Mathias Holmgren

Mathias Holmgren

Mathias Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Mathias Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Mathias Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathias Holmgren har haft 65 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 54 Läs vad Mathias Holmgren

• sålde sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Sillviken
    2021-07-05
    Trevlig och tillmötesgående. Lyssnar och tar in vad kunden tycker och säger. Mycket seriös och kunnig. Ställer alltid upp och finns tillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Haga
    2021-07-04
    Tror inte att jag kunde ha fått bättre hjälp någon annanstans.
    Om möjligheten funnits hade jsg gett betyget elva av tio
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Haga
    2021-07-02
    Hjälpsam och hade bra information under visningen.

Återkopplade bra och tydligt under budgivningen, och gjorde att man visste hur processen låg till.

Tillmötesgående när jag var tvungen att signera på distans/ genom fullmakt.
    • Mariedal
    2021-06-27
    Trevligt bemötande. Inga förväntningar, tillmötesgående. Trevlig mäklare.
    • Tomtebo
    2021-06-26
    Bra bemötande. Snabba svar. Hög tillgänglighet på telefon.

Förväntningar på en snabb affär till rätt pris och köpare som snabbt ville ta över kontraktet.

Professionelt agerande. Rakt på sak. Uppfylde våra förväntningar
  • köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Bjurholm
    2021-06-26
    Trevligt bemötande. Uppmärksam utan att kännas påträngande. Förklarade tydligt och begripligt alla detaljer kring fastighetsköp.
    • Tomtebo
    2021-06-25
    Bra bemötande , professionell och kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Grubbe/grisbacka
    2021-06-11
    Bra bemötande , kommunikativ , lätt att nå på telefon o sms
    2021-06-02
    trevlig och kunnig mäklare. Tydlig och enkel att ha och göra med
    • Grisbacka/sandåkern
    2021-05-26
    Köpte en 2a som ej låg ute till försäljning utan låg under en rubrik som hette ”på gång” via Fastighetsbyråns hemsida. Jag kontaktade Mathias och förklarade att jag var intresserad av lägenheten i fråga och då blev jag bemött bra och trevligt på en gång! Han har agerat proffesionellt hela vägen och jag han känt mig trygg som köpare.