Jonathan Florin

Jonathan Florin

Jonathan Florin är mäklare på Florin Partners

Jonathan Florin har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Jonathan Florin har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonathan Florin har haft 20 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

25 omdömen om Jonathan Florin

Jasmina V
Billsta/Järna

Vi är mycket nöjda med allt Jonathan har gjort för oss. Från första mötet där han var lugn, trevlig, professionell och lyhörd till kontraktsskrivningen där han var väldigt mån om att alla parter skulle känna sig trygga i situationen. Under resans gång så var det ständig återkoppling på allt, vilket vi uppskattade väldigt mycket. Man kände sig verkligen sedd och hörd under hela processen

Helga S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Florin en del av Florin Partners
Centralt

Jonathans insats har varit outstanding. Hans förmåga att gång på gång visa 100% entusiasm när uppdraget har tagit så lång tid är imponerande. Han har betett sig som en sann vän i förhållandet mäklare/klient och har hela tiden skänkt trygghet. Jag har under mitt vuxenliv gjort nio bostads/sommarhusaffärer och har därför mycken "mäklarerfarenhet" - Jonathan har varit bäst

Elisabeth V
Centralt

Jonathan Florin har varit lätt och trevlig att samarbeta med. Han har alltid följt upp frågor, svarat i tid och lyssnat in oika behov inför köpet av bostaden. Jonathan var alltid uppdaterad och kunde svara på frågor angående bostaden,. Jag hade inga särskilda förväntningar på mäklaren från början men Jonathan är en mycket bra och noggran mäklare, seriös och bra på att lyssna in.

Gustav Z
Köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Florin en del av Florin Partners
Oaxen/Mörkö

En lyhörd och professionell mäklare som lyssnade efter våra behov som köpare. Ställde alltid upp och hittade hela tiden lösningar och var mycket flexibel! Väldigt trevlig person och rekommenderar honom starkt!

Ninos P
Glasberga sjöstad

Vi är väldigt nöjda med Jonathan. Han är väldigt professionell och lyhörd. Han är trevlig, social, tillgänglig och förståendes

Marie
Mariekäll

Jonathan är mycket tillmötesgående, kunnig och professionell. Han återkopplar snabbt och svarar på de frågor som kan uppstå i samband med ett köp av bostad. Han är mycket behaglig att ha att göra med och min kontakt med Jonathan har varit mycket positiv.

Ann-Cathrine Maria Lennartsdotter F
Järna/Nibble

Proffsig och mycket kunnig. Trevlig o personlig.

Vasilij G
Södertälje Hamn

Vi är oerhört nöjda med Jonathan Florin som vår mäklare vid försäljningen av vår villa. Jonathan visade en imponerande kombination av professionalism, engagemang och expertis genom hela försäljningsprocessen. Hans djupa kunskap om marknaden och skarpa förhandlingsförmåga hjälpte oss att få ett fantastiskt slutresultat. Jonathan var alltid tillgänglig och gav oss kontinuerlig information och uppdateringar, vilket skapade en trygghet och förtroende hos oss som säljare. Hans positiva attityd och personliga bemötande gjorde...

Maria H
Södertälje Hamn

Engagerade, trevliga och kompetenta.

Emad H
Köpte sitt hus med hjälp av Jonathan Florin en del av Florin Partners
Södertälje Hamn

I recently worked with Jonathan to purchase my dream home. I am extremely satisfied with the experience. Jonathan was attentive and professional, addressing all my needs and concerns efficiently. He made the process smooth and stress-free, guiding me through each step with expertise. Overall, I had a fantastic experience working with Jonathan and would highly recommend his services.