Florin Partners

Florin Partners

Välkommen till Florin Partners!

Letar du efter bostad i Södertälje, Järna, Nykvarn, Rönninge, Stensättra, Enhörna, Mariefred, Viksberg Pershagen, Stuvsta, Östertälje eller Oxelösund med omnejd? Vi på Florin Partners gör din bostad unik och våra mäklare har god lokalkännedom för att kunna guida dig genom bostadsdjungeln.

Vi är familjeföretaget som finns till för dig oavsett om du vill köpa eller sälja bostad. Är du dessutom nyfiken på vad din bostad kan vara värd, då kan du enkelt låta oss värdera din bostad. Varmt välkommen!

Läs vad 56 kunder tycker om Florin Partners 2

• Julia B
    • Tveta/Lerhaga
    2022-09-28 Verifierad kund
    När vi bestämde oss för att ta klivet och sälja vår villa i Södertälje, så visste vi direkt att det var Per Florin vi ville anlita och ha vid vår sida under processen.

Vår villa såldes snabbt, smidigt och till ett bra pris, inom 1 vecka från visning, vilket är fantastiskt med hänsyn till marknaden vi befinner oss i.

Florin Partners är unika och skapar vackra bilder, illustrationer och filmer på bostäderna dom förmedlar. Filmerna var extra uppskattade och något som lyftes fram också av köparen av bostaden.

Per var professionell, kunnig och hjälpsam från start till slut. Vår erfarenhet var mycket positiv och vi kan varmt rekommendera Per och hans kollegor på Florin Partners.
    Stort tack Julia! Värmande ord och stor tacksamhet från mig och oss för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Per Florin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    2022-09-23 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande och rådgivning.
    Tack Johan och grattis till ett underbart boende! Per Florin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    2022-09-21 Verifierad kund
    Per förstod både mig o mitt objekt till 100%, samt att jag ville få rätt köpare. Detta lyckades han verkligen med. God lyssnare och en korrekt mäklare som inte bara tillvaratog mina intressen - utan även köparens.
    Stort tack Inga-Lill för att jag fick ditt förtroende att hjälpa till med försäljningen - och för ett fint samarbete! Per Florin
    • Tveta/Lerhaga
    2022-09-21 Verifierad kund
    Bra och kunnigt bemötande. Inlyssnande och förstående. Överlag en positiv upplevelse trots väldigt stort beslut.
    Tack för fina ord Johannes och grattis till en underbar bostad! Per Florin
    • Enhörna
    2022-07-07 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt o proffsigt sätt,
    Filmen där han gick omkring o visade huset,
    Var mycket välgjord,alla förväntningar uppfylldes
    Stort tack Britt för fina ord och grattis till en underbar bostad! Per Florin
    • Jumstaberg
    2022-06-09 Verifierad kund
    Per är en otroligt proffsig och kunnig mäklare. Visar ett genuint intresse för bostaden som ska säljas. Är alltid tillgänglig och återkopplar med info, man behöver aldrig gå och fundera över hur läget är. Per får högsta betyg från oss, och ska vi sälja något igen så är han det självklara valet av mäklare!
    Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och Roger! Tack igen för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och för de fina vitsorden Cecilia! Per Florin
  • Andreas T
    sålde en tomt med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Listonhill/Ritorp
    2022-06-02 Verifierad kund
    Kompetent, följsam och väldigt trygg att ha med i försäljningsprocessen.
    Stort tack för bra samarbete Andreas och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Per Florin
    2022-05-16 Verifierad kund
    I would say you are a WONDERFUL, kind, professional, responsible and helpful person who I was lucky to hire!
    Thank You for helping get the house ready for close!/Bonnie
    Thank you Bonnie for kind words and letting me help you again. Per Florin
    • Listonhill/Ritorp
    2022-05-01 Verifierad kund
    Florin är en utmärkt kommunikatör som har varit mycket lättilgänglig. Han har återkommit med återkoppling och gett oss goda råd vid köpet av vår nya bostad.
    Stort tack för fina ord Jean. Grattis till ett fint boende! Per Florin
  • Thomas A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Liedholm en del av Florin Partners
    2022-03-02 Verifierad kund
    - Trevligt bemötande
    - Professionell service
    - Kunnig
    - Snygg annons

Sammanfattningsvis mycket nöjd med försäljningsprocessen från start till mål. Rekommenderar gärna Anders och Florin Partners.
    • Enhörna/Solberga
    2022-02-28 Verifierad kund
    Blev bra bemött av Per som tog sig tid att lyssna på vad vi hade för önskemål och alltid fanns där när vi hade frågor.
    Han levde upp till våra förväntningar gällande prospekt och bilder, blev kanon.
    Skulle vi sälja igen så är Per det självklara valet
    Stort tack Tobias för fina ord och för förtroendet att få hjälpa er! Per Florin
    • Enhörna/Solberga
    2022-02-26 Verifierad kund
    Proffsig och erfaren mäklare.
    Mycket bra fotograf som tog perfekta foton.
    Tack för ett fint samarbete och att få förtroendet att få hjälpa er! Per Florin
    • Sundsvik Hills
    2022-01-27 Verifierad kund
    Profitionellt sätt med en familjekänsla

Kunniga och gjorde en mkt bra presentation av fastigheten. Som gav ett mkt bra resultat.

Resultat blev över förväntan
    Stort tack Christian för förtroendet och för ett fint samarbete ! Per Florin
    • Sundsvik Hills
    2022-01-27 Verifierad kund
    Bemött med närvaro kunskap, respekt, bra kontakt löpande före, under försäljning även personligt & tryggt.

Känns lite som vi är ett av få uppdrag även om jag ser många objekt som hanteras av företaget, en fin känsla av att bli sedd och väl hanterad vid en så viktig stor förändring i livet att byta bostad.
    Stort tack Åsa för fina vitsord och lika stort tack för förtroende att få hjälpa er med försäljningen! Per Florin
    • Mariekäll
    2021-12-23 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande av Per och han gav oss all information vi ville ha.
    Köpet av Sätersgatan gick jättebra och allt sköttes väldigt proffsigt
    Tack för fina ord och grattis till ett underbart hus Tobias! Per Florin
    • Hölö
    2021-12-17 Verifierad kund
    Vi har blivit trevligt bemötta. Det gick smidigt med köpet och vi har fått hjälp och svar när vi har haft frågor.
    Grattis till ett fint hus Josefin! Per Florin
    • Hölö
    2021-12-14 Verifierad kund
    Jag upplevde mäklaren Per Florin som mycket trevlig och hjälpsam person, dessutom mycket erfaren mäklare.
    Den första kontakten hade vi redan år 1999,när vi köpte huset på Lindsbergsvägen 26 . Jag upplevde honom redan då som mycket erfaren och hjälpsam mäklare och kände mig trygg .
    Har mycket stort förtroende för honom och skulle inte tveka att anlita honom igen om det skulle behövas .
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa dig igen Raul - och tack för de fina orden! Per Florin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Liedholm en del av Florin Partners
    2021-12-13 Verifierad kund
    Mycket trevlig, saklig och förtroendeingivande. Utmärkt och proffesionellt bemötande efter många års erfarenhet i branschen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Liedholm en del av Florin Partners
    2021-11-18 Verifierad kund
    Anders har gjort ett jättebra jobb, hjälp mig, svarat på frågor, tagit hand om allt när det gäller försäljningen.bästa mäklaren!
    • Folkparken
    2021-11-14 Verifierad kund
    Per ser kunden och och och bostadens värde
    Han är ödmjuk och samtidigt väldigt kunnig
    Bättre mäklare går inte att få.
    Detta va andra gången vi bad om hans hjälp

//Sussanne
    Stort tack för förtroende och för fina ord Sussanne! Per Florin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Florin Partners
    • Södra
    2021-11-12 Verifierad kund
    Proffsig mäklare med ett engagemang som känns äkta och personligt. Mån om att både både säljare och köpare ska få en bra upplevelse och bemötande. Stort tack!
    • Viksbergs holme
    2021-10-29 Verifierad kund
    Bästa mäklaren vi gjort affär med. Trevlig, lyhörd, samarbetsvillig, proffsig. Jag rekommenderar verkligen denna firma.
    Stort tack Maria för fina ord - superkul att få hjälpa er med försäljningen! Per Florin
    • Vibergen
    2021-10-13 Verifierad kund
    Proffesionellt utfört uppdrag Världsklass
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Per Florin
  • Wilhelm A
    • Tystberga
    2021-10-12 Verifierad kund
    Väldigt personlig tjänst med snabba svar, hög lyhördhet, lösningsförmåga, förståelse för våra önskemål och framförallt en känsla för stil.

Hanterade vår försäljning på ett föredömligt kreativt och kvalitativt vis och vi är väldigt nöjda med allt från första mötet till den sista signaturen.
    Tack för fina ord, grymt bra samarbete och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Per Florin
    • Kallfors
    2021-10-08 Verifierad kund
    Per Florin er dynamisk och lösningsorienterad
    Tack själv för dina fina ord och för att du och din fru också är dynamiska och lösningsfokuserade - och grattis igen till ett underbart hem! Per Florin
    • Östertälje
    2021-09-20 Verifierad kund
    Florin var från första stund förtroendeingivande utan att försöka överdriva sin möjlighet att på bästa sätt hantera vårförsäljning.
    Hans team var över all förväntan vi hade. Vi vill på bästa sätt rekommendera dom för kommande uppdrag.
    Stort tack Per för fina ord. Hedersamt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hem! Per Florin
    • Tystberga
    2021-09-20 Verifierad kund
    Mycket gott och proffsigt bemötande. Uppfyllde våra förväntningar. Kan varmt rekommenderas!
    Tack för fina ord Nina och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Per Florin
    • Dammkärr/Vattubrinken
    2021-09-08 Verifierad kund
    Bra kommunikation och service.
    Tack Björn och grattis till ett fint hus! Per Florin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Florin Partners
    • Östertälje
    2021-08-23 Verifierad kund
    Engagerade och proffsiga. Hög klass på styling foton, film och övriga tjänster.
  • sålde sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Mörkö
    2021-08-02 Verifierad kund
    Vi kanske hade större förväntningar på ett högre pris - i början av processen! Men efterhand så lärde vi oss lite mer om rimlig prisnivå. Ingen skugga skall dock falla över Per. Utan Pers insats vet vi i dagsläget fortfarande inte om huset blivit sålt! Vi är mycket nöjda över både försäljningen och Per. Han kom alltid snabbt tillbaka! Vi ger honom våra bästa rekommendationer!
    Stort tack Lars, det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Tack för förtroendet! Per Florin
    • Kusens backe
    2021-07-01 Verifierad kund
    Ett professionellt och väldigt trevligt bemötande av en oerhört lyhörd och kunnig mäklare! Rekommenderas varmt!
    Stort tack för fina ord Ulrika - och för ett fint samarbete!☀️ Per Florin
    2021-06-28 Verifierad kund
    Bra och proffsig. Annorlunda marknadsföring av fastigheten, vilket tilltalade oss när vi valde Per.
    Stort tack Jonny! Per Florin
    2021-06-26 Verifierad kund
    Hej

Per gav ett mycket trevligt bemötande och gav den information vi behövde inför försäljning.
    Kan varmt rekommenderar Per om ni vill ha en engagerad mäklare
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av er fina bostad🙏 Per Florin
    2021-06-23 Verifierad kund
    Florin Partners är något utöver det "vanliga"!

Det är proffsigt rakt igenom, väldigt hög nivå på styling, bilder, film och bemötande.
    Per är personlig, ger en trygghet med sin mångåriga kunskap i branschen, han har både säljare och köpare i fokus.

Kan verkligen varmt rekommendera Per och Florin Partners.
    Stort tack för förtroendet och fint samarbete Christina🙏☀️ Per Florin
    2021-06-21 Verifierad kund
    Mäklare som känns lugn och kunnig. Bra och proffsigt bemötande trots sjukt hetsiga tider på bomarknaden.
    Tack för värmande ord Patrik🙏☀️ Per Florin
  • Aaron M
    köpte sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    2021-06-21 Verifierad kund
    Seriös och prestigelös mäklare med rätt kontaktnät och bra lokalkännedom. Rekommenderar varmt Per Florin på Florin Partners som mäklare för era fastighetsaffärer.
    Tack Aaron. Jag är glad att få hjälpa er med köpet av er nya bostad🙏 Per Florin
    2021-06-20 Verifierad kund
    I Sverige där mäklaren skall representera både köpare och säljare är det inte alla som lyckas. Per gjorde just det, mycket kommunikativ, trygg och informativ utan några påhitt eller utsvävningargar så guidade han oss genom hela processen. Tack för att du hjälpte oss få vårt drömhus!
    Det var fint sagt Lena🙏Grattis till ett underbarts hus och välkomna till östra sidan ☀️ Per Florin
  • Lena C
    2021-06-19 Verifierad kund
    Per och hans team är professionella, engagerade och utför allt med kvalité.
    Tack för fina ord Lena, de värmer! Tack också för ett fint samarbete och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Per Florin
  • Joel C
    köpte sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    2021-06-16 Verifierad kund
    Som köpare blev jag väl bemött av Per.
    Engagerad och Snabb återkoppling på frågor jag hade.
    Tack Joel och grattis till ett fint hus! Per Florin
    2021-06-11 Verifierad kund
    Väl bemött, levde upp till förväntningarna. Lugn, trygg person.
    Tack Cornelia, och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av pappas hus🙏 Per Florin
    2021-06-08 Verifierad kund
    Har sålt ett hus. Seriös mäklare, mån om stil och marknaden. God dialog med oss säljare. Skicklig på sitt jobb. Men kanske inte helt tydlig med spelreglerna, snabb igångsatt budgivning, med många förhandsvisningar... som gjort att ingen fanns kvar till den tänka huvudvisningen.

Annars huvudsakligen nöjd.
    Tack för förtroendet och ett bra samarbete Maria. Jag tar till mig av kritiken, även om det är svårt att nå fram med all information till alla när man är sju delägare. Per Florin
  • Katharina K
    sålde sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Mörkö
    2021-05-04 Verifierad kund
    Sålde vårt sommarhus genom Florin&partners. Proffsigt, smidigt, snabbt.
    Genomgående tydlig och öppen kommunikation i alla frågor. Seriös och samtidigt lätt att samarbeta med! Per bjuder på sin expertis och är samtidigt ytterst lyhörd.
    Stort tack ännu en gång!
    Tack Katharina för fina ord och ett lika fint samarbete! ☀️ Per Florin
    • Pershagen
    2021-04-12 Verifierad kund
    Vi tog hjälp av Per på Florin Partners vid försäljningen av vårat radhus, så proffsigt bemötande från start till slut.
    Per är kunnig och ödmjuk, styling och fotografering når höjder över förväntan.
    Det här är en mäklarfirma som har valt ett annorlunda koncept, där man får en helt annan upplevelse än dom traditionella, så upplevde vi det i alla fall
    Kan varmt rekommenderas
    Stort tack för förtroendet Carina, och ett underbart samarbete med dig och Tommy! Per Florin
  • köpte sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Stensättra
    2020-12-17 Verifierad kund
    Kan rekommendera Per!
    Fixade en snabb visning, var snabb att återkoppla och lyckades få allting klart på under 2 veckor från visning till tillträde!
    Stort tack Lucas och lycka till med nya boendet! Per Florin
  • skrev om Per Florin en del av Florin Partners
    2020-12-12 Spontant omdöme
    Per Florin på Florin partners hjälpte oss att sälja vårt fritidshus i Nykvarn. Per är kunnig, saklig och utstrålar ett lugn som bidrog till att vårt samarbete och löpande resonemang fungerade mycket bra. Och han hjälpte oss nå det resultatet vi hade hoppats på. /Johan
    Stort tack Johan för fina vitsord! Per Florin
  • sålde sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Stensättra
    2020-12-12 Verifierad kund
    Stort tack för förtroendet och ett bra samarbete Johan! Per Florin
    2020-12-07 Verifierad kund
    Sålt vår villa genom Florin partners.Vi är otroligt nöjda..Proffsig mäklare som levererar det där extra.
    Stort tack, ett nöje att få samarbeta med er! Per Florin
    2020-12-06 Verifierad kund
    Vi valde Florin Partners som mäklare för att sälja vår villa. De skapade höga förväntningar innan på hur de skulle agera och leverera. Både med personlighet och professionalism gick de fullt i mål. Vi är mycket nöjda.
    Tack för vitsorden och tack för bra samarbete! Per Florin
    • Pershagen
    2020-12-05 Verifierad kund
    Engagerad och proffsig från uppstart till genomförd affär. Tycker att han lyckades ”pimpa” huset på ett sätt som speglade hur vi har levt livet i huset och vilka möjligheter som finns för en ny ägare. Per kommer få uppdraget att sälja vårt nästa hus också även om vi hoppas att det dröjer 😀
    Stort tack för förtroendet att får hjälpa till med försäljningen av er fina bostad🙏 Per Florin
    • Nykvarn/Sandtorp
    2020-12-05 Verifierad kund
    Träffade Per på visning när vi letade hus, sedan fick han uppdrag att sälja mitt radhus. Blev bra bemött, och han svarade bra på mina frågor. Framförallt ingav han ett lugn då jag själv kände mig ganska stressad över att sälja.
    Hade Inga andra förväntningar.
    Tack för fina ord och för förtroendet att få hjälpa dig Jeanette! Per Florin