Johanna Sjöström

Johanna Sjöström

Johanna Sjöström är mäklare på Fastighetsbyrån Vänersborg

Johanna Sjöström har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Johanna Sjöström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 319 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Sjöström har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

319 omdömen om Johanna Sjöström

Sedan starten hos Reco 2015
Hannah S
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Vargön

Väldigt välorganiserad visning, mjuk och professionell kontakt hela vägen! Vi som köpare kände oss väldigt lyssnade på och informerade om allt som hände kring budgivning och säljarens tankar.

Kenth D

Duktig kompetent ordningsinne

Elsa A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Holmängen

Johanna är: - Professionell och kunnig - Empatisk, personlig, hjälpsam och omtänksam Med Johanna kunde jag tryggt genomföra köpet av min drömbostad

Eddie B
Mariedal

Johanna Sjöström har varit väldigt saklig och informativ från min första kontakt med henne under våren då fastigheten stod som "kommande". Hon har även stark bidragit till att vi båda parter, säljare och jag köpare, redan från början fick en en väldigt trygg kommunikation.

Jan-Erik J
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Mariedal

Mycket bra på att känna av läget vad vi ville göra. Skapar ett lugn med att ej stressa på hus affären . Kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Jonatan L
Onsjö

Hej! Johanna har vart precis som en mäklare ska vara. personlig, lyhörd, trovärdig och serviceinriktad. Hon lyssnade på våra krav och tog in dessa bitar. En vacker dag ringde hon och berättade att hon hade ett boende till oss som hon trodde vi skulle tycka om. Detta slutade med en succé där det blev affär i slutändan. Från att bara småpratat till verkligenhet. Hon tog alla våra bitar till sig, kom ihåg oss och hörde av oss vilket är en riktigt fin egenskap. Detta gör att det blir mer personligservice! Johanna...

Peter J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Sjöström en del av Fastighetsbyrån Vänersborg
Torpa

Väldigt bra flesta kontakt. Kändes som hon verkligen brydde dig om mig som person å var lyhörd på vad jag sa. Hon följde upp och hade en bra kontakt utmed resan från start till mål.

Christer G

Bra och snabb kommunikation, hjälpsam och flexibel.

Parsa H
Korseberg

Rekommenderar starkt Johanna som mäklare!! Utöver att hon är supertrevlig, ställer hon alltid upp och löser diverse olika problem som kan uppstå kring bostadsköp!!

Anna-Karin Å

Trevlig Tar löpande kontakt Finns alltid tillgänglig