Alla kategorier Mobilreparation Norrbotten Luleå Fixiphone Luleå

Fixiphone Luleå

Storgatan 50E, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till oss på FixiPhone i Luleå!

Vi hjälper dig med de flesta skador eller problem som din iPhone eller iPad kan ha råkat ut för, oftast tar det inte längre än en eller två timmar. Byte av skärm, volymknapp, hemknapp, mikrofon, batteri eller laddkontakt är några av de tjänster vi erbjuder. Vi kan även hjälpa dig om din enhet kommit i kontakt med vatten. 90% av de fuktskadade telefoner vi får in klarar vi av att laga och kommer du in med en telefon vi inte lyckas med är det kostnadsfritt.

Här på FixiPhone lagar vi din mobil eller surfplatta snabbt och du sparar både pengar och på miljön. Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din investering och därför vill vi att din enhet ska fungera så länge som möjligt.

Lämna gärna in din enhet och ta en kopp kaffe medan vi fixar den. Välkommen!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 4 kunder tycker om Fixiphone Luleå

• Ulf E skrev om Fixiphone Luleå
    Varning! Följer ej svensk konsumentköplag. Batteriet har svällt upp och tryckt upp skärmen på bara några månader. Skyller på felaktig laddning och vägrar att laga. Byter ut skärmar mot det billigaste skräp som finns och kallar det för original. Spricker för ingenting. Gå till en riktig Apple-affär istället för dessa oseriösa typer Läs mer
  • Alexander B skrev om Fixiphone Luleå
    Bra service och bra priser kan rekommendera de. Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om Fixiphone Luleå
    Tog sönder högtalaren och knappen på min telefon när de lagade skärmen, den funkade perfekt innan... betalade 1090kr. Får se vad de säger när jag går tillbaka Läs mer
  • Erik skrev om Fixiphone Luleå
    Bra service och priser,samt trevlig bemötande Läs mer