Florin Partners

Florin Partners

Välkommen till Florin Partners!

Letar du efter bostad i Södertälje, Järna, Nykvarn, Rönninge, Stensättra, Enhörna, Mariefred, Viksberg Pershagen, Stuvsta, Östertälje eller Oxelösund med omnejd? Vi på Florin Partners gör din bostad unik och våra mäklare har god lokalkännedom för att kunna guida dig genom bostadsdjungeln.

Vi är familjeföretaget som finns till för dig oavsett om du vill köpa eller sälja bostad. Är du dessutom nyfiken på vad din bostad kan vara värd, då kan du enkelt låta oss värdera din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 31 kunder tycker om Florin Partners 2

2021-09-20
    Florin var från första stund förtroendeingivande utan att försöka överdriva sin möjlighet att på bästa sätt hantera vårförsäljning.
    Hans team var över all förväntan vi hade. Vi vill på bästa sätt rekommendera dom för kommande uppdrag.
    Stort tack Per för fina ord. Hedersamt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hem! Per Florin
    • Tystberga
    2021-09-20
    Mycket gott och proffsigt bemötande. Uppfyllde våra förväntningar. Kan varmt rekommenderas!
    Tack för fina ord Nina och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Per Florin
    • Dammkärr/Vattubrinken
    2021-09-08
    Bra kommunikation och service.
    Tack Björn och grattis till ett fint hus! Per Florin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Florin Partners
    2021-08-23
    Engagerade och proffsiga. Hög klass på styling foton, film och övriga tjänster.
  • sålde sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Mörkö
    2021-08-02
    Vi kanske hade större förväntningar på ett högre pris - i början av processen! Men efterhand så lärde vi oss lite mer om rimlig prisnivå. Ingen skugga skall dock falla över Per. Utan Pers insats vet vi i dagsläget fortfarande inte om huset blivit sålt! Vi är mycket nöjda över både försäljningen och Per. Han kom alltid snabbt tillbaka! Vi ger honom våra bästa rekommendationer!
    Stort tack Lars, det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Tack för förtroendet! Per Florin
    • Kusens backe
    2021-07-01
    Ett professionellt och väldigt trevligt bemötande av en oerhört lyhörd och kunnig mäklare! Rekommenderas varmt!
    Stort tack för fina ord Ulrika - och för ett fint samarbete!☀️ Per Florin
    2021-06-28
    Bra och proffsig. Annorlunda marknadsföring av fastigheten, vilket tilltalade oss när vi valde Per.
    2021-06-26
    Hej

Per gav ett mycket trevligt bemötande och gav den information vi behövde inför försäljning.
    Kan varmt rekommenderar Per om ni vill ha en engagerad mäklare
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av er fina bostad🙏 Per Florin
    2021-06-23
    Florin Partners är något utöver det "vanliga"!

Det är proffsigt rakt igenom, väldigt hög nivå på styling, bilder, film och bemötande.
    Per är personlig, ger en trygghet med sin mångåriga kunskap i branschen, han har både säljare och köpare i fokus.

Kan verkligen varmt rekommendera Per och Florin Partners.
    Stort tack för förtroendet och fint samarbete Christina🙏☀️ Per Florin
    • Rosenlund
    2021-06-21
    Mäklare som känns lugn och kunnig. Bra och proffsigt bemötande trots sjukt hetsiga tider på bomarknaden.
    Tack för värmande ord Patrik🙏☀️ Per Florin
  • Aaron M
    2021-06-21
    Seriös och prestigelös mäklare med rätt kontaktnät och bra lokalkännedom. Rekommenderar varmt Per Florin på Florin Partners som mäklare för era fastighetsaffärer.
    Tack Aaron. Jag är glad att få hjälpa er med köpet av er nya bostad🙏 Per Florin
    • Rosenlund
    2021-06-20
    I Sverige där mäklaren skall representera både köpare och säljare är det inte alla som lyckas. Per gjorde just det, mycket kommunikativ, trygg och informativ utan några påhitt eller utsvävningargar så guidade han oss genom hela processen. Tack för att du hjälpte oss få vårt drömhus!
    Det var fint sagt Lena🙏Grattis till ett underbarts hus och välkomna till östra sidan ☀️ Per Florin
  • Lena C
    sålde sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    2021-06-19
    Per och hans team är professionella, engagerade och utför allt med kvalité.
    Tack för fina ord Lena, de värmer! Tack också för ett fint samarbete och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Per Florin
  • Joel C
    2021-06-16
    Som köpare blev jag väl bemött av Per.
    Engagerad och Snabb återkoppling på frågor jag hade.
    Tack Joel och grattis till ett fint hus! Per Florin
    2021-06-11
    Väl bemött, levde upp till förväntningarna. Lugn, trygg person.
    Tack Cornelia, och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av pappas hus🙏 Per Florin
    2021-06-08
    Har sålt ett hus. Seriös mäklare, mån om stil och marknaden. God dialog med oss säljare. Skicklig på sitt jobb. Men kanske inte helt tydlig med spelreglerna, snabb igångsatt budgivning, med många förhandsvisningar... som gjort att ingen fanns kvar till den tänka huvudvisningen.

Annars huvudsakligen nöjd.
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete Maria. Jag tar till mig av kritiken, även om det är svårt att nå fram med all information till alla när man är sju delägare. Per Florin
  • Katharina K
    sålde sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Mörkö
    2021-05-04
    Sålde vårt sommarhus genom Florin&partners. Proffsigt, smidigt, snabbt.
    Genomgående tydlig och öppen kommunikation i alla frågor. Seriös och samtidigt lätt att samarbeta med! Per bjuder på sin expertis och är samtidigt ytterst lyhörd.
    Stort tack ännu en gång!
    Tack Katharina för fina ord och ett lika fint samarbete! ☀️ Per Florin
    2021-04-12
    Vi tog hjälp av Per på Florin Partners vid försäljningen av vårat radhus, så proffsigt bemötande från start till slut.
    Per är kunnig och ödmjuk, styling och fotografering når höjder över förväntan.
    Det här är en mäklarfirma som har valt ett annorlunda koncept, där man får en helt annan upplevelse än dom traditionella, så upplevde vi det i alla fall
    Kan varmt rekommenderas
    Stort tack för förtroendet Carina, och ett underbart samarbete med dig och Tommy! Per Florin
  • köpte sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Stensättra
    2020-12-17
    Kan rekommendera Per!
    Fixade en snabb visning, var snabb att återkoppla och lyckades få allting klart på under 2 veckor från visning till tillträde!
    Stort tack Lucas och lycka till med nya boendet! Per Florin
  • skrev om Per Florin en del av Florin Partners
    2020-12-12
    Per Florin på Florin partners hjälpte oss att sälja vårt fritidshus i Nykvarn. Per är kunnig, saklig och utstrålar ett lugn som bidrog till att vårt samarbete och löpande resonemang fungerade mycket bra. Och han hjälpte oss nå det resultatet vi hade hoppats på. /Johan
  • sålde sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Stensättra
    2020-12-12
    Stort tack för förtroendet och ett bra samarbete Johan! Per Florin
    2020-12-07
    Sålt vår villa genom Florin partners.Vi är otroligt nöjda..Proffsig mäklare som levererar det där extra.
    Stort tack, ett nöje att få samarbeta med er! Per Florin
    2020-12-06
    Vi valde Florin Partners som mäklare för att sälja vår villa. De skapade höga förväntningar innan på hur de skulle agera och leverera. Både med personlighet och professionalism gick de fullt i mål. Vi är mycket nöjda.
    Tack för vitsorden och tack för bra samarbete! Per Florin
    2020-12-05
    Engagerad och proffsig från uppstart till genomförd affär. Tycker att han lyckades ”pimpa” huset på ett sätt som speglade hur vi har levt livet i huset och vilka möjligheter som finns för en ny ägare. Per kommer få uppdraget att sälja vårt nästa hus också även om vi hoppas att det dröjer 😀
    Stort tack för förtroendet att får hjälpa till med försäljningen av er fina bostad🙏 Per Florin
    • Nykvarn/Sandtorp
    2020-12-05
    Träffade Per på visning när vi letade hus, sedan fick han uppdrag att sälja mitt radhus. Blev bra bemött, och han svarade bra på mina frågor. Framförallt ingav han ett lugn då jag själv kände mig ganska stressad över att sälja.
    Hade Inga andra förväntningar.
    Tack för fina ord och för förtroendet att få hjälpa dig Jeanette! Per Florin
  • Daniel G
    skrev om Per Florin en del av Florin Partners
    2020-12-04
    Vi köpte vårt nya hus genom Per och hade såklart mycket med honom att göra i den processen. För oss föll det sig helt naturligt att också använda Per och hans partners i vår försäljning. Det kommer du att förstå när du träffar honom i verkliga livet.

Per är otroligt behaglig och varm som person, men också professionell, rak och väldigt förtroendeingivande. Inte den stereotypiska flashiga mäklaren, utan enkel i sin kommunikation, kunnig och ytterst medveten om hur man får en bostadsförsäljning att "flyga". Det gäller både guidning i inredningen, sociala kanaler och den superproffsiga filmen som gjordes av vår villa. Detta sammantaget uppskattade vi enormt mycket.

Jag och min fru har diskuterat flera gånger om det är något vi tycker att Florin Partners kunde ha gjort annorlunda och har faktiskt inte kommit på en enda sak. Mer nöjd än så här blir jag inte, och jag är kräsen.

Om du känner att du vill komma bort ifrån de stora mäklarbolagens ganska fyrkantiga och standardiserade annonser och bostadsförsäljningar, och vill ha att göra med ett proffs som sålt ca 1500 objekt (om jag minns rätt) genom sin karriär så ska du inte tveka att kontakta honom.

Det känns nästan fjuttigt att säga "mina varmaste rekommendationer". Jag säger hellre "Välj Per och hans team alla dagar i veckan, annars kommer du att ångra dig!", åtminstone som ett komplement till mina varmaste rekommendationer.

/Daniel och Jenny Gelin
    Nykvarn
    Daniel och Jenny,
    Jag har inte tillräckligt med tangenter på datorn för att beskriva hur glad jag är för det ni skriver - låter nästan som att det är en köpt annons😅STORT TACK för ett fint samarbete och för förtroendet! Kul att jag fick hjälpa till med köpet av ert nya boende också😀
    Per Florin
    • Viksberg
    2020-12-03
    Proffsigt bemötande på många sätt. Vi har sålt vår villa efter många år och det kändes tryggt i hela processen. Per guidade oss genom de olika delarna på ett föredömligt sätt. Per har en gedigen kunskap och erfarenhet och det skapar en stor trygghet hos oss. Troligtvis är Per i topp när det gäller bästa mäklaren i stan.
    Tack Jan-Erik! Kul att få hjälpa er med båda att köpa och sälja bostad. Per Florin
  • Mikko H
    2020-12-03
    Fint samarbete mellan kund och köpare samt styling och foto. Allt har fungerat alldeles fantastiskt bra .
    mvh
    Mikko o Lotta
    Tack Mikko och Lotta för de fina orden! Per Florin
    2020-12-03
    Per är lugn, saklig, tillmötesgående och professionell. Han har varit en klippa för oss både som köpare och säljare. Han och hans team är mycket kunniga och hjälpsamma och kommer med bra tips och råd. De är dessutom väldigt trevliga och lätta att ha och göra med.
    Tack Jenny för vitsorden och för ett underbart samarbete! Per Florin
    • Mariefred
    2020-12-03
    Vi köpte ett radhus av Per. Visningen var mycket trevlig och väl genomförd under rådande omständigheter. Per var påläst och kunnig om huset och området. Per informerade oss innan om hur det hela skulle gå till på visningen. Affären gick smidigt och när vi skrev på kontraktet gick Per lugnt och sakligt igenom kontraktet grundligt. Jag kan varmt rekommendera Per.
    /Micke
    Tack Micke för fina ord, kul att det gick bra med försäljningen av lägenheten också! Per Florin
    Vi har sålt en villa på 245 kvadrat
    Väldigt bra bemötande
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar vi hade ,plus lite till

Bra enkel information, ingen påtryckning av något.
    Bara att han kom i jeans och tröja gav ett seriöst intryck. Hade begärt offert från andra mäklar firmor som kom i kostym, stark parfym BMW bilar, smycken etc.

Hela förloppet fick vi löpande information.
    Tack själva för ett fint samarbete, vi gjorde det bra tillsammans! Per Florin