Per Florin

Per Florin

Per Florin är mäklare på Florin Partners

Per Florin har varit registrerad mäklare sedan 1998-03. Per Florin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. Per Florin har haft 32 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 26 Läs vad Per Florin

• Kusens backe
    2021-07-01
    Ett professionellt och väldigt trevligt bemötande av en oerhört lyhörd och kunnig mäklare! Rekommenderas varmt!
    Stort tack för fina ord Ulrika - och för ett fint samarbete!☀️ Per Florin
    2021-06-28
    Bra och proffsig. Annorlunda marknadsföring av fastigheten, vilket tilltalade oss när vi valde Per.
    2021-06-26
    Hej

Per gav ett mycket trevligt bemötande och gav den information vi behövde inför försäljning.
    Kan varmt rekommenderar Per om ni vill ha en engagerad mäklare
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av er fina bostad🙏 Per Florin
    • Nykvarn
    2021-06-23
    Florin Partners är något utöver det "vanliga"!

Det är proffsigt rakt igenom, väldigt hög nivå på styling, bilder, film och bemötande.
    Per är personlig, ger en trygghet med sin mångåriga kunskap i branschen, han har både säljare och köpare i fokus.

Kan verkligen varmt rekommendera Per och Florin Partners.
    Stort tack för förtroendet och fint samarbete Christina🙏☀️ Per Florin
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Rosenlund
    2021-06-21
    Mäklare som känns lugn och kunnig. Bra och proffsigt bemötande trots sjukt hetsiga tider på bomarknaden.
    Tack för värmande ord Patrik🙏☀️ Per Florin
  • Aaron M
    köpte sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    2021-06-21
    Seriös och prestigelös mäklare med rätt kontaktnät och bra lokalkännedom. Rekommenderar varmt Per Florin på Florin Partners som mäklare för era fastighetsaffärer.
    Tack Aaron. Jag är glad att få hjälpa er med köpet av er nya bostad🙏 Per Florin
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Rosenlund
    2021-06-20
    I Sverige där mäklaren skall representera både köpare och säljare är det inte alla som lyckas. Per gjorde just det, mycket kommunikativ, trygg och informativ utan några påhitt eller utsvävningargar så guidade han oss genom hela processen. Tack för att du hjälpte oss få vårt drömhus!
    Det var fint sagt Lena🙏Grattis till ett underbarts hus och välkomna till östra sidan ☀️ Per Florin
  • Lena C
    sålde sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    2021-06-19
    Per och hans team är professionella, engagerade och utför allt med kvalité.
    Tack för fina ord Lena, de värmer! Tack också för ett fint samarbete och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Per Florin
  • Joel C
    köpte sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Nykvarn
    2021-06-16
    Som köpare blev jag väl bemött av Per.
    Engagerad och Snabb återkoppling på frågor jag hade.
    Tack Joel och grattis till ett fint hus! Per Florin
    2021-06-11
    Väl bemött, levde upp till förväntningarna. Lugn, trygg person.
    Tack Cornelia, och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av pappas hus🙏 Per Florin