Peter Lärka
Registrerad mäklare sedan 2014-03-14
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 48 Läs vad Peter Lärka

• Sören V sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-29

5:a
    Västra Ersboda
    Sålt en bostadsrätt, 5-rummare.
    Bra bemötande och uppfyllde våra förväntningar till fullo. Höll bra kontakt med oss och gav oss bra råd under försäljningens gång. Läs mer
  • Sonja L sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-27

Vännäs
    Sonjas dotter har hjälpt sin mor att sälja hennes bostads rätt.har hela tiden blivit korrekt bemött. Hade inte så stora förväntningar, men det blev bra för min mor i alla fall. När vi fick en köpare så gick det smidigt. Blev erbjuden hjälp vid deklaration,menklarade det själv. Corona tider. Under hela försäljnings tiden fick jag besked vilka kontakter osv. För mig och min mor fungerade det bra. M.V..H Gudrun Lindberg Läs mer
  • Roland P köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-27

Vännäs
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev bra bemött och han levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Patrik Ö
    Patrik Ö sålde sitt hus med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

2019-11-03

Umedalen
    Att sälja villan med Peter på Fastighetsbyrån i Umeå är en trygg affär för både säljare som köpare. Lämnar inget åt slumpen och dubbelkollar hela tiden att alla känner sig trygga. Läs mer
  • Tobias B sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

2019-06-01

4:a
    Sandåkern
    Vi anlitade Peter lärka för att sälja vår lägenhet.
    Peter visade stort engagemang från då han klev in genom dörren tills att lägenheten var sålt. Han var tillgänglig, professionell, lugn och klok i hans resonemang.
    Den hjälp vi fick utav honom båda med att sälja och de stöd han var då vi skulle köpa var ovärderligt. Läs mer
  • Nina P sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

2018-10-24

Röbäck
    Lugn och trygg. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Liselott W sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

2018-09-13

2:a
    Ålidhem
    Har sålt en tvåa på Kemigränd i Umeå.
    Blev väldigt bra bemött av Peter, han var lyhörd på det jag tyckte.
    Duktig på att förklara allt jag behövde veta.
    Han ingav förtroende och det kändes som han kunde sitt arbete bra.
    Mina förväntningar var ju att få så mycket som möjligt för lägenheten.
    Peter gjorde allt till belåtenhet för mig som kund.
    Jag rekommenderar Peter å det varmaste.

Liselott Westergren Läs mer
  • Johannes K köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

Öbacka strand
    Omhändertagande, varm och ärlig. Proffsigt bemötande! Full pott Peter! Läs mer
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

2:a
    Ålidhem
    Trevlig, tillmötesgående. Skulle kunna vara något mer framåt och aggressivare vid försäljning. Läs mer
  • Stina E köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå

Öbacka strand
    Köpt lägenhet. Peter är trevlig, lugn, flexibel och saklig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Umeå

Ulf Stenberg