Peter Lärka

Peter Lärka

Peter Lärka är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Peter Lärka har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Peter Lärka har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.5. Peter Lärka har haft 20 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 53 Läs vad Peter Lärka

• 2020-11-15
    Resultat blev över förväntan och jag fick god uppföljning längs vägen. Jag är väldigt nöjd med Peters insats.
    Andreas B
    Andreas B
    • 85.0 m²
    • Öbacka Strand
  • 2020-10-14
    Gillar hans lugn och att han inte var så där överdrivet positiv. Gav inga falska förhoppningar. Bra på att ge feedback. Kommer att rekommendera honom. Höj hans lön. OBS! Vi känner inte varandra
    Marie L
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Öst På Stan
  • 2020-09-21
    Både proffsig och trevlig mäklare!
    Arne E
    • 2:a
    • 71.3 m²
    • Teg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2020-09-17
    Nu var detta en enklare typ av fastighetsaffär, då det endast gällde en tomt. Men vi fick ett bra bemötande och informationen fanns tillgänglig. Bra. Sen att vi behöver signera"en miljard" papper är en annan utmaning för hela branschen. Vore smutt med digital signering och att dokumenten finns delgivna innan, för en snabbare hantering.
    Mats V
    • Brån
    köpte en tomt med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2020-08-31
    Sålt fastigheter Lärka är lugn, metodisk, noggrann, saklig, kunnig, bra bemötande.
    Agneta M
    • 119.0 m²
    • Brån
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2020-05-29
    Sålt en bostadsrätt, 5-rummare. Bra bemötande och uppfyllde våra förväntningar till fullo. Höll bra kontakt med oss och gav oss bra råd under försäljningens gång.
    Sören V
    • 5:a
    • 115.0 m²
    • Västra Ersboda
  • 2020-05-27
    Sonjas dotter har hjälpt sin mor att sälja hennes bostads rätt.har hela tiden blivit korrekt bemött. Hade inte så stora förväntningar, men det blev bra för min mor i alla fall. När vi fick en köpare så gick det smidigt. Blev erbjuden hjälp vid deklaration,menklarade det själv. Corona tider. Under hela försäljnings tiden fick jag besked vilka kontakter osv. För mig och min mor fungerade det bra. M.V..H Gudrun Lindberg
    Sonja L
    • 81.5 m²
    • Vännäs
  • 2020-05-27
    Köpt en bostadsrätt. Blev bra bemött och han levde upp till mina förväntningar.
    Roland P
    • 81.5 m²
    • Vännäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2019-11-03
    Att sälja villan med Peter på Fastighetsbyrån i Umeå är en trygg affär för både säljare som köpare. Lämnar inget åt slumpen och dubbelkollar hela tiden att alla känner sig trygga.
    Patrik Ö
    Patrik Ö
    • 125.0 m²
    • Umedalen
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2019-06-01
    Vi anlitade Peter lärka för att sälja vår lägenhet. Peter visade stort engagemang från då han klev in genom dörren tills att lägenheten var sålt. Han var tillgänglig, professionell, lugn och klok i hans resonemang. Den hjälp vi fick utav honom båda med att sälja och de stöd han var då vi skulle köpa var ovärderligt.
    Tobias B
    • 4:a
    • 92.0 m²
    • Sandåkern
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte