Mathias Holmgren
Registrerad mäklare sedan 2019-04-08
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 17 Läs vad Mathias Holmgren

• Martin H köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-07-05

Tavelsjö
    Bra och snabb att genomföra affären. Dock inte lika intresserad av att hjälpa oss kring en vattenskada i efterhand. Läs mer
  • Oskar B sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-06-12

Tomtebo
    Mathias var väldigt driven, aktiv och proffsig! Bara bra upplevelser under hela processen av försäljningen! Läs mer
    2020-06-12 Mathias H svarar Oskar B
    Tack Oskar vad roligt att höra och kul att få hjälpa dig 😊
  • Ebba E köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-06-03

Gimonäs
    Otroligt skicklig mäklare som lyssnar på ens egna tankar och funderingar. Jag är super nöjd! Läs mer
    2020-06-03 Mathias H svarar Ebba E
    Tack Ebba för ditt fina omdöme, hoppas du är nöjd med lägenheten.
  • Ahmed J sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-06-03

Centrala Umeå
    Mycket duktig och trevlig. Enagagerad och driven under hela processen. ”Right man for the right job”. Mycket glatt och lyckat samerbete. Rekommenderas starkt (5 stjärnig mäklare). Läs mer
    2020-06-03 Mathias H svarar Ahmed J
    Tack Ahmed för detta fina omdöme, ett nöje att fått hjälpa dig.
  • Maja Q sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-06-01

Tomtebo
    Mycket bra bemötande och mycket väl utfört arbete. Läs mer
    2020-06-01 Mathias H svarar Maja Q
    Tack Maja 😊 Er lägenhet var väldigt populär, kul att jag fick hjälpa er.
  • Sirkka J köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-29

Hällnäs
    Köpt fastighet i Yttersjön. Mäklaren var tydlig och lätt att förstå. Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Trevlig. Gav goda råd och väldigt sakkunnig. Rätt man på rätt plats.
    Jag tackar för all hjälp. 🌷 Läs mer
    2020-05-29 Mathias H svarar Sirkka J
    Tack Sirkka roligt att höra, bara att höra av dig ifall du har fler funderingar 😊
  • Liss N sålde sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-28

Bygdeå
    Sålt hästgård.
    Mycket bra bemötande, känts tryggt, fått bra svar och tips! Läs mer
    2020-05-28 Mathias H svarar Liss N
    Tack Liss, riktigt roligt med det stora intresse det var för er fina hästgård.
  • Linn L sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-27

Teg
    En hjälpsam, lyhörd och engagerad mäklare. Läs mer
    2020-05-27 Mathias H svarar Linn L
    Tack Linn för det fina omdömet.
  • Karin Ö sålde sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-27

Holmsund
    Jag har sålt ett kedjehus och blev mycket bra bemött av mäklaren. Han svarade snabbt på mina funderingar och höll mig underrättad om vad som hände genom hela försäljningen. Mathias lyssnade verkligen och såg till att inga missförstånd uppstod. Han uppfyllde mycket väl mina förväntningar. Läs mer
    2020-05-27 Mathias H svarar Karin Ö
    Tack Karin för detta fina och värmande omdöme.
  • Jan A sålde sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-25

Nordmaling
    Hela processen av försäljningen funkade helt klockrent.Kan inte vara mer nöjd än vad jag är. Läs mer
    2020-05-25 Mathias H svarar Jan A
    Tack Janne, var ett nöje att jobba tillsammans med er.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Umeå

Ulf Stenberg