Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Ring 073-912 40 66 www.favoritbygg.se

Favoritbygg & städ & flytt i Stockholm är en komplett entreprenör inom byggsektorn. Vår affärsidé är att alltid tillgodose kundens behov på väl utförda arbeten, hög kvalitet, miljö, garanti och rimliga priser. För oss är alla kunder viktiga oavsett om de är stora eller små. Förutom organiserar vi flyttningar och städning.

3 omdömen om Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Johan J
Skrev om Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Killarna har gjort ett fantastiskt jobb. Punktliga och kostnadseffektiva.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Stig N
Skrev om Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Favoritbygg har agerat professionellt beträffande utförande samt att hålla tider och ekonomi. Personalen arbetade ansvarsfullt med att skydda omgivande ytor mot damm och annan åverkan. Jag kan rekommendera bolaget till mina bästa vänner.

Lars G
Skrev om Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Arbetet omfattade totalrenovering av kök samt hall med bl a rivning, snickeriarbeten, golvläggning med golvvärme, omfattande elarbeten, VA, målning m m. Den ansvarige, Robert, och samtlig personal var mycket lätta att samarbeta med. De förstod våra önskemål och hittade konstruktiva lösningar när problem uppstod. Planering och samordning av alla inblandade hantverkare sköttes perfekt så att ingen väntetid uppstod utan arbetet hela tiden flöt på. Arbetena sköttes snabbt och proffsigt med stor omsorg om detaljerna och hög finish....

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen