Mathias Holmgren

Mathias Holmgren

Mathias Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Mathias Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Mathias Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathias Holmgren har haft 35 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

106 omdömen om Mathias Holmgren

Sedan starten hos Reco 2020
Sara N
Holmsund

Vi har bara positivt att säga om Mathias! Han fick oss att känna oss trygga under hela försäljningsresan och han gav bra råd råd och stöd under hela processen. Rekommenderar varmt!

Mohammad Y
Mariehem

Han är väldigt trevlig och jag fick mycket hjälp av honom.

Per B
Mariehem

Trevlig, kunnig, säljande utan att vara påstridig. En mäklare som vi känner förtroende för och kan rekommendera till andra.

Anna-Lill D
Stöcke

Proffsig mäklare som varit ett bra stöd under en lång försäljningsprocess i en skakig tid på bostadsmarknaden. Mathias har varit mycket lyhörd inför våra behov och har haft en personlig dialog med oss i form av rådgivning inte bara för vår försäljning, utan även i frågan kring vårt nästa bostadsköp. Rekommenderas varmt!

Fredrik J
Stöcke

Mathias har agerat proffsigt rätt igenom hela processen. Han har även varit lyhörd för våra behov. Rekommenderas

Lina A
Östra Ersboda

Han var tydlig och flexibel och ta fram alla information som behövs

Johan A
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Röbäck

Trevligt bemötande samt lättillgänglig och proffsig.

Carina N
Sålde en tomt med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Obbola

Trevlig, positiv och mycket proffsigt bemötande, alltid tillgänglig och hjälpsam med vilken fråga man en har. Mäklaren överträffade mina förväntningar, och vi kommer anlita honom igen för framtida försäljningar/köp.

Carina N
Sålde en tomt med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Obbola

Lätt att få kontakt med, svarar alltid och återkopplar, ringer upp direkt så fort han blir ledig om man ej nått honom. Positiv, Proffsig, Jättetrevlig mäklare, kan verkligen rekommendera till andra som skall sälja eller köpa.

Per S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
Berghem

Bra struktur, tydliga besked, snabb hantering.