Robin Ljungviken
Registrerad mäklare sedan 2013-09-13
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 108 Läs vad Robin Ljungviken

• Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-06-22

Ulricehamn
    Vi är jättenöjda med Robin som mäklare när vi sålde vårt torp.
    Robin har lyssnat på våra önskemål och varit ett fantastiskt bra stöd i hela försäljningen.
    Vi har känt oss trygga med att Robin har koll på allt och vi har inte behövt tänka på något runt försäljningen vilket har varit otroligt skönt!
    Rekommenderar verkligen Robin till andra som vill sälja! Läs mer
  • Anita Von S
    Anita Von S köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-06-15

Köpte ett renoveringsobjekt. Mäklare Robin var mycket bra, hjälpsam med visningen på alla sätt.
    Robin är trevlig, korrekt och ordnade allt på bästa vis. Gör gärna affär igen med Robin.
    Anitha von Schedvin Läs mer
  • Ari S sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-05-25

Ulricehamn
    Robin hade ett upplägg för hur försäljningen skulle gå och den fungerade perfekt. Robin har varit väldigt bra i dialogen med oss och köparna vilket borgade för en smidig affär. Läs mer
  • Nora N köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-05-13

Gällstad
    Han är så jätte duktig mäklaren Läs mer
  • Helena W köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-05-07

Tvärred
    Jättebra att ha och göra med, svarar snabbt på frågor. Serviceminded! Läs mer
  • Thord E sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-05-04

Tvärred
    Upplevt Robin som kunnig och kompetent mäklare.
    Väldigt bemötande mot oss och mot köpare.
    Vi kan varmt rekommendera honom ! Läs mer
  • Marie R köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-04-15

Ulricehamn
    Trevlig mäklare som visade villan vi nu flyttat in i. Har ingen stor erfarenhet av mäklare men det jag känner är att alla måste vara opartiska och när det strular med köpet så står vi som köpare på egen hand och måste lösa konflikter med säljarna. Jag hade önskat att Robin hade sagt till oss att verkligen syna huset noggrant. För vår egen skull. Nästa gång jag köper hus kommer jag flytta undan alla möbler och prylar som finns i hela huset för att vara på den säkra sidan på vad det är jag verkligen köper. Inte mäklarens fel att vi är missnöjda med säljarens information. Får ta det vidare med en jurist. Läs mer
  • Linus R köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-04-11

Ulricehamn
    Helt reko kille som svarade och skötte vårat husköp på ett bra sätt.
    Tack! Läs mer
  • Andreas M köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-04-09

Ulricehamn
    Sålt bostadsrätt och köpt hus.

Robin var med genom hela processen i båda affärerna och skötte det hela väldigt proffsigt. Rekommenderas varmt. Robin är lugn, trygg, förtroendeingivande, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Daniel A sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2020-03-20

Är alltid hjälpsam.
    Svarar alltid extremt snabbt på mejl, sms och telefonsamtal.

Kunde ha sett till att det blev en bättre fotografering. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ulricehamn

Tobias Westman