Per Florin

Per Florin

Per Florin är mäklare på Florin Partners

Per Florin har varit registrerad mäklare sedan 1998-03. Per Florin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 5.0. Per Florin har haft 23 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 47 Läs vad Per Florin

• Enhörna
    2022-07-07 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt o proffsigt sätt,
    Filmen där han gick omkring o visade huset,
    Var mycket välgjord,alla förväntningar uppfylldes
    Stort tack Britt för fina ord och grattis till en underbar bostad! Per Florin
    • Jumstaberg
    2022-06-09 Verifierad kund
    Per är en otroligt proffsig och kunnig mäklare. Visar ett genuint intresse för bostaden som ska säljas. Är alltid tillgänglig och återkopplar med info, man behöver aldrig gå och fundera över hur läget är. Per får högsta betyg från oss, och ska vi sälja något igen så är han det självklara valet av mäklare!
    Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och Roger! Tack igen för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och för de fina vitsorden Cecilia! Per Florin
  • Andreas T
    sålde en tomt med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    • Listonhill/Ritorp
    2022-06-02 Verifierad kund
    Kompetent, följsam och väldigt trygg att ha med i försäljningsprocessen.
    Stort tack för bra samarbete Andreas och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Per Florin
    • Järna
    2022-05-16 Verifierad kund
    I would say you are a WONDERFUL, kind, professional, responsible and helpful person who I was lucky to hire!
    Thank You for helping get the house ready for close!/Bonnie
    Thank you Bonnie for kind words and letting me help you again. Per Florin
    • Listonhill/Ritorp
    2022-05-01 Verifierad kund
    Florin är en utmärkt kommunikatör som har varit mycket lättilgänglig. Han har återkommit med återkoppling och gett oss goda råd vid köpet av vår nya bostad.
    Stort tack för fina ord Jean. Grattis till ett fint boende! Per Florin
    • Enhörna/Solberga
    2022-02-28 Verifierad kund
    Blev bra bemött av Per som tog sig tid att lyssna på vad vi hade för önskemål och alltid fanns där när vi hade frågor.
    Han levde upp till våra förväntningar gällande prospekt och bilder, blev kanon.
    Skulle vi sälja igen så är Per det självklara valet
    Stort tack Tobias för fina ord och för förtroendet att få hjälpa er! Per Florin
    • Enhörna/Solberga
    2022-02-26 Verifierad kund
    Proffsig och erfaren mäklare.
    Mycket bra fotograf som tog perfekta foton.
    Tack för ett fint samarbete och att få förtroendet att få hjälpa er! Per Florin
    • Sundsvik Hills
    2022-01-27 Verifierad kund
    Profitionellt sätt med en familjekänsla

Kunniga och gjorde en mkt bra presentation av fastigheten. Som gav ett mkt bra resultat.

Resultat blev över förväntan
    Stort tack Christian för förtroendet och för ett fint samarbete ! Per Florin
    • Sundsvik Hills
    2022-01-27 Verifierad kund
    Bemött med närvaro kunskap, respekt, bra kontakt löpande före, under försäljning även personligt & tryggt.

Känns lite som vi är ett av få uppdrag även om jag ser många objekt som hanteras av företaget, en fin känsla av att bli sedd och väl hanterad vid en så viktig stor förändring i livet att byta bostad.
    Stort tack Åsa för fina vitsord och lika stort tack för förtroende att få hjälpa er med försäljningen! Per Florin
    • Mariekäll
    2021-12-23 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande av Per och han gav oss all information vi ville ha.
    Köpet av Sätersgatan gick jättebra och allt sköttes väldigt proffsigt
    Tack för fina ord och grattis till ett underbart hus Tobias! Per Florin