Jonathan Florin

Jonathan Florin

Jonathan Florin är mäklare på Florin Partners

Jonathan Florin har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Jonathan Florin har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonathan Florin har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Jonathan Florin

Johan B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Florin en del av Florin Partners
Centralt

Professionell och tillgänglig. Tydlig genomgång av vad som förväntas av båda parterna. Rekommenderas.

Lars H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Florin en del av Florin Partners
Centralt

Lugn,trevlig,saklig och påläst om lägenheten.

Ellenor Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Florin en del av Florin Partners
Centralt

Jonathan har med varm hand guidad och skött försäljningen av min lägenhet, en process som drog ut på tiden, hade toppar och dalar men som alltid hanterades med hög professionalism och lyhördhet. Jag rekommenderar alla att vända sig till Florin Partners för hjälp med sin försäljning.

Svar från Jonathan Florin

Tack för det fina omdömet Ellenor! Jag har verkligen uppskattat samarbetet med dig⭐️ Varma hälsningar, Jonathan

Lena T
Rosenlund/Hagaberg

Kunde inte fått det bättre. Kände mig så trygg med Jonathan. Var alltid tillgänglig och hjälpte mig på det allra bästa sätt genom min husaffär.

Svar från Jonathan Florin

Tack för det fina samarbetet med dig Lena! Jag önskar många fina år i ert nästa boende☀️ Varma hälsningar, Jonathan

Örjan L
Skillebyholm

Gav aldrig upp! Vii kom överens om ett pris på fastigheten vi bägge trodde på och Jonathan stod upp för det hela vägen i mål. Alltid väldigt trevlig och nåbar också.

Svar från Jonathan Florin

Tack för det fina samarbetet Örjan! Önskar er stort lycka till med ert framtida hem🙏 Vänligen, Jonathan

Bethany N
Köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Florin en del av Florin Partners
Skillebyholm

Bästa mäklare vi jobbat med! Jonathan var kommunikativ and förstående men också professionell. Vi gjorde det inte alltid lätt för honom ändå hjälpte han oss att köpa ett fantastiskt hem. Vi ska absolut ringa honom om vi behöver hjälp i framtiden.

Svar från Jonathan Florin

Tack för det fina omdömet Bethany! Jag önskar er många lyckliga år i ert nya hus😊 Vänligen, Jonathan

Andreas Peter Fredrik L
Folkparken

Mycket professionel med stort tålamod

Tack för det fina samarbetet Andreas! Hälsningar, Jonathan

Britt-Marie K
Köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Florin en del av Florin Partners
Södertälje

Bra och ordningsam ,klara besked och flexibel vid mötestider.

Svar från Jonathan Florin

Tack för det fina omdömet Britt-Marie! Önskar er många lyckliga år i ert nya hem😊 Vänligen, Jonathan

Oskar E
Södertälje

Vi träffade Jonathan första gången då han visade ett hus för oss som vi var intresserade av. Efter det mötet kände vi att vi ville gå vidare i vår egen försäljning med honom som mäklare. Vår familj har haft Florin Partners som mäklare vid andra försäljningar och varit mycket nöjda. Jonathan är proffsig, kunnig och oerhört lätt att ha att göra med. Håller vad han lovar och något som är viktigt för oss är att han alltid återkopplar och håller oss underrättade om vad som händer under försäljningen. Från första början var...

Svar från Jonathan Florin

Vad jag blir rörd av detta! Tack för förtroendet i denna process - jag ser fram emot att hjälpa er vidare efter bästa förmåga🙏 Varma hälsningar, Jonathan

Stefan K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Florin en del av Florin Partners
Kusens backe

Enkelt och professionellt. Dyr o bra..

Svar från Jonathan Florin

Tack för ett bra samarbete Stefan!! Tack för det fina omdömet😊 Varma hälsningar, Jonathan