Läs vad 13 Läs vad Per Florin

• 2020-12-17
    Kan rekommendera Per!
    Fixade en snabb visning, var snabb att återkoppla och lyckades få allting klart på under 2 veckor från visning till tillträde!
    Lucas B
    • 4:a
    • 63.0 m²
    • Stensättra
    köpte sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    Stort tack Lucas och lycka till med nya boendet!

• 2020-12-12
    Per Florin på Florin partners hjälpte oss att sälja vårt fritidshus i Nykvarn. Per är kunnig, saklig och utstrålar ett lugn som bidrog till att vårt samarbete och löpande resonemang fungerade mycket bra. Och han hjälpte oss nå det resultatet vi hade hoppats på. /Johan
  • 2020-12-12
    Johan Fredrik P
    • 4:a
    • 63.0 m²
    • Stensättra
    sålde sin stuga med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    Stort tack för förtroendet och ett bra samarbete Johan!

• 2020-12-07
    Sålt vår villa genom Florin partners.Vi är otroligt nöjda..Proffsig mäklare som levererar det där extra.
    Jesper B
    • 168.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    Stort tack, ett nöje att få samarbeta med er!

• 2020-12-06
    Vi valde Florin Partners som mäklare för att sälja vår villa. De skapade höga förväntningar innan på hur de skulle agera och leverera. Både med personlighet och professionalism gick de fullt i mål. Vi är mycket nöjda.
    Jörgen Å
    • 144.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    Tack för vitsorden och tack för bra samarbete!

• 2020-12-05
    Engagerad och proffsig från uppstart till genomförd affär. Tycker att han lyckades ”pimpa” huset på ett sätt som speglade hur vi har levt livet i huset och vilka möjligheter som finns för en ny ägare. Per kommer få uppdraget att sälja vårt nästa hus också även om vi hoppas att det dröjer 😀
    Kjell J
    • 206.0 m²
    • Pershagen
    sålde sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    Stort tack för förtroendet att får hjälpa till med försäljningen av er fina bostad🙏

• 2020-12-05
    Träffade Per på visning när vi letade hus, sedan fick han uppdrag att sälja mitt radhus. Blev bra bemött, och han svarade bra på mina frågor. Framförallt ingav han ett lugn då jag själv kände mig ganska stressad över att sälja.
    Hade Inga andra förväntningar.
    Jeanette H
    • 118.0 m²
    • Nykvarn/Sandtorp
    sålde sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    Tack för fina ord och för förtroendet att få hjälpa dig Jeanette!

• 2020-12-04
    Vi köpte vårt nya hus genom Per och hade såklart mycket med honom att göra i den processen. För oss föll det sig helt naturligt att också använda Per och hans partners i vår försäljning. Det kommer du att förstå när du träffar honom i verkliga livet.

Per är otroligt behaglig och varm som person, men också professionell, rak och väldigt förtroendeingivande. Inte den stereotypiska flashiga mäklaren, utan enkel i sin kommunikation, kunnig och ytterst medveten om hur man får en bostadsförsäljning att "flyga". Det gäller både guidning i inredningen, sociala kanaler och den superproffsiga filmen som gjordes av vår villa. Detta sammantaget uppskattade vi enormt mycket.

Jag och min fru har diskuterat flera gånger om det är något vi tycker att Florin Partners kunde ha gjort annorlunda och har faktiskt inte kommit på en enda sak. Mer nöjd än så här blir jag inte, och jag är kräsen.

Om du känner att du vill komma bort ifrån de stora mäklarbolagens ganska fyrkantiga och standardiserade annonser och bostadsförsäljningar, och vill ha att göra med ett proffs som sålt ca 1500 objekt (om jag minns rätt) genom sin karriär så ska du inte tveka att kontakta honom.

Det känns nästan fjuttigt att säga "mina varmaste rekommendationer". Jag säger hellre "Välj Per och hans team alla dagar i veckan, annars kommer du att ångra dig!", åtminstone som ett komplement till mina varmaste rekommendationer.

/Daniel och Jenny Gelin
    Nykvarn
    Daniel G
    Daniel G
    • 144.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    Daniel och Jenny, Jag har inte tillräckligt med tangenter på datorn för att beskriva hur glad jag är för det ni skriver - låter nästan som att det är en köpt annons😅STORT TACK för ett fint samarbete och för förtroendet! Kul att jag fick hjälpa till med köpet av ert nya boende också😀

• 2020-12-03
    Proffsigt bemötande på många sätt. Vi har sålt vår villa efter många år och det kändes tryggt i hela processen. Per guidade oss genom de olika delarna på ett föredömligt sätt. Per har en gedigen kunskap och erfarenhet och det skapar en stor trygghet hos oss. Troligtvis är Per i topp när det gäller bästa mäklaren i stan.
    Jan Erik S
    • 173.0 m²
    • Viksberg
    köpte sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    Tack Jan-Erik! Kul att få hjälpa er med båda att köpa och sälja bostad.

• 2020-12-03
    Fint samarbete mellan kund och köpare samt styling och foto. Allt har fungerat alldeles fantastiskt bra .
    mvh
    Mikko o Lotta
    Mikko H
    Mikko H
    • 206.0 m²
    • Pershagen
    köpte sitt hus med hjälp av Per Florin en del av Florin Partners
    Tack Mikko och Lotta för de fina orden!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte