Per Florin

Per Florin

Per Florin är mäklare på Florin Partners

Per Florin har varit registrerad mäklare sedan 1998-03. Per Florin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Per Florin har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

69 omdömen om Per Florin

Sedan starten hos Reco 2020
Ann-Sofie L
Dammkärr/Vattubrinken

Proffsig hantering av hela processen! Vi har stort förtroende för Per som mäklare och är mycket nöjda med hans arbete.

Svar från Per Florin

Stort tack för fina ord och för förtroendet att få hjälpa er med både köp och försäljning av era bostäder.

Per Åge Daniel L
Pershagen

So far so good. Affären är inne i slutfasen och Per har uppfyllt dom krav som jag förväntat mig av en mäklare.

Svar från Per Florin

Tack P-Å. Jag ska se till att du är lika nöjd efter att affären är helt slutförd!

Hans Sven Håkan L
Centrala Järna

Jag upplever Per Florin som mycket professionell, han balanserar skickligt för att jämka både säljarens och köparens intressen. Vidare är han lyhörd och ser när någon av parterna behöver mer tid inför beslut. Allt får ta sin tid, men inte utan att förlora fokus. Per har en förmåga att skapa en naturlig relation mellan säljare och köpare när väl kontraktet är signerat. Detta underlättar samarbetet mellan köpare och säljare innan övertagandet.

Svar från Per Florin

Tack för fina ord Håkan. Roligt att få hjälpa er me öd att hitta ett nytt boende efter att hjälpt er med förra köpet för nästa 20 år sedan.

Teresa A
Centrala Järna

En mycket engagerad och erfar mäklare som har ledat oss hela vägen till en trygg försäljning. Speciellt hos Florins Partners var mäklarens mycket trevlig och personligt bemötande

Svar från Per Florin

Stort tack Teresa för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och tack för fina vitsord.

Sargon A
Mariekäll

Per var otroligt tillmötesgående och ansträngde sig verkligen för både säljare och köpare. Hans personliga sätt att koordinera möten och visningar var exceptionellt och skiljde sig positivt från andra mäklare jag har stött på. Per förtjänar absolut toppbetyg, och jag har inget annat än positivt att säga om min erfarenhet med honom. Dessutom är han super hjälpsam och gör allt för att tydligt och snabbt besvara alla frågor som kan dyka upp under processen.

Svar från Per Florin

Stort tack för fina ord Sargon. Grattis samtidigt till ett underbart boende, även om ni får vänta några månader på att flytta in.

Ulla S
Mörkö

Per har varit mycket trevlig och hjälpsam. Han har förklarat mycket bra vad som händer mm. Kan varmt rekommendera honom till alla som skall sälja sitt hus.

Svar från Per Florin

Stort tack Ulla för fina ord och tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen!

Jessica S
Järna

Per är den bästa mäklaren jag mött under min bostadsresa! Både proffsigt, tryggt och så mycket vänlighet.

Svar från Per Florin

Tack Jessica, vad glad jag blir! Det har varit några turer med bostadsköpet men det blir ju alltid bra till slut. Grattis till ett underbart boende!

Ann-Katrine J
Hölö

Tack för fint och varmt engagemang vid försäljning av vår fastighet i en turbolent tid med räntehöjningar, krig och stundtals skenande hushållspriser. Med bred kunskap och erfarenhet av vår mäklare kommer nu en ny familj flytta in för att vårda och älska Uppgården.

Svar från Per Florin

Tack igen Anki för förtroendet och tålamodet!

Jackie Karl-Olov F
Pershagen

Trygg, professionell, kunnig mäklare med god lokal kännedom. Ställer alltid upp för bästa resultat.

Svar från Per Florin

Stort tack för förtroendet Jackie och för fina ord!

Roiene U
Viksberg

Är inte som en vanlig mäklare, utan lägger ner som själv i affären. Låter fotografering ta den tiden som fotografen vill ha. Lägger tid på annonser och design. Satsar på att både köpare och säljare ska bli nöjda och är alltid tillgänglig. Mycket bättre än dom stora kedjorna. Rekommenderas verkligen. Vi köpte huset av honom och han va självklara valet för vi skulle sälja den 10 är senare. /Roiene

Svar från Per Florin

Tack Roiene, jag blir nästan lite generad när jag läser det du skriver. Tack igen för förtroendet!