Mathias Holmgren

Mathias Holmgren

Mathias Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Mathias Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Mathias Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.8. Mathias Holmgren har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Mathias Holmgren

Sedan starten hos Reco 2020
Mikael J
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Bygdeå

Bemötandet var jättebra. Han kunde svara på våra frågor och hade tydliga svar. Det kändes som det var ordning och reda och vi kände förtroende för Mathias. Micke Johansson och Monika Hurtig Johansson.

Margareta N
Bygdeå

Vi har fått ett väldigt bra bemötande. Förtroendeingivande, engagerad, effektiv och kunnig. Vi har fått fortlöpande info och snabb handläggning. Finns bara positivt att säga.

Sune O
Vännäs

Utan tvekan en bra erfarenhet. Rekommenderas.

Tomas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Vännäs

Trevlig och kändes erfaren. Kändes som han förstod vår situation bra och tog självmant "beslut" som återspeglade hur vi ville hantera saker och ting.

Andrea B
Tomtebo

Engagerad, snabb respons vid både säljarkontakt och kundkontakt. Jobbar veckans alla dagar och tider på dygnet om det krävs.

Anders E
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Tomtebo

Bra bemötande och väldigt noggrann

Sara N
Holmsund

Vi har bara positivt att säga om Mathias! Han fick oss att känna oss trygga under hela försäljningsresan och han gav bra råd råd och stöd under hela processen. Rekommenderar varmt!

Mohammad Y
Mariehem

Han är väldigt trevlig och jag fick mycket hjälp av honom.

Per B
Mariehem

Trevlig, kunnig, säljande utan att vara påstridig. En mäklare som vi känner förtroende för och kan rekommendera till andra.

Anna-Lill D
Stöcke

Proffsig mäklare som varit ett bra stöd under en lång försäljningsprocess i en skakig tid på bostadsmarknaden. Mathias har varit mycket lyhörd inför våra behov och har haft en personlig dialog med oss i form av rådgivning inte bara för vår försäljning, utan även i frågan kring vårt nästa bostadsköp. Rekommenderas varmt!