Robin Ljungviken
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 75 Läs vad Robin Ljungviken

• krister a sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-06-06

Hökerum
    HAR SÅLT EN FRITID/ÅRET RUNT BOSTAD
    ROBIN FÅR PÅ EN SKALA AV 10 POÄNG 15 MAO BARA BÄSTA JAG KUNDE HAFT
    TACK ROBIN FÖR PROFFSJOBB

KRISTER ABRAHAMSSON Läs mer
  • Michael F sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-06-03

Hökerum
    Trevlig, duktig, kommunikativ och väldigt månar genom hela försäljningsprocessen Läs mer
  • Ilse Anna Gertruda Maria J sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-05-31

Kölingared
    Såld fritidshus
    Väldig bra professionell bemötande
    Han levde upp till förväntningar
    Trevlig och bra att göra affär med Läs mer
  • Karina R sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-04-26

Ulricehamn
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande utav Robbin. Bra information. Skulle gärna rekommendera han till andra som vill köpa eller sälja bostad. 👍 Läs mer
  • Anita C sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-04-24

Nitta
    Är mycket nöjd med upplägget av försäljningen av min fastghet. Allt gick i lugn takt utan stress vilket är viktigt när man som lite äldre skall lämna sin bostad. Är nöjd med värdering och med det pris jag fick ut. Fick alla skeenden under under visning och budgivning via sms allteftersom, mycket bra. Fick svar på mina frågor innan jag hann ställa dem. Jag kan varmt rekommendera Robin Ljungviken för ett proffsigt utfört uppdrag.
    Med vänlig hälsning
    Anita Claesson Läs mer
  • Annika J sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-04-24

Ulricehamn
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Robin Ljungviken har skött sitt uppdrag utmärkt o varit trevlig o behaglig att samarbeta med.
    Vi hade hoppats att objektet var lättsålt men så var det inte just då. Robin har hela tiden agerat effektivt med ett bra slutresultat.
    Vi är nöjda o glada.
    Tack! Läs mer
  • Roy C köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-04-17

Köpt bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande.
    Professionell.
    Hjälpsam med det mesta.
    Information om Internet-uppkoppling och Tv-inkoppling kunde varit bättre. (vi frågade aldrig).
    Mycket nöjda med Roberts hantering. Läs mer
  • Frida F köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-04-09

Trevligt bemötande. Personlig och hjälpsam. Läs mer
  • Alexandra F köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-03-04

Dalstorp
    Var vårt första husköp vilket självklart är lite nervöst men hade man någon fråga så kunde man lätt höra av sig till Robin som förklarade på ett bra sätt. Läs mer
  • Lisa G sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

2019-03-03

Dalstorp
    Superbra hjälp och allt har varit jättesmidigt. Bara positivt att säga om Robin. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ulricehamn

Arne Westman