Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Österåker FixaRyggen.nu

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, 184 50 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till FixaRyggen.nu - Din Kiropraktor i Åkersberga.

På mottagningen jobbar Legitimerad Kiropraktor Johannes Nordenstam.
Jag startade mottagningen i Folkets Hus, Åkersberga Centrum, 2008 och har sedan dess jobbat heltid med min passion, att hjälpa andra människor.
Min vision är, förutom att hjälpa till med det du söker för, att ge dig som patient förståelse för varför dina besvär uppkommit samt ge dig verktygen för att kunna underhålla behandlingsresultatet och förebygga framtida besvär.

Vad hindrar dig i vardagen?

Förhoppningsvis får jag chansen att hjälpa även dig!

Välkommen!
Mån-Tor: 08:30-17:30
Fre: 08:30-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 177 kunder tycker om FixaRyggen.nu

• Carina L
    Carina L skrev om FixaRyggen.nu
    Mycket bra bemötande med uppföljning av ryggproblemet.
    Ger tips på övningar som ska stärka upp ryggen.
    Rekommenderar varmt.
  • Björn T
    Björn T skrev om FixaRyggen.nu
    Fick ett fantastiskt bra bemötande både i första telkontakten samt båda besöken, känner att jag fått den proffsiga hjälpen som jag sökte
  • Annika S
    Annika S skrev om FixaRyggen.nu
    Ont i ryggen, högra sidan långt ned. Visade sig vara sned i höften/bäckenet. Var hos Fixa ryggen 2 ggr. Fick några övningar och är mycket bättre idag. Jobbar dock på fortfarande med mina övningar.
  • Anna-carin K
    Anna-carin K skrev om FixaRyggen.nu
    Smärta i nacke och skuldror.
    Proffsigt bemött och bra vård och uppföljning.
  • David E
    David E skrev om FixaRyggen.nu
    Trevligt bemötande. Prisvärd och kompetent behandling
  • Simone W
    Simone W skrev om FixaRyggen.nu
    Fick hjälp med det jag behövde! Skulle rekommendera för mina vänner. Jättebra hjälp!
  • Maria L
    Maria L skrev om FixaRyggen.nu
    Sökte för ryggont och fick ett mycket proffsigt och vänligt mottagande vid de två besök som krävdes för att bli bättre. Bra övningar att göra hemma för att hålla ryggen bra även framgent. Betyg 5 av 5 möjliga!
  • Fredrik U
    Fredrik U skrev om FixaRyggen.nu
    bra och proffsigt.
    gott intryck.
    rekommenderar Johannes till vänner o bekanta.
  • Karin J
    Karin J skrev om FixaRyggen.nu
    Jag fick hjälp med att fixa ryggen, mycket nöjd med den behandling jag fick och mycket nöjd med bemötandet!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om FixaRyggen.nu
    Bemötandet hos fixaryggen.nu är som vanligt alldeles utmärkt. Har varit där till och från sedan ett par år tillbaks för mina ryggproblem. Och ryggen som varit ett stort problem för mig under en stor del av mitt vuxna liv är numera mycket bättre. Johannes är mycket proffsig.
    Jag rekommenderar honom ofta till andra människor i min omgivning som jag tror behöver hans hjälp.

Micke Eriksson ÅKERSBERGA
  • Stig S
    Stig S skrev om FixaRyggen.nu
    Mycket bra och informativ.
    Ger möjligheter att komma ifrån ryggproblemen genom hållbara träningsmetoder.
  • Sven S
    Sven S skrev om FixaRyggen.nu
    Bra och proffesionellt bemötande. Förklarade mycket och gav mycket bra behandling.
  • Anita W
    Anita W skrev om FixaRyggen.nu
    Trevligt bemötande och det kändes som de visste vad de gjorde.
    Hade en längre tid gått med ryggsmärtor som spred sig ner i ena benet. Efter kontroll av min hållning gjordes en behandling samt att jag fick råd om hur jag själv skulle stretcha min ländrygg. Efter två behandlingar hos FixaRyggen.nu var jag symtomfri och har varit så sedan dess.
  • Tilda F
    Tilda F skrev om FixaRyggen.nu
    Jag tycker att Fixaryggen är ett bra företag som hjälpte mig enormt. Min rygg gick från att göra ont i varje rörelse till att jag tillslut kunde röra mig igen. Det var bra information som kom till mig som kund. Tack /Tilda
  • Josef A
    Josef A skrev om FixaRyggen.nu
    Bra bemötande , lyssnade och försökte förstå vad problemen jag hade berodde på ..fixade till mitt problem på ett bra å smidigt sätt ...
  • Monica P
    Monica P skrev om FixaRyggen.nu
    Jag uppskattar verkligen johaness han är superbra och jag har blivit bra bemöt och han kan sitt jobb. Sökte för rygg smärta och jag har blivit bra.

Stort eloge för honom rekommendera honom för mina vänner.
  • Johan A
    Johan A skrev om FixaRyggen.nu
    Snabbt, kunnigt och effektivt!
  • Tiffany B
    Tiffany B skrev om FixaRyggen.nu
    Bra. Fått god hjälp med mina problem.

Några gånger har jag fått vänta på att få komma in på avtalat tid, och sedan gått innan min tid varit slut, vilket inneburit att min tid för behandling blivit kortare än avtalat.
    2017-07-06 FixaRyggen.nu svarar Tiffany B
    Hej Tiffany och tack för din återkoppling.

Angående tidsåtgången så brukar jag säga att det är själva behandlingen man betalar för, inte tiden. En behandling kan därför vara både kortare och längre än de 30 minuter jag skriver om på hemsidan. Jag sätter däremot av 40 minuter per besök för att ha marginal för att skriva journal, svara på mail, telefon etc.

Jag tar till mig av din feedback och ska bli ännu bättre på att hålla avtalad starttid.

Tack än en gång för din återkoppling och välkommen åter vid behov!

Mvh. Kiropraktor Johannes
  • Peter W
    Peter W skrev om FixaRyggen.nu
    Kunnig, trevlig och informativ
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om FixaRyggen.nu
    Jag har gått till Fixa Ryggen för att jag haft problem med rygg/höft i samband med graviditet. Jag har fått mycket professionell hjälp och det har känts tryggt. Skulle varmt rekommendera Fixa Ryggen till andra.
  • Maire J
    Maire J skrev om FixaRyggen.nu
    Utmärkt bemötande och professionell insats för min onda rygg!!
    Kommer att anlita Åkersbergas kiropraktor Johannes fler ggr,
  • Christina P
    Christina P skrev om FixaRyggen.nu
    Sökte för ont i ryggen. Fick tid snabbt. Mycket bra bemötande Och bra resultat
  • Dragana E
    Dragana E skrev om FixaRyggen.nu
    Rekommenderas varmt. Fortsätter gå i förebyggande syfte.
  • Eva M
    Eva M skrev om FixaRyggen.nu
    Mycket duktig och kunnig kiropraktor. Fått hjälp med mina rygg besvär.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om FixaRyggen.nu
    Har endast mkt positivt att säga utan att närmare precisera de behandlingar jag fått. Alla har resulterat i att jag blivit bättre allt helt bra.
    Alltid lätt att få en behandling inom rimlig tid och trevligt bemötande.
  • Erik Å
    Erik Å skrev om FixaRyggen.nu
    Brukar få hjälp med nacke axlar.
  • Ulla-Britt A
    Ulla-Britt A skrev om FixaRyggen.nu
    Jag fick en tid väldigt snabbt.
    Mycket gott bemötande
  • Lisbeth J
    Lisbeth J skrev om FixaRyggen.nu
    Bra bemötande och proffsig behandling hos kiropraktor Fixa Ryggen.
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om FixaRyggen.nu
    Jag har fått ett snabbt bemötande och mycket bra behandling. Och mycket info hur jag ska gå vidare med träning med nacken. Och övriga. Rörelser får höra av mig efter semesterperioden. Igen om jag inte har blivit så bra TACK BIRGITTA
  • Ramona C
    Ramona C skrev om FixaRyggen.nu
    Kompetent och skicklig kiropraktor, professionellt på alla sätt. Mycket nöjd.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om FixaRyggen.nu
    Proffsigt bemötande och kändes tryggt
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om FixaRyggen.nu
    Johannes är en mycket bra kiropraktor.
  • Annika J
    Annika J skrev om FixaRyggen.nu
    Mitt bäcken är som nytt!
    Bra o proffsigt jag kommer att komma tillbaka nästa gång! :-)
  • Annette H
    Annette H skrev om FixaRyggen.nu
    Mycket bra hjälp o fick snabb tid då akut besvär
  • Gabriela B
    Gabriela B skrev om FixaRyggen.nu
    Am fost foarte multumita și mi-am rezolvat problema cu amorteala mainilor pe care o am de multi ani.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om FixaRyggen.nu
    Jag blev rekommenderad av min dotter, Marie Samuelsson, som bor i Åkersberga, att kontakta FixaRyggen. Det finns ingenting att klaga på. Han var jätteduktig!! Eftersom jag bor i Sundbyberg, men vistas mycket i Grisslehamn, så har jag inte beställt någon ny tid, men jag vill gärna göra återbesök. Det gäller att planera sin tid och veta var jag befinner mig då och då.
  • Rickard N
    Rickard N skrev om FixaRyggen.nu
    Bästa kiropraktorn! Och jag har testat många!
  • Erik L
    Erik L skrev om FixaRyggen.nu
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Peter V
    Peter V skrev om FixaRyggen.nu
    Professionell och kunnig hjälp. Fascinerande att små justeringar kan göra underverk på relativt kort tid.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om FixaRyggen.nu
    Bara positivt. Lätt att boka och kontakta. Effektiv behandling samt tryggt bemötande.
  • Christina C
    Christina C skrev om FixaRyggen.nu
    Jag är nöjd med både bemötande och behandling. Kom till FixaRyggen med en kraftig värk i ryggslutet och blev efter några behandlingar ( och läxa) mycket bättre. Ska snart återkoppla igen, enligt överenskommelse.
  • Olle E
    Olle E skrev om FixaRyggen.nu
    Perfekt bemötande, två akuta besök med behandling (ryggskott) som snabbt löste mina problem. Bra tips (och nya) för egna rörelser/övningar.
  • Lotta H
    Lotta H skrev om FixaRyggen.nu
    Jag är väldigt nöjd med mina besök hos "Fixa Ryggen", besiktning av kroppen. Var där vid tre tillfällen förra året och blev av med mina ryggproblem, toppen.
  • Jane A
    Jane A skrev om FixaRyggen.nu
    Fick snabb hjälp vid akuta ryggproblem. Tillmötesgående och inger förtroende. Kunnig och förklarar på ett lättförståeligt sätt vad som orsakar problemen så man själv kan underhålla efter avslutad behandling.
  • Viktor S
    Viktor S skrev om FixaRyggen.nu
    Trevligt, enkelt och bekvämt!
    Mycket entusiastisk, kunnig och trevlig personal!
    Mycket bra hjälp med ryggen!
  • Ingegerd M
    Ingegerd M skrev om FixaRyggen.nu
    Helt ok. 123456789124556788612244556677
  • Eva L
    Eva L skrev om FixaRyggen.nu
    Jag hade halkat och "vrickat "ryggen på något sätt, och rekommenderades av systern på husläkarmottagningen att vända mig till Fixa Ryggen. Jag gjorde det, och fick ett vänligt bemötande, personligt, men diskret. Den värsta smärtan försvann vid första behandlingsmomentet, och efter en till behandling var besväret borta! Helt otroligt! Vilken lättnad! Kan verkligen rekommendera Fixa Ryggen, och kommer själv att göra det vid behov!
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om FixaRyggen.nu
    Har de bästa erfarenheter och rekommenderar företaget för personer med ryggbesvär av tillfällig karaktär som ryggskott och tillfälliga snedbelastningar.
    Lätt att komma till behandling, hög servicegrad.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om FixaRyggen.nu
    Bokade enkelt tid på nätet, fick jättebra hjälp att felsöka rygg och höft för att komma fram till att det var ett ganska enkelt åtgärdat problem. Nu springer jag obehindrat igen, strålande bra! Nästa gång jag känner att det gör ont i ryggen när jag tränar kommer jag gå direkt till fixa ryggen inte vänta ett par veckor...
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om FixaRyggen.nu
    Fått hjälp med axlat, rygg och höfter har alltid känt mig trygg

Stationsgränd 16, plan 5, 184 50 Åkersberga