Robin Ljungviken

Robin Ljungviken

Robin Ljungviken är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Robin Ljungviken har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 114 omdömen sedan 2015-10-20. Robin Ljungviken har haft 38 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 114 Läs vad Robin Ljungviken

• Robin was very quick and service-minded and I have felt his support to give us opportunity to buy our summer house, while at the same time negotiating well for the interst of the seller. All paperwork and organization was done very well. I plan to contact Robin if we need further support on the real estate market in Ulricehamn region.
    Krum Kirilov B köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-10-04
    • 50.0 m²
    • Tvärred
    2020-10-04
  • Har sålt en villa på 109kvm. Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt och fick svar på de frågor som vi hade. Vi förväntade oss att få huset sålt och det fick vi. Tyvärr inte till det pris vi hoppats på men det var inte mäklarens fel. Vi är mycket nöjda med hans insats, trevliga bemötande och professionella arbetssätt.
    Victoria H sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-09-20
    • 109.0 m²
    • Dalstorp
    2020-09-20
  • Lugn och saklig, behaglig framtoning.
    Christina A köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-09-19
    • 3:a
    • 86.7 m²
    2020-09-19
  • Robin skötte allt mycket bra, inget som kan förbättras, vi köpte ett hus ute på landet. Vi har mött många mäklare men Robin har tveklöst varit den bäst bemötande.
    Jonathan E köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-07-26
    • 115.0 m²
    • Tvärred
    2020-07-26
  • Vi hade Robin när vi köpte vårt hus 2018. Men redan nu i är 2020 valde vi att sälja och då använde vi oss av Robin igen. Han va suverän både för oss som köpare och säljare. Vilken underbar mäklare som gjorde att allt skulle bli så bra som möjligt. Rekommenderad till 110%
    Frida B sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-07-13
    • 97.0 m²
    • Hökerum
    2020-07-13
  • Bra personligt och proffsigt bemötande
    Martin C köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-07-08
    • 4:a
    • 89.0 m²
    2020-07-08
  • Vi är jättenöjda med Robin som mäklare när vi sålde vårt torp. Robin har lyssnat på våra önskemål och varit ett fantastiskt bra stöd i hela försäljningen. Vi har känt oss trygga med att Robin har koll på allt och vi har inte behövt tänka på något runt försäljningen vilket har varit otroligt skönt! Rekommenderar verkligen Robin till andra som vill sälja!
    Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-06-22
    • 69.0 m²
    2020-06-22
  • Köpte ett renoveringsobjekt. Mäklare Robin var mycket bra, hjälpsam med visningen på alla sätt. Robin är trevlig, korrekt och ordnade allt på bästa vis. Gör gärna affär igen med Robin. Mvh Anitha von Schedvin
    Anita Von S
    Anita Von S köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-06-15
    • 105.0 m²
    2020-06-15
  • Robin hade ett upplägg för hur försäljningen skulle gå och den fungerade perfekt. Robin har varit väldigt bra i dialogen med oss och köparna vilket borgade för en smidig affär.
    Ari S sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-05-25
    • 144.0 m²
    2020-05-25
  • Han är så jätte duktig mäklaren
    Nora N köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
    2020-05-13
    • 122.0 m²