Robin Ljungviken

Robin Ljungviken

Robin Ljungviken är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Robin Ljungviken har varit registrerad mäklare sedan 2013-09. Robin Ljungviken har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 153 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Ljungviken har haft 107 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 153 Läs vad Robin Ljungviken

• köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-07-27
    Alltid trevligt bemött. Fint visat intresse för kund utan att alls vara alltför intensiv i sitt bemötade. Tydlig med information om fastigheter vi tittat på. Lätt att prata med och kommunicera med. Bara ett samtal bort.

Skötte budgivning och kontakt snyggt och proffessionellt.
    Skötte kontraktskrivande och bemötande därtill mycket bra. Känner mig trygg att ha förmedlas bostad av Robin och skulle rekommendera honom till andra som tittar på kommande fastigheter förmedlade av honom.

Helt enkelt genomtrevlig och trygg mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-07-22
    Mycket proffsigt bemötande
    Perfekta förväntningar av Robin

Snabb och ärlig, skötte allt på ett perfekt och smidigt sätt.
    2021-07-20
    Smidig och proffsig hantering av ett lite annorlunda köp som annars kunde ha blivit väldigt stressigt.
    • Blidsberg
    2021-07-16
    Robin skötte försäljningen av vårt hus alldeles utmärkt.
    • Vegby
    2021-07-05
    Bemötande var fantastiskt, vi är så tacksamma för all hjälp och stöttning vi fick från Robin. TACK
    • Vegby
    2021-07-05
    Jag har fått bra bemötande av Robil Ljungviken. vi har fått svaar på alla våra frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2021-06-16
    Vi är så super nöjda med Robin. Han är jätte trevlig och hjälpsam. Toppen bemötande.
    I vårat fall så var vi veliga och hoppade av några gånger. Men det var aldrig några problem för Robin, så han är väldigt bra och tålmodig.
    Vi är så glada att vi till slut bestämde oss för att köpa lägenheten. Det är det bästa vi gjort. Vi trivs så himla bra.
    Så bara ros till våran mäklare Robin.
    Anna & Stig
  • Carolina P
    • Dalum
    2021-06-11
    Trevlig och professionell mäklare. Vi är mycket nöjda.
    2021-06-05
    Vi har fått all service vi har förväntat oss. Han får fem ”hus” av fem möjliga.
    2021-06-05
    Vi är väldigt nöjda med Robin. De frågor och önskemål vi haft har vi fått snabba och bra svar på.