Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Österåker FixaRyggen.nu

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, 184 50 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till FixaRyggen.nu - Din Kiropraktor i Åkersberga.

På mottagningen jobbar Legitimerad Kiropraktor Johannes Nordenstam.
Jag startade mottagningen i Folkets Hus, Åkersberga Centrum, 2008 och har sedan dess jobbat heltid med min passion, att hjälpa andra människor.
Min vision är, förutom att hjälpa till med det du söker för, att ge dig som patient förståelse för varför dina besvär uppkommit samt ge dig verktygen för att kunna underhålla behandlingsresultatet och förebygga framtida besvär.

Vad hindrar dig i vardagen?

Förhoppningsvis får jag chansen att hjälpa även dig!

Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:30-17:30
Fre: 08:30-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 137 kunder tycker om FixaRyggen.nu

• Christina C
    Christina C skrev om FixaRyggen.nu
    Jag är nöjd med både bemötande och behandling. Kom till FixaRyggen med en kraftig värk i ryggslutet och blev efter några behandlingar ( och läxa) mycket bättre. Ska snart återkoppla igen, enligt överenskommelse.
  • Olle E
    Olle E skrev om FixaRyggen.nu
    Perfekt bemötande, två akuta besök med behandling (ryggskott) som snabbt löste mina problem. Bra tips (och nya) för egna rörelser/övningar.
  • Lotta H
    Lotta H skrev om FixaRyggen.nu
    Jag är väldigt nöjd med mina besök hos "Fixa Ryggen", besiktning av kroppen. Var där vid tre tillfällen förra året och blev av med mina ryggproblem, toppen.
  • Jane A
    Jane A skrev om FixaRyggen.nu
    Fick snabb hjälp vid akuta ryggproblem. Tillmötesgående och inger förtroende. Kunnig och förklarar på ett lättförståeligt sätt vad som orsakar problemen så man själv kan underhålla efter avslutad behandling.
  • Viktor S
    Viktor S skrev om FixaRyggen.nu
    Trevligt, enkelt och bekvämt!
    Mycket entusiastisk, kunnig och trevlig personal!
    Mycket bra hjälp med ryggen!
  • Ingegerd M
    Ingegerd M skrev om FixaRyggen.nu
    Helt ok. 123456789124556788612244556677
  • Eva L
    Eva L skrev om FixaRyggen.nu
    Jag hade halkat och "vrickat "ryggen på något sätt, och rekommenderades av systern på husläkarmottagningen att vända mig till Fixa Ryggen. Jag gjorde det, och fick ett vänligt bemötande, personligt, men diskret. Den värsta smärtan försvann vid första behandlingsmomentet, och efter en till behandling var besväret borta! Helt otroligt! Vilken lättnad! Kan verkligen rekommendera Fixa Ryggen, och kommer själv att göra det vid behov!
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om FixaRyggen.nu
    Har de bästa erfarenheter och rekommenderar företaget för personer med ryggbesvär av tillfällig karaktär som ryggskott och tillfälliga snedbelastningar.
    Lätt att komma till behandling, hög servicegrad.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om FixaRyggen.nu
    Bokade enkelt tid på nätet, fick jättebra hjälp att felsöka rygg och höft för att komma fram till att det var ett ganska enkelt åtgärdat problem. Nu springer jag obehindrat igen, strålande bra! Nästa gång jag känner att det gör ont i ryggen när jag tränar kommer jag gå direkt till fixa ryggen inte vänta ett par veckor...
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om FixaRyggen.nu
    Fått hjälp med axlat, rygg och höfter har alltid känt mig trygg
  • Niklas R
    Niklas R skrev om FixaRyggen.nu
    Jättebra kiropraktor, men alldeles för dyr. Det går inte att lägga dom pengarna som jag skulle behöva för att få ordning på ryggen. Skulle gå dit om priset var rätt.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om FixaRyggen.nu
    Fick snabb hjälp vid akut besvär med ryggen, trevlig och proffesionell hjälp.
  • Per S
    Per S skrev om FixaRyggen.nu
    Bra och enkel hantering av mitt ärende
  • Anders G
    Anders G skrev om FixaRyggen.nu
    Utmärkt service och väldigt kunnig kiropraktor. Top helt enkelt
  • Lena L
    Lena L skrev om FixaRyggen.nu
    Engagerat och kunnigt bemötande. Justering av värkande bäcken och höft. Kände mig väl omhändertagen och nöjd med behandlingen
  • Robin L
    Robin L skrev om FixaRyggen.nu
    Mycket nöjd med mina besök. Bra mottagande och expertis.
  • Anna-lena J
    Anna-lena J skrev om FixaRyggen.nu
    Nöjd med tips och korrigering
  • Håkan S
    Håkan S skrev om FixaRyggen.nu
    alldelles utmärkt hjälp vid rygg å höftont
  • Christer N
    Christer N skrev om FixaRyggen.nu
    Bra besök med handfasta råd. Tyvärr ingen avsevärd förbättring. Ännu :-)
  • Björn M
    Björn M skrev om FixaRyggen.nu
    Bra hjälp med rygg som krånglat i många år. Andra kiropraktorer jag besökt har jag upplevt som mer "brutala". Här är det en mycket mer behaglig upplevelse, och uppenbarligen gör det nytta för mig.
  • Johan S
    Johan S skrev om FixaRyggen.nu
    Hej Min upplevelse av företaget var ett proffsigt uppträdande, trevligt bemötande med duktig personal som löste mina problem.
  • Julia E
    Julia E skrev om FixaRyggen.nu
    En bestående behandling i en lugn miljö med ett lugnt o professionellt mottagande.
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om FixaRyggen.nu
    Bra bemötande. Proffsigt behandlad.
  • Sonja N
    Sonja N skrev om FixaRyggen.nu
    Mycket bra behandling och träningstips för att undvika fler besök :) Upplever att Johannes har mycket goda kunskaper, är pedagogisk och han har flera gånger hjälpt mig att bli av med "ryggskott"
  • Monica R
    Monica R skrev om FixaRyggen.nu
    Proffsigt bemötande och stor kunnighet. Hyfsat lätt att få tid. Blev hjälpt med behandling och bra tips hur jag skulle klara av mitt kraftiga ryggskott. Kan verkligen rekomendera detta företag!
  • Miranda N
    Miranda N skrev om FixaRyggen.nu
    Jag gick till Johannes, kunnig och förklarade väl för mig vad problemet kunde vara samt knäckte till på olika ställen.
  • Eva L
    Eva L skrev om FixaRyggen.nu
    Rygg, knä, höft, vid olika tillfällen.
    Över förväntan.
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om FixaRyggen.nu
    Bra och effektiva behandlingar ! Mycket trevligt bemötande !
  • Torsten J
    Torsten J skrev om FixaRyggen.nu
    Bemötande mkt bra. Mitt första och hittills enda besök. Problem: nackspärr. Inte direkt ett fall för kiropraktor, men fick några tips på övningar att använda.

vänligen
    Torsten
    2017-01-20 FixaRyggen.nu svarar Torsten J
    Hej Torsten och tack för din återkoppling.
    Nackspärr brukar inte vara några problem att behandla men ibland kan det ta lite tid.
    Jag hoppas att du är besvärsfri i dagsläget!
    Om du inte är återställd är du välkommen att kontakta mig igen så ska jag göra mitt yttersta för att hjälpa dig.

Mvh. Kiropraktor Johannes
  • Jan H
    Jan H skrev om FixaRyggen.nu
    Hej helt ok. Tacksam för att han var försiktig med att manipulera med nacken .
  • Karin J
    Karin J skrev om FixaRyggen.nu
    Mycket duktig kiropraktor som på ett proffsigt sätt hittar lösningen på alla besvär.
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om FixaRyggen.nu
    Jag är själv massageterapeut och behövde hjälp med min onda höft. -bemötandet var mycket varmt och hjärtligt han lyssnade. Han hjälpte mig direkt och gav mig en uppgift, så jag blir bara bättre och bättre. Han är kanon. Med vänlig hälsning Kerstins massage
  • Lena S
    Lena S skrev om FixaRyggen.nu
    Alltid bra och noggrann anamnes innan åtgärd. Väldigt kunnig och förtroende ingivande i mötet. Tänker stort innan diagnos och känns väldigt trygg
  • Dan S
    Dan S skrev om FixaRyggen.nu
    En lyhörd,duktig,duktig kille. Kollar av o lyssnar,inget jobbigt förmynderi,här behöver man inte vara en utsliten idrottsman för att bli tagen på allvar.. Återkommer absolut.
  • Annika G
    Annika G skrev om FixaRyggen.nu
    Ett väldigt trevligt bemötande.
    Har fått hjälp vid flera tillfällen vid ryggont och blivit hjälpt på ett proffsigt sätt.
    Vid senaste tillfället när smärtan inte gick över rekommenderades besök hos
    husläkaren för att få remiss till röntgen. Även detta var väldigt bra och jag fick
    snabbt hjälp.
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om FixaRyggen.nu
    Fantastiska Johannes gjorde underverk med min onda och stela rygg. Rör mig nu obehindrat igen. Kan starkt rekommendera honom till dom som söker en bra kiropraktor!
  • Torbjörn Ö
    Torbjörn Ö skrev om FixaRyggen.nu
    Har fått mycket bra hjälp med mina ryggproblem. Nu vet jag hur jag ska hantera problemen när de uppstår så att jag kan avhjälpa dom själv.
  • David L
    David L skrev om FixaRyggen.nu
    Han gör en mkt bra felsökning om vad du har för problem och förklarar det på vanlig svenska så man förstår.

Man får en mkt proffsig behandling och rehab övningar där till som hjälper mkt bra.
    Fet tummen upp från en sliten buss mekaniker och trebarns farsa.
  • Anne B
    Anne B skrev om FixaRyggen.nu
    Blev snabbt och proffsigt hjälpt med mitt problem.
  • Michael E
    Michael E skrev om FixaRyggen.nu
    Rekomenderar verkligen FixaRyggen.nu
  • Eva J
    Eva J skrev om FixaRyggen.nu
    Hade stora problem med en axel som Fixa ryggen fixade med ett par besök samt hemuppgifter och ett inköpt träningsredskap. Helt bra nu, tack
  • Christer G
    Christer G skrev om FixaRyggen.nu
    Alltid ett vänligt bemötande och kunnig rådgivning. Går alltid dit en ggr/år i förbyggande syfte om jag inte har "kännbara" rygg besvär får då går jag dit direkt. Får alltid bra tips samt råd och har en bra känsla när jag går där ifrån.
  • Lise-lotte L
    Lise-lotte L skrev om FixaRyggen.nu
    Ett väldigt bra bemötande, dokumentation och behandling.
  • Jan S
    Jan S skrev om FixaRyggen.nu
    RYGGONT
    BRA BEMÖTANDE,FICK BRA ÖVNINGAR FÖR MIN RYGG SOM HJÄLPER VÄLDIGT BRA.
  • Karin S
    Karin S skrev om FixaRyggen.nu
    Johannes Fixar alltid ryggen! Han är så kunnig,empatisk& noggrann. Jag är väldigt nöjd med behandlingarna. Rekommenderar verkligen Johannes.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om FixaRyggen.nu
    Bra bemötande samt vet hur han fixar min Rygg
  • Camilla E
    Camilla E skrev om FixaRyggen.nu
    Proffsigt bemötande utan att komplicera.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om FixaRyggen.nu
    vänligt, naturligt och professionellt. Min stela rygg funkar bättre nu.
    Jag ha de ju fått höra några gånger tidigare att min gamla rygg går inte att fixa.
  • Carina O
    Carina O skrev om FixaRyggen.nu
    Mycket bra behandling som gav ett bra resultat
  • Christian F
    Christian F skrev om FixaRyggen.nu