FixaBildelar

FixaBildelar

Call 08-99 69 96 www.fixabildelar.se

About company

Vi på Fixa Bildelar Europa AB har som mål att vara Sveriges bästa leverantör av katalysatorer och partikelfilter till verkstäder och privatpersoner. Det ger dig en rad fördelar som kund: Vi kan avgas, vi har funnits i mer än tio år och har djup kunskap om vårt produktområde. - Prisvärda delar från någon av våra 15-tal europeiska...

603 omdömen om FixaBildelar

Håkan O
Wrote about FixaBildelar

Beställde bakre ljuddämpare som kom 2 vardagar senare. Snabbt, enkelt och till billig kostnad.

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Leif J
Wrote about FixaBildelar

God service og hurtig forsendelse

Vidar J
Wrote about FixaBildelar

Fikk bra hjelp å fin pris på delene.håper dem er bra.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 753 omdömen 4.5 av 753 omdömen

Billy William E Billy William E
Ulf H
Wrote about FixaBildelar

Rätt grejor, bra priser, bra service och snabb leverans, kan inte bli bättre!

Geir F
Wrote about FixaBildelar

Snabb och god hjälp via chat och mail

Esa L
Wrote about FixaBildelar

Perfekt passform , komplett med mont detaljer o bra pris, snabb leverans .

Börje K
Wrote about FixaBildelar

Bra priser och bra bemötande snabbbt svar om man har frågor.

Karl S
Wrote about FixaBildelar

Jeg har kjøpt katalysator ved et par anledninger fra dette firma og er svært godt fornøyd med leveransene. Hyggelige folk og rask levering. KarlSveinsvoll

Tony F
Wrote about FixaBildelar

Leverans skedde blixtsnabbt! Allt var med och passade perfekt.

Carina G
Wrote about FixaBildelar

Trevlig personal och bra service. Köpte ett partikelfilter. Hämtade på plats.

Ana W
Wrote about FixaBildelar

Björn är kanon mycket kunnig och hjälpsam

Maud E
Wrote about FixaBildelar

Bra bemötande och snabb leverans! köpte mellanljuddämpare (Polmo) till min subaru.

Lars J
Wrote about FixaBildelar

Jag han nästan inte plocka fram verktygen, så var partikelfiltret hos mitt utlämningsställe, helt fantastiskt, från beställning till att hämta ut på tre dagar.

Conny B

Riktigt bra bemött. Snabb leverans. Klockrent

MARIUS M
Wrote about FixaBildelar

Bästa personal, snabb leverans, mycket bra delar

Offensive content
Choose a reason:
Bengt L
Wrote about FixaBildelar

Återkopplade så att det blev en del som passade till mitt fordon, inte den del som låg på Webben. Turbo till en Opel Movano. Bra service och gott bemötande

Ferenc P
Wrote about FixaBildelar

Bra att dem går igenom ordern och kontrollerar att det du har beställt passar just din bil skickar inte om det är minsta tveksamheter utan ringer upp och kontrollerar ordern

Ulf H
Wrote about FixaBildelar

Bra priser och mycket trevlig och hjälpsam personal!! Rekommenderas varmt!

Lars S
Wrote about FixaBildelar

Dom höll vad dom lovade den här gången. Det är inte så ofta som näthandlare gör det.

Carl O
Wrote about FixaBildelar

Fick det jag beställde med väldigt kort leveranstid.

Glenn J
Wrote about FixaBildelar

Kanonbra kille jag pratade med och snabb leverans.

Jan J
Wrote about FixaBildelar

Otrolig snabb leverans rätt enligt beställning min första kontakt med Fixa men inte den sista jättenöjd

Lars J

Toppennnnnnnnnnnmmmnnnnnnnnnnmmmnn

Mats S
Wrote about FixaBildelar

Kanonbra! Köpte bakre ljuddämpare till Volvo V70 iii. Otroligt snabb leverans, perfekt passform och bra pris! Seriöst med det medskickade kontrollformuläret där packpersonalen bockat i de relevanta kontrollpunkterna. Nöjd kund!

Anna T
Wrote about FixaBildelar

Kompetent o trevligt bemötande via telefon

Robert J
Wrote about FixaBildelar

Alltid bra bemötande och hjälpsamma. Har haft att göra med dom mycket.

Gert A
Wrote about FixaBildelar

Snabb leverans, det vae en bilfirma i stan där jag bor som monterade Ljuddämparen dom sa inget, så det var nog allt bra, får se hur länge den håller?

Pero P
Wrote about FixaBildelar

Trevliga människor .Rekommenderar den här företaget !

David H
Wrote about FixaBildelar

Råkade ut för katalysatortjuvar, beställde en ny . Sökte på nätet efter en ny. Hittade en katalysator, fick hem den snabbt till ett bra pris. Hade ingen direkt kontakt med företaget, beställde varan på nätet. De levde upp till mina förväntningar genom att leverera en bra reservdel snabbt till ett bra pris.

Dan E
Wrote about FixaBildelar

Allt fungerade till full belåtenhet. Jag köpte mellanljuddämpare till en Subaru Legacy. När aviseringen kom valde jag att hämta på terminal. Misstag! Ett h-e att få in det i bilen😆.

Magnus L
Wrote about FixaBildelar

Bra support med att hitta rätt del. Snabb leverans, men ni måste packa grejerna bättre. När paketet kom fram stack ett av fästena på partikelfiltret ut ur paketet. Som tur var gick det att montera ändå, men kunde lika gärna varit paj.

Alrik E
Wrote about FixaBildelar

Bra bemötande å snabb leverans

CHARBEL S
Wrote about FixaBildelar

Mycket trevliga, kunniga och hjälpsamma! Snabb service till bra pris!

Sven Ö
Wrote about FixaBildelar

Jag blev mycket bra bemött! Katalysatorn till min V70 2.0F 2008 levererades redan nästä dag och bilen kunde besiktigas med perfekta värden. Negativt var att tillverkaren inte observerat att rörens dragning skymmer ett av hålen / pinnbultarna för fastdragning av flänsen mot topplocket med hylsnyckel. För att komma åt och dra muttern krävs att generatorn demonteras, vilket kan vara riktigt bökigt då den drivs av den drygt två meter långa multiremmen som kan behöva återmonteras av två personer. Det är då bara en öppen blocknyckel...

Björn A
Wrote about FixaBildelar

Trevligt bemötande. Snabb service. Grejerna blev snabbt leverade. Fick lite problem med monteringen. Fick lov att göra nya hål för att kunna montera värme skölden. Fick även lov att ta lös generatorn för att kunna montera katalysatorn då grenrörets rör dragning var annan. Tog kontakt med Fixa och löste även detta på ett mycket bra sätt. Köpte en katalysator till en Volvo V70 2011 2,0 f. Mycket nöjd med köpet trots allt.

Kent H
Wrote about FixaBildelar

Bra bemötande och snabb service

Mohamed S
Wrote about FixaBildelar

allt va perfekt. snabbt svar och hjälpsam.

Fredrik H

Bra utbud . snabba leveranser

Jan-øyvind P
Wrote about FixaBildelar

Jeg la inn forespørsel på bildel hos flere titalls leverandører, FixaBildeler var eneste leverandør som kontaktet meg med det samme delen kom inn på lager.

Gustav R
Wrote about FixaBildelar

Bra bemötande. Bra sortiment. Vi visste inte så mycket om dem när vi började handla av dem. Vi köper avgasdelar och har mycket bra erfarenhet av företaget.

Bo N
Wrote about FixaBildelar

Mkt Bra snabb service återkommer alltid

Stefan J
Wrote about FixaBildelar

Mellanljuddämpare Polmo Artikel: 46.30 till Subaru Outback 3,0 2007: Passade dåligt, själva ljuddämparen låg emot kardanaxeln. Tyvärr såg jag inte det från början. Men fick snart uppleva det metalliska skrikandet. Kardanaxeln slipande ur ca. 4-5 mm. ur ljuddämparflänsen. Jag åkte ca.10 mil med detta problem. Hade ingen annan möjlighet, med viktiga tider att passa. Fick sedan bygga om upphängningen för att få luft mellan delarna. Övriga ljuddämpare passade bra.//Stefan Jakobsson 0706955975

Svar från FixaBildelar

Hej Stefan, Jag beklagar att det inte passade rakt av från början. Ibland kan man få justera krokar och liknande för att få det bra. Jag ringer dig imorgon för att stämma av! Mvh, Björn Svensson Fixa Bildelar

Harri K
Wrote about FixaBildelar

Mkt bra kundbemötande kunnande seriöst .Löste problemet enkelt. Trodde inte på en så smidig lösning TACK! Kommer självklart komma ihåg FixaBildelar Köpte en katalysator till Volvo S70

Anna L
Wrote about FixaBildelar

Tryggt och säkert köp med fin service. Katalysatorn vi beställde är på plats och fungerar finfint

Göran S
Wrote about FixaBildelar

Super seriöst dom mejlade innan dom skickade filtret och bad om regnummer för att dubbel kolla så det var rätt. Super nöjd

Nils E
Wrote about FixaBildelar

Billigt och bra snabb leverans av avgassystemet.

Jörgen M
Wrote about FixaBildelar

Bra leveranstid och service. Blev t.o.m uppringd där de dubbelkollade att delen skulle passa på min bil.

Børre R
Wrote about FixaBildelar

Alltid god kommunikasjon og hjelp. Veldig ekspedit begjeni g.

Britta C
Wrote about FixaBildelar

Bra bemötande! Bra grejjer å snabb leverans av avgassystem och tillhörande monteringsdelar. Passade dock inte 100% men till 99% och blev en bond-lösning på det sista. Dock ligger mitt boende utanför DHLs serviceområde så de blir lite trist när en betalar för hemleverans. Men gick bra att ringa å prata med DHL och lösa på annat vis. Inga problem.

Stig J
Wrote about FixaBildelar

Snabb och bra leverans, inga problem