Mathias Holmgren

Mathias Holmgren

Mathias Holmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Mathias Holmgren har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Mathias Holmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathias Holmgren har haft 51 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 27 Läs vad Mathias Holmgren

• 2020-11-04
    Köpt villa. Varit en bra upplevelse. Trovärdig mäklare.
    köpte sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2020-10-23
    Köpt lägenhet. Proffsigt hanterat hela vägen från visning till kontraktsskrivande!
    Peter T
    • 3:a
    • 85.5 m²
    • Haga
  • 2020-09-18
    Lantrbruksfsstighet Bemötandet var trevligt, drivet, professionellt med personlig touch. Förväntningarna var att få till en budgivning, bra pris och försäljning inom rimlig tid och allt levdes upp till. Sammantaget var det en positiv upplevelse där mina förväntningar motsvarades och jag fick lära mig en hel del av mäklaren
    Isak H
    • 194.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2020-09-14
    Mycket trevlig och förklarade allt på ett sånt bra sätt och det var aldrig några konstigheter. Vi fick sånt förtroende att han fick ta alla beslut själv, och vi kan inte annat än att vara super nöjda! Rekommenderas starkt!
    Gonzalo M
    • 3:a
    • 67.9 m²
    • Umedalen
  • 2020-09-13
    köpt lägenhet och blev bra bemött av mäklare under förhandlingarna
    Elias L
    • Teg
  • 2020-09-08
    Köpt lägenhet, mäklaren var mycket trevlig och kunnig. Snabb hantering. Vi är mycket nöjda med hela affären.
    Lennart C
    • 1:a
  • 2020-08-24
    Jag har köpt en lägenhet. Är väldigt nöjd med mäklaren! Blev väl bemött och varje möte var väl genomfört. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Denise Å
  • 2020-08-18
    5/5 Fick snabbt starkt förtroende för Mathias med sin marknadskännedom, engagemang och lyhördhet. Rekommenderas starkt av oss!
    Pontus S
    • 1:a
  • 2020-08-17
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi fick ett utmärkt bemötande av Mathias. Han var lätt att prata med, lätt att få kontakt med, svarade alltid när vi sökte honom. Han informerade oss löpande om vad som hände under försäljningsprocessen. Efter vårt första möte var allt väldigt snabbt igång, lägenheten blev fotad och kom ut på hemnet (och fastighetsbyråns egen sida) väldigt snabbt. Vår lägenhet såldes innan visning, en vecka efter vårt första möte med Mathias. Vi är på alla sätt väldigt nöjda med Mathias som mäklare.
    Berit T
    Berit T
    • Teg
  • 2020-08-13
    Vi har sålt en bostadsrätt, 1 rum och kök, i Berghem som vi ägt i fyra år. Vi kom i kontakt med Mathias genom rekommendation av en vän. Mathias har ett mycket trevligt och professionellt bemötande och upplevs erfaren och kunnig. Han har på ett bra sätt hjälpt oss hela vägen från att ta beslutet om att sälja till avslutad affär. Han har i lagom takt drivit affären framåt och alltid funnits till hands för att svara på frågor. Vi är också nöjda med det pris vi fick för bostadsrätten.
    Malin L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Holmgren en del av Fastighetsbyrån Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte