Anton Rydqvist

Anton Rydqvist

Anton Rydqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Vänersborg

Anton Rydqvist har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Anton Rydqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.7. Anton Rydqvist har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Anton Rydqvist

Mats P
Vänersnäs

Proffsig och korrekt Man får förtroende för Anton !

Siv E
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Stärkebo

Vi blev bemötta på ett förtroendeingivande och trevligt sätt. Anton visade engagemang och kunnighet. Vi är helt nöjda med försäljningens genomförande.

Maria H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Centralt

Kan rekommendera Anton som mäklare tack vare att han är professionell, inlyssnande och kunnig.

Stefan S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Nordstan

utmärkt bemötande vi hade en del frågor och anton kunde svara utförligt och bra. lugn och trevlig , professionell.

Berith S
Nordstan

Vi har bara positiva upplevelser i vår kontakt han har varit hjälpsam och trevlig

MARKO M
Torpa

Bra och trevlig och tar sej tid att hjälpa

Eren S
Onsjö

Lugn och proffsig mäklare. Lätt att samarbeta med och han vet vad han gör. Vi är jättenöjda och rekommenderar Anton starkt.

Suzana J
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Mariedal

Jag upplever Anton som mycket kompetent. Han är professionell i sitt bemötande och lätt att samarbeta med.

Beatrice B
Nordstan

Påläst och skicklig. Gav löpande uppdaterad information gällande visningar samt eventuella intressenter. Kändes trygt att ge Anton mitt fulla förtroende i försäljningen av bostadsrätten. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Reneih A
Mariedal

Anton är väldigt duktig och smart, så lätt och prata med honom.