Robin Ljungviken
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 97 Läs vad Robin Ljungviken

• Daniel A sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-03-20

Är alltid hjälpsam.
    Svarar alltid extremt snabbt på mejl, sms och telefonsamtal.

Kunde ha sett till att det blev en bättre fotografering. Läs mer
  • Stina J
    Stina J sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-02-25

Ulricehamn
    Vid processen med försäljning av min villafastighet har Robin hållit mig väl underrättad om de olika faserna och därvidlag visat mycket god kompetens. Läs mer
  • Helena S köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-02-19

Ulricehamn
    Har köpt lägenhet 70 kvm 1400 000 kr. Upplevde köpet som positivt. Bra bemötande och lätt att kommunicera. Problem som uppstod löstes. Läs mer
  • Gabriella V sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-02-12

Rånnaväg
    Jag är mycket nöjd med samarbetet med Robin vid försäljningen av min villa. Han är proffsig, ärlig och ödmjuk. Läs mer
  • Daniel L köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-02-03

Vegby
    Köpt en villa. Robin arbetade noggrant och proffsigt. Då är det allt sagt väl? Läs mer
  • Annemo C sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-11-15

Ulricehamn
    Sålde en bostadsrätt . Han hade visat intresse innan för att sälja lägenheten tidigare därför blev det han . En kille man kan lite på helt enkelt Läs mer
  • Dennis F
    Dennis F köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-10-20

Älmestad
    Vi kunde på ett smidigt och bra sätt slutföra vårat köp. Huset vi köpte var ett renoveringsobjekt men det spelade ingen roll för Robbin. Tror vi fick samma service ändå. Läs mer
  • Rasim D sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-10-02

Ulricehamn
    Robin sålde min bostadsrätt, jag är nöjd med både bemötandet och hanteringen av själva affären. Läs mer
  • Markus Kwang Sik L sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-09-30

Ulricehamn
    Robin sålde min bostadsrätt i Ulricehamn.

Han är väldigt serviceinriktad, informativ och kunnig.

Vi, både jag och mina sambo, är oerhört nöjda med hur vi blivit bemötta, hur han agerat och slutprodukten han levererade. Läs mer
  • Ann G sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-09-30

Gällstad
    Robin är väldigt lätt att samarbeta med. Förklarar på ett lätt sätt i denna snåriga djungel🤔 man får lätt kontakt med honom via mejl och telefon. Vi är väldigt nöjda🤗 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ulricehamn

Tobias Westman