Tobias Westman

Tobias Westman

Tobias Westman är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Tobias Westman har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Tobias Westman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 189 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Westman har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

189 omdömen om Tobias Westman

Sedan starten hos Reco 2015
Hanna S
Ulricehamn

Hittade drömhuset med Tobias hjälp. Pålitlig, trevlig, påläst och tillgänglig utan att vara påstridig. Han fick oss att känna oss trygga genom hela affären och ha en positiv upplevelse i vårt husletande!

Ellen H
Gullered

Tobias var väldigt trevlig och kompetent. Kunde svara på alla våra frågor och var mycket hjälpsam. Toppenbetyg!

Pål N
Gullered

Positiv och fint bemötande och engagerad i uppgiften. Rutinerad och känner väl till området.

Ann A
Trädet

Lättillgänglig, öppen och lätt att kommunicera med. Kan verkligen rekommenderas. Har även tidigare positiv erfarenhet av kontoret där Tobias jobbar, bra på allt sätt!

Csilla B
Vegby

Lika nöjd som förra gången med Tobias !

Sol R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Jag tyckte att Tobias var en väldigt bra & trevlig mäklare, han fick oss att känna trygghet inför affären. Tobias var påläst och förklarade tydligt för oss köpare & för säljarna var det var som gällde angående många olika saker. Allt man hade frågor kring var redan besvarade utan att man behövde fråga. Riktigt proffsig.

Sven-Åke W
Marbäck

Snabb och effektiv mäklare som återkopplar bra.

Everdientje B
Ulricehamn

Tobias är trevligt och vänligt, lätt att prata med. Fastighetsbyrån har ett professionellt och modernt sätt att jobba. Tobias vill gärna ha ett hus såld och han vill få det såld snabbt. Min känsla är att han därför försöker övertyga säljaren att ha ett lågt utgångspris. Tobias kör för det mesta sin egen race och glömmer.bort säljaren i det hela. Så har vi t.ex aldrig pratat om datumet där vi vill lämna över vårt hus. Jag fick bara ett telefonsamtal med meddelandet att huset var såld och att överlämningen är den 1 april....

Jan S
Ulricehamn

Allt har varit bra ,försäljning gick fort, knappt man hängde med.

Ingrid Kristina R
Ulricehamn

Tobias är kunnig, vänlig och hjälpsam. Han har svarat på frågor, har varit tillgänglig och hjälpt mig med olika undringar som jag hade. Han känns vederhäftig och är mycket trevlig att ha att göra med.