Anton Rydqvist

Anton Rydqvist

Anton Rydqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Vänersborg

Anton Rydqvist har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Anton Rydqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.7. Anton Rydqvist har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

38 omdömen om Anton Rydqvist

Malin J
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg

Proffsig mäklare. Inlyssnande. Lätt att kommunicera med. Kan varmt rekommendera Anton. // Malin

Annelie Margitta S
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Vänersnäs

Jag blev bemött på ett bra sätt. Däremot så kändes Anton lite oförberedd flera gånger. Informationen stämde inte helt på projektet. Stod att det var Pantbrev vilket var förbryllande och det var fel. Vi kom överens efter vi skrev att Anton skulle kolla med säljarna vad de hade för bank eftersom vi då kunde sköta betalningen själva. Det skulle varit gjort redan dagen efter vi skrev men det gjordes aldrig. Fick påminna och sedan kontaktade jag säljarna själv. Dokumenten var inte helt klara när vi kom igår, det saknades tillägg...

Sofia S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Korseberg

Jag fick bra bemötande .Han verkade vara kunnig och pålitlig

Bo H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Korseberg

Lätt att nå honom Pålitlig Hjälpsam Trevlig

Casper B
Torpa

Mycket bra bemötande, proffsigt och lugn. Hade rätt höga förväntningar men med hänsyn till marknaden och placeringen på vårat boende så gick försäljningen bra och ett acceptabelt bud kom. Vidare efter det gick saker smidigt och kände verkligen hur han la ner tid på oss för att få allt löst och fixat i det tidsplanen vi behövde. Mycket tacksam.

Kristina F
Centralt

Hjälpsam. Trevligt bemötande.

Morgan Z
Frändefors

Anton är trevlig, lugn och sansad. Gör inget förhastat. Han gör allt lugnt och professionellt. Håller alla inblandade parter uppdaterade på ett lugnt och korrekt sätt.

Johan G
Mariero

Allt gick snabbt och smidigt, toppen mäklare!!!

Inge Johnny L
Onsjö

Har bara gott att säga om Anton. Bra bemötande tydlig och hjälpsam.

Konrad G
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Rydqvist en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Onsjö

Anton är en lyhörd och trevlig mäklare! Han har den kunskap och professionalism en mäklare bör besitta. Genom processen var Anton hjälpsam och ständigt tillgänglig med att svara på alla de frågor som kom upp. Rekommenderas starkt!