Hanna Alavik

Hanna Alavik

Hanna Alavik är mäklare på Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga

Hanna Alavik har varit registrerad mäklare sedan 2009-10. Hanna Alavik har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Alavik har haft 44 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

121 omdömen om Hanna Alavik

Sedan starten hos Reco 2000
Ingemar B
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

Allt var proffsigt och välplanerat.

Arvid N
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

Vi är jättenöjda över att ha haft Hanna till hjälp när vi letat efter vårt nya boende. Alltid hjälpsam och trevlig. Det kvittade när vi hörde av oss med frågor så fick vi alltid ett snabbt och bra svar. Hon fixade förhandsvisning till huset vi sedermera köpte vilket vi är tacksamma för. Allting gick väldigt smidigt. /Arvid och Carolina

Bertil E
Centrala Herrljunga

Hon är en varm och tillmötesgående person. Inger fullt förtroende. Att få hjälp av en kunnig mäklare, och det levde hon upp till till fullo. Kunnig , påläst, noggrann. Sköttes noggrant och proffsigt mot både köpare och säljare. Rekommenderar gärna henne vid försäljning.

Krister K
Södra Herrljunga

Redan vid första kontakten fick vi en bild av en varm och tillmötesgående person. Kändes verkligen att hon tog sig an uppdraget på ett professionellt sätt, vilket gjorde att vi fick förtroende för henne. Vi förväntade oss att hon omgående skulle sätta igång försäljningen vilket hon också gjorde. Vi hade hela tiden en god kontakt och fick löpande information om vad som hände och vi är mycket tacksamma att hon lyckades sälja vår fastighet.

Erik N
Centrala Herrljunga

Vi fick ett positivt bemötande. Hanna var kunnig och hade en bra lokal kännedom. Hon kunde även förmedla sina kunskaper till oss. Jag kan rekommendera henne, Hälsningar Erik Niilstad

Mariann S
Centrala Herrljunga

Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam

Peter P
Centrala Herrljunga

Kan bara ge ett högt betyg. Till och med överhögt, eftersom Hanna tog sin lediga Första Maj till att sy ihop affären mellan oss och säljarna av huset. Det är engagemang! Svarade snabbt och korrekt på mail, Informerade givetvis helt enligt lagboken men gav utrymme för att nyttja våra egna kunskaper om husaffärer, vilket var oss till gagn. Fem tummar upp för Hanna!

Johanna J

Supertrevlig, lättsam, förtroendeingivande.

Marika H
Centrala Herrljunga

Välkomnande, svarar snabbt och återkommer med alla frågor man har. Hjälper till med saker som varit obekanta för oss. Är ärlig och kör med öppna kort om hur det ligger till. Gör vad hon kan för att det ska passa oss och vårat schema.

Madhan Mohan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Alavik en del av Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

We were treated very well, always on or before time on the booked viewings, answered all our questions precisely and patiently, very helpful in making the buying process smooth, Really happy with the overall process.