Flyttbilen.se

Kärrgatan 6, 504 41 Borås — Visa karta

4.7 i betyg av av 3 omdömen

Välkommen till Flyttbilen.se!

Vi är en renodlad flyttfirma som kan hjälpa dig med flytt i Sjuhäradsområdet. Vi hjälper dig med privatflytt, flyttstäd, magasinering, företagsflytt med mera. Vi tar hand om alla moment under flytten såsom tunga lyft av pianon till lättare packning med porslin. Du kan lugnt luta dig tillbaka medan vi gör jobbet.

Behöver du hjälp att flytta utanför Sverige så är det inga problem. Vi flyttar över hela Europa oavsett om du är privatkund eller företagskund. Kontakta oss gärna för mer information om hur vi kan hjälpa dig med din flytt eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 3 kunder tycker om Flyttbilen.se

• 2019-07-05

Pia J skrev om Flyttbilen.se
    Flytthjälp trevligt bemötande. Allt gick så smidigt! Andra gången vi anlitar er rekommenderar er varmt!! Läs mer
    2019-07-08 Flyttbilen.se svarar Pia J
    Kul att ni är nöjda.
    Trevlig sommar.
  • Reco tipsar!
    Kvalitetsflytt
    4.6 / 5 i betyg — 1000 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Uppdatering. 2020-11-22 17:00 3 st trevliga polska grabbar kom med mitt biljardbord ;). De beklagade sig att de va sena osv. Riktigt b"
  • 2019-07-05

Expandia Moduler AB S skrev om Flyttbilen.se
    Bärhjälp av byggmaterial

Allt funkade kanon och killarna var fantastiska

100% nöjd och kommer använda dem igen Läs mer
    2019-07-08 Flyttbilen.se svarar Expandia Moduler AB S
    Nöjda kunder är det bästa vi vet. Trevlig sommar
  • 2019-07-03

Marie L skrev om Flyttbilen.se
    Både bokningen och själva flytten gick smidigt. Kan varmt rekommenderas Läs mer
    2019-07-03 Flyttbilen.se svarar Marie L
    Kul att du var nöjd och tyckte att allt gick smidigt.
    Flyttbilen.se gillar detta
  • Reco tipsar!
    Guldhedens Flyttexpress
    4.7 / 5 i betyg — 423 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Min man och jag är enormt nöjda med Guldhedens. Vi har ingenting att klaga på. Perfekt information fr.o.m det första telefonsamtalet. Sna"
    Elisabeth V

Bästa flyttfirmorna i Borås:

Christina E Christina E tycker:
“Tjänsten jag beställde gällde ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte