Robin Ljungviken

Robin Ljungviken

Robin Ljungviken är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Robin Ljungviken har varit registrerad mäklare sedan 2013-09. Robin Ljungviken har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 224 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Ljungviken har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

224 omdömen om Robin Ljungviken

Sedan starten hos Reco 2015
Martta J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Han var jättetrevlig och bra. Högsta betyg hälsar Martta.

Marita R
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Vegby

Vi har fått ett väldigt fint och bra bemötande av Robin. Han har hjälpt oss på absolut bästa sätt med försäljningen av huset, kommit med råd,varit tillmötesgående och varit lätt att bestämma tider med. Vi är väldigt nöjda med Robin och kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Rätt man på rätt plats!

Sandra R
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Gällstad

Allt har gått väldigt bra. Robin har gett regelbunden information och guidat oss på ett tryggt sätt genom hela processen.

Stefan Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Vi är nöjda hittills. Ser fram mot att träffas igen. Stefan

Iraj A
Blidsberg

Han är trevlig och hjälpsam. Tar hand om kunderna på ett korrekt sätt tycker jag 🙏♥️

Mattias G
Gällstad

Professionell och påläst Bra att ha att göra med

Linda P
Ulricehamn

Vi köpte bostadsrätt via Robin. Tydlig, rak och transparent kommunikation genomsyrade affären och han var påläst om såväl bostaden som föreningen. Han är extremt duktig på att hålla mig som kund uppdaterad och han hör av sig när han säger att han ska göra det, vilket uppskattas mycket. Jag rekommenderar Robin och Fastighetsbyrån Ulricehamn starkt.

Anna Karin K
Dalum

Bra bemötande. Fick svar på alla frågor och funderingar.

Oddleif A
Vegby

Jeg er veldig fornøyd. Takk for god hjelp.

Gustav E
Vegby

Fick bra hjälp och trevligt bemötande!