.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Marcus jobb vid försäljningen av min fastighet.
    Trevlig och proffsig mäklare.
    Jag kan verkligen rekommendera Marcus
    2022-08-30 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Marcus! Hjälpte oss att få till en snabb och smidig bostadsaffär. Lättillgänglig och hjälpsam.

/ Hannah & Niklas
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    • Ambjörnarp
    2022-08-17 Verifierad kund
    Super proffsig ,hjälpsam Och smidig för både säljare och köpare Kan absolut inte blivit bättre Den bästa mäklaren !
  • skrev om Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-07-13 Spontant omdöme
    Vi hittade vårt drömhus med hjälp av Robin. Han är väldigt lösningsorienterad, med full fokus på oss som potentiella köpare. Hans lugn och det professionella bemötandet är beundransvärda. Väldigt flexibel, tillgänglig och hjälpsam. Rekommenderar Robin starkt för en smidig och trygg affär!
    • Gällstad
    2022-07-11 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med all kontakt vi haft med Marcus.
    om vi ska sälja i framtiden så kommer det absolut vara via Marcus.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Han är en expert samt trevlig man .Han är bäst.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    • Grimsås
    2022-06-29 Verifierad kund
    Tycker Johan är charmig och är nog mycket intresserad av människor. Lite irriterand ibland, verkar som att han jobbar mycket. Han trivs bäst ute i sitt arbete än att sitta på kontoret. Jag kände mig lite åsidosatt då kunden var man. Annars helt okej förutom att jag inte är van vid att diskutera affärer. Tyckte jag fick för lite för lägenheten.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hade bra diskussioner ang försäljning, pris osv.
    Strulade lite m tillbakalämnande av husnyckel, men inget som ställde till det.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jag tyckte att Markus var trevlig, informativ, uppdaterad.
    Däremot blev jag besviken när vi träffades för att skriva. Inom loppet av 10 månader har jag sålt min mors bostad, köpt bostad och köpare/ säljare har behandlats ”lika”. Hos Fastighetsbyrån blev vi ”tillstängda” kontraktet på försäljningen i ett kuvert. På ovan nämnda försäljningarköp fick alla en pärm. En obetydlig petitess kan tyckas men ej försumbar. Där har Fastighetsbyrån något att ta till säg. Som sagt Markus gjorde ett gott intryck, vi är nöjda med försäljningen.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Marcus genomförde visningen på ett väldigt positivt sätt.
    Hans fanns tillgänglig hela tiden och informerad och gav rätt svar på våra frågor.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Bra bemötande och han löste affären snabbt och smidigt. Jag är mycket nöjd.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Vi är tacksamma att Marcus tänkte på oss då detta objekt dök upp.

Efter nervös väntan landade det i ett bra köp, Tack Marcus!
    Hälsningar
    Linda & Reine
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-06-03 Verifierad kund
    Allting kändes bra, Han va påläst, var det något jag fråga som han inte hade koll på så tog han reda på det och återkom med ett svar.
    Allting flöt på och kändes smidigt
    • Dalum
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra! Alltid uppkopplad, 100% koll på läget!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Marcus hjälpte oss med att sälja vårt hus, han var väldigt proffsig, påläst och lättillgänglig och sålde vårt hus väldigt smidigt. Rekommenderas.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vi både köpte nytt hus och sålde vårt nuvarande genom Marcus och det har varit så smidigt. Han är väldigt lättillgänglig, närvarande och alltid redo att svara på alla frågor. Kunnig och professionell. Vi är så nöjda!
    2022-05-26 Verifierad kund
    Robin är en duktig lyssnare och är bra på att tala om vad som gäller.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Lyhörd mäklare som fick oss att känna oss trygga i denna för oss stora händelse
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    • Tranemo
    2022-05-14 Verifierad kund
    Han är trevlig, gjorde affären smidig.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Han var trevlig, och var väl på läst om bostaden.
    2022-05-07 Verifierad kund
    I am thankfull for the cooperation.
    Everything went smoothly and without problems.
    If in the future I will do other purchases of this type, I would gladly get in contact with Marcus again.

With respect!

Attila Galfalvi
    2022-05-07 Verifierad kund
    Super trevlig och proffsig mäklare som vet vad han gör.
    Rekommenderas varmt!
    • Trädet
    2022-05-06 Verifierad kund
    Han är vänlig trevlig och hjälpsam
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket proffsig attityd. Lyhörd,ödmjuk,hjälpsam och vältalig. Behaglig person som inger lagom mycket säljarattityd. Snabb på att återkoppla och lätt tillgänglig. Verkar erfaren och taktiskt slipad. Inger gott förtroende och skapar trygghet. Går inte att lasta honom för att det inte blev något drömpris i försäljningen.....lastar snarare Putin
    2022-05-02 Verifierad kund
    Trevlig och lugn bemötande, snabb återkoppling. Nöjd med allt.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Artig,aktivman som ingav stort förtroende inför försäljningen av mitt hus.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mycket professionell. Stor tillgänglighet, även på helger. Bra löpande återkoppling.
    Vi har erfarenhet från tidigare fastighetsaffärer med andra mäklare som fungerat bra. Därför var våra förväntningar på Robin mycket stora. Han uppfyllde våra förväntningar till 100%.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Marcus har varit ovärderlig genom hela processen att sälja vårat hus. En personlig, kunnig och förtroendeingivande mäklare som alltid finns till hands. Rekommenderar varmt Marcus till alla som vill ha en förstklassig mäklare som gör allt för kunden.
    2022-04-26 Verifierad kund
    En otroligt professionell mäklare som alltid varit närvarande och visat stort engagemang. Levererade mer än vad vi hade förväntat oss. Med andra ord, mer än nöjda!
    2022-04-22 Verifierad kund
    Robin har varit genomgående trevlig och behållit ett gott humör trots motgångar.
    Vi är genomgående nöjda.
    Trots att affären inte är genomförd helt och hållet.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Tack vore Robins proffsiga och lugna bemötande har vi känns oss trygga genom hela försäljningsprocessen. Detta är andra gången vi anlitar Robin i fastighetsaffärer och han är vår självklara val i framtiden.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande...
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
    • Grimsås
    2022-04-01 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda.Johan var trevlig att ha på sig.Arbetar professionellt.Vi kommer rekommendera honom till varann kompisar.Bra jobbat Johan!
    • Dalum
    2022-03-30 Verifierad kund
    Bra kontakt, seriös och hjälpsam. Tacksam för all hjälp man fått under köpet av Marcus.
    • Timmele
    2022-03-29 Verifierad kund
    Tycker det gick fort smidigt och bra. Artig trevligt bemötande och mycket hjälpsam. Vi är nöjda och tacksamma😀