Alla kategorier Övrigt Stockholms län Södertälje Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Okstigen 2, 152 48 Södertälje — Visa karta

Favoritbygg & städ & flytt i Stockholm är en komplett entreprenör inom byggsektorn. Vår affärsidé är att alltid tillgodose kundens behov på väl utförda arbeten, hög kvalitet, miljö, garanti och rimliga priser. För oss är alla kunder viktiga oavsett om de är stora eller små. Förutom organiserar vi flyttningar och städning.
Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 3 kunder tycker om Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

• Johan J
    Johan J skrev om Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm
    Killarna har gjort ett fantastiskt jobb.
    Punktliga och kostnadseffektiva.
  • Stig N
    Stig N skrev om Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm
    Favoritbygg har agerat professionellt beträffande utförande samt att hålla tider och ekonomi.
    Personalen arbetade ansvarsfullt med att skydda omgivande ytor mot damm och annan åverkan.
    Jag kan rekommendera bolaget till mina bästa vänner.
  • Lars G
    Lars G skrev om Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm
    Arbetet omfattade totalrenovering av kök samt hall med bl a rivning, snickeriarbeten, golvläggning med golvvärme, omfattande elarbeten, VA, målning m m. Den ansvarige, Robert, och samtlig personal var mycket lätta att samarbeta med. De förstod våra önskemål och hittade konstruktiva lösningar när problem uppstod. Planering och samordning av alla inblandade hantverkare sköttes perfekt så att ingen väntetid uppstod utan arbetet hela tiden flöt på. Arbetena sköttes snabbt och proffsigt med stor omsorg om detaljerna och hög finish. Tidplanen hölls och inga oförutsedda kostnader dök upp. Vi blev sammantaget mycket nöjda och kan varmt rekommendera Favoritbygg.

Okstigen 2, 152 48 Södertälje