Fixiphone Luleå

Fixiphone Luleå

Ring 0101-08 96 60 www.fixiphone.se
2.5

Välkommen till oss på FixiPhone i Luleå! Vi hjälper dig med de flesta skador eller problem som din iPhone eller iPad kan ha råkat ut för, oftast tar det inte längre än en eller två timmar. Byte av skärm, volymknapp, hemknapp, mikrofon, batteri eller laddkontakt är några av de tjänster vi erbjuder. Vi kan även hjälpa dig om...

8 omdömen om Fixiphone Luleå

Kevin Yusuf Kurt B
Skrev om Fixiphone Luleå

Lämnade in min iPhone på lagning skulle byt baksidan på den och när jag fick tillbaka mobilen så hade jag en svart fläck på displayen. Bad dom då att laga den direkt, dom skulle ha ordinarie pris för att byta skärmen när dom själv orsakat det! Bad om lite rabatt för de och dom vägrade , så i slutändan blev de full pris för allt, nu funkar inte högtalaren och skärmen laggar

Martin Johan V
Skrev om Fixiphone Luleå

gick in dit för cirka ett år sen för min skärm hade gått sönder, de fixar skärmen + lägger till ett skärmskydd. kommer hem och laddar mobilen sen för att sedan märka att skärmskyddet gör att halva skärmen inte fungerar så tvingas ta bort skyddet.. åker tillbaka dit för ett par veckor sedan för att byta min skärm igen för att den hade gått sönder, slutar med att nu ett par veckor senare slutar skärmen fungera på ca 1/5 del av skärmen gå inte hit

MALIN J
Skrev om Fixiphone Luleå

Vi lämnade in en fungerande telefon, men ville byta skärm. Vi fick tillbaka en helt obrukbar telefon, personalen betedde sig som en fyraåring och upprepade bara ”jag har inte gjort något”. En otroligt frustrerande och dyr erfarenhet eftersom vi var tvungna att köpa en ny telefon! https://youtu.be/0ttkxgZIru0

MUHAMMAD MIQDAD ASKARI K

Mycket bra service. Jag är mycket nöjd med min reparation. Jag rekommenderar dem till alla.

Ulf E
Skrev om Fixiphone Luleå

Varning! Följer ej svensk konsumentköplag. Batteriet har svällt upp och tryckt upp skärmen på bara några månader. Skyller på felaktig laddning och vägrar att laga. Byter ut skärmar mot det billigaste skräp som finns och kallar det för original. Spricker för ingenting. Gå till en riktig Apple-affär istället för dessa oseriösa typer

Alexander B
Skrev om Fixiphone Luleå

Bra service och bra priser kan rekommendera de.

Elin J
Skrev om Fixiphone Luleå

Tog sönder högtalaren och knappen på min telefon när de lagade skärmen, den funkade perfekt innan... betalade 1090kr. Får se vad de säger när jag går tillbaka

Erik
Skrev om Fixiphone Luleå

Bra service och priser,samt trevlig bemötande